|
Crazy-Poul
|
|
Hey alle freaks sad og tænkte på om nogen af jer ville dele jeres bedste kamp med os andre. Bedste resultat med hvem over hvem, hvilken sæson osv. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dasmessi
Gæst
|
|
Sæson: 2008/2009 Hold: FC Fyn Modstander: FCK Kamp: Pokalen 4.runde Sted: FC Fyn hjemmebane Resultat: 3-2 til mig Virkeligt sindsygt resultat, når man tager i betragtning af at FCK havde stærkeste opstilling og jeg havde mange skader. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Newton Heath
|
|
Sæson: 2008/2009 Hold: Rosenborg Modstander: Valencia Kamp: Uefa Kvartfinale Sted: Mestalle Resultat: 1-2
Fuldstændig fantastisk resultat hvor Stancu viste at han virkelig er giftig. Først bragte Villa dem foran efter 10 min, men med to kasser i det 88 og 90 minut sikrede Stancu os et fremragende udgangspunkt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Crazy-Poul
|
|
Dasmessi Nice lavet  hvordan forløb kampen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Crazy-Poul
|
|
Fedt at du slog valencia ligesom rosenborg gjorde i virkeligheden 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Philli
|
|
Sæson: 2007/2008 Hold: Brøndby IF Modstander: FC København Kamp: Sas Ligaen Sted: Brøndby Stadion Resultat: 8-0
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ben92
Gæst
|
|
Sæson: 2008/2009 Hold: Hearts Modstander: Sporting Lissabon Kamp: UEFA Champions League Sted: Tynecastle Stadium Resultat: 7-0 Skulle vinde kampen med 3 mål for at gå videre fra gruppespillet, og da Sporting havde en langt stærkere hold end mig, virkede det umuligt. Men jeg vandt så kampen overbevisende 7-0! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-LFC-
|
|
Man kan ligeså godt fortælle en lille historie.  Jeg var Villarreal og spillede mod Valéncia på Mestalla. Kom foran efter bare et minut, men Valéncia bombede mit mål og fik 4 mål annuleret i hele kampen pga. offside og frispark. De fik 3 annuleret i bare første halvleg så jeg holdte 0-1 i første halvleg, selvom de havde over 10 skud på mål i anden halvlegen. 2 minutter efter starten på første halvleg kunne de dog ikke lade være med at score også blev det 1-1, selvom det skulle have været 4-1. De fortsætter presset indtil det 60. minut, hvor jeg via en taktisk indstilling (Tak verdenskrig for tippet) fik vendt presset og det var nu mig der pressede. Alligevel fik de endnu et mål annuleret. Jeg holder et nogenlunde pres, hvilket giver afkast da Marchena med 5 minutter igen laver selvmål. Troede ikke mine øjne for hold kæft, hvor var det vildt. Vandt 2-1 selvom jeg blev bombet ned i 1. halvleg og Valéncia fik annuleret 4 mål. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Philli
|
|
8-0  Jeps. Det var helt galt. Har også mange andre vilde resultater. Kan lige skrive lidt. Brøndby IF - Real Madrid 3-1 (CL) Brøndby IF - Leverkusen 6-0 (CL) Valencia - Brøndby IF 1-4 (CL) Barcelona - Brøndby IF 0-1 (CL)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Crazy-Poul
|
|
genialt, elsker når man vinder den slags kampe 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Crazy-Poul
|
|
Sejre over valencia og real madrid med brøndby. Godt gået siger jeg bare
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Newton Heath
|
|
Jeg vil gerne ændre min, til Rosenborg 3-3 Valencia ! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ZiDaNe5
|
|
De besdte kampe jeg har haft med Real Madrid
Real Madrid 5 - 0 Espanyol Real Madrid 6 - 0 Fenerbache Real Madrid 6 - 0 Murcia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jelle123
|
|
Basel - Valencia 1 - 0 Lyon - Basel 0 - 1 Valencia - Basel 0 - 3
Alle i CL samme år..
|
|
|
|
|
|
Førhen var mit liv tomt og værdiløst.. MEN, Så prøvede jeg Football Manager..
Nu har jeg det meget bedre.. Tak Football Manager.
|
|
|
|