home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:16:27 GentleBreeze Blogs U4GM - How to Maximize...
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23573
  0 Brugere, 700 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Penge i FM
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Penge i FM  (Læst 3505 gange)
KF
Landsholdsspiller

Sv: Penge i FM
« Svar #15: 13 Maj 2006, 10:40 »

Så køb dog et cd-rom-drev mere. Jeg ved, at fx Sunbao har et cd-rom drev udelukkende til FM. Det er god stil Thumbs Up

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

arsenalistic
Manager

« Svar #16: 13 Maj 2006, 11:04 »

Der er nu også andre grunde til at bruge en crack. F.eks. fordi man ikke gider at have CD'en siddende i drevet hele tiden...  Smiley

Jeg har selv overvejet denne løsning, da mit CD-rom drev larmer rimelig meget, men har heldigvis aldrig fået det gjort...  Rullende Øjne

Ikke for at være fortaler for cracks eller images, så er det da ganske lovligt HVIS man har købt spillet og dermed retten til at spille? Det er et spørgsmål, ikke en opfordring, IKKE EN OPFORDRING!

Go you Gunners!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #17: 13 Maj 2006, 11:23 »

Så vidt JEG har forstået, så er det vist stadig ulovligt at bruge crack, SELVOM man har købt spillet.. Men det kan være at jeg tager fejl Opstemt

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

arsenalistic
Manager

« Svar #18: 13 Maj 2006, 11:24 »

Ok, hvad så med images?

Go you Gunners!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #19: 13 Maj 2006, 11:29 »

Images TROR jeg er en anden sag, da det ikke ændrer på nogen filer/data i selve spillet... Så indtil jeg har hørt andet thumbs up til images  Thumbs Up

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #20: 13 Maj 2006, 11:32 »

Hvad er images? Ubeslutsom

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #21: 13 Maj 2006, 11:35 »

Hvad er images? Ubeslutsom

Det er en fil som du kan mounte i Daemon som virtuelt cd-romdrev, hvorefter din computer/spillet tror at den originale CD er i Smiley

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #22: 14 Maj 2006, 13:33 »

Nu ved jeg så at FM06 har et eller andet sporingsprogram liggende og kører når du åbner det, så du kan ikke bruge crack, da den finder programmer som Daeom, Alcohol 120% osv.

For lige at slå en streg over det med cracks, hvis det ikke allerede er gjort: Det er ulovligt! - Til gengæld er jeg i tvivl med images omkring de er, da det jo blot er en fil af cd-romen.

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Gosser
Manager

« Svar #23: 14 Maj 2006, 13:57 »

Jeg har selv overvejet denne løsning, da mit CD-rom drev larmer rimelig meget, men har heldigvis aldrig fået det gjort...  Rullende Øjne

Du kan bare komme CD'en i, starte FM, og når FM er starten, tage CD'en ud Thumbs Up

Vupti Wink

-KNM-
Manager

« Svar #24: 14 Maj 2006, 15:12 »

Nu ved jeg så at FM06 har et eller andet sporingsprogram liggende og kører når du åbner det, så du kan ikke bruge crack, da den finder programmer som Daeom, Alcohol 120% osv.

Kerm

Man kan da sagtens køre FM i Daemon uden problemer. Har jeg hørt Wink

Thore
Manager

« Svar #25: 14 Maj 2006, 15:29 »

Må man ikk tage alle de kopier man vil af sine ting? så må man vel også lave en image fil

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #26: 14 Maj 2006, 20:52 »

Man kan da sagtens køre FM i Daemon uden problemer. Har jeg hørt Wink

Jeg ved man ikke kan. Wink

Må man ikk tage alle de kopier man vil af sine ting? så må man vel også lave en image fil

Som sagt, kender jeg ikke det rigtige svar, så umiddelbart er dit svar lige så rigtigt som alle de andre..

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #27: 14 Maj 2006, 20:54 »

Når man installerer spillet accepterer man jo deres regler, hvor der står, at man ikke må kopiere spillet på nogen måde :-) Om dette så også gælder images ved jeg dog ikke

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010