home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 586 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Zenit og Bayern kampen fikset sidste år?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Zenit og Bayern kampen fikset sidste år?  (Læst 5505 gange)
N17
Manager

Sv: Zenit og Bayern kampen fikset sidste år?
« Svar #15: 02 Okt 2008, 09:59 »

Nu troede man vel heller ikke rigtig på, at de italienske storklubber skulle have været involveret i Calciopoli sagen. Så jeg tror nu nok på, at Bayern kunne være involveret, men håber det da ikke, selvom jeg ikke kan snuppe det hold.

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Guldbrand
Gæst

« Svar #16: 02 Okt 2008, 10:58 »

Nu troede man vel heller ikke rigtig på, at de italienske storklubber skulle have været involveret i Calciopoli sagen. Så jeg tror nu nok på, at Bayern kunne være involveret, men håber det da ikke, selvom jeg ikke kan snuppe det hold.

Forskellen er bare at de italienske hold gjorde det for at vinde, mens Bayern jo modsat har modtaget penge for at tabe. Det er jo en væsentlig forskel der gør at man ikke helt kan sammenligne det med hinanden.

Men nu er det jo heller ikke Bayern som klub der modtager pengene, men mændende bag. Og dem kommer jeg aldrig til at stole på. Men stadig, tror jeg ikke på at det er muligt at bestikke et helt hold og træner der er så profesionelle som de er i Bayern.Det ville være noget andet hvis det kun var dommeren...

andersvilster
Gæst

« Svar #17: 02 Okt 2008, 11:12 »

Men nu er det jo heller ikke Bayern som klub der modtager pengene, men mændende bag. Og dem kommer jeg aldrig til at stole på. Men stadig, tror jeg ikke på at det er muligt at bestikke et helt hold og træner der er så profesionelle som de er i Bayern.Det ville være noget andet hvis det kun var dommeren...

Så sandt, så sandt. Desværre vil nogle gøre alt for penge. Men måske gør man bare som mafiaen siger?

Guldbrand
Gæst

« Svar #18: 02 Okt 2008, 12:33 »

Så sandt, så sandt. Desværre vil nogle gøre alt for penge. Men måske gør man bare som mafiaen siger?

Selvfølgelig kan penge og trusler fra mafian få selv de ærligste mennesker til at begå forbrydelser..  Man nægter simpelthen at tro på at man kan bestikke et hel Bayern hold uden at bare en går til politiet eller medierne med det.

LA Barcelona CF
Reserveholdsspiller

« Svar #19: 02 Okt 2008, 12:34 »

ja det er rigtigt npk , det er lidt mærkligt , men alle bliver jo bange hvis man får trusller for mafia de kan finde på alt jo .

Barcelona Verdens bedste hold !

andersvilster
Gæst

« Svar #20: 02 Okt 2008, 12:37 »

Det lyder pænt mærkeligt uanset hvordan man vender og drejer det

LA Barcelona CF
Reserveholdsspiller

« Svar #21: 02 Okt 2008, 12:40 »

ja, men glæder mig til at se om der bliver gjort noget ved sagen

Barcelona Verdens bedste hold !

Guldbrand
Gæst

« Svar #22: 02 Okt 2008, 14:07 »

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #23: 02 Okt 2008, 14:24 »

Kunne ikke give dig mere ret simon. det hele ender i hat og briller hvis man først begynder at teste præstationsfremmend e stoffer på alle fodboldspillere Smiley

Vi er altid enige... Haha... Men det er efterhånden sådan jeg har det ang. sport...

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #24: 02 Okt 2008, 14:36 »

Det er absolut ikke utænkeligt, at Bayern har været involveret i matchficing. Hvis jeg ikke husker meget galt så har netop Bayern for et par år siden indrømmet en 20-30 år gammel sag om matchfixing, så tanken er i hvert fald ikke uvant for dem, og skandalen i Italien viser da også, at storhold med penge nok, ikke holder sig for gode til den slags. Der var i øvrigt en lignende skandale under opsejling i Premier League for et par år siden, den blev desværre bare tiet ihjel, og ingen af de involverede klubber har fået den straf de burde have haft...

De gangstertyper, der er ved at opkøbe de Europæiske storklubber, gør efter min mening ikke fodbolden mere troværdig, tvært imod, flere penge og skruppelløse klubejere er vel de to hovedingredienser i matchfixingopskrift en...

Har det noget på sig, skal der slåes hårdt ned på alle involverede parter, ikke bare det lal man blandt andet så i Porto-sagen, hvor straffen vel dårligt nok kunne mærkes. De Italienske klubber slap også for let, men deres straf fik da trods alt en lille betydning for dem. De Engelske klubber (kan desværre ikke huske hvilke klubber det drejede sig om, kun at det var Premier League klubber, og at Portsmouth vist nok var en af dem), gik helt fri, da sagen som sagt, på en eller anden måde blev tiet ihjel.
« Seneste Redigering: 02 Okt 2008, 14:38 af DNE » Logged

andersvilster
Gæst

« Svar #25: 02 Okt 2008, 14:37 »

Det er forfærdeligt/horribelt når sådan noget sker og det kan virkelig p¨¨ mig af! ticked off

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010