home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jun 2026, 17:41 JG v25 Fodbold VM2026 - Holdet.dk
15 Jun 2026, 19:34 g00n Baren Spiller du på et instr...
10 Jun 2026, 15:20 Broen13 Blogs #74 Youth to Gold
10 Jun 2026, 10:11 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
26 Maj 2026, 18:10 szukizek Challenges The real Sir Alex Ferg...
14 Maj 2026, 14:42 warmon Blogs [38] Mit AS Roma-event...
30 Apr 2026, 22:03 szukizek Blogkonkur... 17# Arbeit, Fußball, L...
Antal Registrerede Brugere: 23530
  0 Brugere, 1227 Gæster Online.

Indlæg: 1133928 over 31467 Emner
Nyeste Bruger: Traviscat
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Indsætte billeder i Works?!?!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Indsætte billeder i Works?!?!  (Læst 1015 gange)
Pepe
Gæst
 
Indsætte billeder i Works?!?!
« : 30 Sep 2008, 12:31 »

Hej drenge. Jeg er igang med at skrive en stil i Works, og jeg kan simpelthen ikke finde ud af, hvordan man sætter et billede ind ved siden af teksten. Den kode, der på FMF hedder [float=right][/float].
Jeg ville blive utrolig taknemmelig, hvis der var nogen, der kunne hjælpe mig Smiley
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: Indsætte billeder i Works?!?!
« Svar #1: 30 Sep 2008, 13:12 »

Hej drenge. Jeg er igang med at skrive en stil i Works, og jeg kan simpelthen ikke finde ud af, hvordan man sætter et billede ind ved siden af teksten. Den kode, der på FMF hedder [float=right][/float].
Jeg ville blive utrolig taknemmelig, hvis der var nogen, der kunne hjælpe mig Smiley

Du skal skrive
Kode:
[float=right][img ]http://LINK[/img][/float]
Også bare omvendt ved venstre. Sådan her:
Kode:
[float=left][img ]http://link[/img][/float]
Og denne hvis du ska centrere et billede.
Kode:
[center][img ]http://Link[/img][/center]
Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: Indsætte billeder i Works?!?!
« Svar #2: 30 Sep 2008, 13:16 »

Tror du har mistforstået mit spørgsmål. Det er sådan man sætter billeder ind på FMF. Jeg skal sætte et billede ind til højre for teksten i et Works-dokument.
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: Indsætte billeder i Works?!?!
« Svar #3: 30 Sep 2008, 16:22 »

Tror du har mistforstået mit spørgsmål. Det er sådan man sætter billeder ind på FMF. Jeg skal sætte et billede ind til højre for teksten i et Works-dokument.
Når okay. My bad. Troede du mente her. Undskyld, så kender jeg ikke svaret.
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Indsætte billeder i Works?!?!
« Svar #4: 30 Sep 2008, 16:29 »

Du sætter billedet ind først og højreklikker på det og trykker formater billede og trykker layout og trykker derefter firkantet og så kan du flytte det ud i højre side af stilen
Logged


Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Indsætte billeder i Works?!?!
« Svar #5: 30 Sep 2008, 16:41 »

Mener du ikke Words?
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Indsætte billeder i Works?!?!
« Svar #6: 30 Sep 2008, 16:48 »

Ups!! det troede jeg det var. Men hvad er works?
Logged


Bave
Gæst
 
Sv: Indsætte billeder i Works?!?!
« Svar #7: 30 Sep 2008, 16:51 »

Ups!! det troede jeg det var. Men hvad er works?

Det er den pakke som Word, Excel etc.

er med i
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010