home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  0 Brugere, 708 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  FM - Hvorfor er vi bidt?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: FM - Hvorfor er vi bidt?  (Læst 1216 gange)
BenMusalho
Gæst

FM - Hvorfor er vi bidt?
« : 28 Sep 2008, 22:22 »

Hvorfor er vi så bidt af FM? Hvad er der får os til, at bruge timer på at spille dette spil? Kort sagt; Hvorfor er det så fantastisk?

Jeg synes selv én af de store grunde til, at jeg bruger så meget af min tid på Football Manager, er den taktiske del. Jeg kan rigtig godt lide, at sidde og pille ved taktikker. Det er det der tager størstedelen af tiden.
Derudover bruger jeg meget tid på ungdomsafdelingen. Jeg finder en masse gode ungdomstrænere, køber et par talenter og spiller så et par sæsoner frem. Så hiver jeg dem op på førsteholdet, og ser hvordan de klarer sig. Ellers brugere jeg mine egne talenter. Så ungdomsafdelingen tager også en del tid.

Og så er der selvfølgelig transfermarkedet: Kan rigtig godt lide, at sidde og 'surfe' på transfermarkedet og finde nye spillere, som jeg ikke har prøvet før. Støvsuge hele markedet for spillere, som jeg så kender til de næste spil jeg opretter.

Hvorfor er I bidt?

Btw. sig lige hvis der allerede findes en lignende tråd.

DavidMadsen
Manager

Sv: FM - Hvorfor er vi bidt?
« Svar #1: 28 Sep 2008, 22:39 »

Ungdommen, Transfers, SEJRE Opstemt !

KarelPoborský
Landsholdsspiller

« Svar #2: 28 Sep 2008, 22:46 »

Det jeg kan lide ved spillet er ligesom BenMusalho at taktikken, det er så fedt at bruge lang tid på at udvikle sine taktikker har jeg fundet ud af på det seneste(Plejede bare at lave nogle hurtige nogen, ikke altid de virkede)
Men at sidde og kigge rundt på transfermarkedet, det at man kan lede og lede efter den rigtige spiller til ens hold, og så når man endelig finder en der ser ud til at passe ind, så bliver han et flop. Det sku fedt nok, så længe det ikke sker for tit.

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

andersvilster
Gæst

« Svar #3: 29 Sep 2008, 19:15 »

Jeg ved ikke hvorfor, jeg elsker det bare. Måske har det noget at gøre med jeg vildt gerne vil blive prof. manager.

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #4: 29 Sep 2008, 19:17 »

fordi hver evig eneste spil man starter op er forskelligt fra det andet, det ikke ligesom et alm. spil hvor man skal klare de samme baner for at gennemføre (:

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #5: 29 Sep 2008, 19:19 »

Tror helt klart det er udviklingsaspektet, både klubudvikling og spillerudvikling, derudover er det alt det strategiske og de langsigtede beslutninger, at købe de rigtige spillere til den rigtige pris er noget jeg bruger meget tid på. Derimod må jeg faktisk indrømme at det rent taktiske og fodboldmæssige aldrig har interesseret mig supermeget.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #6: 29 Sep 2008, 20:19 »

jeg elsker selvfølgelig alle tingene i FM men jeg tror det sjoveste er bare at styre en klub . Være bossen over den alle og ligesom havde den der vigtige rolle hvor det er en selv der enten står for succesen eller fiaskoen.

Hala Madrid!

Zone 43
Manager

« Svar #7: 29 Sep 2008, 21:27 »

En af de ting som jeg bruger en del tid på, er det taktikske, hvor jeg skal få afprøvet nogen idéer og bygge videre på dem og forhåbenlig kunne bruge dem en dag i det virkelige liv.

Dertil finder jeg også spænende at prøve sig selv af i de mindre skandinaviske klubber, og samtidig få større indsigt i dem og de forskellige divisioner. Det er ene og alene FMs skyld at jeg af og til følger GIF Sundsvall så godt som jeg nu kan, hvilket jeg har gjort i ca. et års tid.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

JKJ
Gæst

« Svar #8: 01 Okt 2008, 12:36 »

Det er vel pga at man så får lidt fritid med sin store lidenskab, fodbold...

Det at kunne sætte sig ind til computeren og koble af efter en lang træls dag på jobbet og så game med feks sit favorit hold er da lækkert...

Jeg tænker ikke så meget taktisk, fifler lidt her og der indtil den er som jeg gerne vil have den...

Men at gå fra sejr til sejr, eller vende en krise er en perfekt afkobling fra virkligheden for mig...

Yoggidk
Gæst

« Svar #9: 01 Okt 2008, 12:40 »

Rigtig god debat denne tråd kan skabe, det er nok mest realismen, og det at man kan føre sit/sine favoritter til tops. Det at hente store stjerner osv.

LA Barcelona CF
Reserveholdsspiller

« Svar #10: 01 Okt 2008, 12:51 »

det er faktisk lidt mærkeligt man bliver så bidt af det , mig og mine venner vi taler tit om det så der er jo noget der gør at man bliver så afhængi ?

Barcelona Verdens bedste hold !

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010