Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
03 Feb 2025, 22:56
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere:
23502
0 Brugere, 1295 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
brukens5434
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
27# My Only AaB
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Skal jeg ændre skrivestilen til Medie/Journalistform?
Ja
Nej
Sider:
1
...
4
5
[
6
]
7
Forfatter
Emne: 27# My Only AaB (Læst 18214 gange)
The Red
Landsholdsspiller
20# My Only AaB
«
Svar #75:
19 Okt 2008, 19:18 »
Impossible is just a big word thrown around by small men who find it easier to live in the world they’ve been given then to explore the power they have to change it. Impossible is not a fact. It’s an opinion. Impossible is not a declaration. It’s a dare. Impossible is potential. Impossible is temporary. Impossible is nothing
---
Jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv for tiden! Jeg er helt oppe og ringe! Vi har spillet drømmebold på det seneste, eller det er måske så meget sagt, men vi har vundet alle fem kampe siden det famøse nederlag til FC Nordsjælland, vi er tilbage i striden om guldet! Når Nicolai Vollquartz om to dage blæser til kamp mod OB på Fionia Park, kan vi nappe guldet hvis FC Nordsjælland tager point fra FCK, samtidig med at vi vinder. Godt nok er det hårdt ikke selv at kunne afgøre det, det gør det hele meget mere nervepirrende, men chancen er der da!
Den gode periode startede da Jeppe Curth, tre minutter før tid, sikrede os en 1-0 sejr over FC København på stort set fyldt Energi Nord Arena. Den sejr var simpelthen så vigtig, da den reducerede pointforskellen til det øjeblikkelige ene point. I den følgende spillerunde gik turen til Horsens, hvor vi sikkert vandt 0-2 på mål af anfører Thomas Augustinussen, og så vores himmelstormer Henning Hauger, der har spillet en helt igennem fantastisk sæson på midtbanen! Så var det ellers Viborg der kom på besøg i det nordjyske, de grønne gav os en gevaldig forskrækkelse, da de var foran indtil fjorten minutter før tid, hvor Augu viste hvorfor han er anfører, da han tog ansvar og headede en hjørnespark i kassen. Resten af kampen var ren tortur indtil Curth i overtiden sikrede os den nødvendige sejr.
Så gik turen til hovedstaden og det primitive Lyngby Stadion, som dog har ligaens bedste pølser! Kampen var vanvittig, alene resultatet 3-5 tegner vist en udmærket billede af, hvad kampen var for en størrelse. Allerede efter tretten minutter havde Jesper Håkansson og Christian Holst bragt Lyngby foran 2-0, Kim Christensen fik dog reduceret til 2-1 inden pausen. Efter pausen øgede Håkansson til 3-1, inden Augu overtog scenen og fik banket to kasser på tavlen, og dermed sikrede udligningen. Men det skulle ikke stoppe der, Joonas Kolkka, som jeg anbefalede til Ottesen, tog over hvor Augu slap, og scorede ligeledes to kasser og sikrede dermed klubben en vigtig og vanvittig 3-5 sejr!
I den 32.spillerunde kom Randers FC så på besøg, endnu en sejr var krævet hvis ikke FCK, som havde vundet alle deres kampe siden deres nederlag til os, skulle tage mesterskabet til hovedstaden. En sikker 2-0 sejr kom da også i hus hvor Kasper Bøgelund og Augu begge sad ude med karantæner efter at have nået grænsen for gule kort. De to mål blev scoret af Michael Jakobsen og Kim Christensen.
Min periode som træner af ungdomsholdet er ved at være slut, det er gået fantastisk! Holdet ligger, ligesom hos seniorerne, et point efter førerholdet, dog med to runder tilbage. Førerholdet i ungdomsligaen er Lyngby. Jeg glæder virkelig meget til at være på sidelinjen til de to sidste kampe, det er nogle fantastisk dedikerede knægte der spiller der. Jeg tror virkelig det kan blive en god eksamensopgave!
SAS-Ligaen
AaB - Liverpool
Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion
Holm
Landsholdsspiller
Sv: 20# My Only AaB
«
Svar #76:
20 Okt 2008, 12:34 »
Hvem møder fck i sidste ?
[Min signatur er for stor]
The Red
Landsholdsspiller
Sv: 20# My Only AaB
«
Svar #77:
20 Okt 2008, 16:11 »
Citat af: holmo 20 Okt 2008, 12:34
Hvem møder fck i sidste ?
De møder FC Nørdsjælland
Det står også i første afsnit af seneste update
AaB - Liverpool
Pride & Passion
The Red
Landsholdsspiller
21# My Only AaB - Mestre 07/08
«
Svar #78:
20 Okt 2008, 21:41 »
Impossible is just a big word thrown around by small men who find it easier to live in the world they’ve been given then to explore the power they have to change it. Impossible is not a fact. It’s an opinion. Impossible is not a declaration. It’s a dare. Impossible is potential. Impossible is temporary. Impossible is nothing
---
We are the Champions! Fuck det er så fedt! Fionia Park var kun halvfyldt, men det til trods, var der en fed stemning! Jeg vil tro omkring totusinde AaB-fans havde fundet vej til Odense og Fionia Park, så det var faktisk et pænt tal! Jeg er helt oppe at køre, jeg er lige trådt ind af døren efter turen hjem. For ca. et år siden sikrede vi os bronze mod netop OB, og at det igen er en OB-kamp der afgør det, er egentlig rimeligt sjovt!
Jeg vil tro vi var på stadion godt og vel en time inden kampstart, straks steg stemningen, da OB’s fans ikke var så engagerede som os, de har trods alt ikke haft den bedste sæson. Stemningen fik dog er ordentligt hak opad, da drengene kom ud til opvarmning, de var fuldt fokuserede men tog sig alligevel tid til den nærmest obligatoriske navnegennemgang. Langsomt som kampstart nærmede sig, blev spillerne tydeligt mere og mere anspændte, de glædede sig kunne man se, de skulle bare ud og vinde kampen, så havde de gjort hvad de kunne, så kunne vi kun håbe på, af FC Nordsjælland kunne drille FCK.
Kl. 15:00 præcis, fløjtede Nicolai Vollquartz op til kamp. Drengene var tydeligt mere opsatte end OB-spillerne, der virkede som om at de allerede var taget på ferie. Allerede efter tre minutter brød jublen løs, Kolkka og Greven fik kombineret sig igennem OB’s forsvar, og Greven kunne let spille Henning Hauger fri, nordmanden svigtede ikke og bragte os sikkert foran 0-1!
I det niende minut fik glæden igen frit løb, da et indlæg fra Nomvethe fik lov til at passere helt over til Joonas Kolkka, der trak sig fri og sin mand og køligt sparkede bolden over i det lange hjørne med et godt placeret spark fra kanten af feltet. Finnen der blev hentet til klubben på min anbefaling, har virkelig været med til at sikre, at vi ikke blev hægtet af FCK i toppen efter Due’s skade. Som pausen nærmede sig blev kampen mere lige, sikkert fordi AaB begyndte at spare sig selv lidt til anden halvleg.
Da Vollquartz fløjtede til pause, tonede OB’s stadionspeaker frem med en meddelelse til alle AaB-fans, ved pausen stod der stadig 0-0 i FCK – FCN!
Efter pausen nåede der blot at gå tre minutter, inden håbet om guld fik et hårdt slag, FCK’s Dentinho havde bragt københavnerne foran 1-0. Men gutterne troede tydeligt stadigt på det, og de fandt det gear de havde spillet i, i den første halvdel af første halvleg. Det resulterede i, at Jeppe Curth med sit tolvte sæsonmål bragte os foran 0-3 efter ni minutter af anden halvleg. Efterfølgende vadede AaB nærmest i chancer, det lykkedes ikke gutterne at få puttet bolden i kassen endnu engang. Det var dog heller ikke det vigtigste, efter seksogtres minutter kom den meddelelse vi alle havde håbet på, Marcus Pode havde udlignet for FCN! Glæden varede dog kort, allerede to minutter senere kunne stadionspeakeren fortælle, at Dentinho havde scoret sit andet mål, og bragt FCK foran 2-1. Imens fortsatte AaB deres dominans, dog uden at bringe sig yderligere foran.
Spændingen var til at tage og føle på, og alt nervøsiteten og spændingen blev til jubel da det bragede ud af højtalerne, at Marcus Pode nu også var dobbelt målscorer, og dermed stod det 2-2 i FCK – FCN med femten minutter tilbage, en stilling der ville sende guldet til Nordjylland!
Spillerne, trænerne og alle os AaB-fans på Fionia Park var simpelthen så spændte, at det var som en ballon der var ved at springe. Det var tydeligt på drengene at de ikke længere fuldt ud koncentrerede sig om kampen, og kun spillede bolden rundt. Efter halvfems minutter fløjtede Vollquarts kampen af, uden tillægstid.
Spillerne og trænerne forlod ikke banen som normalt, i stedet samledes de i en rundkreds i midtercirklen, og ventede på resultatet af FCK – FCN. Da man kunne høre at speakeren tændte sin mikrofon, blev der helt stille på stadion. ”Tillykke med mesterskabet AaB” sagde han bare, spillerne, trænerne os fans brød ud i vild jubel! Vi havde vundet ligaen! Pokalen blev overrakt, det var så stort!
Jeg tror aldrig jeg glemmer denne dag, i dag kom guldet for tredje gang hjem til nitusind, hjem til Limfjordens by! Men det er ikke forbi endnu, om to timer skulle holdet komme tilbage til Aalborg, det er blevet arrangeret, at de kører det sidste stykke i åben bus så de kan modtage byens hyldest, guldet kommer hjem, det skal sku også fejres!
SAS-Ligaen 07/08
AaB - Liverpool
Pride & Passion
FredrikLeander
Gæst
Sv: 21# My Only AaB - Mestre 07/08!
«
Svar #79:
20 Okt 2008, 21:44 »
Lækkert, lækkert, lækkert!
Tillykke med mesterskabet!
Kanon god blog! - Forsæt det super arbejde!
The Red
Landsholdsspiller
«
Svar #80:
21 Okt 2008, 13:27 »
Jeg går med tanken om at afslutte sæsonen med en update hvor jeg fortæller om minetanker med holdet og hvorfor jeg har formet holdet som jeg har gjort, er der stemning for det
?
AaB - Liverpool
Pride & Passion
Holm
Landsholdsspiller
«
Svar #81:
21 Okt 2008, 15:10 »
Ja da, og gerne lidt hint om hvad du kunne finde på at hente af nye spillere osv
[Min signatur er for stor]
The Red
Landsholdsspiller
22# My Only AaB - Mestre 07/08
«
Svar #82:
21 Okt 2008, 20:40 »
---
Det har sku været en fed tid. Min tid som assisterende træner for ungdomsholdet er forbi, og eksamensopgaven er afleveret og kastede et 10-tal af sig, en karakter jeg er meget tilfreds med. De sidste to kampe blev begge vundet overbevisende, og derfor tog drengene den velfortjente turneringssejr, altså blev det til en slags ”Double” for AaB. Men jeg har nydt hvert et øjeblik med drengene, og lige nu overvejer jeg faktisk, om jeg skal droppe at tage en Kandidat-grad i Idræt, og så i stedet satse på en trænerkarriere, jeg er nemlig færdig med A-træner uddannelsen om to måneder.
Tiden efter AaB mesterskab, har været suveræn. Da spillerne ankom i åben bus, var der fest overalt i Aalborg, det var simpelthen vildt. Men hverdagen har indfundet sig, jeg har fået min Bachelor i Idræt og de sidste priser er uddelt efter afslutningen på ligaen. Baba Collins blev suveræn topscorer med femogtyve mål, otte mere end holdkammeraten Frank Kristensen og Christian Holst fra Lyngby. Det kan også nævnes, at Kasper Ottesen blev kåret til årets træner, en helt fortjent hæder til Ottesen, der har taget alle med storm.
Jeg selv var utrolig skeptisk i starten, men han har virkelig styret holdet med hård hånd, foretaget de rigtige handler og fået det hele til at gå op i en højere enhed. At jeg så har arbejdet sammen med ham, og ad den vej fundet ud af, hvor vellidt han er i spillertruppen, så er jeg bare mere overbevist om, at han har en stor fremtid.
Nu er det så tid til endnu en sommerpause, og dermed sommerferie. Det har været en fantastisk sommer, et fantastisk år, en fantastisk tid. Jeg har oplevet så meget og har virkelig fået nogle vigtige erfaringer, nu skal der så træffes nogle beslutninger der kommer til at have stor indflydelse på min fremtid.
Samtidig går AaB og Kasper Ottesen efter sommerpausen et formentligt hårdt transfervindue i møde, mange vil gerne have fingrene i nogle af vores spillere, især en spiller skulle være ombejlet, Michael Jakobsen. Jeg tror et salg er det mest sandsynlige, både fordi vi nu kan tjene kassen på ham, og så er han simpelthen så god nu, at han skal videre i sin karriere, og det skal man accepterer. Især nu hvor han er fast mand på landsholdets venstreback.
AaB - Liverpool
Pride & Passion
dowie
Reserveholdsspiller
Sv: 23# My Only AaB - Mestre 07/08!
«
Svar #83:
22 Okt 2008, 23:54 »
Hvorfor dobbeltpost?
The Red
Landsholdsspiller
«
Svar #84:
23 Okt 2008, 00:18 »
Citat af: dowie 22 Okt 2008, 23:54
Hvorfor dobbeltpost?
En fejl der er rettet...
AaB - Liverpool
Pride & Passion
Baliian
Landsholdsspiller
«
Svar #85:
23 Okt 2008, 07:07 »
Har lige læst din blog.
Den er fed! tillykke med guldet
The Red
Landsholdsspiller
23# My Only AaB - Bag skærmen del.1
«
Svar #86:
23 Okt 2008, 20:59 »
-Bag skærmen del.1-
Da jeg startede mit spil op med AaB, var det med den rigtige følelse. Jeg havde så meget lyst til at skabe succes med holdet, der i virkelighedens verden ikke ligefrem imponere for tiden. Og beslutningen om at blogge om mit formentlig sidste lange spil i FM08, var ikke fjern. I de tre følgende updates vil jeg tage Jer læsere med på en rejse igennem mine egne overvejelser om det spil, som I følger fra fan-siden, en måde jeg virkelig nyder at skrive på.
Som sagt var det med stor entusiasme, at jeg startede mit spil med AaB. Jeg startede med at sætte mig selv nogle regler:
1.
Holdet skal være præget af danskere og spillere fra de øvrige skandinaviske lande.
2.
Indkøb skal holdes nogenlunde realistiske i forhold til AaB’s virkelige indkøbspolitik
3.
Økonomien skal holdes i snor, f.eks. stor luft i lønbudget
Det er måske ikke de mest fantasifulde regler, men de har alle været med til at gøre spillet langt sjovere for mig.
Transfers
Det første jeg gjorde var selvfølgelig at vurdere truppen. For mig at se var der ingen tvivl om, at den var alt for smal. Men selvom truppen var smal, var der for mig ingen tvivl om, at enkelte spillere skulle sælges, omgående. Vilakazi og Mota var begge spillere, der blev smidt på porten pga. deres manglende niveau, og så det faktum at de begge var afrikanere. Salget af Danny Califf var heller ikke svært for mig, jeg har aldrig haft de bedste erfaringer med amerikaneren i FM, og derfor blev han sendt til Norge.
Forstærkninger skulle der derfor til. Daniel Wass blev hentet til fremtiden, han blev dog hurtigt udlejet til AB for at få noget spilletid, da jeg allerede tidligt var i forhandlinger med Bøgelund. Peter Larsson hentede jeg som direkte erstatning for Califf, at jeg kunne få ham gratis, var rigtig godt for økonomien. Hans store styrke gjorde han samtidig den perfekte makker til Michael Jakobsen i midterforsvaret.
Til backerne blev Jan Frederiksen og Kasper Bøgelund hentet. Jan Frederiksen skulle indgå i et rotationssystem med Martin Pedersen, mens Bøgelund blev fast mand på højreback. Jeg fortsatte mine handler og købte Denni Avdic, endnu en investering i fremtiden, og så købte jeg Henning Hauger, hvis navn der har været nævnt mange gange i bloggen.
Jeg gik også ud og investerede i australieren Bruce Djite, et køb jeg var usikker på, men han har virkelig udviklet sig og er i øjeblikket en stærk konkurrent til Jeppe Curth og Kim Christensen i angrebet. Jeg lejede også angriberen Rune Lange til de europæiske kampe, han blev dog aldrig en succes.
I vinterpausen fortsatte jeg mine udskiftninger, solgt blev Caca og Karim Zaza, der igennem efteråret langt fra havde imponeret mig. Samtidig fik Jón Roí Jacobsen lov til at forlade klubben på en fri transfer.
Derfor var jeg igen nødsaget til at købe ind. Som ny førstemålmand hentede jeg tyskeren Kristian Nicht, som jeg længe har haft et godt øje til i FM, det er dog første gang jeg har købt ham. Derudover hentede jeg Kim Christensen hjem fra England og Viktor Elm blev nappet på en fri transfer pga. kontraktudløb.
I næste del af ”Bag skærmen”, vil jeg fortælle om taktikken og hvordan spillet har fungeret. Jeg vil også komme lidt nærmere ind på hvordan de forskellige spillere har spillet i sæsonen.
AaB - Liverpool
Pride & Passion
The Red
Landsholdsspiller
24# My Only AaB - Bag skærmen del.2
«
Svar #87:
26 Okt 2008, 13:56 »
-Bag skærmen del.2-
Allerede inden mine indkøb, havde jeg lagt mig fast på en taktik. Ud fra min beslutning om taktikken gjorde jeg så mine overvejelser og indkøb som fortalt i del.1 af ”Bag skærmen”. Min afgørelse blev at holdet skulle spille en version af 4-5-1 som mange garvede managers nok vil kalde en 4-1-3-1-1.
Altså blev det til en opstilling hvor der bliver langt vægt på en stærk bagerste kæde, hvor alle mest har defensive pligter, det gælder også backsne. Så er der den defensive midtbane, som skal fungere som den hårde hund, altså ham der skal sørge for at lukke hullet mellem midtbanen og forsvaret. Den centrale midtbanespiller skal fordele boldene ud til kanterne eller op til den offensive midtbane. Højre og venstre midtbane er meget aggressive, da deres defensive pligter ikke er overvældende. De skal sørge for at byde sig til for den offensive midtbane, og ellers være med til at gøre banen bred og fodre angriberen med indlæg.
Den enlige angriber kan være en lille hurtig angriber der skal spilles i fødderne, men det kan også være en stor hovedstødsstærk spiller. Det giver mange muligheder at der ikke skal ændres på meget, for at lave denne ændring i løbet af kampene.
Igennem sæsonen har truppen vist, at mine indkøb til bredden inden sæsonen, var en god investering. Jeg har ikke været ramt mange skadesproblemer, men har i stedet haft en del karantæner pga. for mange gule kort. Den eneste længerevarende skade jeg har haft, var da Anders Due blev sat udenfor i tre måneder. Men det viste så også mit eneste svage punkt, jeg havde ingen backups på kanterne. Jeg hentede i nød Joonas Kolkka for at tage pladsen, at han så endte med at få en afgørende fod i mesterskabet havde jeg ikke regnet med.
Overordnet set har truppen været fantastisk. Der har ikke været problemer at nogen art, kun Michael Jakobsen har været lidt muggen over at hans prisskilt har været på små 50mio. Noget som var nødvendigt for at holde ham i klubben. Hvis jeg havde solgt ham i vinterpausen, hvor jeg fik et bud på 20mio., så tvivler jeg på, at jeg havde vundet ligaen. Andre spillere der skal nævnes er Andreas Johansson, der virkelig har spillet fantastisk og endte ligaen med den højeste ”Average Rating” – foran netop Michael Jakobsen. Henning Hauger er også en spiller der skal nævnes. Jeg havde regnet med, at han skulle indgå i et rotationsprincip med Enevoldsen, men det blev hurtigt droppet, Hauger blev simpelthen en for vigtig del af holdet. Et meget sigende billede på hans betydning er, at han endte ligaens liste for assists, hele fjorten styks blev det til for nordmanden. Han blev i øvrigt også kåret til årets køb, sammen med holdkammerat Jan Frederiksen.
Min idé med taktikken var jo at skabe sikkert spil, der var offensivt men samtidig lukkede effektivt af nede bagved, det syntes jeg lykkedes. Men jeg vil gerne indrømme, at jeg er overrasket over, hvor godt taktikken virkede. Jeg har længe svoret til 4-4-2 med diamant, men det er bestemt ikke længere min fortrukne taktik.
AaB - Liverpool
Pride & Passion
The Red
Landsholdsspiller
Sv: 24#[Afstemning] My Only AaB - Bag skærmen del.2
«
Svar #88:
26 Okt 2008, 16:35 »
Så er der en afstemning oppe omkring den fremtidige skrivestil i bloggen. Jeg håber I alle vil ligge Jeres stemme.
AaB - Liverpool
Pride & Passion
Suckins
Førsteholdsspiller
Sv: 24#[Afstemning] My Only AaB - Bag skærmen del.2
«
Svar #89:
26 Okt 2008, 17:03 »
Kan godt lide updaten. En god gennemgang
Flot blog generelt!
former zoesuckins
Sider:
1
...
4
5
[
6
]
7
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »