Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
03 Feb 2025, 22:56
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere:
23502
1 Bruger, 645 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
brukens5434
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
27# My Only AaB
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Skal jeg ændre skrivestilen til Medie/Journalistform?
Ja
Nej
Sider:
1
...
3
4
[
5
]
6
7
Forfatter
Emne: 27# My Only AaB (Læst 18219 gange)
The Red
Landsholdsspiller
Sv: 13# My Only AaB
«
Svar #60:
13 Okt 2008, 23:35 »
Så er der smidt en afstemning op, smid Jeres stemme
AaB - Liverpool
Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion
The Red
Landsholdsspiller
14# My Only AaB
«
Svar #61:
14 Okt 2008, 11:23 »
Impossible is just a big word thrown around by small men who find it easier to live in the world they’ve been given then to explore the power they have to change it. Impossible is not a fact. It’s an opinion. Impossible is not a declaration. It’s a dare. Impossible is potential. Impossible is temporary. Impossible is nothing
---
Det var lige ved at se ud som om det hele skulle falde fra hinanden, men nu er holdet ”back on track”! Vi tabte til som forventet til Atlético, dog uden at få ørene i maskinen. På Vincente Calderon slap vi nådigt med et nederlag på 2-0 og på Energi Nord Arena tabte vi 0. Dermed er vi ude af UEFA Cuppen.
Det er dog ikke den eneste turnering vi er ude af, Kolding FC skulle have været en ren ”walkover”, men i stedet blev de vores endeligt i pokalturneringen. Pga. det hårde program havde Kasper Ottesen valgt at skifte alle de normale startede ud med reserver, og det gik desværre ikke. Det så dog længe ud til, at vi skulle hive sejren hjem, men i det sidste minut af den ordinære spilletid udlignede Kolding FC til 3-3. Overtiden endte 4-4 og derfor skulle det hele afgøres på straffesparkskonkur
rence, her viste vores reserver, at straffespark faktisk er svære end som så. Kun en enkelt formåede at score, resten bragede deres skud over eller ved siden af mål. Med to scoringer er Kolding FC derfor videre. Men det er nok ikke det kampen vil blive husket mest for, det er derimod nok Nomvethes vanvittige scoring direkte på hjørnespark.
I ligaen virkede vi efter kampen i Spanien meget trætte, og det resulterede da også i et nederlag til OB, der vandt 1-0 på Fionia Park. Men så tog gutterne fat igen. På hjemmebane sørgede Jeppe Curth og Augustinussen for en 2-1 sejr over de grønne fra Viborg FF. Derefter tog holdet til Sønderjylland hvor fiskene fra Esbjerg håbede at revanchere deres pinlige nederlag fra sæsonens kamp, det lykkedes dem dog ikke da Lars ”Lasse” Nilsson sikrede os en vigtig 0-1 sejr.
Så stod AGF ellers på menuen hjemme på Energi Nord Arena, der var en fantastisk stemning som der altid er mod AGF og med en 3-1 sejr, blev festen ikke mindre. Vores mål blev scoret af Michael Jakobsen og Jeppe Curth x2. Det lignede faktisk en pragtpræstation over hele linjen indtil fire minutter før tid, hvor Karim Zaza besluttede sig for at drible lidt i eget felt, det opfangede Ole Budtz som var blevet rykket frem i angreb, han erobrede bolden og trillede den i mål. Unødvendigt og ufattelig dumt lavet af Karim Zaza der ikke ser så sikker ud lige for tiden.
Næste gang skal holdet på udebane møde FC Midtjylland, og der er sku allerede krig mellem Kasper Ottesen og Erik Rasmussen. Efter Rasmussen sagde at AaB ingen chance havde for at holde sin placering, så gik Ottesen ud i medierne og sagde, at han håbede FCM ville falde fuldstændig sammen, og han ville sidde og fryde sig når de gjorde. Og så noterede han sig lige, at ikke var den store fan af hverken Erik Rasmussen, eller FCM for den sags skyld! Respekt til Ottesen herfra – Sådan skal det gøres!
På det personlige plan så køre det perfekt. Der er tryk på skolemæssigt, men det betyder ikke at alt andet står stille. Jeg har nemlig en aftale med hende der Louise om en date i næste weekend. Jeg mødte hende i byen efter sejren over AGF. Jeg kunne ikke kende hende da sidst jeg så hende jo var i en kæmpe brandert, men hun kunne sku kende mig. Vi faldt i snak og jeg fik hende inviteret ud, nu må vi se om det bliver til noget.
AaB - Liverpool
Pride & Passion
The Red
Landsholdsspiller
15# My Only AaB
«
Svar #62:
14 Okt 2008, 21:57 »
Impossible is just a big word thrown around by small men who find it easier to live in the world they’ve been given then to explore the power they have to change it. Impossible is not a fact. It’s an opinion. Impossible is not a declaration. It’s a dare. Impossible is potential. Impossible is temporary. Impossible is nothing
---
Jeg er langt nede lige nu. FCM, Brøndby og FCK, det skulle have været så godt, men det blev det ikke. Tre uafgjorte, det er bare ikke godt nok hvis man vil ligge sig foran de tre hold. To af kampene burde vi have vundet, resultatet mod Brøndby var retfærdigt nok, men mod FCM og FCK skulle vi have vundet. Svaret på hvorfor vi ikke gjorde, er ganske klart: Karim Zaza.
Ude mod FCM startede det hele så godt, vi var foran 3-1 midt anden halvleg på mål af MJ, Greven og Curth, men så gik det galt. Karim beslutter sig for at gå ud til et rimelig ufarligt indlæg, han forsøger at gribe den men taber den i stedet lige for fødderne af Baba Collins der nemt kan prikke den i mål. FCM’s sidste mål kan han ikke klandres for, Mikkel Thygesen fyrede et langskud af i sand Gerrard-stil, Zaza var prisgivet i den situation.
Kampen mod Brøndby var måske den mest spændende kamp jeg har set i denne sæson. Jeg var selvfølgelig med på Brøndby Station, og det har jeg sku ikke fortrudt at jeg brugte penge på. Fire skud på træværket havde vi, alle fire stod Henning Hauger for. Men når man kan sige at resultatet var fortjent nok, så er det på baggrund af, at Brøndby havde to på træværket og et hav at skud lige forbi mål.
Men det er kampen mod FCK der for alvor gør mig vred. Med to minutter igen fører vi efter et fremragende comeback hvor MJ og Greven har bragt os foran, så dummer Zaza sig for alvor! Nikolaj Hansen sparker bolden væk fra FCK’s banehalvdel, så Zaza spæner ud for at tæmme bolden ti meter uden for feltet, problemet er bare at den rammer ham på skinnebenet og hopper ud til Gravgaard der kan ligge den ud på venstrekanten til Dentinho som uden problemer kan trille bolden i mål med en følt inderside! Men det værste af det hele er, at Bøgelund råbte og skreg ude fra sin back at han nok skulle tage den, og det havde han også gjort for han var sku på vej ind til den! Jeg kan virkelig ikke forstå at Zaza i sådan en grad har brug for at iscenesætte sig selv.
Skuffelsen over ham bliver sat godt i lys af Ottesens reaktion på bænken mod FCK, han blev så sur, at det forlyder at Zaza muligvis bliver placeret på bænken mod FC Nørdsjælland. Det ville ikke røre mig hvis han gjorde, sådanne fejl fra en så rutineret keeper er ikke acceptabelt!
Mht. Louise, så kan jeg kun sige at tingene går strygende! Vi tog i biografen og derefter tog vi ud og spise, det åd en del af SU’en op, men man skal jo satse lidt engang i mellem. Vi snakkede fantastisk sammen og vi fik da også aftalt at mødes igen inden længe.
Til slut kan det lige nævnes, at der faktisk går rygter om, at Zaza er en færdig mand i AaB. Ifølge flere medier vil Ottesen forsøge at sælge ham til vinter, og i stedet købe Arek Onyszko der er blevet reserve i OB. Normalt er jeg ikke fan af Onyszko, men jeg må indrømme at løsningen faktisk tiltaler mig en smule…
AaB - Liverpool
Pride & Passion
JimmyGP
Manager
Sv: 15# My Only AaB
«
Svar #63:
14 Okt 2008, 22:03 »
Undskyld at jeg ikke har fået kommenteret.. har været silent reader et stykke tid, men du bliver ved med at imponere.. synes at det er en rigtig god blog du har gang i og du skal klø.. Fan-vinkelen er sgu ret fed... KIU
- Veni, vidi, vici -
andersvilster
Gæst
«
Svar #64:
14 Okt 2008, 22:04 »
Godt skrevet, kan godt forstå du bliver sur over kampen mod FCK KIU
Søren91
Landsholdsspiller
«
Svar #65:
14 Okt 2008, 22:07 »
Du fortjener klart flere comments, men det er lækkert at du kommer med så hyppige updates alligevel. et konstant højt niveau gør det til dejlig læsning! KIU
The Red
Landsholdsspiller
«
Svar #66:
14 Okt 2008, 23:06 »
Citat af: JimmyGP 14 Okt 2008, 22:03
Undskyld at jeg ikke har fået kommenteret.. har været silent reader et stykke tid, men du bliver ved med at imponere.. synes at det er en rigtig god blog du har gang i og du skal klø.. Fan-vinkelen er sgu ret fed... KIU
Tak for kommentaren, jeg er meget glad for at du fortsat kan blive imponeret
Regner med at der er en del silent readers så er glad for at en af dem lige smider en kommentar. Og vil selvfølgelig fortsætte med at klø på
Citat af: andersvilster 14 Okt 2008, 22:04
Godt skrevet, kan godt forstå du bliver sur over kampen mod FCK KIU
Glad for at du kan lide det. FCK-kampen var virkelig nitten, der blev jeg sku skuffet over min keeper. I mine updates forsøger jeg virkelig at få skrevet det som om det er en fan der skriver, samtidig med at det jo skal holdes så det ikke hver update bliver en roman i læsere skal igennem
Citat af: Søren91 14 Okt 2008, 22:07
Du fortjener klart flere comments, men det er lækkert at du kommer med så hyppige updates alligevel. et konstant højt niveau gør det til dejlig læsning! KIU
Jeg regner med at hvis jeg bliver ved med at updatere, så skal læserne nok give sig til kende
Er rigtig glad for at du fortsat kan finde bloggen interessant, og det håber jeg selvfølgelig fortsat du vil
AaB - Liverpool
Pride & Passion
The Red
Landsholdsspiller
16# My Only AaB
«
Svar #67:
15 Okt 2008, 23:04 »
---
Så er vinterpausen over os, en pause der faktisk kommer meget kærkommen! Spillerne er udkørte og trænger til en ferie, det er tydeligt. Det er nu tid til at finde vinderne af diverse priser, og samtidig markere vinterpausen at transfervinduet snart er åbent igen, et transfervindue hvor AaB formentlig ikke bliver særligt aktive.
Men inden spillerne kunne holde juleferie, skulle to kampe mod FC Nordsjælland og AC Horsens spilles. Første kamp hjemme mod FCN endte skuffende med et uafgjort resultat, 1-1. Jeppe Curth stod for vores enlige scoring. Kampen mod Horsens var langt bedre, FC Zulu kunne slet ingenting, og var heldige blot at tabe 2-0. Holdet fungerede igen optimalt og spillede op til deres niveau var først på efteråret. Scoringerne stod Michael Jakobsen og Henning Hauger for. Haugers mål var en sand perle, han kunne ikke finde nogen at aflevere til, derfor tog han nogle træk til højre inden han hamrede bolden og i trekantssammenføjni
ngen, et fremragende mål.
De resultater betyder at vi ligger på en delt førsteplads med FCK, tabellen siger godt nok at vi ligger nummer to, men når man har samme pointantal, samme kampstatisitk og samme målforskel, så kan man vist godt tillade sig at kalde det en delt førsteplads.
Jeg glæder mig ufattelig meget til foråret! Jeg er overbevist om at vi har muligheden for at vinde guld, holdet er sku til det. Efter kampen mod AC blev det i øvrigt offentliggjort at Caca forlader klubben når transfervinduet åbner, han blev naturligvis ønsket held og lykke og tak for tiden i AaB med en buket blomster. Samtidig kunne Lynge fortælle, han man gennem hele efteråret havde haft en kontrakt underskrevet med det svenske talent Viktor Elm, som kommer på en fri transfer d. 1/1 fra svenske Kalmar FF.
Hvis jeg skal fremhæve nogle spillere der har været udslagsgivende i efteråret, så må det være MJ og så hele vores centrale midtbane i skikkelse af Augu, Hauger og Greven, de har virkelig været altdominerende. Styrken på de pladser bliver understreget af, at i sæsonens indledende måneder der var det unge Jesper Jensen der spillede på den defensive midtbane pga. Augu’s skade, og det gjorde han som en garvet rotte.
Nu får vi at se hvordan truppen ser ud efter nytår, men inde i mig selv ulmer et håb om, at vi har en ny førstekeeper, jeg er bestemt ikke tryg ved Zaza!
AaB - Liverpool
Pride & Passion
The Red
Landsholdsspiller
17# My Only AaB
«
Svar #68:
17 Okt 2008, 12:56 »
---
Julen er over os! Vi er netop gået på ferie fra universitetet og det meste af Aalborg og omegn er pyntet op til den helt store julefest. Jeg har de seneste dage rendt utallige kilometer inde i Aalborgs gader for at finde og købe de sidste julegaver, det er sku lettere sagt end gjort. Det endte da også med at jeg måtte gå til de gamle for at låne lidt penge til alle gaverne, en stor familie og en økonomi der er baseret på SU er ikke en god sammensætning op til jul!
Men alle disse bekymringer blev fejet effektivt af banen i tirsdags, Lynge havde indkaldt til pressemøde, og hold da kæft nogle nyheder der blev slynget ud! Første punkt på dagsordenen opsummering af efteråret. Den sportslige ledelse var fuldt ud tilfreds med holdet præstationer i Europa og i den hjemlige liga, men nederlaget til Kolding i pokalturneringen blev fejet let væk med en bemærkning om, at det ikke var acceptabelt.
Så kom det emne der var ventet med længsel. Det skal lige siges at en af mine kammerater der er journalist, havde fået smuglet mig med ind til pressemødet, så jeg fik det hele at vide fra kilden selv. Men emnet der blev taget op var spillere der forlod klubben. Der blev snakket om hvorfor Caca forlod klubben og at Rune Lange vendte tilbage til Vålerenga efter endt lejeophold i AaB. Men så faldt der ellers to bomber, Lars ”Lasse” Nilssons lejeaftale er blevet ophævet, da klubben ikke længere ønskede at betale så meget i løn til svenskeren, eftersom han ikke har været fast inventar i Kasper Ottesens trup i løbet af efteråret. Det var dog ikke det mest overraskende, Karim Zaza er blevet solgt til norske Molde! Klubben fortalte at Karim Zaza igennem efteråret ikke havde været den sikre sidste skanse som klubben havde håbet han ville være da de bragte ham til klubben i sommers, og derfor følte begge parter at det var bedst at skilles.
Jeg tog mig selv i at sidde og smile da dette blev fortalt, nu manglede Lynge bare lige at sige at Onyszko skulle tage hans plads, og så var alt i skønneste orden. Men sådan gik det bestemt ikke – Tvært i mod.
Da Lynge begyndte at snakke om at man havde afløsere klar for alle solgte spillere, kaldte han samtidig de to nye spillere ind, den ene kendte jeg med det samme, den anden havde jeg aldrig set før. Den første Lynge præsenterede var angriberen Kim Christensen, som klubben har købt i engelske Barnsley. Kim Christensen skal styrke offensiven med sin store styrke i hovedspillet, og kan gå hen og blive en vigtig reserve for Curth og Djite. Så blev spændingen ellers stillet, vores nye målmand hedder Kristian Nicht og er købt i norske Viking Stavanger.
Da jeg kom hjem var jeg naturligvis hurtigt inde og læse om Kristian Nicht. Han har spillet i Stuttgart Kickers, FC Nürnberg og Alemannia Aachen inde han tog turen til Norge. I Tyskland er Nicht tilsyneladende kendt som en usikker målmand, og i sin tid i Aachen var han bestemt ikke populær blandt fansene, simpelthen fordi han foretrak at få direkte i omklædningsrummet efter en kamp, og generelt var meget tilbagetrukken.
Det rør egentlig ikke mig at en spiller ikke kommer ned og hilser på fansene efter en kamp, så længe han leverer varen. Jeg er i hvert fald spændt på at se hvad tyskeren kan!
AaB - Liverpool
Pride & Passion
Søren91
Landsholdsspiller
Sv: 17# My Only AaB
«
Svar #69:
17 Okt 2008, 13:07 »
Yderst spændende indkøb af Nicht! Fortsat højt niveau; KIU!
Newton Heath
Manager
«
Svar #70:
17 Okt 2008, 13:12 »
Glimrende update Kasper, det her er jo super god læsning.
Du fanger mig virkelig i den måde du skriver på, og samtidig lyder dit indkøb også rigtig spændende. Jeg kender ham ikke selv, men han lyder som en spændende afløser for Zaza.
KIU
The Red
Landsholdsspiller
«
Svar #71:
17 Okt 2008, 13:38 »
Citat af: Søren91 17 Okt 2008, 13:07
Yderst spændende indkøb af Nicht! Fortsat højt niveau; KIU!
Jeg er glad for du syntesj eg holder niveauet, og mht. Nicht, så tror jeg at jeg har fundet en helt fantastisk keeper
Citat af: Newton Heath 17 Okt 2008, 13:12
Glimrende update Kasper, det her er jo super god læsning.
Du fanger mig virkelig i den måde du skriver på, og samtidig lyder dit indkøb også rigtig spændende. Jeg kender ham ikke selv, men han lyder som en spændende afløser for Zaza.
KIU
Er rigtig glad for du syntes om det. Den her blog er nok den jeg nyder mest at skrive, kun min Aston Villa-blog, som var min første egentlige blog, var så spændende at skrive
btw. hvad syntes folket om mine øvrige dispositioner i forbindelse med transfers?
AaB - Liverpool
Pride & Passion
The Red
Landsholdsspiller
18# My Only AaB
«
Svar #72:
18 Okt 2008, 23:10 »
---
Kæææææææft det kører på skinner lige for tiden! Det er helt vildt! Først i januar lykkedes det mig at få skrabet penge nok sammen til, at jeg kunne begyndte på DBU’s A-træner uddannelse. Tidligere har jeg taget de andre, og derfor var det naturligt for mig at bygge ovenpå. Men det er ikke det eneste fede der er sket! I forbindelse med mit sidste semester af bacheloruddannelsen i Idræt, skal jeg lave et eksamensprojekt. Jeg har besluttet at jeg vil forsøge at bruge noget af alt det jeg har lært i praksis og lave det til mit eksamensprojekt.
Derfor skrev jeg til AaB om de havde nogen interesse i at deltage i det. Jeg ventede nogle dage, og så kom det svar der fik mig helt op og ringe! De vil lade mig være assistenttræner for deres ungdomshold i forårssæsonen, og lade mig arbejdet tæt sammen med ingen ringere end Poul Erik! Det bliver så fedt!
Men det er ikke det fedeste! Klubben har spurgt mig, om jeg ville være interesseret i, at tage lidt opgaver som talentspejder hvis jeg har noget tid til overs, simpelthen fordi klubben kun har to ansat, og de har mere end rigeligt at lave for tiden. Jeg tog selvfølgelig opgaven! Allerede nu har jeg været på en enkelt opgave. Jeg var i Holland for at scoute på Lasse Schøne, klubben betalte selvfølgelig det hele. Det var fedt at være i Holland og se fodbold med alt betalt! Klubben var desuden meget tilfreds med min rapport.
Med Louise går tingene også som de skal! Efter jul er det begyndt at blive seriøst, og man kan vel egentlig godt kalde os et par nu. Det er sku dejligt at have scoret en pige som hende, eller blive scoret af en pige som hende, alt efter hvordan man ser på det. Hun er meget forstående for at jeg altid har travlt, nok fordi hun også altid har ting der skal laves. Men vi finder tid til hinanden, så det er bare rigtig godt.
Men nu begynder SAS-Ligaen jo snart igen, og så bliver der jo lagt beslag på endnu mere tid, men så må jeg jo bare lokke hende med på stadion! AaB har faktisk allerede spillet to træningskampe, det er blevet til sejre på 1-4 og 0-5 over AB og Herfølge.
AaB - Liverpool
Pride & Passion
Holm
Landsholdsspiller
Sv: 18# My Only AaB
«
Svar #73:
19 Okt 2008, 10:57 »
Super lækker blog. Tog mig lige lidt tid og læse det hele igennem, og du skriver sgu pisse flot. Super nice
[Min signatur er for stor]
The Red
Landsholdsspiller
19# My Only AaB
«
Svar #74:
19 Okt 2008, 16:07 »
---
Ni kampe er spillet af forårssæsonen, og det ser ikke længere så lyst ud. AaB er ikke helt hægtet af, men de seneste kampe viser en drastisk nedadgående formkurve, som forhåbentligt kulminerede med det knusende 0-3 nederlag til FC Nordsjælland. Holdet er i opløsning, intet fungerer. Og med en langtidsskadet Anders Due ser vi nu at truppen ikke er bred på alle punkterne, der er nemlig ingen reserver på kanterne. Det har indtil nu været et stort problem i foråret, da Nomvethe ikke har ramt efterårets niveau, og så igen nu, hvor Due er skadet.
Det hele startede egentlig så godt, en sikker 0-4 sejr over Randers lovede godt for foråret. Men så kom de første svingende resultater, 1-1 mod både OB og så ikke mindst mod Viborg var resultater der allerede på det tidspunkt skabte lidt røre. Holdet fandt dog formen og vandt 2-1 over både Lyngby og Esbjerg inden det gik galt igen. Vi tabte 0-1 til AGF. Derefter kom der så to fantastiske sejr, først 3-4 over FC Midtjylland derefter 3-0 over Brøndby. Men så gik det helt galt og holdet tabte som skrevet 0-3 til FCN, et forfærdeligt resultat der betyder, at vi nu er fire point efter FCK.
Netop FCK står på programmet næste runde, og en sejr er krævet hvis holdet skal gøre sig yderligere forhåbninger og at tage guldet. Midt i alt det forfærdelige er der dog en solstrålehistorie. Kim Christensen, der i vinterpausen blev hentet i Barnsley scorede hattrick mod FCM og fulgte i kampen mod Brøndby op med to scoringer, forhåbentligt betyder det, at mindst en af angriberne nu kommer i gang.
Pga. skaderne har jeg faktisk lige skrevet til Ottesen og bedt ham overveje at invitere en spiller ved navn Joonas Kolkka til prøvetræning. Han kan spille begge kanter og er i øjeblikket på fri transfer. Han er gennemrutineret med sine 33år og 71 landskampe. Jeg så ham i aktion da jeg var nede og scoute på Schøne og jeg tror, han kan og vil hjælpe os i denne situation.
AaB - Liverpool
Pride & Passion
Sider:
1
...
3
4
[
5
]
6
7
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »