home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23576
  0 Brugere, 654 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kilmenjerAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Taktik til Valencia??
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Taktik til Valencia??  (Læst 1316 gange)
FTR
Førsteholdsspiller

Taktik til Valencia??
« : 17 Sep 2008, 16:04 »

Jeg har et problem, jeg kan ikke finde den rette taktik til Valencia. Taktikken skal sætte Silva og David Villa i ordentlig brug. Nogen der har nogen erfaringer med valencia? Hvilken takik vil i anbefale..

Tak på forhånd, for jeres forslag..

FTR

bibo123
Førsteholdsspiller

Sv: Taktik til Valencia??
« Svar #1: 17 Sep 2008, 16:36 »

3-5-2

,,

Zulue
Manager

« Svar #2: 17 Sep 2008, 17:17 »

Jeg plejede at spille med en 4-1-2-1-2 Smal Version (Vondracek) og for mig virkede den fantastisk, men jeg kan selvfølgelig ikke garantere noget. Spil med godt tempo og sæt specielt Silva ordentligt i scene, så virker den næsten altid. Smiley

FTR
Førsteholdsspiller

« Svar #3: 17 Sep 2008, 20:16 »

Tror jeg vil prøve Zulues taktik

FTR
Førsteholdsspiller

« Svar #4: 17 Sep 2008, 20:41 »

Jeg har lige prøvet den af, og spillede 1-1 med Sporting. Ikke godt (det er ikke lissabon)

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #5: 17 Sep 2008, 21:48 »

Valencia har 3 af spillets bedste fløje, samt spillets højeste og stærkeste angriber, derudover er deres midtbane ret svag. Synes det ligger op til et spil langs fløjene med massere af indlæg ind til Zigic. Personligt spiller jeg 4-4-2 i mit nuværende Valencia game, med rimelige resultater (#3 i ligaen og semifinale i CL 2 sæsoner i træk). Dog vil jeg sige at man også kan overveje at sælge Zigic, og så spille en 4-2-3-1, med Villa i front og Villa som AMC. Det kræver dog at man forstærker midtbanen. Zapater og Javi Martinez kan her være gode køb.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

FTR
Førsteholdsspiller

« Svar #6: 17 Sep 2008, 21:52 »

Har fundet en taktik, tak for hjælpen i to:-)

FTR
Førsteholdsspiller

« Svar #7: 17 Sep 2008, 21:54 »

Valencia har 3 af spillets bedste fløje, samt spillets højeste og stærkeste angriber, derudover er deres midtbane ret svag. Synes det ligger op til et spil langs fløjene med massere af indlæg ind til Zigic. Personligt spiller jeg 4-4-2 i mit nuværende Valencia game, med rimelige resultater (#3 i ligaen og semifinale i CL 2 sæsoner i træk). Dog vil jeg sige at man også kan overveje at sælge Zigic, og så spille en 4-2-3-1, med Villa i front og Villa som AMC. Det kræver dog at man forstærker midtbanen. Zapater og Javi Martinez kan her være gode køb.

Zigic er lejet ud i første sæson, så jeg spiller nu med en 4-2-3-1 som du skriver i dit indlæg Thumbs Up. Skal ud og forstærke mig med Kuzmanovic Grin
« Seneste Redigering: 17 Sep 2008, 21:56 af FTR » Logged

BenMusalho
Gæst

« Svar #8: 17 Sep 2008, 22:16 »

Håber du mener Silva på AMC ;-)

FTR: Hvis den ikke dur, så prøv at kig rundt nogen af de taktikker der er lagt op her på siden. Du kan helt sikkert finde en.

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #9: 17 Sep 2008, 22:29 »

Mente selvfølgelig Silva som AMC.

Derudover vil jeg også lige nævne at når nu man har Vicente, Joaquin, Silva og Zigic så virker en smal 4-1-2-1-2 som en helt forkert taktik, da man slet ikke får udnyttet de formidable fløje. I min første sæson lavede Silva 22 assist i 30 kampe, og Joaquin 17 i 35 kampe.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

FTR
Førsteholdsspiller

« Svar #10: 17 Sep 2008, 22:35 »

Ja spiller også bredt:)

Selzer
Juniorspiller
**

« Svar #11: 19 Sep 2008, 13:50 »

4-2-3-1

TORRES!!

Leviathan
Reserveholdsspiller

« Svar #12: 29 Sep 2008, 01:49 »

i mit valencia spil kører jeg 4-3-1-2 synes selv det virker godt har vundet la liga hvert år.

offensivt spil,lidt tidspild og hurtige afleveringer.

den eneste som taktikken har svært ved er en stjerne formation som nogle af de andre spanske hold kører med

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010