home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 535 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Hjælp med router
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hjælp med router  (Læst 556 gange)
arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Hjælp med router
« : 15 Sep 2008, 20:14 »

Hejsa. Jeg er løbet ind i et problem. Jeg har købt mig en AirPort Express, men jeg kan ikke få det til at fungere for mig.

Jeg har efter at have læst på fullrates eget forum besluttet mig for at lave en bridge-løsning, hvor min gamle Zyxel router kommer til at fungere som bridge som jeg forbinder med LAN kabel til min AirPort Express.

Når jeg så starter op med denne sammenslutning vælger jeg muligheden "Jeg vil slutte AirPort Extreme til min computer eller mit netværk vha. Ethernet", de to andre muligheder hedder "Jeg har ikke et trådløst netværk, og jeg vil oprette et" og "Jeg har et trådløst netværk og vil tilføje AirPort Extreme eller udskifte en eksisterende enhed på mit netværk"

Næste side informerer mig om hvilke indstillinger der anvendes (navn og at trådløst netværk er slået fra). Så opdaterer AirPorten og lidt efter er indikatoren klar grønt og alt skulle være fint.

Det er det som sådan også, da det fungerer upåklageligt med LAN kabel sluttet til den bærbare (macbook), men når jeg forsøger at tilslutte trådløst volder det problemer. Jeg kan oprette netværket, tilslutte mig netværket, men når jeg forsøger at surfe så melder browseren at den ikke kan skabe forbindelse til den ønskede server, ligesom alle andre forbindelser også står af, så snart LAN kablet trækkes ud, selvom jeg er på det nyoprettede netværk.

Hvad gør jeg galt? Har ikke ændret på opsætning udover at slå trådløs til og slå sikkerhed i form af wpa/wpa2. Jeg kunne forestille mig at jeg skulle ind og rode med noget DHCP eller lign. men er ikke erfaren nok til at vide hvad. Håber i kan hjælpe mig, da jeg nu har siddet med det i små 2 dage, uden de store fremskridt og fullrate ville ikke begive sig ud i projektet.
Logged

Go you Gunners!

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hjælp med router
« Svar #1: 15 Sep 2008, 20:28 »

Tilføjer lige, at det er igennem fullrate jeg har internet.
Logged

Go you Gunners!

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010