home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 1083 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #8# The Reds
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: #8# The Reds  (Læst 9264 gange)
stimo92
Gæst

#8# The Reds
« : 14 Sep 2008, 16:31 »

Rafa Benítez fyret!
The Reds News| 1. Juli|

Den efterhånden meget udskældte spanske manager Rafa Benítez, er fra dags dato kun tidligere manager i Liverpool FC.

"Vi har valgt at fyre Rafa Benítez med øjeblikkelig virkning. Han har gjort et kæmpe stykke arbejde for klubben, og gjort klubben til det den er i dag. Trofæer har han også vundet for os, men desværre ikke nok. Det største trofæ han har vundet for os, er Champions League trofæet. Et trofæ, der bliver sat enorm pris på, og i sig selv er en fantastisk bedrift. Men de seneste par år, har resultaterne manglet, og ingen trofæer er tilføjet til samlingen. Rafa er naturligvis ked af at forlade Anfield og Liverpool, men vi mener det var det bedste for begge parter. Vi takker Rafa Benitez for hans ophold her i Liverpool FC, og ønsker ham held og lykke fremover.

Rafa Benitez kom til Liverpool i 2004, og efter et ophold i Valencia, var det helt nye omgivelser han kom til dengang. Det er blevet til i alt fem trofæer, FA Cup, Community Shield, UEFA Champions League og UEFA Super Cup.
Nu starter Liverpool’s søgen efter deres nye træner, og til jobbet er blandt andet nævnt danske Michael Laudrup, og John ”Faxe” Jensen. Også Sven-Göran Eriksson er blevet udnævnt som en af favoritterne til jobbet.

« Seneste Redigering: 01 Okt 2008, 22:31 af stimo92 » Logged

stimo92
Gæst

Sv: The Reds
« Svar #1: 14 Sep 2008, 16:36 »

Inholdsfortegnelse

#1# Rafa Benitez fyret!
#2# Manden er fundet
#3# Preseason
#4# En forstærkning og CL gruppespil
#5# Liverpool i CL gruppe D
#6# Ubesejret i otte kampe
#7# Kampen om Liverpool
#8# Mesterskabsdrømmene lever stadig

1. Diego Cavalieri GK
25. José Reina GK

2. Rafinha FH
4. Sami Hyypiä FC
5. Daniel Agger FC
7. Andrea Dossena FV
12. Fábio Aurélio FV
13. Phillipp Degen FH
17. Álvaro Arbeloa FH
23. Jamie Carragher FC
37. Martin Skrtel Fc

8. Steven Gerrard MC
11. Yossi Benayoun OMH
14. Xabi Alonso MC
18. Dirk Kuyt OMH
19. Ryan Babel OMV
20. Albert Riera OMV
21. Lucas DM
22. Javier Mascherano DM

9. Fernando Torres Bo
10. Robbie Keane AC
15. David N'Gog Bo
27. Stefan Kiessling Bo

Trofæskab

2007/2008
Intet
« Seneste Redigering: 01 Okt 2008, 22:31 af stimo92 » Logged

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #2: 14 Sep 2008, 17:06 »

Dejligt med en blog omkring Liverpool. Den ser jeg meget frem til. Havde ellers planer om, at starte en selv med dem, men du var lige hurtigere ud der.

Ellers en fin update du startede med. Der er dog lige en fejl der i. Liverpool har aldrig vundet VM for klubhold. med Rafa Benitez i spidsen. Ja, faktisk har Liverpool aldrig vundet dette VM for kluhold. Det er faktisk det eneste trofæ Liverpool mangler, at vinde. Til gengæld er Liverpool blevet nummer 2 i den turnering op til hele 3 gange.

stimo92
Gæst

« Svar #3: 14 Sep 2008, 17:09 »

Dejligt med en blog omkring Liverpool. Den ser jeg meget frem til. Havde ellers planer om, at starte en selv med dem, men du var lige hurtigere ud der.

Ellers en fin update du startede med. Der er dog lige en fejl der i. Liverpool har aldrig vundet VM for klubhold. med Rafa Benitez i spidsen. Ja, faktisk har Liverpool aldrig vundet dette VM for kluhold. Det er faktisk det eneste trofæ Liverpool mangler, at vinde. Til gengæld er Liverpool blevet nummer 2 i den turnering op til hele 3 gange.
jo tak. den fejl er rettet nu, synes bare der stod i FM at de vandt, men det gjorde der ikke.

stimo92
Gæst

Sv: #2# The Reds
« Svar #4: 14 Sep 2008, 17:15 »

Manden er fundet
The Reds News| 15.07.07

Manden der skal tage over efter Rafa Benítez er fundet. Det er den 43 årige dansker Michael Laudrup.

Michael Laudrup
Født  15. Juni 1964
104 Landskampe - 37 Mål
”Vi er stolte af at kunne præsentere den mand, der den kommende tid skal stå i spidsen for vores hold. Det er med glæde jeg kan præsentere den største danske landholdsspiller gennem tiderne, og måske også en af de største internationalt. Den hurtige hjerne, har nok allerede regnet ud hvem det er, og her kommer han. Velkommen til Michael Laudrup.

"Tusind tak alle sammen. Jeg er utrolig stolt over at komme til at stå i spidsen for en så stor klub som denne. At tage over efter en manager som Rafa Benítez, er endnu en kæmpe ære. Jeg vil vise fansene, og resten af verden, at jeg er den perfekte til dette job. Jeg synes vi har en god trup, desværre mangler den lidt bredde. Hvis vi løber ind i en periode med mange skader, har vi ikke styrken til at gå til tops. Det vil jeg få rettet op på hurtigst muligt, og måske også forstærkninger på enkelte pladser."

Michael Laudrup har haft en meget glorværdig karriere. Både som manager, men så sandelig også som spiller. Han har optrådt for klubber som Ajax, Real Madrid og Barcelona. Som manager har han tidligere stået i spidsen for Getafe og Brøndby, men også som assisterende manager for det danske landshold.

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #5: 14 Sep 2008, 18:01 »

Utrolig skidt trænervalg i mine øjne! Laudrup har intet at gøre i en klub som Liverpool, men vil da se hvad ud kan gøre med klubben.

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Philiphp
Lilleputspiller
*

« Svar #6: 14 Sep 2008, 18:23 »

Utrolig skidt trænervalg i mine øjne! Laudrup har intet at gøre i en klub som Liverpool, men vil da se hvad ud kan gøre med klubben.

Han er jo United fan, måske vil han køre dem ned Wink

stimo92
Gæst

« Svar #7: 14 Sep 2008, 18:28 »

synes ellers han var et godt valg Rullende Øjne
nej dog ikke crazy

stimo92
Gæst

Sv: #3# The Reds
« Svar #8: 14 Sep 2008, 19:08 »

Preseason
The Reds News | News | 15.07.07

En preseason fyldt med mål, og enkelte spillerindkøb.

Venskabskampe

Amora 10-0
Maia 7-0
Vit. Guimarãs 2-0
Plymouth 2-0
Crewe 1-1
Rafinha
Født  7. September 1985
Fra  Schalke 04
Beløb  115 millioner
Som lovet, har Michael Laudrup hentet spillere til klubben. Den første, og vel nok største navn indtil videre, er den brasilianske højreback Rafinha, som er hentet i Schalke 04. Han regnes for at gå direkte ind i startopstillingen, og slå den schweiziske Philipp Degen af. Rafinha er hentet til Anfield for en sum på omkring £11 millioner (115 millioner kroner), og en 4-årig kontrakt på £44.000 om ugen.

En anden spiller der er kommet til Anfield, er den 17-årige franske forsvarsspiller, Mamadou Sakho. Han er hentet i franske Paris Saint-Germain for et beløb, der ligger omkring de £600.000 (6,5 millioner kroner). Sakho har underskrevet en 3-årig kontrakt, til en ugeløn på godt £250.000 (2500 kroner). Sakho vil de første år af sit ophold hos Liverpool, være at finde på U18 holdet, men med tiden vil han blive stamspiller på førsteholdet.

Den sidste spiller Michael Laudrup indtil videre har hentet til det vestlige England, er endnu et fransk talent. Hans navn er Younousse Sankharé, som ligesom Sakho, er hentet i Paris Saint-Germain. Sankharé er blevet hentet til klubben for £925.000 (9,5 millioner kroner), og har underskrevet en kontrakt der lyder frem til år 2010, og med en ugeløn på £350 (3500 kroner) om ugen.
« Seneste Redigering: 14 Sep 2008, 21:25 af stimo92 » Logged

stimo92
Gæst

Sv: #4# The Reds
« Svar #9: 14 Sep 2008, 21:24 »

En forstærkning og CL gruppespil
The Reds News | News | 30.08.07|

Den seneste tid er der sket en del ting i Liverpool, en ny mand er hentet, og man har kvalificeret sig til Champions League gruppespillet.

Med kun en uge igen af transfervinduet, lå det til at Michael Laudrup ikke ville hente flere spillere. Men på vinduets sidste dag, kan man præsentere en ung tysker. Det er Stefan Kiessling der er blevet hentet i tyske Leverkusen, for et beløb på £10 millioner (105 millioner kroner). En 3-årig kontrakt er underskrevet, og en ugeløn på hele £41.000 (445.000 kroner). Stefan Kiessling vil agere som backup for Torres og Keane, men vil med tiden, sandsynligvis overtage Keanes plads.

I Champions League kvalifikationens tredje runde skulle Liverpool møde portugisiske Vitória Guimarães. Første kamp blev spillet på Estádio D. Afonso Henriques, Portugal. Kampen blev aldrig spændende, og Liverpool kunne hive en sikker 0-2 sejr hjem, på mål af Robbie Keane og Ryan Babel.
Returkampen på Anfield, var spækket med reserver for Liverpool's vedkommende. Kun Alonso, Gerrard og Dossena fra den stærkeste opstilling, var på banen fra kampens start. En ualmindelig kedelig kamp, og Liverpool var aldrig under pres. Endnu en 2-0 sejr bliver sikret, og det trods at man sluttede kampen med kun 10 mand.

Premier League er lige ledes begyndt, og her er Liverpool også kommet godt fra start. Første kamp var hjemme mod Stoke, og her var det Robbie Keane og Steven Gerrard der kunne sikre 2-0 sejren.
Næste modstander var Wigan, og denne kamp var heller ingen svær opgave for "The Reds". Yossi Benayoun blev dobbelt målscorer, og Daniel Agger var de to mænd bag sejren på 3-0 til Liverpool.
En god start fra Liverpool, men de skulle også passe på ikke at tage for let på det hele. Næste slag, skulle slåes på Craven Cottage, hvor Fulham ventede. Et godt hold, der ikke er startet alt for godt. Et selvmål efter bare fem minutter, startede det røde tog. I første halvlegs overtid, er det Jamie Carragher der stiger til vejrs, og header bolden ind til 2-0. Et minut før slutfløjt, får Fulham reduceret. Det er Andy Johnson der modtager en stikning, og udnytter det sikkert. Heldigvis for Liverpool, forbliver det ved dette ene mål, og endnu en sejr kan tilføjes.

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #10: 14 Sep 2008, 21:43 »

Sådan! en blog om drømmeholdet Peace

Flot indtil videre,. Kan godt lige skrift typen og grafiken er også okay,
Sys banneret er kedeligt, og så sys jeg det er mærkeligt at pressen har så præcise oplysninger omkring løninger osv.
ikk ligefrem noget man høre fra en hver avis Peace

-LFC-
Manager

« Svar #11: 14 Sep 2008, 21:50 »

Er han det? Han var ellers på vej til Liverpool i starten af sin udlandskarriere. Wink

Fin start Stimo92, men trænervalget er imo. lidt urealistisk. Smiley

Nibali
Landsholdsspiller

« Svar #12: 14 Sep 2008, 21:58 »

Det ser jo ganske godt ud. Træner valget kunne havde været langt bedre, f.eks. kunne det havde været en Jan Mølby. Men shit happens. Banneret er rigtig flot, den røde kant står ikke specielt godt til det blå billed i forrige update. Lay-out mæssigt ser det godt, men kunne måske forbedres en smule. Rent tekst mæssigt er det også ganske godt, dog enkelte svipser mht. datid/nutid. Bla: "Men på vinduets sidste dag, kan man præsentere en ung tysker".

Jeg læser med.

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #13: 14 Sep 2008, 22:01 »

Er han det? Han var ellers på vej til Liverpool i starten af sin udlandskarriere. Wink

Fin start Stimo92, men trænervalget er imo. lidt urealistisk. Smiley

Ikke Laudrup han snakker om, men Stimo92 Wink

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

stimo92
Gæst

« Svar #14: 15 Sep 2008, 15:15 »

Mht. trænervalg, behøves en klub jo ikke ansætte en manager der tidligere har haft noget med klubben at gøre. Bare se på Laudrup irl, han har været i Getafe og er nu i Spartak, men har aldrig haft noget med nogen af klubber at gøre.

Tak til jer alle for rosen, og så sandelig også den konstruktive kritik.

@Nibali, det er selvfølgelig meget skidt det med nutid/datid, og det skal jeg bestemt gøre bedre til næste update Smiley

Sider: [1] 2 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010