home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:37:52 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  0 Brugere, 794 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Danmark
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Danmark  (Læst 17389 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Danmark
« Svar #45: 01 Maj 2006, 11:49 »

Nu må EM vel heller ikke glippe vel. Vind så de kampe! Wink

Ser faktisk fornuftigt ud Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Smith
Gæst

« Svar #46: 01 Maj 2006, 13:28 »

Synes godt du kunne gøre sådan du vandt over Bulgarien for det er jo lidt computerens skyld! ticked off

United-styrer
Gæst

« Svar #47: 03 Maj 2006, 19:14 »

Letland - Danmark

Letland havde inden kampen spillet overraskende godt, men kampen lignede alligevel en overkommelig opgave for danskerne, der var i samme opstilling som i 2006's sidste kamp.

Og Danmark var også spillemæssigt bedst i starten, selvom Letland fulgte godt med. Der var chancer i begge ender, men efter 40 minutter fik Danmark et chok, da Letlands altoverskyggende stjerne, Maris Verpakovskis, scorede til 1-0.

I anden halvleg satte Danmark et enormt pres ind, som ti minutter inde førte til den uundgåelige udligning, som Jon Dahl Tomasson var bag. Danmark pressede resten af kampen, men ind ville bolden ikke, og Letland fik et ufortjent point. Danmarks ærgelige pointtab betød dog, at de hentede tyskernes forspring på et point, da disse tabte 1-2 hjemme mod gruppens nummer et, Bulgarien.

For første gang under Peter Schmeichel var den ellers normalt så sublime Christian Poulsen i et niveau, der mindede om vanlig standard. Han var holdets bedste.

Albanien - Danmark

Nok engang skal Danmark væk hjemmefra. Denne gang går turen til Albanien, hvor der grundet skader er sket en del med det startende hold: Thomas Sørensen, Sebastian Svärd, Michael Gravgaard, Per Krøldrup, Patrick Mtiliga, Christian Poulsen, Dennis Rommedahl, Thomas Gravesen, Thomas Kahlenberg, Søren Larsen og Jon Dahl Tomasson skal sørge for sejren.

Som mange gange før fik Danmark en elendig og pinlig start. Der var gået et kvarter, da Erjon Bogdani sendte hjemmeholdet på sejrskurs. Mindre end ti minutter senere udbyggede samme Bogdani den fra Danmarks side pinlige føring. Danmark var heldige med, at dette var stillingen ved pausen, og halvlegen fra dansk side kan beskrives med et ord: Elendig.

Anden halvleg var ikke et hak bedre, og Danmark tabte deres i særklasse værste kamp i flere år med 2-0. Udelukkende Tysklands svingende resultater gør, at Danmark stadig spiller med om en playoff-placering.

Schmeichel funderede over fiaskoen i Albanien-kampen på golfbanen. For Danmark må man håbe, at han fandt svaret.

Zone 43
Manager

« Svar #48: 03 Maj 2006, 20:00 »

For fanden da, det ser skidt ud..  Shockeret Sur

Som nævnt tidl. brug en 4-3-1-2  Cool

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

United-styrer
Gæst

« Svar #49: 03 Maj 2006, 21:41 »

Danmark - Moldova

Danmark møder gruppens klart dårligste hold, og den dårlige form til trods bør det næsten være sværere for danskerne ikke at vinde, end det vil være at vinde. Danmark er kæmpefavoritter og stiller i samme hold som floppede mod Albanien med den undtagelse, at Niclas Jensen erstatter en skadet Patrick Mtiliga.

Første halvleg stod i dansk tegn. De spillede den flot rundt, men kunne ikke skabe den afgørende chance, som skulle give målet. Derfor stod det 0-0 ved pausen.

Danmark havde desperat brug for sejren, og efter kun 30 sekunder af anden halvleg kom de også i front ved Søren Larsen. Derefter var det ventet, at Danmark ville køre sejren sikkert hjem, og de fik da også flere store chancer, men efter 20 minutters spil i anden halvleg kom den forfærdelige udligning, målet sat ind af Denis Calincov. Kampen endte 1-1, og Danmark fik endnu et fatalt pointtab i en kamp, hvor chancerne var til sejr.

Søren Larsen scorede sit holds eneste mål, men brændte et utal af chancer. Modstandernes målmand snuppede gang på gang Larsens forsøg.

Der er nu blot fire point tilbage i kvalifikationen. Danmark ligger med samme antal point som Tyskland, mens Letland på andenpladsen har to flere. Bulgarien er løbet, men Danmark har fortsat chancer for playoff. Om de når dette, vil vise sig næste gang, vi hører fra Schmeichel og co.

Zone 43
Manager

« Svar #50: 03 Maj 2006, 21:44 »

Med sådanne nogen resultater kommer DK da ikke til EM  Sur Græder

- Daniel Agger.

United-styrer
Gæst

« Svar #51: 03 Maj 2006, 21:47 »

Med sådanne nogen resultater kommer DK da ikke til EM  Sur Græder

Nej, det er ekstremt ringe. Jeg ved ikke, hvad der sker. Men jeg må jo håbe på sejre i de sidste fire kampe, så vi får en playoff-kamp :-)

Zone 43
Manager

« Svar #52: 03 Maj 2006, 21:55 »

Nej, det er ekstremt ringe. Jeg ved ikke, hvad der sker. Men jeg må jo håbe på sejre i de sidste fire kampe, så vi får en playoff-kamp :-)

Det kan du kun hvis du bruger 4-3-1-2 Grin

- Daniel Agger.

United-styrer
Gæst

« Svar #53: 05 Maj 2006, 15:26 »

Danmark - Tyskland - et brag af en kamp

Historien om Danmarks bestræbelser på at nå EM 2008 når i dag sit hidtidige klimaks, da Tyskland gæster PARKEN. Bulgarien er løbet af sted, mens Letland varmer andenpladsen, og under dem finder man Danmark og Tyskland, som har samme antal point. Danmark stiller til kampen med følgende spillere: Thomas Sørensen, Kasper Bøgelund, Leon Andreasen, Per Krøldrup, Patrick Mtiliga, Christian Poulsen, Dennis Rommedahl, Thomas Gravesen, Thomas Kahlenberg, Søren Larsen og Nicklas Bendtner.

En tidligere landsholdsspiller har ytret, at han betvivler Danmarks chancer i kampen, men både skadesramte Jon Dahl Tomasson samt træner Peter Schmeichel har udtalt, at de føler sig helt klar til kampen. Således udtalte Schmeichel før kampen, at holdet havde trænet godt i de seneste uger, og alle spillerne var opsatte på at bevise, at de kan spille fodbold.

Og Danmark lagde også godt ud med blandt andet to store chancer til Søren Larsen. Efter 20 minutter var den desværre gal i den modsatte ende, 1-0 i tysk favør, en stilling der ikke var ændret ved, da der blev fløjtet til pause.

Danmark havde ikke meget at byde på i anden halvleg, og tyskerne pressede næsten fra start til slut. Dog ikke helt til slut for fem minutter før tid fik Danmark et frispark på kanten af feltet, og på deres eneste chance siden tyskernes mål scorede Leon Andreasen til 1-1. Glæden varede dog kort for Danmark, for dybt inde i overtiden var den gal igen, Tyskland scorede, og Danmark blev sendt langt ud i kulden.

En desillusioneret og opgivende Thomas Gravesen

Bulgarien - Danmark

Danskerne er tvunget til sejr i de tre resterende kampe, hvis de skal have bare den mindste chance for at komme til EM. I dag er de på besøg hos Bulgarien, hvor Agger har erstattet Krøldrup, Priske erstatter Bøgelund, Rommedahl er ude til fordel for Lorentzen og Jon Dahl er med i stedet for Søren Larsen. Alle ændringer er fremprovokeret af skader.

Den katastrofale kurs fortsatte for danskerne, som efter kun to minutter blev ramt på et kontraangreb, hvor Dimitar Berbatov gjorde det til 1-0. Danmark skabte enkelte chancer i løbet af halvlegen, men enkelte var ikke nok til scoring, og Bulgarien førte velfortjent 1-0 efter første halvleg.

Anden halvleg bød på en tæt kamp, hvor Danmark aldrig rigtig var tæt på at udligne. I stedet kunne Georgi Iliev med ti minutter igen konsolidere sit fædlrelands sejr. Skæbnens ironi spillede ind, da Thomas Kahlenberg kort efter kunne reducere. Danmark var først i stand til at score, da de kom bagud 2-0. Med dette resultat kan Danmark definitivt vinke farvel til også VM, og der snakkes i krogene angående Peter Schmeichels berettigelse til at indtage jobbet som dansk landsholdstræner.

Måske disse bare skulle lade Dannebrog blive på jorden?

Nordirland - Danmark

Selvom Danmarks muligheder for at komme til EM kun lever i teorien, skylder holdet, at der bilver sluttet af med manér. I dag er de på besøg i Nordirland, en kamp som under alle omstændigheder skal vindes.

20 minutter var gået, da Andy Smith bragte hjemmeholdet i front. En kedelig og elendig første halvleg endte med en 1-0-sejr til Nordirland.

Nordirland styrede hele anden halvleg, og Danmark modtog endnu et ydmygende nederlag. Intet vil fungere for tiden, selvom Peter Schmeichel efter eget udsagn har prøvet næsten alt.

Danmark - Letland - slut af med ære?

Sidste kamp i Danmarks gruppe skal i dag spilles. Danmark har ændret på en plads i forhold til sidste kamp, nemlig det at Claus Jensen erstatter Nicklas Bendter, således at han kan styrke midtbanen og fodre bolde til Jon Dahl Tomasson, som nu ligger helt alene i angrebet. Danmark bør vinde i dag og dermed slutte af med den mindste ære i behold efter en katastrofe af en EM-kvalifikation.

Den nye taktik startede lovende, da Jon Dahl efter blot tre minutter fik tilkendt et straffespark, som Thomas Gravesen satte i nettet. Desværre blev Jon Dahl i forbindelse med tacklingen så ilde tilredt, at han måtte lade sig erstatte med Nicklas Bendtner. Danmark fortsatte med at kontrollere, men på trods af flere store chancer forblev det 1-0 ved pausen.

Nok engang kom Danmark godt fra start, og nok engang skete dette på et straffespark. Denne gang blev det begået på Nicklas Bendtner, og Gravesen var igen sikker, 2-0. En for en gangs skyld koncentreret forsvarsindsats fra Danmark fik et knæk, da bolden efter en time blev foræret til Maris Verpakovskis, der elegant lobbede bolden over Sørensen til 1-2, men blot fem minutter senere hamrede Kahlenberg bolden ind til 3-1. Danmark havde chancer til mere, men det blev ved 3-1, og for første gang i lang tid kunne Schmeichel og co. se sig selv i spejlet efter en kamp.

Med to mål kunne Thomas Gravesen lade sig kåre som kampens bedste spiller.

Med alle kampe spillet kan Danmark konstatere, at følgende slutstilling var en fiasko af hidtil uset rang:

1. Bulgarien - 12 kampe - 36 point
2. Tyskland - 12 kampe - 20 point
-------------------------------------------
3. Letland - 12 kampe - 17 point
4. Albanien - 12 kampe - 14 point
5. DANMARK - 12 kampe - 14 point
6. Nordirland - 12 kampe - 14 point
7. Moldova - 12 kampe - 3 point

En miserabel stilling for danskerne som igen må konstatere, at de ikke bliver deltagere ved næste slutrunde. Schmeichel kan klø sig selv i håret og fundere over, hvorfor det er gået, som det er. Dette har han ganske lang tid til.

Zone 43
Manager

« Svar #54: 05 Maj 2006, 15:34 »

Det kan du kun hvis du bruger 4-3-1-2 Grin

Told you Wink

Skuffende, at vi (DK), ikke kommer til endnu en slutrunde  Græder

- Daniel Agger.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #55: 05 Maj 2006, 15:36 »

Jeg kom til at trykke ja, men ville have trykket nej Wink

KLASSE BLOG forresten  Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin funny funny funny funny funny Cool

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Zone 43
Manager

« Svar #56: 05 Maj 2006, 15:42 »

Hvis folk har kommentarer til afstemningen, skal I endelig fyre løs :-)

Du kan få en kval mere Wink

Så du/i kan vel godt gætte hvad jeg har stemt Smiley

- Daniel Agger.

Bademesteren
Manager

« Svar #57: 05 Maj 2006, 15:48 »

Du skal bare kæmpe videre!

United-styrer
Gæst

« Svar #58: 06 Maj 2006, 14:22 »

Eneste test

Den sjette februar spillede Danmark sin eneste testkamp inden de til efteråret påny skal forsøge at kvalificere sig til en slutrunde, denne gang VM i 2010. De skulle til Moskva, hvor de store russere stod klar. Danmark spillede med Thomas Sørensen på mål, Brian Priske var højre back, mens midterforsvaret bestod af Per Krøldrup og Leon Andreasen. Patrick Mtiliga var venstre back. På midtbanen havde Niki Zimling fået chancen i stedet for Christian Poulsen, og lige foran ham lå Thomas Gravesen. Fløjene var besat af Kasper Lorentzen og Thomas Kahlenberg. Helt fremme lå Jon Dahl Tomasson med Claus Jensen lige i hælene.

Danmark lagde fremragende ud og skabte flere store chancer, men efter et kvarter kom et vendepunkt i kampen, og russerne dominerede herefter. Dog var det fortsat status quo ved pausen.

Anden halvleg bød på flere chancer til begge hold med et svagt overtag i spil til Rusland, men kampen endte 0-0, og Danmarks nye taktik ser ud til at være en anelse mere vellykket end de tidligere.

(Næste update: EM 2008 - eksklusiv dansk deltagelse)

Zone 43
Manager

« Svar #59: 06 Maj 2006, 14:29 »

Endelig! ikke et nederlag Grin

Glæder mig til den kommende update, men hvorfor er der dansk deltagelse når DK ikke klarede kval'en Rullende Øjne

- Daniel Agger.

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010