home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 581 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Russisk fodbold
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Russisk fodbold  (Læst 5645 gange)
Chakana
Manager

Sv: Russisk fodbold
« Svar #15: 13 Sep 2008, 20:50 »

Sådan tænker mange fodboldspillere bare ikke - undtagen Robinho og Djiby. De fleste vil hellere spille på højere niveau end have kassen. Så kan de altid score kassen på en sidste kontrakt, når de bliver gamle..
Chelsea har da købt mange spillere, som vidste at de skulle sidde på bænken, og hvorfor mon de gik med til det? Mooney! Wink

Arsenal Football Club

Zone 43
Manager

« Svar #16: 13 Sep 2008, 20:53 »

Forkert! Sverige spillede totalt fantasiløst under EM, og levede på enkeltmandspræstati oner fra Zlatan! Rusland var klasser bedre end Sverige!

Om man spiller konge fodbold eller fantasiløst kan da være ligemeget? Huh .. Men ja, Sverige havde ikke deres bedste slutrunde, mens russerne spillede en tand bedre. Hvis man skal vudere spiller for spiller så ligner det en uafgjort eller en svag 'sejr' til en af nationerne.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

dowie
Reserveholdsspiller

« Svar #17: 13 Sep 2008, 20:54 »

Chelsea har da købt mange spillere, som vidste at de skulle sidde på bænken, og hvorfor mon de gik med til det? Mooney! Wink

Jep. Men jeg vil også sige, der er grundlæggende forskel på at spille i England og i Chelsea end i Rusland og en af de fire store klubber. Simpelthen pga. England kan tilstrække store spillere qua deres reputation. Det kan Rusland ikke.
« Seneste Redigering: 13 Sep 2008, 20:57 af dowie » Logged

dowie
Reserveholdsspiller

« Svar #18: 13 Sep 2008, 20:56 »

Om man spiller konge fodbold eller fantasiløst kan da være ligemeget? Huh .. Men ja, Sverige havde ikke deres bedste slutrunde, mens russerne spillede en tand bedre. Hvis man skal vudere spiller for spiller så ligner det en uafgjort eller en svag 'sejr' til en af nationerne.

Lol...som sagt var det ikke en sammenligning af styrke - men derimod af tilstand i landet.

Chakana
Manager

« Svar #19: 13 Sep 2008, 20:56 »

Jep. Men jeg vil også sige, der er grundlæggende forskel på at spille i England og i Chelsea end i Rusland og en af de fire store klubber.
Så kan man jo også sige, tjene kassen på bænken i Chelsea eller tjene kassen på banen i én af Ruslands bedste klubber?

Arsenal Football Club

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #20: 13 Sep 2008, 20:57 »

Det er da useriøst et stille holdene op mod hinanden spiller for spiller! Fodbold gælder først og fremmest om at fungere kollektivt, hvilket Sverige ikke gør. Derimod havde russerne imo. det bedste kollektiv under slutrunden, og dermed har russerne et langt bedre landshold end svenskerne.

Chakana
Manager

« Svar #21: 13 Sep 2008, 20:58 »

Lol...som sagt var det ikke en sammenligning af styrke - men derimod af tilstand i landet.
Hvad snakker du om? Huh
Jeg er enig med Zone(tror han mente det sådan), at Sverige er bedre spiller for spiller. Det er vel det afgørende? Italien spiller heller ikke ligefrem ophidsende fodbold, men derfor kan de godt være gode. Sverige spillede ingen god slutrunde, men de kan godt slå nogle af de store hvis de spiller op til deres niveau.

Arsenal Football Club

Chakana
Manager

« Svar #22: 13 Sep 2008, 20:59 »

Det er da useriøst et stille holdene op mod hinanden spiller for spiller! Fodbold gælder først og fremmest om at fungere kollektivt, hvilket Sverige ikke gør. Derimod havde russerne imo. det bedste kollektiv under slutrunden, og dermed har russerne et langt bedre landshold end svenskerne.
Fordi Rusland spiller en drømme-slutrunde, så er de bare bedre end Sverige?

Arsenal Football Club

dowie
Reserveholdsspiller

« Svar #23: 13 Sep 2008, 21:00 »

Så kan man jo også sige, tjene kassen på bænken i Chelsea eller tjene kassen på banen i én af Ruslands bedste klubber?

Jep, men som jeg også lige tilføjede, så kan England bare tiltrække folk som Rusland ikke kan via deres reputation og generelle niveau.

dowie
Reserveholdsspiller

« Svar #24: 13 Sep 2008, 21:03 »

Hvad snakker du om? Huh
Jeg er enig med Zone(tror han mente det sådan), at Sverige er bedre spiller for spiller. Det er vel det afgørende? Italien spiller heller ikke ligefrem ophidsende fodbold, men derfor kan de godt være gode. Sverige spillede ingen god slutrunde, men de kan godt slå nogle af de store hvis de spiller op til deres niveau.

For sidste gang: Jeg sammenlignede ikke styrken af de to landshold, men jeg sammenlignede landenes situation: Godt landshold vs. knap så god liga..

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #25: 13 Sep 2008, 21:03 »

Fordi Rusland spiller en drømme-slutrunde, så er de bare bedre end Sverige?

Rusland har et bedre kollektiv! Det afgørende er ikke, om de er bedre spiller for spiller!
Og ja... Ruslands landshold er p.t. bedre end svenskernes.

Zone 43
Manager

« Svar #26: 13 Sep 2008, 21:05 »

Jeg tror vi alle har misforstået hinanden ;-)

Så fordi at X spiller bedre fodbold end Y, så er X bedre end Y? Det giver ingen mening imo :-S

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

dasmessi
Gæst

« Svar #27: 13 Sep 2008, 21:05 »

Rusland har overrasket meget dette år. Specielt spillemæssigt under EM. Formidabel præstation. Og Michael Laudrup i Moskva. Det kan da ikke blive bedre for Rusland. Smiley

dowie
Reserveholdsspiller

« Svar #28: 13 Sep 2008, 21:06 »

Rusland har et bedre kollektiv! Det afgørende er ikke, om de er bedre spiller for spiller!
Og ja... Ruslands landshold er p.t. bedre end svenskernes.

Guys!! I snakker offtopic!!

Diskussionen går ikke på Ruslands landshold vs. Sveriges landshold

Zone 43
Manager

« Svar #29: 13 Sep 2008, 21:09 »

Guys!! I snakker offtopic!!

Diskussionen går ikke på Ruslands landshold vs. Sveriges landshold

Nu hedder tråden 'Russisk fodbold', så det er vel alt fra landsholdet til den laveste række i Rusland? :-)

- Daniel Agger.

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010