home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 353 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester City tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 Udprint
Forfatter Emne: Manchester City tråden  (Læst 102098 gange)
KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #195: 03 Maj 2014, 19:19 »

Kys til Danmark, kys til Edin.
Logged

bacigo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #196: 03 Maj 2014, 20:33 »

 Græder

Jeg glæder mig til den dag, hvor jeres ejer trækker stikket, så der er et hold mindre til at kæmpe om mesterskabet.


Men tillykke med mesterskabet. Vanvittigt at i ikke har vundet det de sidste 4 år i streg... (bitterhed)
Logged


Notorious B.IV
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #197: 03 Maj 2014, 20:43 »

Men tillykke med mesterskabet. Vanvittigt at i ikke har vundet det de sidste 4 år i streg... (bitterhed)
Det er faktisk ret ærgerligt, men det er jo fordi lejesoldater ikke har den samme sult som de der hardworking engelske spillere. En titel her og der er rigeligt for vores blandning af sydlandsk- og Arsenal-importerede spillere. Det er også derfor jeg længe har været bange for at man skulle stille sig tilfredse med liga cuppen.

Det er selvfølgelig spændende det her, jeg har nok 4-5 gange i denne sæson fyret Pelle-drengen, men det ser ud til han er to kampe fra at redde sig og det er vel egentlig okay, hvis nu det hele går som det skal(gør det ikke skal han selvfølgelig stadig ud, og så er han stadig en gut der ikke kan gøre sig med store klubber som City og Real). Jeg synes det ser helt utroligt svært ud her mod slut, dels så har Liverpool muligheden for at score en masse mål og dels så kommer alle skaderne bare mod slutningen, så det bliver måske lige før Jovetic og Negredo skal starte inde.

Everton er helt tilgrin btw, så det var lækkert nok at slå de svin.
Logged


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #198: 04 Maj 2014, 01:09 »

Apropos Edin Dzeko, nu han blev nævnt længere oppe på siden, hvordan ser hans situation så ud i City? Er Pelle glad for ham, eller ryger han til sommer?
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #199: 04 Maj 2014, 09:59 »

Jeg er ret sikker på, at han bliver. Vi har fire rigtig gode angribere, så der skal vi ikke skifte ud, og som han spiller for tiden, er han jo fast mand Smiley
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #200: 05 Maj 2014, 19:47 »

Ja, det var også lidt min første tanke, men han bliver alligevel fra tid til anden rygtet væk. Og med så stort et udstillingsvindue, som et VM er, tænkte jeg om der kunne være noget om snakken.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #201: 05 Maj 2014, 21:24 »

Ja, det var også lidt min første tanke, men han bliver alligevel fra tid til anden rygtet væk. Og med så stort et udstillingsvindue, som et VM er, tænkte jeg om der kunne være noget om snakken.

Kan ikke se hvorfor han skulle skifte - så skulle det da lige være en af toptoptopklubberne (Bayern, Real Madrid etc), men det er ikke sandsynligt. Han kan ikke få en bedre løn andre steder, og som han har sluttet sæsonen, så er han elsket af alle i og omkring Manchester City Smiley

Nej, vi skal derimod ud og hente en forsvarsspiller eller to. Selvom Demichelis har spillet sig gevaldigt op på det seneste (netop kåret til månedens City-spiller i april), så har han altså ikke niveauet til de sværeste kampe i CHL. Lescott forlader os med garanti, og Micah Richards er nok også snart fortid (desværre Skuffet ). Så en topklasse midtstopper og en back-up til Zaba er øverst på min ønskeliste Smiley
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #202: 06 Maj 2014, 19:03 »

Kan ikke se hvorfor han skulle skifte - så skulle det da lige være en af toptoptopklubberne (Bayern, Real Madrid etc), men det er ikke sandsynligt. Han kan ikke få en bedre løn andre steder, og som han har sluttet sæsonen, så er han elsket af alle i og omkring Manchester City Smiley

Det ville overraske mig meget, hvis ikke han var elsket i City. Fint at høre lidt om hans situationen, jeg takker. Smiley

Nej, vi skal derimod ud og hente en forsvarsspiller eller to. Selvom Demichelis har spillet sig gevaldigt op på det seneste (netop kåret til månedens City-spiller i april), så har han altså ikke niveauet til de sværeste kampe i CHL. Lescott forlader os med garanti, og Micah Richards er nok også snart fortid (desværre Skuffet ). Så en topklasse midtstopper og en back-up til Zaba er øverst på min ønskeliste Smiley

Lescott og Richards er mere end velkomne i West Ham, hvor de har været rygtet til gennem det sidste halve års tid. Nå, et lille sidespring herfra. Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #203: 06 Maj 2014, 19:22 »

Hvordan har Cty tænkt sig at løse UEFA's krav om homegrown players i Champions League, hvis man vælger at skille sig af med Micah Richards til sommer? Hvem har de udover ham og Joe Hart, der tæller i den sammenhæng? Dedryck Boyata? Jeg spørger da UEFA har uddelt bøder og sanktioner til både City og PSG i forbindelse med FFP, som blandt andet skulle betyde at de kun må bruge 21 spillere i næste års Champions League.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Scholesy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #204: 06 Maj 2014, 20:11 »

Læste tidligere, at hvis straffen skulle ramme den nuværende trup, ville det betyde, at 4 af de registrerede spillere i dette års tunering ikke måtte have været med. Sådan mener jeg det var. Så det vil da højst sandsynlig få en indvirkning, selvom det da ikke vil undre nogen, hvis de på en eller anden måde kan omgås den regel. De får plus minus 500 millioner kr. i bøde, og dem kan sheiken sådan set bare tømme fra sin 5-årige søns bankbog og betale med. Altså klubben bliver ikke påvirket af det, ligesom det heller ikke kommer til at stå som en udgift i fremtidige afregninger med FFP.

Samtidig kan man undre sig over, at klubber skal straffes for at ejere skyder penge ind i klubben, mens modsat i fx. United, hvor der ikke kommer nogen straf for, at ejerne høvler penge i store stimer ud af klubben.
Logged

ThePotters
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #205: 06 Maj 2014, 21:19 »

Man City´s 25-man ´A´ list in this season´s Champs League included 2 minutes combined total played by Jovetic, Rodwell, Johansen, Boyata.

Det er bestemt noget de kommer til at mærke.........
Logged

"I love the atmosphere because it makes players play. If you don’t pay attention to the atmosphere at Stoke, then it engulfs you. You must perform to get a result."

gerre
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #206: 06 Maj 2014, 21:35 »

Johansen især, og formentlig Boyata er kun på den liste for at opfylde homegrown reglerne og derfor er det ikke helt så ligetil. Og de regler skal stadig opfyldes.
Logged

Scholesy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #207: 06 Maj 2014, 21:37 »

Man City´s 25-man ´A´ list in this season´s Champs League included 2 minutes combined total played by Jovetic, Rodwell, Johansen, Boyata.

Det er bestemt noget de kommer til at mærke.........
Som gerre nævner, kan du godt trække Johansen og Boyata fra, da de er homegrown. Det er 4 etableret navne i Jovetic kaliberen der skal fravælges.
Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #208: 07 Maj 2014, 22:16 »

Kys til Danmark, kys til Edin.
Var der nogen, der sagde BEST STRIKER EVER?
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #209: 07 Maj 2014, 23:38 »

Var der nogen, der sagde BEST STRIKER EVER?

Nej.
Logged

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010