home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 348 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester City tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 16 Udprint
Forfatter Emne: Manchester City tråden  (Læst 102095 gange)
Notorious B.IV
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #180: 15 Mar 2014, 17:52 »

Nu er vi ude af FA Cuppen og Champions League, så der er fuld fokus på ligaen. I morgen venter Hull, og der skal vi simpelthen hive en sejr hjem. Alt andet vil være uacceptabelt. Jovetic, Agüero og Nastasic er ude med skader, så i angrebet må vi sætte vores lid til Negredo og Dzeko, men de bør altså også kunne score mod Hull og Fulham. Det bliver dejligt når Nastasic kommer tilbage, så vi kan få ham i midterforsvaret med Kompany. Det tyder dog ikke på, at nogle af dem bliver klar til kampen mod United om halvanden uges tid.
Hvis det nogensinde kommer til at være sådan så vi skal sætte vores lid til Dzeko, så kan man lige så godt bare sige tak for denne sæson og så bygge om igen. Nu har han fået lov til at blive selvom han i alle de sæsoner han har været her har været den ringeste af vores angribere - men han scorede jo til 2-2 mod QPR, så glemte vi lidt at han ikke bidrager med noget som helst i spillet og brænder alt for store chancer til bare at kunne stå og kigge, men det lader til at Pelle har et blindspot for ham og Demichelis. Det er som om han vil prove a point, han vil lige kunne prale med at han kunne vinde Premier League med Demichelis i startopstillingen.

Dog rigtigt flot spillet af Demi og Javi Garcia i dag kun på dødbolde de kom i lidt problemer, selvfølgelig helt elendigt dømt af dommeren med Vinnies røde kort, men ret fedt at se hvor fint de klarede sig alligevel. Boy George er selvfølgelig en kæmpe cunt og jeg forstår sagtens hvorfor Hart skulle til at smack his face in:

http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/george-boyd-joe-hart-spit-3246155

Diving Spitting Cunt.

Helt utroligt heldigt at man kunne få lov til at føre igennem størstedelen af undertals perioden på Silvas langskud, det gjorde det hele meget nemmere. Silva og forsvarets skyld man vandt i dag, det er svært at vurdere noget på sådan en kamp men spillet skal nok lige blive meget bedre hvis ikke hele sæsonen skal slutte allerede i marts.

Når nu Chelsea smider point imorgen, så var det meget vigtigt man lige vandt.

Edit:

LolChelsea spiller i dag, så ved jeg ikke om de smider point alligevel.
« Seneste Redigering: 15 Mar 2014, 17:59 af Notorious B.IV » Logged


Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #181: 15 Mar 2014, 18:06 »

Jovetic, Nastasic og Agüero skulle gerne være tilbage i slutningen af denne måned, så det er maksimalt tre kampe mere, vi skal undvære dem. Den næste kamp mod Fulham skal vi nok klare os uden, men så venter der to kampe mod henholdsvis United og Arsenal, så der skulle nogle af dem gerne være tilbage. Nu når Kompany har fået karantæne, bliver det nok Lescott og Demichelis i midterforsvaret næste gang, medmindre Pelligrini rykker Javi Garcia ned. Uanset hvad SKAL vi kunne slå Fulham på hjemmebane.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #182: 25 Mar 2014, 19:12 »

Så er det ved at være lige op over! Håber på en gentagelse fra 2011 - det ville slet ikke gøre noget  Thumbs Up

Jeg tror, vi stiller op som følgende:

                      Hart
Zab - Demichelis - Kompany - Kolarov
          Fernandinho - Toure
          Milner - Silva - Nasri
                   Negredo

Og det ser ganske fornuftigt ud, vil jeg mene (selvom Demichelis er med!!!), men nu må vi se, hvordan Pellegrini vælger Smiley
Selvfølgelig havde det været rart med Aguero, men med RvP ude for djævlene går det vist lige op. Og så ser det vist også ud til, at Milner er foran Navas i køen i øjeblikket, hvilket også er fortjent i min bog.

Med Uniteds form in mente og vores titelmuligheder, så må vi være favoritter, og jeg forventer da heller ikke andet end en sejr!
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #183: 25 Mar 2014, 20:39 »

Det blev så Dzeko, som der startede inde på toppen. Havde hellere set Negredo starte inde, da Jovetic nok ikke kan holde til en hel kamp efter, at han lige er kommet tilbage fra sin skadespause. Derudover starter Navas inde i stedet for Milner, som der er bedre defensivt, men jeg er nu fint tilfreds med Navas.
Det skal bare blive til en sejr på Old Trafford!
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #184: 25 Mar 2014, 21:38 »

Indtil videre ser det da meget fornuftigt ud med Dzeko Smiley
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #185: 25 Mar 2014, 21:40 »

Indtil videre ser det da meget fornuftigt ud med Dzeko Smiley

Og det er altid nemt at være bagklog Wink
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #186: 25 Mar 2014, 21:47 »

Og det er altid nemt at være bagklog Wink

Det er mod United. Alle kan vinde på OT. Undtagen Arsenal.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #187: 25 Mar 2014, 22:00 »

Det er mod United. Alle kan vinde på OT. Undtagen Arsenal.
Og Chelsea  Wink
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Notorious B.IV
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #188: 26 Mar 2014, 00:04 »

Er aldrig sådan lige at vinde på Old Trafford og der er ingen grund til falsk tryghed, så meget bedre var man godt nok heller ikke.

Meget heldigt at United slet ikke kunne tage deres chancer, for der var godt nok åbent når City smed bolden væk.
Kong Demichelis blev kun udstillet en gang i dag (ved Welbecks chance).


Vi er ved at være der hvor alle spiller for deres sæson, det begynder at se lidt ud som om Everton og Arsenal nu er blevet lidt tættere i kampen om 4. pladsen og der er vi heldige nok til at skulle møde begge hold på deres bane, to steder hvor man sammenlagt har vundet to gange de sidste 100 år nærmest. Så er der Liverpool på Anfield og det er et sted vi ikke har vundet så længe jeg kan huske, så hvis vi at that point er status quo så sælger jeg gerne den kamp for et point.

Det er de største hurdles selvom vi med tiden nok skal få snakket hver næste kamp op til at være den sværeste.

Jeg håber ikke de er alt for tilfredse med sig selv i dag selvom cifrene selvfølgelig er lækre nok så kunne det være meget anerledes hvis nu United lige havde haft lidt mere held. Kan nok næppe tillade sig det samme mod Arsenal.
Logged


Scholesy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #189: 13 Apr 2014, 11:59 »

Jeg er personligt konverteret til City fan for en dag, og jeg håber virkelig, at i tager alle 3 point. Det er det rene tortur at skrive/mene det her, men sådan har sæsonen desværre udformet sig. Det bedste vil selvfølgelig være, at Chelsea kunne få nosset sig sammen og vinde mesterskabet, men det tror jeg sku ikke de kan.

Liverpool ser dog meget, meget gode ud for tiden - især med de 2 trælse sataner oppe foran + Sterling.
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #190: 13 Apr 2014, 18:28 »

Det blev så til et nederlag. Jeg troede ellers på, at vi snuppede sejren da vi kom på 2-2. Liverpool ser godt nok stærke ud. De har nu vundet otte kampe i træk, og vinder i hvert fald tre mere. De skal dog møde Chelsea, så hvis vi skal vinde mesterskabet, skal de tabe point mod Chelsea. Vi skal selv møde Everton på udebane, så vi har også en rigtig svær kamp. De øvrige kampe bør vi vinde.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #191: 13 Apr 2014, 20:11 »

Det blev så til et nederlag. Jeg troede ellers på, at vi snuppede sejren da vi kom på 2-2. Liverpool ser godt nok stærke ud. De har nu vundet otte kampe i træk, og vinder i hvert fald tre mere. De skal dog møde Chelsea, så hvis vi skal vinde mesterskabet, skal de tabe point mod Chelsea. Vi skal selv møde Everton på udebane, så vi har også en rigtig svær kamp. De øvrige kampe bør vi vinde.
De har vundet 10 kampe i streg Smiley
Logged

Liverpool F.C

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #192: 13 Apr 2014, 20:18 »

De har vundet 10 kampe i streg Smiley

Kun otte hvis man tæller deres nederlag i FA Cuppen mod Arsenal med.  Wink
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #193: 13 Apr 2014, 20:27 »

Kun otte hvis man tæller deres nederlag i FA Cuppen mod Arsenal med.  Wink
Det er så rigtigt Smiley. Den kloge slår altid den mindre kloge, havde selvfølgelig kun ligakampene i hovedet  Rullende Øjne
Logged

Liverpool F.C

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City tråden
« Svar #194: 03 Maj 2014, 09:20 »

Så er det i dag, vi skal møde Everton på Goodison Park. Jeg læste lige i avisen, at de seneste 15 gange vi har spillet der, har det kun resulteret i en enkelt sejr. Lad os håbe der kommer en til sejr i dag. Der er ingen tvivl om, at det bliver en svær kamp. Everton har dog flere spillere ude i dag, så det kan forhåbentligt hjælpe os lidt.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010