home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 284 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Jay-Z ny ejer af Arsenal?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Jay-Z ny ejer af Arsenal?  (Læst 4874 gange)
AH
Gæst
 
Jay-Z ny ejer af Arsenal?
« : 10 Okt 2005, 21:25 »

http://www.footballworld.dk/read_news.php?id=2281

Nu ser det ud til, at endnu en engelsk toplub er ved at blive solgt. Er det en god udvikling, at de store klubber bliver købt af diverse rigmænd? Personligt synes jeg, at der er ved at gå lidt for meget 'mode' i at eje en fodboldklub.
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Jay-Z ny ejer af Arsenal?
« Svar #1: 10 Okt 2005, 21:32 »

Ved ikke hvor godt dette er Smiley
Specielt ikke da hans hovedmål var Chelsea, og derefter vender snuden i mod Arsenal Ubeslutsom
Logged

AH
Gæst
 
Sv: Jay-Z ny ejer af Arsenal?
« Svar #2: 10 Okt 2005, 21:59 »

Ved ikke hvor godt dette er Smiley
Specielt ikke da hans hovedmål var Chelsea, og derefter vender snuden i mod Arsenal Ubeslutsom

Især fordi han synes, at Henry er 'cool' Grin
Logged

torkR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Jay-Z ny ejer af Arsenal?
« Svar #3: 11 Okt 2005, 08:31 »

Synd udvikling synes jeg :/ - Håber ikke det at han køber det!
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Jay-Z ny ejer af Arsenal?
« Svar #4: 11 Okt 2005, 16:35 »

Det er åbenbart blevet moderne at købe fodboldklubber, men lad os nu ikke ligge for meget i det, indtil videre er det rygter. Men jeg synes personligt at det ville tage en masse af glæden ved fodbolden ud af spillet, så jeg er da selvfølgelig modstander af det. Men lad os se til den tid, hvordan det tager sig ud.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

LosCules
Gæst
 
Sv: Jay-Z ny ejer af Arsenal?
« Svar #5: 11 Okt 2005, 16:39 »

Tror det er urealistisk at det sker. Det er lidt synd at det sker IMO. Hvis det sker, hvilket jeg ikke kunne drømme om, så bliver jeg pissesur på Jay-Z Opstemt.
Logged

torkR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Jay-Z ny ejer af Arsenal?
« Svar #6: 12 Okt 2005, 08:48 »

Man må give Jay-Z at han er god til at drive forretning, har han ikke lige sold Rock-a-fella record for 2 millarder eller såen noget, mener jeg at have hørt? - Og har eje flere forskellige ting, så på forretnings området har han klaret så fantastisk. Jeg bryder mig ikke selv om tanken om at han køber Arsenal, men forstand på forretning, det har han!
Logged

AH
Gæst
 
Sv: Jay-Z ny ejer af Arsenal?
« Svar #7: 15 Okt 2005, 18:19 »

Man må give Jay-Z at han er god til at drive forretning, har han ikke lige sold Rock-a-fella record for 2 millarder eller såen noget, mener jeg at have hørt? - Og har eje flere forskellige ting, så på forretnings området har han klaret så fantastisk. Jeg bryder mig ikke selv om tanken om at han køber Arsenal, men forstand på forretning, det har han!

Ja, eller så har hans rådgivere? Grin

Ej, når man sælger et pladeselskab for flere miliarder, så vil jeg også mene, at man har et vist forretningstalent Cool
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010