Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
03 Feb 2025, 22:56
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere:
23502
0 Brugere, 1072 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
brukens5434
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
Hjertet af Skotland
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
2
[
3
]
4
Forfatter
Emne: Hjertet af Skotland (Læst 10195 gange)
Møller
Reserveholdsspiller
Sv: Hjertet af Skotland
«
Svar #30:
17 Sep 2008, 20:13 »
Tak skal du have, og held og lykke til dig
Møller
Reserveholdsspiller
«
Svar #31:
17 Sep 2008, 20:48 »
Heart Of Midlothian Football Club
.. En større opgave.
Januar måned er en af mine favorit måneder. Det er her man forstærker holdet på de pladser, man ikke nåede eller fravalgte i sommerpausen. Jeg har hentet tre forstærkninger til holdet, en offensiv og to defensive. Målmandsposten har aldrig været helt vildt god i min tid i Hearts. Brad Jones har bestemt stået acceptabelt men heller ikke mere. Derfor har jeg valgt at sikre mig knap 50 millioner indkøbet Matt Murray hos
engelske Wolverhampton. En spiller jeg forventer mig meget af, plus han har min 6-7 år på topplan i sig.
Udover den 27 årige målmand har jeg også valgt at sikre mig den franske angriber med argentinsk blod David Gigliotti. Han er bare 23 år gammel, han var tilsalgsat i Saint Etienne, men har en fortid hos bl.a. Monaco og Troyes som han var lejet ud til et år. Sidste indkøb er den italienske forsvarsspiller Daniele Ficagna, som er hentet i Siena. Den 27 årige centerforsvar er hentet til at være backup på højre backen, hvor Hosain Kaebi langt fra har imponeret og er nu overhalet af både Neilson og Ficagna.
Selvom måneden rent resultatmæssigt startede halvskidt, er vi kommet godt igen. I alt har vi i måneden vundet fem af de syv kampe vi har spillet i januar måned. Eneste nederlag er faldet til Falkirk i første kamp i måneden, mens de forsvarende meste sejrede i overtiden med 2-1 på Tynecastle Stadium. Ellers er det blevet til sejre mpd Aberdeen, Inverness CT, St. Mirren, Morton og Motherwell. Sejren over Motherwell sendte os i Insurance Cup finalen, mens vi er videre i den rigtige pokalturnering med sejren over Morton.
Alt i alt en flot måned hvor Mole selvfølgelig har fortsat hans spil, Craig Beattie spiller sig mere og mere op efter han er kommet på den rigtige plads - angriber med defensive pligter. Beattie har scoret ni mål i noget lignende tretten kampe i angrebet. Flot af den unge angriber som jeg glæder mig til at se mere til, sammen med Mole selvfølgelig som bare er 20 år og meget vel på vej væk snart.
Møller
Reserveholdsspiller
«
Svar #32:
17 Sep 2008, 22:36 »
.. En større opgave.
Vi rammer den afsluttende face i Premier League i Skotland. Vi bliver simpelthen bare bedre og bedre, dog kan vi ikke slå de to giganter i Skotlant, Celtic og Rangers. Ikke en eneste gang i denne sæson har vi taget point fra dem i år. Derfor er det mig også utrolig svært at forestille mig hvordan vi skal vinde Insurance Cup finalen mod Celtic på søndag.
Seks sejre ud af otte mulige er det blevet til på de sidste halvanden måneds tid. Et enkelt nederlag er hvad vi har lidet af, og det til Celtic på Celtic Park med 5-2, i en kamp hvor vi egentlig var fint med. Ellers er det blevet til storsejre mod Kilmarnock på hele 8-0, Cove Rangers i Pokalturneringen med 6-0 og i sidste kamp i denne omgang i vores lokalopgør mod Hibernian, som ellers har været storspillende. Vi sejrede hele 5-1 efter vi ellers var bagud med 1-0 efter bare 15 minutter. En fantastisk hjemmebanestatistik
.
Udover det kan det meddeles at vi desværre må sige farvel til tre vigtige midtbanespillere. Der er tale om det store talent Eggert Jonsson som skifter til engelske Bolton på bosman reglen, Laryea Kingston som skifter til Auxerre i Frankrig. Han var ikke tilfreds i klubben og ville til en større klub, ham tjener vi dog 55 millioner kroner på. Derudover holdte Kestutis Ivaskevicius kun en sæson i klubben, han skifter videre til hollandske NEC for bare 22 millioner kroner. Alle handler jeg ikke havde en finger i, desværre. Dog har jeg allerede en ny centermidtbanespill
er klar til sommer, det unge portugisiske håb Nuno Coelho, som er hentet hos FC Porto for bare 1,1 million kroner.
I den samlede stilling ligger vi pt. placeret på fjerdepladsen, men kun et point fra den bronze vi har jagtet hele sæsonen. Hibernian ligger pt. på den famøse tredje plads, og dem slog vi 5-1, hvilket kan tyde på de er ved at få gummiben. Derudover kan vi komme til at møde Celtic i både Insurance Cup finalen og Tennent's Scottish Cup semifinalen, hvor det enten er Celtic eller Falkirk vi ryger ind i. De spillede 1-1 i første kamp på Celtic Park.
Møller
Reserveholdsspiller
«
Svar #33:
18 Sep 2008, 21:19 »
.. En større opgave.
Alting begynder at snævre sig ind i Skotland i disse tider. Tingene skal afgøres, Insurance Cup, Premier League og Tennent's Scottish Cup skal alt sammen afgøres i den sidste halvanden måneds tid som er tilbage af skotsk fodbold. Jeg kan ligeså godt sige det rent ud, vi har tabt medaljerne i Premier League, men givet os selv større muligheder i Pokalturneringerne mens den ene er blevet vundet allerede.
Der er tale om Insurance Cup, den lille af de to Pokalturneringer. Den er på størrelse med Carling Cup i England. Men den er for os ligeså meget værd som alt andet, det er et trofæ vi har vundet. Mit første i klubben som blev sikret efter sejr over Celtic på Hampton Park i Celtic med overbevisende 5-3. I en medrivende kamp scorede vi to mål mere end Celtic - selvom vi var bagud 0-1 og 2-3 kom vi hver gang tilbage, vi var foran 2-1, 4-3 og 5-3 hvilket var flot. Vores mål stod Nordtveit, Beattie, Ivaskevicius og to gange af den unge talentfulde Eggert Jonsson, som jeg bliver mere og mere ked af, at vi mister til sommer gratis.
I den hjemlige liga har vi nok tabt den bronze, som vi ellers kunne øjne en årgang. Men nederlag til både Falkirt på 3-0 på hjemmebane og Aberdeen 3-2 på udebane, har formentlig kostet os bronzemedaljen. Vi har med fem kampe igen syv point op til Hibernian, som ser ud til at løbe med det sidste trin på skamlen. Rangers skal stå øverst og Celtic næstøverst. De fem kampe vi mangler er de såkaldte "mesterskabskampe." I Skotland er det sådan, at man spiller 33 runder, hvorefter vi bliver delt op i to grupper nedryknings- og mesterskabsgruppen. Hver indeholder seks hold. I år er vi kommet blandt de øverste seks til stor begejstring for mig.
I Tennent's Scottish Cup skulle vi i semifinalen op i mod Celtic. En svær modstander som vi havde haft svært ved gennem hele sæsonen. Indtil vi slog dem i finalen i Insurance Cuppen, derfor følte jeg at vi sagtens kunne true de grøn og hvid stribede fra Glasgow. Semifinalen blev spillet på Hampton Park, hov, det var her vi slog dem i finalen. Vi gentog triumfen, denne gang med en flot 3-2 sejr som blev fightet hjem. Celtic var nemlig spilstyrende og i anden halvleg kunne de nemt have afgjort kampen. Istedet var det Craig Beattie, der i det niogfirsenstyvende headede et indlæg fra højresiden, hvor Ivaskevicius lagde den flot ind. Vores to andre mål satte Jamie Mole ind i første halvleg.
patrick J
Manager
«
Svar #34:
18 Sep 2008, 21:40 »
Rigtig gode updates, det kører kanon for dig for tiden...Nu skal Celtic bare lige smadres i finalen
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
Møller
Reserveholdsspiller
«
Svar #35:
18 Sep 2008, 21:48 »
I hvilken finale?
Men derudover tak
Møller
Reserveholdsspiller
«
Svar #36:
18 Sep 2008, 22:44 »
.. En større opgave.
Store dage har jeg haft mange af gennem mit 45 år lange liv, da jeg blev konfirmeret, da jeg blev topscorer som junior spiller, da jeg blev gift og da jeg fik mit første og eneste barn med min kone. I denne sæson har jeg haft adskillige andre virkelig store dage i mit liv, dage der kan måle sig med nogle af de før nævnte. Jeg skal nævne min debut i Hearts, sejrene over Celtic som sikrede os Insurance Cup og en finaleplads i
Tennent's Cup og nu altså også finalen i Tennent's Cup.
Da jeg efterhånden indså af vi ikke kunne nå noget metal i den hjemlige Premier League, tog jeg en beslutning om at spare de bærende kræfter på holdet hvorpå istedet at give de talenter og spillere jeg egentlig havde hentet til førsteholdet ind, men som er blevet slået af i løbet af sæsonen. Det blev i de sidste fem kampe kun til en tre point, som kom i sidste kamp mod Aberdeen hvor Rui Fonte lavede tre kasser for os i vores 3-0 sejr. Dermed ender vi på en sjetteplads, lidt med vilje og lidt ikke det kan man selv vælge at bedømme eller ej.
Grunden til de blev sparet var netop til kampen den 23 maj på Hampton Park i Celtic. Her fandt finalen i den rigtige skotske pokalturnering til. St. Mirren var på ligeså mirakuløsvis at finde i finalen efter en 2-1 sejr over Motherwell som i kvartfinalen slog Rangers ud. Vi slog Celtic ud på en flot indsats, hvilket gjorde os til favoritter i dette opgør. Kampen blev på vores præmisser, men alligevel fandt vi aldrig vejen til nettet. Selvom St. Mirren ellers hjalp godt til med to udvisninger, kunne vi stadig ikke finde vejen til netmaskerne. Først i overtiden fik vi et frispark lige uden for feltet, den sparkede Andrew Driver, det gjorde han godt lige i panden på Karypidis, som i dag erstattede Nordtveit. Han header den videre og til kæmpe jubel hos hele vores del af Hearts, sendte det pokalen og UEFA Cup billetten næste sæson til Tynecastle Stadium og Hugo Anderson, som Hearts fansene så flot sagde det.
Slutstillingen i Premier League
Spillerstatistik i Premier League
Årets hold i Premier League
Årets unge spiller i Premier League
Årets spiller i Premier League
«
Seneste Redigering: 18 Sep 2008, 22:54 af Hugo
»
GHERTESTEAS
Gæst
«
Svar #37:
18 Sep 2008, 22:50 »
Endnu en fin update, Møller.
Men jeg synes nu ikke at "Slutstillingen i Premier League" linker til slutstillingen i Premier League
Møller
Reserveholdsspiller
«
Svar #38:
18 Sep 2008, 22:54 »
Sorry
retter lige.
-LFC-
Manager
«
Svar #39:
18 Sep 2008, 22:54 »
Citat af: Ghertesteas 18 Sep 2008, 22:50
Endnu en fin update, Møller.
Men jeg synes nu ikke at "Slutstillingen i Premier League" linker til slutstillingen i Premier League
Møller?
Men det ser rigtigt flot ud Hugo. Flot skrevet og flot grafik. Tillykke med sejren i Pokalen.
Møller
Reserveholdsspiller
«
Svar #40:
18 Sep 2008, 22:56 »
Tak fordi du gider kalde mig mit rigtige navn LFC
og tak for kommentaren.
GHERTESTEAS
Gæst
«
Svar #41:
18 Sep 2008, 23:12 »
Citat af: -LFC- 18 Sep 2008, 22:54
Møller?
Men det ser rigtigt flot ud Hugo. Flot skrevet og flot grafik. Tillykke med sejren i Pokalen.
Ja, tror du bare en ny bruger bare lige laver sådan en god blog?
-LFC-
Manager
«
Svar #42:
19 Sep 2008, 14:39 »
Citat af: Ghertesteas 18 Sep 2008, 23:12
Ja, tror du bare en ny bruger bare lige laver sådan en god blog?
Kunne da godt være.
Jeg har godt nok aldrig forstået den trend med at slette sig selv og oprette ny bruger.
miamidolphins
Lilleputspiller
«
Svar #43:
20 Sep 2008, 14:38 »
Rigtig flot, tillykke med pokal sejrene! Men en 6.plads må du da kunne gøre bedre, i den kommende sæson
Derudover, klasse
Møller
Reserveholdsspiller
«
Svar #44:
21 Sep 2008, 15:29 »
.. En større opgave.
Transfervinduet er lukket her i Skotland. Kalenderen siger den første september, Premier League er egentlig startet heroppe, og vi er kommet rigtig godt fra land i ligaen. Vi har forstærket holdet med nogle interessante navne, mens min bestyrelse har gjort mig lidt sur over et salg, som de foretog uden at spørge mig til råds.
Der er tale om mit store talent Andrew Driver, som jeg har holdt på en hel sæson nu. Flere store engelske klubber har forhørt sig omkring talentet. Men i starten af september kom Sunderland med et tilbud der tilsammen indebringer Hearts FC et beløb på 115 millioner kroner. Jeg fik 70 millioner ekstra til indkøb, mens resten gik i klubkassen. De 70 millioner er indtil videre brugt på et indkøb i, hvad man i fodboldverdenen kalder den næste Kaká, Ramon Osni Moreira Lage som jeg har hentet i russisk fodbold hos topholdet CSKA Moskva. Den bare 21 årige brasilianske angriber/offensive midtbanespiller forventes at kæmpe med Beattie og Gigliotti om den anden angrebsplads ved siden af Mole.
Derudover mistede vi Kingston og Jonsson i starten af juli, uheldige salg som jeg ikke selv valgte at sælge. Jonsson gik på bosman og Kingston ville ikke forlænge. Istedet for disse to er Nuno Coelho hentet i Porto for sølle 1,1 million kroner og Velice Sumulikoski, som er hentet hos Ipswich for 2,75 millioner kroner. To defensive midtbanespillere som helt klart er et sats fra min side, men sats jeg forventer kan lykkedes.
Ivaskevicius forlod os også i juni måned. Et tab jeg frygter aldrig bliver erstattet, Ivaskevicius beviste til sidst på sidste sæson hvilken klassespiller jeg er, og jeg så virkelig også gerne i min trup for den kommende sæson. Sådan blev det ikke og istedet har jeg hentet Stéphane Noro hos franske Le Havre AC. Den 29 årige højrekant/offensive midtbane forventes at have højre kanten helt alene og ikke blive trykket af Hosain Kaebi.
På målmandsposten har jeg ikke været tilfreds med Brad Jones, derfor blev Matt Murray hentet i vinters, men da jeg pludselig fik øjnene op for et ungt målmandstalent hos lokalrivalerne fra Hibernian, kunne jeg ikke lade være at hente ham som anden målmand. Den tidligere Chelsea målmand i 23 årige belgiske Yves Makabu Ma Kalambay spiller de næste fire sæsoner hos os.
Som sagt er vi kommet rigtig godt fra start i den hjemlige liga. Det er kun blevet til et enkelt nederlag i de første fem runder, det nederlag faldt på Celtic Park med 0-1, i en kamp hvor vi tidligt får Neilson smidt ud. Hvilket ændrede kampen totalt for os, så egentlig fin indsats kun at tabe 0-1 til Celtic. Ellers har vi slået St. Johnstone, Motherwell, St. Mirren og Aberdeen. Sidstnævnte med hele 6-1 hjemme på Tynecastle Stadium, virkelig flot indsats hvor Ramon og Noro scorede sine første Hearts mål.
Disse resultater giver os indtil videre en flot andenplads tre point efter Celtic med maximum point.
Sider:
1
2
[
3
]
4
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »