Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
03 Feb 2025, 22:56
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere:
23502
2 Brugere, 767 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
brukens5434
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
Hjertet af Skotland
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
[
2
]
3
4
Forfatter
Emne: Hjertet af Skotland (Læst 10216 gange)
Møller
Reserveholdsspiller
Sv: Hjertet af Skotland
«
Svar #15:
14 Sep 2008, 16:47 »
Heart Of Midlothian Football Club
.. En større opgave.
Det er med stor stolthed, at jeg leder Hearts for tiden. Jeg kan mærke, at jeg føler mig som en populær herre i klubben. Jeg har i løbet af juni måned, kunne præsentere hele otte nye ansigter i klubben. Der er tale om flere store talenter. Nogle nye stjerner som er blevet født.
Den tidligere Celtic spiller og West Brom stjerne sidste sæson Craig Beattie er sikret for den simple sum af 11.000.000 danske kroner. Den 24 årige højre kant er hentet til at konkurrere med et andet nyindkøb i det lithauske Kestutis Ivaskevicius, som vi har hentet i FBK Kaunas på en klausul, som var i vores kontrakt med dem sidste sæson - hvor han var lejet ud til Hearts.
Forsvaret er blevet kraftigt forstærket i løbet af sommeren. Bl.a. har backpladserne fået et gevaldigt pust med indkøb af Moreno i Udinese for bare 2.000.000 danske kroner, og Hosain Kaebi som er hentet på fri transfer. I det centrale forsvar er Kévin Das Neves blevet sikret fra franske FC Nantes for 20.000.000 danske kroner. Ved siden af ham kan det blive det unge engelske talent Garry Kenneth, som skal spille. Garry er hentet for 4.500.000 danske kroner hos konkurrenterne Dundee Utd.
Også målet er blevet forstærket i Middlesbrough målmanden Brad Jones, som var på transferlisten i hans gamle klub. Den 26 årige australier har kostet klubben 1.500.000 danske kroner, og er bestemt af højere klasse end vores gamle målmand i 19 årige Haraldur Bjornsson, som nu er andetvalg i klubben. Sammen med den 26 årige målmand blev også Rui Fonte sikret fra Arsenal. Det 18 årige portugisiske stortalent kommet til klubben med høje forventninger fra mig, og det ved han også godt.
«
Seneste Redigering: 14 Sep 2008, 18:36 af Hugo
»
Dusty78DK
Manager
«
Svar #16:
14 Sep 2008, 16:53 »
Gode og realistiske indkøb. Jeg skal nok følge med her
Ben92
Gæst
«
Svar #17:
14 Sep 2008, 17:11 »
Jeg har aldrig været den store fan af jeg-fortæller i en blog, men da jeg har en lille kærlighed til Hearts vil jeg forsætte med at læse med. Dine indkøb ser rigtig gode ud, og du skriver fint. KIU
Møller
Reserveholdsspiller
«
Svar #18:
14 Sep 2008, 17:43 »
Mange tak i to
Chakana
Manager
«
Svar #19:
14 Sep 2008, 18:16 »
Spændende indkøb, og dejlig opsætning..
Transfer-billedet er dejligt elegant!
KIU!
Arsenal Football Club
Møller
Reserveholdsspiller
«
Svar #20:
14 Sep 2008, 21:19 »
.. En større opgave.
Min første 'rigtige' måned i Hearts er færdigspillet. Når jeg siger 'rigtige' måned, mener jeg, at vi har været igennem august måned, som har været vores første måned med betydningsfulde kampe, med de sidste handler og vigtige beslutninger.
Bestyrelsen og jeg har endnu en gang haft en hektisk måned rent transfermæssigt. De sidste forstærkninger er blevet hentet til klubben, deriblandt større talenter fra engelsk fodbold, og desuden også en landsmand med et stort talent. Der er tale om Håvard Nordtveit og Nacer Barazite fra Arsenal. Begge er hentet permanent, og er to af Arsenals store talenter fra hhv. de to u21 landshold fra Norge og Holland.
Fra Benfica har jeg fået endnu en talentfuld landsmand til klubben. Første var Rui Fonte, og nu har endnu en spiller taget turen her til det kolde Skotland. Der er tale om Benficas større venstre kant talent Fábio Coentrão, som er hentet for den smalle sum af 16 millioner kroner. Desuden kommer Mika Väyrynen fra hollandske Heerenveen, Mika er af en tidligere talentfuld finsk spiller som siden hans tid i PSV er gået en del ned, han er anbefalet af Juho Mäkelä, som spiller på landshold med ham.
Sidste indkøb blev hentet på sidste dagen, der er tale om Esbjerg fBs islandske angriber Gunnar Heidar Thorvaldsson. Endnu en spiller som jeg fik anbefalet fra en anden islænding i Haraldur Bjornsson fra det islandske U21 hold.
Vi lagde Premier League ud mod de forsvarende mestre fra Glasgow Rangers. En hård nød at knække allerede i ens debut for sin nye klub. Jeg havde bestemt gerne set en lettere modstander, men på den anden side var det en god mulighed for mig til at vise mig som den rette mand i jobbet. Vi var meget tæt på at få et point hjemme på Tynecastle Stadium i Edinburgh min nye hjemby, men i overtiden snuppede Randers sejren på 1-2 ved Darcheville. Vores eneste målscorer var stortalentet Jamie Mole.
I de efterfølgende kampe er det gået en del op og ned for os. På trods af bare et yderligere nederlag har vi spillet for meget uafgjort. Det er ud af vores første seks kampe blevet til hele tre uafgjorte kampe, to nederlag og altså sølle en sejr hjemme mod Kilmarnock. Dog skal den ene uafgjorte kamp vendes til sejr, da vi sejrede efter straffespark i anden runde af pokalturneringen mod Ross Country. Desværre tabte vi næste kamp mod Hamilton, hvilket var halvskuffende.
Det rækker foreløbig til en placering i den forkerte ende af tabellen som nummer otte.
Møller
Reserveholdsspiller
«
Svar #21:
14 Sep 2008, 23:17 »
Alt fra mig i dag, men forventer at opdatere lidt imorgen også
Suicide
Landsholdsspiller
«
Svar #22:
15 Sep 2008, 19:37 »
Uhh Craig Beattie, super godt køb, bare i den forkerte trøje. Han hører nu engang til i den grøn og hvid stribede. Jeg græd snot den dag jeg så han var solgt til West Bromwich, og faktisk skylden til at jeg har spillet med dem i 08. Men nok om mine side spring.
Det er godt skrevet, men ligesom Beattie er du i den forkerte klub. Der er kun EN klub i Skotland, og det er CELTIC
Men jeg vil nu alligevel forsøge at følge med.
Sådan gøres en entré i crewet!!
Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper
Møller
Reserveholdsspiller
«
Svar #23:
15 Sep 2008, 20:17 »
Tak Sui
Jeg vil sige ingen trøjer er korrekte i Skotland, der er kun Man Uniteds røde
Møller
Reserveholdsspiller
«
Svar #24:
15 Sep 2008, 21:12 »
.. En større opgave.
Vi har været igennem to bedre måneder end min første måned, som var lidt hektisk og svingende. Det er blevet til flere overraskende resultater, færre pointtab i forhold til første måned. For at tælle op på kampene har vi i løbet af september og oktober vundet fire kampe, spillet en uafgjort og tabt fire kampe hvoraf to var mod Rangers og Celtic.
Vi har fortsat god vind i Pokalturneringen hvor Falkirk hjemme på The Falkirk Stadium, spillede 1-1 i ordinær tid. Men efter straffe sejrede vi med 3-4, og er videre i turneringen, hvor Aberdeen venter i kvartfinalen i endnu en svær pokaludebane.
Et stort højdepunkt var, da vi tog til Glasgow for at møde Celtic. Her spillede vi en fantastisk kamp, spillede lige op med sidste års sølvvindere. Lå længe til både sejr og uafgjort, men i løbet af de sidste ti minutter tabte vi hovedet, fik gummiben og tabte til sidst med 3-5. Skuffende men alligevel også positivt, jeg kunne se mine drenge gav sig 110% alle mand. Det er normalt nok til at vinde, men ikke mod Celtic, og det bør vi respektere.
Ellers er det budt på sejre over St. Johnstone, Hibernian, Inverness CT og altså Falkirk i Pokalturneringen. Jeg synes egentlig vi er kommet godt igennem disse to kolde måneder. Men vi går endnu flere kolde kampe i møde, på onsdag gælder det Aberdeen i Insurance Cuppen - den skotske Pokalturnering.
Jamie Mole er stadig holdets stjerne, men jeg synes dog han er gået lidt ned i niveau. Jeg har tænkt mig at tage en snak med ham inden Aberdeen kampen. For at få på det rene, at vil han være Skotlands bedste spiller, skal han levere noget ekstra HVER KAMP og ikke hver tredje.
«
Seneste Redigering: 15 Sep 2008, 21:16 af Hugo
»
Møller
Reserveholdsspiller
«
Svar #25:
15 Sep 2008, 21:32 »
.. En større opgave.
Der blev i dag spillet Pokalkvartfinaler i den skotske Pokalturnering, vi havde på flotteste vis spillet os her til ved hjælp af to
straffesparkskonkur
rencesejre. I dag gjaldt det for vores vedkommende Aberdeen, The Dons lå før opgøret som femmer i den bedste skotske liga - Premier League. En liga vi pt. ligger skuffende efter mine egne forventninger som otter i.
Kampen i dag var meget vigtig for mit vedkommende. Jeg har et mål om at komme rigtig langt i dette års Pokalturnering. En turnering Hearts ikke har vundet siden 1963, som de så vandt fire gange over ti år. I 1997 var Hearts dog tæt på at vinde turneringen, da de kom helt til finalen. Her gik det så galt og holdet tabte til sidste års vindere Glasgow Rangers.
Kampen var meget lige, jeg havde virkelig mange nerver på, da jeg kunne se, at vi stadig stod 0-0 med ti minutter tilbage. Aberdeen havde egentlig haft de største chancer, men vi havde mest spil og flest skud på mål. Vi blev dog aldrig farlige. Lige indtil de sidste ti minutter hvor vi havde fire store muligheder. To af dem blev, på flotteste vis sat ind af hhv. Craig Beattie, som i øvrigt var hans første mål i Hearts trøjen, Jamie Mole scorede vores andet mål i overtiden. Dermed vandt vi 2-0 og er videre til semifinalen, her venter Motherwell. I den anden semifinale mødes Celtic og Inverness CT.
For en gangs skyld skal vi prøve at spille hjemme på Tynecastle Stadium i næste runde af Insurance Cuppen. Motherwell er helt sikkert en modstander, som jeg forventer at vi slår. Vi skal videre til den finale, om vi så kommer til at møde Celtic, så skal vi vinde Pokalturneringen i år. Vi er ikke kommet så langt for ingenting.
Zone 43
Manager
«
Svar #26:
15 Sep 2008, 21:41 »
Man skulle tro at du har prøvet det her før, for hold da ferie for en go' start :-)
Det eneste negative jeg kan komme på, er holdvalget, but it's not the team - it's the man! Fornemt.
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
Møller
Reserveholdsspiller
«
Svar #27:
15 Sep 2008, 21:46 »
Tusind tak Zone 43
Har skrevet en del nyheder for ældre fodboldhjemmesider og ellers bare kigget rundt omkring på diverse FM sider.
Møller
Reserveholdsspiller
«
Svar #28:
15 Sep 2008, 23:42 »
.. En større opgave.
Vi spiller mere og mere positivt og flot fodbold jo længere hen på sæsonen vi kommer. Trods vi pt. kun er nummer otte efter mit første halve år i klubben, er der altså tale om en ottende plads der har tre point op til fjerdepladsen og syv til bronzemedaljerne. Altså er det et meget tæt midterfelt vi er en del af. Rangers og Celtic er som sædvanlig kørt fra os andre, Rangers lidt foran lokalrivalerne.
Mere positivt er det at Jamie igen har fundet den form han startede ud med. Jeg føler endelig jeg har fundet
formationen som passer ind på netop dette mandskab. Vi er gået tilbage til en 4-4-2 med Jamie Mole og Craig Beattie helt på toppen, en mere offensiv midtbane end den anden på den centrale. Den ene angriber går i det defensive arbejde ned og fungerer som en slagt offensiv midtbane. Det er en taktik jeg føler indtil videre har båret frugt for os.
Det kan også ses tydeligt på de sidste to måneders resultater. Første kamp var mod Motherwell, hvor vi vendte et truende 2-0 nederlag på hjemmebane til 2-2 på to mål af Jamie Mole. Næste kamp stor igen hjemme på Tynecastle Stadium, igen viste Jamie storform med tre kasser i vores 4-1 sejr over St. Mirren. Målorgie var kodeordet for næste kamp ude mod Kilmarnock. 4-4 stod der på tavlen efter kampen var slut, de kom foran 2-0, 3-1 hvorefter vi vendte det til 3-4 igen på tre mål af Jamie Mole, i overtiden udlignede Kilmarnock desværre for os.
Udover det er det blevet til sejre over Hamilton og St. Johnstone på hhv. 3-1 og 4-0. Desuden var vi tæt på sejre over Hibernian og med store ord CELTIC, i kampe hvor vi var klart bedre spillende på dagen og desuden scorer Hibernian til 2-1 laaaaaaaangt inde i overtiden, faktisk i det femoghalvfemsens tyvende minut.
For lige at runde Jamie Mole af har han indtil videre denne sæson scoret 19 mål i 21 kampe, det er 49% af vores samlede målhøst, som lyder på 39 mål ialt denne sæson. Desværre koster det bagtil hvor vi har lukket 32 mål ind også.
miamidolphins
Lilleputspiller
«
Svar #29:
16 Sep 2008, 21:05 »
Lyder fedt nok, vil også bare lige sige at jeg også vil tage kampen med Hearts op nu
hehe, og mine amibtioner er mesterskabet
indefor, forhåbenlig, ikke ret mange år.
Måske lidt ambitiøst
Sider:
1
[
2
]
3
4
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »