home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 1294 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Hjertet af Skotland
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Hjertet af Skotland  (Læst 10238 gange)
Møller
Reserveholdsspiller

Hjertet af Skotland
« : 13 Sep 2008, 17:23 »

Heart Of Midlothian Football Club
.. En større opgave.

Velkommen til min blog om det skotske Premier League hold, Hearts. Valget er faldet på holdet, ikke bare på baggrund af ønskerne i 'Fremtidige blogs' men også af egen beslutning. Jeg valgte at kigge den skotske Premier League godt igenne hold efter hold og finde den helt rigtige udfordring for mig som FM-spiller. Jeg tænkte meget på at vælge Aberdeen, Motherwell og Hibernian. Men valget er altså faldet på et mere 'midterhold' i Heart of Midtlothian FC.

Da jeg har tidligere erfaringer med grafik, vil denne blog også blive propfyldt med simple spillerbilleder. Mens
topbanneret vil blive det logo, som jeg også har placeret i toppen af dette indlæg - eller bare en overskrift som den jeg også har skrevet i dette indlæg. Bloggen vil blive letlæseligt, skrevet i jeg-person, som træneren Hugo Anderson født og opvokset i den portugisiske by - Lissabon.

Hugo bevægede sig i 1995 endelig udenfor Portugals grænser, turen er gået til Storbritanien. I starten valgte den dengang 31 årige fyr med en drøm, en drøm om at blive cheftræner for en større klub i Europa. Han tog trænerkurser i England, selvom han var bosiddende i Wales, tog han på længere ture over flere uger til England og London. I London tog han flere trænerkurser, på skolen blev han også anbefalet til klubben, som denne blog kommer til at handle om, Hearts i Skotland. For at realisere bloggen lidt, har jeg valgt at starte spillet op i sommeren 2008 - altså en sæson inde i Football Manager 2008.

Det var starten på denne blog. Jeg glæder mig meget til endelig at begå mig i det skotske rent FM-mæssigt. Jeg har sjælent spillet i denne liga og dette land. Nu tager jeg altså skridtet ind på scenen, en scene jeg er rimelig ukendt i, og kan begå store fejl. Fejl i altså ikke må mobbe mig med (:

God fornøjelse.
/Hugo

Fækalier
Gæst

Sv: Hjertet af Skotland
« Svar #1: 13 Sep 2008, 17:25 »

Spændende!

Dejligt du valgte at tage Hearts. da der mangler en blog omkring dem. Du har allerede vundet mit hjerte som blogskriver, for dette layout ser rigtig godt ud og du skriver enkelt og præcist.

Flot, flot, flot! Denne blog er hvad jeg længe har ventet på.
« Seneste Redigering: 13 Sep 2008, 17:27 af Fækalier » Logged

Chakana
Manager

« Svar #2: 13 Sep 2008, 17:26 »

God start, flot og simpel opsætning og spændende hold! Thumbs Up

Arsenal Football Club

Møller
Reserveholdsspiller

« Svar #3: 13 Sep 2008, 17:29 »

Tusind tak Fækalier, det var store ord. Jeg vil da håbe, jeg kan leve op til dine forventninger Wink

Og til dig NicolasFelipe skal der også lyde et stort tak.

Newton Heath
Manager

« Svar #4: 13 Sep 2008, 17:31 »

Lækker, lækker start.
Overskriften er genial, lay-out samt grafik er dejligt og simpelt, og klubben er ligeledes dejlig.
Du er også god skriftlig, men jeg ville nok fjerne "/Hugo" når du skriver updates.  Thumbs Up
Glæder mig til at høre mere fra det skotske.

Møller
Reserveholdsspiller

« Svar #5: 13 Sep 2008, 17:36 »

Hej Newton Heath.
Nu var det her jo ikke som sådan en update men mere et informationsindlæg. Derfor valgte jeg at 'signere' indlægget. Men tak skal du have for de rosende ord.

/Hugo

Ben92
Gæst

« Svar #6: 13 Sep 2008, 17:40 »

Kunne se du valgte Hearts. Bliver spændende at følge, og glæder mig til at bloggen kommer rigtigt igang, for det virker som om du skriver rigtig godt, og grafikken se du også ud til at styr på. Bare bliv ved på denne her måde, og du har en fast læser mere. Thumbs Up

Newton Heath
Manager

« Svar #7: 13 Sep 2008, 17:44 »

Hej Newton Heath.
Nu var det her jo ikke som sådan en update men mere et informationsindlæg. Derfor valgte jeg at 'signere' indlægget. Men tak skal du have for de rosende ord.

/Hugo

Har lige lyst til lidt flueknepperi.
I din signatur står der "Hjetet af Skotland" Mangler du ikke et r ?  Rullende Øjne crazy
Og så vil jeg da gerne pointere at Berbatov ikke er Fergusons dummeste køb nogensinde Wink
Den titel løb Saha med.

Møller
Reserveholdsspiller

« Svar #8: 13 Sep 2008, 17:46 »

Newton Heath, jo det gør der mindsanten også, retter jeg lige.
Berbatov ser i mine øjne ud til at være et dummere indkøb, i det han koster måske 6-7 gange så meget som Louis Saha.

Newton Heath
Manager

« Svar #9: 13 Sep 2008, 18:00 »

Newton Heath, jo det gør der mindsanten også, retter jeg lige.
Berbatov ser i mine øjne ud til at være et dummere indkøb, i det han koster måske 6-7 gange så meget som Louis Saha.

Og er 6-7 gange bedre  crazy Wink
Saha kostede omregnet til danske korner 137 millioner kroner, og Berbatov ca 305 med Fraizer Campell på lån.
Stor forskel, men stadig ikke 6-7så meget  Wink

Møller
Reserveholdsspiller

« Svar #10: 13 Sep 2008, 18:06 »

Det var nu også bare et tal, jeg gav for at vise, der er stor forskel på priserne.
Men fremtiden vil vise om, jeg har ret eller du Smiley

Newton Heath
Manager

« Svar #11: 13 Sep 2008, 18:08 »

Det var nu også bare et tal, jeg gav for at vise, der er stor forskel på priserne.
Men fremtiden vil vise om, jeg har ret eller du Smiley

Det har du ret i.
Men hans debut var nu ganske udmærket.
Han lavede jo et rigtig flot oplæg til Tevez scoring.
Desværre var det ikke nok ticked off Græder

Møller
Reserveholdsspiller

« Svar #12: 13 Sep 2008, 19:31 »

Heart Of Midlothian Football Club
.. En større opgave.

Ansættelses datoen hedder den 1. juni 2008. Jeg overtager et job i Hearts efter Csaba Lázsló, som efter en skuffende sæson tog en drastisk beslutning, da han efter sidste spillerunde den 17. maj valgte at stoppe sit samarbejde med den skotske klub Hearts. Hearts er en spændende klub, med en flot og bestemt udmærket økonomi og et spillermateriale, der om få år kan slå igennem i både Skotland og Europa

Min første måned i skotsk fodbold bliver stille og rolig, jeg skal forsøge at få de første kontakter klar. Kontakter som jeg skal bruge, når transfervinduet starter den 1. juli. I sidste sæson havde holdet mange lejesvende i truppen. Det vil jeg forsøge at mindske ved istedet at købe talentfulde spillere. Derfor har jeg for denne blog valgt at lave nogle regler, som SKAL overholdes.

REGLER:
    50% af handlerne hver sæson skal som minimum være U23.
    Der må meget gerne handles unge skotske og portugisiske talenter.
    Vi skal forsøge at holde Jamie Mole, indtil budet på over 150 millioner kommer.

Nogle af disse regler har dog større vigtighed end andre, specielt de to første regler SKAL overholdes. Jeg vil forsøge at hente nogle unge stærke portugisere til klubben, mine kontakter i hjemlandet skal nok hjælpe mig i dette job.

Specielt har jeg 1-2 talenter i Sporting CP, som jeg med stor glæde vil se i Hearts. Mere om dem når de en gang er klar til at blive offentliggjort i vores lilla trøjer.

Fækalier
Gæst

« Svar #13: 13 Sep 2008, 19:39 »

Adrien håber jeg er en af dem. Ham ved siden af Larry eller Eggert ville være fantastisk!

Gode regler, helt bestemt. Pas på at din anfører, Berra, ikke smutter, pånær, hvis du modtager et stort beløb. Andrew Driver er noget nær det samme, han udvikler sig nemlig helt ekstremt! :-)

Forsat god læsning!

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #14: 13 Sep 2008, 19:49 »

Det lyder faktisk meget spændende det her!
Jeg læser med!  Thumbs Up

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010