home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1116 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA-blog - La Viola
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: FIFA-blog - La Viola  (Læst 590 gange)
Missen93
Førsteholdsspiller

FIFA-blog - La Viola
« : 13 Sep 2008, 15:08 »

La Viola

I dag, den 26/5/2007 sagde Cesare Prandelli sit job, som cheftræner i Fiorentina, op.
Rygterne florerer rundt om i den italienske presse, at Cesare Prandelli var meget utilfreds med budgetterne til transfer og talentarbejdet i klubben.
Bestyrelsen for La Viola udtaler: Vi må i dag desværre meddele at Cesare Prandelli har sagt sit job op. Begrundelsen han fremlagde for os var, at han følte han skulle have flere penge til rådighed til transfers og opbygning af holdet, desværre kunne vi ikke finde flere penge frem fra lommerne så han så sig nødsaget til at sige op. Vi er  meget kede af hans afgang, men sådan er livet nogen gange og det må vi leve med. Vi vil se os om efter en ny leder, og gerne hurtigst muligt have en afklaring på situationen.

Gazzetto Dello Sport har lavet en liste med mulige trænere der kan overtage jobbet i Firenze:
Gabriel Batistuta – Ses som den ideelle løsning på problemet, da han lige har fået trænerlicens og er en legende i Firenze klubben.

Brian Laudrup – Den mest overraskende blandt de tre favoritter til at overtage jobbet på Stadio Artemio Franchi. Han er tidligere spiller i klubben og har, som Batistuta, også for nylig taget træner licens.

Fatih Terim – Den tidligere træner i Fiorentina har haft stor succes i de senere år og er pt. Fri på markedet, derfor ses han som en meget stor favorit sammen med Gabriel Batistuta.

Der forventes en snarlig afgørelse på situationen i La Viola.

DETTE ER EN FIFA08 BLOG PÅ PS3, OG DER ER INGEN GRAFIK DA JEG INTET FATTER AF SÅDAN NOGET. HVIS DER ER NOGEN DER VIL LAVE ET TOPBANNER SKAL I VÆRE MEGET VELKOMNE.

FACTS OM SPILLET:
FIFA 08
SPILLER PÅ LEGENDARY – DET SVÆREST MULIGE
« Seneste Redigering: 14 Sep 2008, 14:23 af Missen93 » Logged

dasmessi
Gæst

Sv: FIFABLOG : LA VIOLA
« Svar #1: 13 Sep 2008, 15:15 »

LA VIOLA

I dag, den 26/5/2007 sagde Cesare Prandelli sit job, som cheftræner i Fiorentina, op.
Rygterne florerer rundt om i den italienske presse, at Cesare Prandelli var meget utilfreds med budgetterne til transfer og talentarbejdet i klubben.
Bestyrelsen for La Viola udtaler: Vi må i dag desværre meddele at Cesare Prandelli har sagt sit job op. Begrundelsen han fremlagde for os var, at han følte han skulle have flere penge til rådighed til transfers og opbygning af holdet, desværre kunne vi ikke finde flere penge frem fra lommerne så han så sig nødsaget til at sige op. Vi er  meget kede af hans afgang, men sådan er livet nogen gange og det må vi leve med. Vi vil se os om efter en ny leder, og gerne hurtigst muligt have en afklaring på situationen.

Gazzetto Dello Sport har lavet en liste med mulige trænere der kan overtage jobbet i Firenze:
Gabriel Batistuta – Ses som den ideelle løsning på problemet, da han lige har fået trænerlicens og er en legende i Firenze klubben.

Brian Laudrup – Den mest overraskende blandt de tre favoritter til at overtage jobbet på Stadio Artemio Franchi. Han er tidligere spiller i klubben og har, som Batistuta, også for nylig taget træner licens.

Fatih Terim – Den tidligere træner i Fiorentina har haft stor succes i de senere år og er pt. Fri på markedet, derfor ses han som en meget stor favorit sammen med Gabriel Batistuta.

Der forventes en snarlig afgørelse på situationen i La Viola.

DETTE ER EN FIFA08 BLOG PÅ PS3, OG DER ER INGEN GRAFIK DA JEG INTET FATTER AF SÅDAN NOGET. HVIS DER ER NOGEN DER VIL LAVE ET TOPBANNER SKAL I VÆRE MEGET VELKOMNE.

FACTS OM SPILLET:
FIFA 08
SPILLER PÅ LEGENDARY – DET SVÆREST MULIGE[/size]
Her lavede jeg den f.eks til størrelse 15. Så skal du bare rette det til den størrelse du vil have. Altså der hvor der står size=10pt skal du bare ændre 10tallet til et andet tal du vil have.
Håber det hjælper. Ps. Med ang. af det grafik vil jeg med glæde hjælpe. Smiley

GHERTESTEAS
Gæst

Sv: FIFABLOG : LA VIOLA
« Svar #2: 14 Sep 2008, 10:07 »

Hej med dig, Missen!

Dejligt at se, at flere begynder på FIFA blogs. Jeg glæder mig til at se hvad du kan opnå.

Hvis du vil have lidt inspiration, så tjek min FIFA blog, den første på FMF Hævet Øjenbryn

g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: FIFA-blog - La Viola
« Svar #3: 14 Sep 2008, 14:14 »

Jeg har lige rettet så overskriften ikke er ren CAPS LOCK...

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010