home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:11:18 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:15:38 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23428
  0 Brugere, 536 Gæster Online.

Indlæg: 1132889 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: fera22
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Spartak Moskva - State of mind
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Spartak Moskva - State of mind  (Læst 2285 gange)
Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Spartak Moskva - State of mind
« : 13 Sep 2008, 02:09 »


Spartak fyrer træner!
16/2 2008

Spartak Moskva har pr. dags dato valgt at ophæve samarbejdet med Stanislav Cherchesov, i pressemeddelelsen fortæller Spartaks ledelse dog at de har taget kontakt til en ny træner. Vi har prøvet at give nogle bud på trænere der kunne overtage klubben.

1.   Michael Laudrup: Danskeren står uden klub i øjeblikket, efter sigende skulle han stå på listen over trænere som Sparta har været ud efter.
2.   Dmitri Alenichev: Den tidligere fodboldspiller har på det seneste været træt af politik og skulle være meget interesseret i at vende tilbage til fobolden.
3.   Sergey Rodionov: Assistenten har indtil videre taget over efter Stanislav Cherchesov, og hvis han gør det godt er der mulighed for at han kunne fortsætte i erhvervet.
4.   Nevio Scala: Den tidliger Spartak træner, er efter sigende også blevet kontaktet for at vende tilbage til sit gamle job.


Favoritten af de 4 må klart siges at være Laudrup, den eneste blokering der kunne komme må siges at være lønnen, Laudrup rygtes at skulle have 60.000 mere i måneden end Spartak vil betale, om lønnen bliver presset bliver spændene at se eller om det bliver en af de andre 3 er svært at sige, men alle kandidaterne er eftersigende meget interesseret i Spartak jobbet. 
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spartak Moskva - State of mind
« Svar #1: 13 Sep 2008, 02:36 »

Intressant, men havde ventet en blog med dem ret hurtigt! Wink Det blev så dig der oprettede den! Smiley
Fin start osv... men jeg synes det er for kopieret af Nibali's story om Leipheimer inde på PCMGeeks. Billedet er ligemeget, men topbanneret er stortset ens og titlen også så jeg håber alvorligt, at du ændrer det.

Men vil kigge med i ny og næ! Peace
« Seneste Redigering: 13 Sep 2008, 02:42 af -LFC- » Logged

Anqes
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spartak Moskva - State of mind
« Svar #2: 13 Sep 2008, 02:40 »

lol det er jo næsten copy-paste af Nibali Rullende Øjne Det synes jeg er lidt ærgeligt, men vil da godt læse lidt videre.
Logged

Yndlingshold: Brøndby & Arsenal!
Yndlingspiller: Luis Figo.

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spartak Moskva - State of mind
« Svar #3: 13 Sep 2008, 02:43 »

Intressant, men et voldsomt Nibali-inspireret look og topbanneret er næsten en 100% kopi! Peace
Har snakket med Nibali om det, så alt er okay der.  Thumbs Up
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spartak Moskva - State of mind
« Svar #4: 13 Sep 2008, 02:44 »

Har snakket med Nibali om det, så alt er okay der.  Thumbs Up

Godt nok, men jeg håber du ændrer det og laver lidt mere dit eget. Peace
Logged

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spartak Moskva - State of mind
« Svar #5: 13 Sep 2008, 02:46 »

Stilen blive nok det samme, da jeg synes det er overdrevet fedt, laver nok om på titlen, men har umiddelbart ingen gode idéer nogle der har nogle?
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Spartak Moskva - State of mind
« Svar #6: 13 Sep 2008, 08:24 »

Spændende, og at du bruger templatet fra det flotteste banner nogensinde, er jo bare fantastisk!

Glæder mig til at læse videre om Spartak, som jeg selv har spillet med. ;-)
Logged

ZaZZal
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spartak Moskva - State of mind
« Svar #7: 13 Sep 2008, 10:08 »

Spændende klubvalg - det skal nok blive sjovt og se, hvad du kan få ud af dem  Thumbs Up
Logged

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spartak Moskva - State of mind
« Svar #8: 13 Sep 2008, 10:52 »


Spartak ansætter ny træner!
22/2 2008

Så er Spartaks nye træner fundet, og det blev ikke Michael Laudrup der trådte frem til pressemødet som de fleste havde forventet, men derimod Dmitri Alenichev som overtager sædet i Spartak.
Den nye træner udtalte efter pressemødet:
”Jeg er bare glad for at være tilbage i min favorit klub, jeg håber meget på ligeså stille at opbygge holdet til en russisk stormagt, jeg glæder mig også til at arbejde sammen med Leonid Fedun, som virker til at være meget interesseret i at spille fodbold på samme måde som mig”
Det var alt hvad vi kunne klemme ud af den nye træner inden han forsvandt ud af presse lokalet på Luzhniki.

Udover at præsentere ny træner på pressemødet, præsenterede klubben også et nyindkøb Fabián Vargas.
Fabiáns kontrakt med Boca udløb og der greb Spartak chancen til at hente den alsidige spiller, Fabián kan spille næsten alle pladser på midtbanen, men skal bruges centralt og kun i nødstilfælde på kanterne.
”Jeg er glad for at komme til Spartak, jeg er kommet til Rusland for at prøve noget nyt, spillestilen er jo meget forskellig fra det jeg er vant til, da jeg altid har spillet i Sydamerika hvor spillet er meget teknisk præget, så glæder jeg mig til at komme til Spartak og tackle lidt igennem engang imellem.” sagde Fabián Vargas inden han sammen med Dmitri Alenichev forlod pressemødet. 
Logged

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spartak Moskva - State of mind
« Svar #9: 13 Sep 2008, 10:54 »

Så kom der en Spartak blog!
Det bliver spændende, og jeg vil læse med Wink
Logged

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spartak Moskva - State of mind
« Svar #10: 13 Sep 2008, 22:03 »

Den er i skabet jeg læser fast.. Smiley
Logged

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spartak Moskva - State of mind
« Svar #11: 14 Sep 2008, 13:33 »

Hvad siger folket til en ny update engang i aften?
Logged

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: Spartak Moskva - State of mind
« Svar #12: 14 Sep 2008, 13:48 »

Hvad siger folket til en ny update engang i aften?

Det er ikke folket som skal bestemme om du skal lave en update, det er noget du selv skal lave.. Det er derfor man starter en blog. At man kører efter sin egen hastighed..
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010