home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:11:18 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:15:38 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23428
  0 Brugere, 601 Gæster Online.

Indlæg: 1132889 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: fera22
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Danmarks stolthed #1
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Danmarks stolthed #1  (Læst 1476 gange)
Robuni
Gæst
 
Danmarks stolthed #1
« : 11 Sep 2008, 21:12 »



Forord
Endnu en blog fra min side? Ja, selvfølgelig, nu har jeg haft en lang pause, og jeg mener at jeg kan lave en flot afslutning på det efterhånden aldrende Football Manager 2008.
Bloggen vil blive skrevet med en journalistisk stil, og enkelt grafik.
Mit eneste problem er min tid, jeg går i skole, og bruger rigtigt meget tid på fodbold.
Jeg vil forsøge at opdatere jævnligt, men forvent ikke 3 sider lange updates.

Valget af klub var ikke noget der tog mig megen tid, valget faldt på Brøndby Idræts Forening, som igennem mange år har været min favoritklub. Jeg vil med bloggen forsøge at genskabe det flotte offensive fodboldspil, samt resultaterne, som Michael Laudrup og John "Faxe" Jensen, gjorde det fra 2002 til 2006, hvilket kastede 2 mesterskabet af sig.Så er der ikke andet at sige end jeg håber i vil følge med, og at i vil smide et par kommentare undervejs.





Truppen
Updates

Målmænd:
Stephan Andersen
Michael Tørnes


Forsvarer:
Anders Randrup
Jacob Berthelsen
Mark Howard
Jon Jönsson
Max von Schlebrügge
Pierre Kanstrup
Daniel Wass
Thomas Rasmussen


Midtbaner:
Stefán Gislason
Alexander Farnerud
Samuel Holmén
Jan Kristiansen
Michael Krohn-Dehli
Kasper Lorentzen
Martin Ericsson


Angriberer:
Peter Madsen
Nicolaj Agger
Ousman Jallow
Morten "Duncan" Rasmussen

Transfer

-


Trofæer

-


Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Danmarks stolthed #1
« Svar #1: 11 Sep 2008, 21:16 »

Fin intro, og det er dejligt man kan følge med i dine handler mm...


MEN! BIF er IKKE DK stolthed Wink
Logged

GadeFM
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Danmarks stolthed #1
« Svar #2: 11 Sep 2008, 21:25 »

Dejlig med endnu en Brøndby Blog, glæder mig til at følge med i hvad du kan præstere med dem. Dog er der en lille fejl, Laudrup og Faxe vandt kun et mesterskab til Brøndby og to landspokaltitler Smiley
Logged

Your can't fucking cheer for your team one day, and the next day cheer for the opponent just because they play in Europe!

"De (F*CK) bliver danske mestre, og så er der 11 spillere og en træner, der fejrer det. Og et par fans. Der er jo ingen klub." - Tom Køhlert

Robuni
Gæst
 
Sv: Danmarks stolthed #1
« Svar #3: 12 Sep 2008, 15:54 »

Kan allerede nu sige at der ikke vil blive opdateret idag, men helt sikkert imorgen.
Logged

Schytte
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Danmarks stolthed #1
« Svar #4: 12 Sep 2008, 16:17 »

Kigger ikke med alene af den grund du siger BIF er danmarks stolthed... FAIL!
Logged


Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Danmarks stolthed #1
« Svar #5: 12 Sep 2008, 16:22 »

Ja, man må nok sige det er en forkert overskrift.
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Danmarks stolthed #1
« Svar #6: 12 Sep 2008, 16:23 »

Kigger ikke med alene af den grund du siger BIF er danmarks stolthed... FAIL!

Det var da en decideret latterligt grund? For en så stor Brøndby-fan som Robuni er Brøndby jo nok stadig Danmarks stolthed, så at sige det er forkert, er sådan set ikke sandt. Klubben er trods alt stadig den mest succesrige klub i Danmark historisk set.

Selv glæder jeg mig meget til bloggen. Jeg er bestemt ikke Brøndby-fan, men jeg tror du kan lave en rigtig godt blog. Og som en klog bruger tidligere skrev idag: "Man burde ikke følge med eller fravælge en blog pga. holdet, men pga. forfatteren". Og denne blog vælger jeg at følge pga. forfatteren Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Robuni
Gæst
 
Sv: Danmarks stolthed #1
« Svar #7: 12 Sep 2008, 16:45 »

Det var da en decideret latterligt grund? For en så stor Brøndby-fan som Robuni er Brøndby jo nok stadig Danmarks stolthed, så at sige det er forkert, er sådan set ikke sandt. Klubben er trods alt stadig den mest succesrige klub i Danmark historisk set.

Selv glæder jeg mig meget til bloggen. Jeg er bestemt ikke Brøndby-fan, men jeg tror du kan lave en rigtig godt blog. Og som en klog bruger tidligere skrev idag: "Man burde ikke følge med eller fravælge en blog pga. holdet, men pga. forfatteren". Og denne blog vælger jeg at følge pga. forfatteren Smiley


Fremragende indlæg, mange tak.

Som Gerrarden så flot siger, hvis i ikke vil følge min blog, så er der helt i orden, men i behøver ikke kommentere det, hvis det ikke er konstruktiv kritik.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Danmarks stolthed #1
« Svar #8: 13 Sep 2008, 01:26 »

Kigger ikke med alene af den grund du siger BIF er danmarks stolthed... FAIL!
Ja, man må nok sige det er en forkert overskrift.
Hold dog op! Det er helt op til en selv, hvad man mener, hvem der er Danmarks Stolthed! Hvis jeg nu gik ind i en AaB eller OB blog der hed nogenlunde det samme og skrev det som i skrev så ville i jo også hagle mig ned. Wink Så det er lamt ikke at følge med i en blog pga. sådan en bagatel.

Flot start Robuni! Jeg håber du kan få en lang blog op for det ser flot ud indtil videre! Smiley
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010