|
Krellz
|
|
LOL! Man kan ikke signe spillere hvis de er skadet? Så siger den at spilleren ikke bestod helbredsundersøgels en  !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nelzpn
|
|
hvorfor kan jeg ikke starte FM 09 demoen op??
Den siger "Dette progarm kunne ikke starte, fordi d3dx9_37.dll ikke blev fundet. Problemtet kan muligvis løses ved at instalere programmet igen"
Hvad skal jeg gøre?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mernild
|
|
For fanden. Jeg er simpelthen så sur. Jeg har bare prøvet hele natten på at få det spil til at virke. Men det Crasher konstant. Har kun fået spillet to kampe, og jeg orker simpelthen ikke mere.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Vis spilleren er slemt skadet eller vurderes at være kronisk skadet etc så kan de dumpe lægetjekket og det har de kunne de sidste mange år
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mernild
|
|
hvorfor kan jeg ikke starte FM 09 demoen op??
Den siger "Dette progarm kunne ikke starte, fordi d3dx9_37.dll ikke blev fundet. Problemtet kan muligvis løses ved at instalere programmet igen"
Hvad skal jeg gøre?
Installere programmet igen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
For fanden. Jeg er simpelthen så sur. Jeg har bare prøvet hele natten på at få det spil til at virke. Men det Crasher konstant. Har kun fået spillet to kampe, og jeg orker simpelthen ikke mere.
opret en tråd i skadestuen og forklar problemet
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nelzpn
|
|
hvad hvis det ikke hjælper?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mathié
|
|
Har lige spillet 0-0 mod Bayern München med OB :s. Men når i skriver, fx: Viggo Jensen, kommer det så også til at se sådan her ud hos jer?: Vviiggggoo Jjeennsseenn?
Ja! Jeg har fuldstændig samme problem. Det er fandme anstrængende!  Men lad os da håbe, at det er en af tingene der bliver rettet i den første patch. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mernild
|
|
opret en tråd i skadestuen og forklar problemet
Jeg oprettede den første tråd overhovedet i skadestuen omkring netop det problem. Men ingen løsning
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dowie
|
|
Ja! Jeg har fuldstændig samme problem. Det er fandme anstrængende!  Men lad os da håbe, at det er en af tingene der bliver rettet i den første patch.  Jeg havde samme problem i går, men det er væk i dag?! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Krellz
|
|
Hmh, det er Albæk, han er skadet i 2-3 måneder og skaden er en skadet menisk. Men assistentmanagerens feedback er klasse!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dowie
|
|
Haha dowie, hos mig vil Sevilla købe Kevin Stuhr Ellegaard :S!
Det kan jeg simpelthen ikke tage seriøs, det er!  Nu vil blandt andre Hull, Liverpool, Leverkusen, Frankfurt, Roma og Bayern også have fat i Kevin Stuhr i mit spil...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nelzpn
|
|
andre der har problemer med at få demo 09 til at virke. kan installere det , men ik gå ind i det. der kommer den boks frem med at jeg skal sende fejl-rapport..
har det samme problem
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Krellz
|
|
"Arek Onyszko mistede bolden mange gange, når han forsøgte at drible." Stavefejl og sygt at Onyszko prøver at drible de andre  !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|