home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 661 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  FM 2009- Demo
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 35 Udprint
Forfatter Emne: FM 2009- Demo  (Læst 90391 gange)
FCK88
Manager

Sv: FM 2009- Demo
« Svar #300: 02 Nov 2008, 17:01 »

jeg må godt nok sige at det eneste kritikpunkt jeg har(og som andre sikkert også har) er at DER ER FOR MANGE SKADER!!!.. Jeg nåede i løbet af et halvt år i SIF at have 10 spillere KONSTANT skadet.. Jeg håber satme det blir rettet inden det fulde spil udkommer.. Damn hvor var jeg træt af det for jeg fik aldrig mulighed for at spille mit SIF-hold ordentligt sammen pga. dette... Skuffet

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

Seller95
Manager

« Svar #301: 02 Nov 2008, 17:03 »

Surt jeg har samme problem ! det er satme træls

Arsenal <3

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #302: 02 Nov 2008, 17:05 »

Jeg er stoppet med at spille demoen efter at have spillet det i 2 måneder. Ligesom i 08-demoen var der en fejl der smadrede det hele (annullerede må). I 09 er det bare skader. Håber de får lavet det om, ellers gider jeg ikke spillet det Skuffet

-LFC-
Manager

« Svar #303: 02 Nov 2008, 17:06 »

Kæft jeg glæder mig til at købe Demichelis i selve spillet. Han har jo simpelthen fantastiske stats! Shockeret

NikolajH
Landsholdsspiller

« Svar #304: 02 Nov 2008, 17:19 »

Hvirker Vanilla godt nok?
Ved ikke om jeg gider at vente på at min com downloader Strawberry<: P

Philli
Landsholdsspiller

« Svar #305: 02 Nov 2008, 17:23 »

Jeg er, modsat mange andre åbenbart, utrolig tilfreds med demoen.

Pressedelen:
Jeg synes det er utrolig fedt at man kan deltage i pressemøder, det er en ting, som jeg synes er rigtig sjovt. Dog er det meget ensformigt, når det er de samme ting man bliver spurgt om, ligeget hvilken klub man starter med, men jeg synes stadig at det er fedt.

3-D:
Jeg synes nu 3D-delen er meget flot. Man kan virkelig se de ting, som man har valgt i sin taktik, at de forskellige spillere skal gøre. F.eks. hvis man har sagt, at ens midtbanespillere skal ligge dybe stikninger, så er det utrolig fedt at se dem gøre det. Især når det medfører en kasse.

Transfer:
Jeg synes også transgerdelen er god. Jeg kan godt lide at de danske spilleres værdi er hævet. Så ligger man virkelig mærke til den store fremgang i dansk fodbold, økonomisk.

Mht. til skader, så har jeg ikke haft såecielt mange, men jeg har også ændret mit træningsprogram. Og mener at folk siger det er derfor, fordi der er problemer med standard programmer. Men alt i alt synes jeg det er en fin demo, og jeg glæder mig til det endelige spil kommer.

bendt-b
Lilleputspiller
*

« Svar #306: 02 Nov 2008, 17:31 »

Hej, jeg har lige startet et nyt spil med tottenham, er ikke fan af dem, bare rolig ;-)

Først; Jeg har fået 300 mio. at handle ind for, lidt meget måske, men fik da, Arango, Riquelme, Palombo + En der hedder Robson fra celtic, solgte så også J.Jenas for 92,5 mio til Man City. De har også købt en der hedder Dario Srna, som er overdrevet syg :-)

Jeg synes transfer delen minder utroligt meget om sidste år, den har bare lige fået 10% mere, blandt andet er der nogen gange nogen fra klubben der leaker information til pressen.

3-D er ikke ubetinget nogen succes, men det mest fordi jeg synes der mangler lidt fans for at få det til at være optimalt - men det der trækker mest ned er at 2-D delen hakker :-(

Pressedelen synes jeg er okay, sidste år var den irriterende, men må noget længere hen i spillet for virkelig at kunne bedømme den.

Desuden synes jeg det er irriterende jeg ikke må signe Ronaldo på fri transfer, fordi han ikke består medical :-(

Derudover synes jeg det er lidt irriterende at man skal til at trykke ud på endnu flere menuer når man trykker manager oppe i toppen.

Christiano Ronaldos skills er ikke syge nok = største minus :-(

BenMusalho
Gæst

« Svar #307: 02 Nov 2008, 17:34 »

Er faktisk 100% enig, Phili. Ikke noget at tilføje dér. :-)

Vil dog lige høre mht. til det med træning og skader: Skal træningsprogrammet være på "let arbejdsbelastning", eller skal det bare være et andet træningsprogram end standardprogrammet?

...

Er - selvfølgelig - startet med Brøndby. Har kun hentet Thomas Gravesen på fri transfer, så der har ikke været meget gang i den på Vilfort Park.. Synes sværhedsgraden er blevet sat en tak op, eller er det bare mig, der ikke har fundet en ordentlig taktik endnu? Har ihf. ikke fået de bedste resultater indtil videre. -.-
« Seneste Redigering: 02 Nov 2008, 17:36 af BenMusalho » Logged

Philli
Landsholdsspiller

« Svar #308: 02 Nov 2008, 17:42 »

Er faktisk 100% enig, Phili. Ikke noget at tilføje dér. :-)

Vil dog lige høre mht. til det med træning og skader: Skal træningsprogrammet være på "let arbejdsbelastning", eller skal det bare være et andet træningsprogram end standardprogrammet?

...

Er - selvfølgelig - startet med Brøndby. Har kun hentet Thomas Gravesen på fri transfer, så der har ikke været meget gang i den på Vilfort Park.. Synes sværhedsgraden er blevet sat en tak op, eller er det bare mig, der ikke har fundet en ordentlig taktik endnu? Har ihf. ikke fået de bedste resultater indtil videre. -.-
Jeg tror at begge dele virker. Men da jeg synes at mine spillere skal træne hårdt, har jeg lavet mit eget program, og det virker helt fint.

Btw. Jeg spiller også selv med Brøndby, og har også hentet Gravesen, som en reserve for Holmen/Gisla. Derudover har jeg hentet Mtilliga, Ailton og Marek Sapara.
Jeg spiller en lidt mærkelig taktik, men resultaterne er fine. Mine træningskampe er forløbet således:
LFA 0-1 Brøndby IF
Jablonec 1-1 Brøndby IF
Viktoria Pizen 0-1 Brøndby IF
Mlada Boleslav 1-5 Brøndby IF
Banik Ostrava 1-2 Brøndby IF
HIK 0-5 Brøndby IF

Så jeg er godt tilfreds, og nu begynder sæsonen for alvor.

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #309: 02 Nov 2008, 17:44 »

Hvorfor kan jeg ikk komme ind i spillet?
Har både prøvet at hente det her fra og fra Steam

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

bettepjevs
Førsteholdsspiller

« Svar #310: 02 Nov 2008, 17:44 »

Pressedelen: Jeg syntes at den er super fed at det er blevet forbedret så meget men der er stadig fejl i den. Da jeg skulle spille super cup med R. Mad mod Vale fik jeg det samme spørgsmål lige efter hinanden bare med ændret start. Giver den 9+ meget tæt på 10 men den lille gentagelse skiller.

3D: Jeg syntes det er en gang lort kort sagt, jeg syntes det ødelægger FM, hvis jeg vil have 3D køber jeg FIFA. En anden ting er også at grafikken ikke er specialt god det ligner jo tændstikmænd, og stadionet kunne også være beder. Men syntes alligevel at den er fin så den får ikke dumpe karakter alligevel. Det gode ved det er at man kan se det på en anderledes måde hvis ens spiller scorer et sygt mål så er det fedt at kunne se bolden ramme overlæggeren og gå sikkert i mål. Så giver den 8 hvis den havde bedre grafik ville den få 10.

Transferdelen: Syntes det er super fedt at spiller priserne ikke er så urealistiske jeg kan nu købe Veloso for 150 og Silva for 350 og ham der den anden Portugiser fra Sporting for 105 mio. Topkarater 10
Desuden kan man se interessen på spillere fra sine konkurrenter. 10
Men en dårlig ting er at man kan blive kædet sammen med en spiller jeg overhoved ikke kendte til det trækker dog ned men ikkke vildt meget da jeg kun har ovlevet det en gang indtilvidere. Samlet 10

En meget irriterende del er dog de mange skader i demoen fk.s jeg har lige købt Silva og glæder mig til at afprøve ham og hvad sker der så første gang han før en chance bliver han skadet det er kort sagt fandme for dårligt at SIgames tillader at sende en demo fuldt med skader til download så vil jeg hellere vente et par dage også undgå de satans mange skader.

Hvis de får rettet de mange skader vil jeg give spillet 10 men indtilvidere får det kun 7. Glædede mig utroligt meget som et lille barn juleaften og blev så skuffet.

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #311: 02 Nov 2008, 17:45 »

Har lige spillet 0-0 mod Bayern München med OB :s. Men når i skriver, fx: Viggo Jensen, kommer det så også til at se sådan her ud hos jer?: Vviiggggoo Jjeennsseenn?

dowie
Reserveholdsspiller

« Svar #312: 02 Nov 2008, 17:45 »

Hmmm...Monaco, Leverkusen, Frankfurt, Bayern, Schalke, HSV, Genoa, Betis og Hertha er alle interessede i at købe K. Zaza...
Jeg håber ikke, det er det, de mener med, at transfer-delen er lavet helt om!!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #313: 02 Nov 2008, 17:47 »

Med hensyn til stadions, så vil det være muligt at udvikle og downloade stadiums til 3D

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #314: 02 Nov 2008, 17:49 »

Haha dowie, hos mig vil Sevilla købe Kevin Stuhr Ellegaard :S!

Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 35 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010