home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 968 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  At blive far....!
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 26 Udprint
Forfatter Emne: At blive far....!  (Læst 86138 gange)
JKJ
Gæst

Sv: At blive far....!
« Svar #255: 16 Mar 2012, 20:44 »

Stort tillykke til dig Fernando-Torres9-1  Smiley

Og husk der kan også købes lyserødt Liverpool tøj til babyer  Thumbs Up
Har selv købt lidt, efter hårde forhandlinger med fruen  Wink

Og så må jeg indrømme at det er direkte ubehøvlet at man kritisere et navne valg!! Det er ikke bare lige et noget man gør og der er mange overvejelser ved dette. Og når man så ovenikøbet kritisere et navn uden at kende baggrunden til valget så hopper kæden sgu helt af!!

Flot navn, jeg kan godt lide det  Thumbs Up

Alfster
Blogmester

« Svar #256: 16 Mar 2012, 20:51 »

Og så må jeg indrømme at det er direkte ubehøvlet at man kritisere et navne valg!! Det er ikke bare lige et noget man gør og der er mange overvejelser ved dette. Og når man så ovenikøbet kritisere et navn uden at kende baggrunden til valget så hopper kæden sgu helt af!!

Citat

Stort tillykke med den lille ny..

Vælger lige at citere det her, fordi det er jeg fuldstændig enig i...  Du kunne kalde hende Gertrud og folk skal stadig respektere det.. BASTA... 

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

DeBuur
Manager

« Svar #257: 16 Mar 2012, 20:57 »

Thumbs Up rigtige konger får prinsesser - husk at husk at synge Y.N.W.A ved hver eneste "aftenputning" osv... om nogle år så handler det om at sætte hårdt mod hårdt alle kærester i man utd trøje osv... ingen adgang på matriklen....

Nå men det opdager du nok..god arbejdslyst de næste år...husk at teletoppies også er for voksne.

Tillykke fra en af de lidt ældre fædre her på sitet og glem nu ikke konen/kæresten i alt det her babyræs der automatisk vil komme - husk at har man det godt med hinanden så har baby det automatisk også bedre  Peace

YNWA

HRz
Gæst

« Svar #258: 16 Mar 2012, 20:58 »

Ja det er vores første barn, ja hun er dejlig stor hehe. Det er dog 2 dage over terminen Smiley Jeg har også selv et dobbelt navn, så det var jo oplagt hehe Smiley

Hun har den her med sig når hun sover : http://www.thefootiestore.co.uk/ekmps/shops/thefootiestore/images/38bmfliv.jpg Wink og mange tak

Mange tak  Grin

Ville anbefale en Bayern trøje istedet Wink

Ej tillykke!

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #259: 17 Mar 2012, 12:14 »

Stort tillykke til dig Fernando-Torres9-1  Smiley

Og husk der kan også købes lyserødt Liverpool tøj til babyer  Thumbs Up
Har selv købt lidt, efter hårde forhandlinger med fruen  Wink

Flot navn, jeg kan godt lide det  Thumbs Up

Hehe det må jeg kigge på Wink og mange tak for lykønskningen og opbakningen hehe Wink

Citat

Stort tillykke med den lille ny..

Vælger lige at citere det her, fordi det er jeg fuldstændig enig i...  Du kunne kalde hende Gertrud og folk skal stadig respektere det.. BASTA... 

TAK TAK  Hævet Øjenbryn

Thumbs Up rigtige konger får prinsesser - husk at husk at synge Y.N.W.A ved hver eneste "aftenputning" osv... om nogle år så handler det om at sætte hårdt mod hårdt alle kærester i man utd trøje osv... ingen adgang på matriklen....

Nå men det opdager du nok..god arbejdslyst de næste år...husk at teletoppies også er for voksne.

Tillykke fra en af de lidt ældre fædre her på sitet og glem nu ikke konen/kæresten i alt det her babyræs der automatisk vil komme - husk at har man det godt med hinanden så har baby det automatisk også bedre  Peace

Hehe teletoppies eksistere slet ikke her og kommer forhåbentlig heller ikke til det Wink Nu må vi først og fremmest se om hun får lov til at have en kæreste, men ja en liverpool fan ville da være et stort plus i den sorte bog Peace og mange tak Smiley

Ville anbefale en Bayern trøje istedet Wink

Ej tillykke!

Tak. Bayern? så hellere Dortmund da Opstemt

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

HRz
Gæst

« Svar #260: 17 Mar 2012, 12:23 »

Nej da, hun skal da have en Mario Gomez trøje Wink

JKJ
Gæst

« Svar #261: 05 Maj 2012, 20:50 »

Igår aftes blev jeg så far for anden gang. Denne gang til en perfekt lille prinssese Smiley   Afgjort der største der er sket i mit liv og helt på højde som da jeg fik min store dreng. Til jer mange der ikke har børn har i i den grad noget at se frem til. Selvom i nok ikke tror det er muligt bliver alt i jeres liv så bedøvende lige gyldigt når i pludselig får ansvar for sådan en bette størrelse  Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #262: 05 Maj 2012, 21:41 »

Tillykke min kære ven Smiley
Er sgu utroligt glad på dine vegne, det må som du siger være helt fantastisk. Glæder mig at det hele gik som planlagt, og at alle parter har det godt Smiley

Kan dog godt afsløre at der går nogle år inden jeg selv vover mig ud i det vand, jeg har alt for mange drukture og brøndby kampe jeg skal opleve endnu Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

HRz
Gæst

« Svar #263: 05 Maj 2012, 21:45 »

Tillykke min kære ven Smiley
Er sgu utroligt glad på dine vegne, det må som du siger være helt fantastisk. Glæder mig at det hele gik som planlagt, og at alle parter har det godt Smiley

Kan dog godt afsløre at der går nogle år inden jeg selv vover mig ud i det vand, jeg har alt for mange drukture og brøndby kampe jeg skal opleve endnu Wink

Altså 1 divisions kampe du vil nå og opleve?  Wink

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #264: 05 Maj 2012, 21:46 »

Mange gange tillykke JKJ Smiley

Quixotry
Førsteholdsspiller

« Svar #265: 05 Maj 2012, 21:56 »

Tillykke med det JKJ. Smiley

Jeg blev far for 6 uger siden og det er som JKJ skriver det afgjort største i livet, men samtidig også det afgjort hårdeste. MEN, det kan kun anbefales. Smiley

Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #266: 05 Maj 2012, 22:44 »

Fantastisk JKJ, kæmpe tillykke!! Jeg håber satme også at min næste bliver en pige, men desværre bliver det ikke Malthes fuldblodssøster da moren og jeg gik fra hinanden for et par uger siden. Men stort tillykke, så må du jo slæbe hele familien med til jydebold Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

« Svar #267: 05 Maj 2012, 22:57 »

Tillykke JKJ!

Hala Madrid!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #268: 06 Maj 2012, 00:37 »

Ahhh så vandt du kapløbet  Grin

Min lille pige vil åbenbart ikke ud selvom vi var sat til i dag...

Stort tillykke herfra...

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Dusty78DK
Manager

« Svar #269: 06 Maj 2012, 09:19 »

Mange gange tillykke til JKJ!

Ahhh så vandt du kapløbet  Grin

Min lille pige vil åbenbart ikke ud selvom vi var sat til i dag...

Måske er det fordi den lille pige gerne vil have du laver flere blogs Wink

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 26 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010