home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  1 Bruger, 381 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Army is back!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Army is back!  (Læst 7944 gange)
-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Army is back!
« : 10 Sep 2008, 19:03 »

Touren næste år har allerede fået en helt ny dimension med Armstrongs comeback. Han er ganske vidst 36 og fylder 37 snart, men han har bevist i diverse MTB-løb, at han stadig er i fremragende form. Blandt andet måtte en af verdens bedste MTB-ryttere sætte personlig rekord for, at slå Armstrong.

Hvad siger i til hans comeback og tror i han kan tage nummer 8? Peace
Jeg tror sgu på ham. Grin
Logged

Robuni
Gæst
 
Sv: Army is back!
« Svar #1: 10 Sep 2008, 19:10 »

Hvis han, som rygterne siger, tager til Astana, så tror jeg helt sikkert på ham. Han skal jo "bare sidde på hjul i bjergene, og kan køre fra alt og alle på enkelstarten.
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Army is back!
« Svar #2: 10 Sep 2008, 19:31 »

I min bog går han direkte ind som den tungeste favorit til næste års Tour de France. En mand som Armstrong, der har vundet Tour de France syv gange, vender ikke tilbage for at blive til grin. Han ville ikke stille op, hvis ikke han selv fornemmede, at han havde en chance.

Jeg finder hans genkomst ekstremt gavnlig. Efter et Tour de France-år, der grundet det svage felt givetvis ender som en parantes i historiebøgerne, får vi en Tour med et utal af stærke ryttere. Armstrong, Basso, Contador, Klöden, Leipheimer, Andy Schleck, Fränk Schleck, Carlos Sastre, Cadel Evans, Bernhard Kohl, Denis Menchov, måske Floyd Landis m.fl.. Mange vil tro på, at de kan vinde løbet, og der vil derfor blive angrebet fra flere stærke ryttere. I år angreb kun ét hold helhjertet i bjergene.

Derudover er det en mulighed for at måle den nye favoritgeneration med den gamle. Jeg har en forestilling om, at topfavoritterne var stærkere under Armstrongs velmagtsdage. Næste år får vi svaret, hvis Armstrong og Basso er i topform.

Endelig bidrager det i allerhøjeste grad til Tour de Frances mytologiske dimension, at en pensioneret konge vender tilbage.

Jeg glæder mig som et lille barn til Tour de France 2009.
« Seneste Redigering: 10 Sep 2008, 20:06 af United-styrer » Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Army is back!
« Svar #3: 10 Sep 2008, 19:46 »

Der er vidst også noget med at han har ført regnskab med hvordan hans tider på cyklen har været efter hans stop som prof.

Så har han set at han er i god nok form til at kunne stille op til Tour'en og de andre løb.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Army is back!
« Svar #4: 10 Sep 2008, 19:47 »

I min bog går han direkte ind som den tungeste favorit til næste års Tour de France. En mand som Armstrong, der har vundet Tour de France otte gange, vender ikke tilbage for at blive til grin. Han ville ikke stille op, hvis ikke han selv fornemmede, at han havde en chance.

Jeg finder hans genkomst ekstremt gavnlig. Efter et Tour de France-år, der grundet det svage felt givetvis ender som en parantes i historiebøgerne, får vi en Tour med et utal af stærke ryttere. Armstrong, Basso, Contador, Klöden, Leipheimer, Andy Schleck, Fränk Schleck, Carlos Sastre, Cadel Evans, Bernhard Kohl, Denis Menchov, måske Floyd Landis m.fl.. Mange vil tro på, at de kan vinde løbet, og der vil derfor blive angrebet fra flere stærke ryttere. I år angreb kun ét hold helhjertet i bjergene.

Derudover er det en mulighed for at måle den nye favoritgeneration med den gamle. Jeg har en forestilling om, at topfavoritterne var stærkere under Armstrongs velmagtsdage. Næste år får vi svaret, hvis Armstrong og Basso er i topform.

Endelig bidrager det i allerhøjeste grad til Tour de Frances mytologiske dimension, at en pensioneret konge vender tilbage.

Jeg glæder mig som et lille barn til Tour de France 2009.
Kun 7 gange han har vundet, men den 8. sejr han går efter. Desuden har Floyd Landis stoppet karrieren og hvis han ikke havde, får han næppe lov til at stille op. Peace

Men ellers er jeg helt enig! Peace
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Army is back!
« Svar #5: 10 Sep 2008, 19:53 »

I min bog går han direkte ind som den tungeste favorit til næste års Tour de France. En mand som Armstrong, der har vundet Tour de France otte gange, vender ikke tilbage for at blive til grin. Han ville ikke stille op, hvis ikke han selv fornemmede, at han havde en chance.

Jeg finder hans genkomst ekstremt gavnlig. Efter et Tour de France-år, der grundet det svage felt givetvis ender som en parantes i historiebøgerne, får vi en Tour med et utal af stærke ryttere. Armstrong, Basso, Contador, Klöden, Leipheimer, Andy Schleck, Fränk Schleck, Carlos Sastre, Cadel Evans, Bernhard Kohl, Denis Menchov, måske Floyd Landis m.fl.. Mange vil tro på, at de kan vinde løbet, og der vil derfor blive angrebet fra flere stærke ryttere. I år angreb kun ét hold helhjertet i bjergene.

Derudover er det en mulighed for at måle den nye favoritgeneration med den gamle. Jeg har en forestilling om, at topfavoritterne var stærkere under Armstrongs velmagtsdage. Næste år får vi svaret, hvis Armstrong og Basso er i topform.

Endelig bidrager det i allerhøjeste grad til Tour de Frances mytologiske dimension, at en pensioneret konge vender tilbage.

Jeg glæder mig som et lille barn til Tour de France 2009.

Liquigas har meldt ud, at Basso ikke deltager i Tour de France - deres målsætning næste år bliver at vinde Giro d'Italia, da det for deres sponsor er et lige så vigtigt løb som Tour de France. Link. Den duel må vi dermed undvære.

Carlos Sastre tror jeg ikke på næste år. Dertil mangler han solide hjælperyttere i bjergene, som han havde hos CSC - og med både Hushovd og Sastre på samme hold, skal Cervelo have et gigantisk budget, hvis han skal have hjælpere i den format, som CSC havde Wink

I mine øjne er der kun fire, der kan true Lance - Andy, Evans, Leipheimer og Contador, mens Kohl er outsider, men han kommer til at køre for Evans. Kommer Armstrong så yderligere på Astanas hold, så er der vidst ingen tvivl om rangordenen der. Smiley

@ -LFC-: Floyd Landis har mere eller mindre allerede fundet sig et hold fra næste sæson - Health Net-Maxxis
Logged

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Army is back!
« Svar #6: 10 Sep 2008, 20:02 »

I min bog går han direkte ind som den tungeste favorit til næste års Tour de France. En mand som Armstrong, der har vundet Tour de France otte gange, vender ikke tilbage for at blive til grin. Han ville ikke stille op, hvis ikke han selv fornemmede, at han havde en chance.

Jeg finder hans genkomst ekstremt gavnlig. Efter et Tour de France-år, der grundet det svage felt givetvis ender som en parantes i historiebøgerne, får vi en Tour med et utal af stærke ryttere. Armstrong, Basso, Contador, Klöden, Leipheimer, Andy Schleck, Fränk Schleck, Carlos Sastre, Cadel Evans, Bernhard Kohl, Denis Menchov, måske Floyd Landis m.fl.. Mange vil tro på, at de kan vinde løbet, og der vil derfor blive angrebet fra flere stærke ryttere. I år angreb kun ét hold helhjertet i bjergene.

Derudover er det en mulighed for at måle den nye favoritgeneration med den gamle. Jeg har en forestilling om, at topfavoritterne var stærkere under Armstrongs velmagtsdage. Næste år får vi svaret, hvis Armstrong og Basso er i topform.

Endelig bidrager det i allerhøjeste grad til Tour de Frances mytologiske dimension, at en pensioneret konge vender tilbage.

Jeg glæder mig som et lille barn til Tour de France 2009.

Hvis Menchov skal nævnes skal Valverde også Wink

Men jeg håber sq ikk at han går ind og tager over på Astana. .
Contador skal havde lov at kører sin chance, . Og tror heller ikk Contador vil være helt tilfreds med sådan halvt hjælpe rytter,
nå man tænker på at Armstrong ikk har kørt prof. længe
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Army is back!
« Svar #7: 10 Sep 2008, 20:05 »

Tror nu også, at Armstrong skal agere en brølstærk hjælperytter for Contador. Og så kan Astana satse på Armstrong, Kløden eller Leipheimer, hvis Contador går sukkerkold. Smiley
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Army is back!
« Svar #8: 10 Sep 2008, 20:08 »

Kun 7 gange han har vundet, men den 8. sejr han går efter.

Det ved jeg. Tastefejl.

Liquigas har meldt ud, at Basso ikke deltager i Tour de France - deres målsætning næste år bliver at vinde Giro d'Italia, da det for deres sponsor er et lige så vigtigt løb som Tour de France. Link. Den duel må vi dermed undvære.

Det var jeg ikke klar over. Ærgerligt.

Carlos Sastre tror jeg ikke på næste år. Dertil mangler han solide hjælperyttere i bjergene, som han havde hos CSC - og med både Hushovd og Sastre på samme hold, skal Cervelo have et gigantisk budget, hvis han skal have hjælpere i den format, som CSC havde Wink

Jeg tror ikke på halvdelen af dem, jeg nævner. Det viser bare, hvor stor forskellen er, når man reelt ikke tror på, at den forsvarende vinder har en chance. Hvis Armstrong er i topform, er der efter min bedste overbevisning kun én mand, som kan vinde Tour de France 2009.

@Nemeth: Ja, Valverde er et bedre bud end Menchov. Der er så mange navne. Jeg skulle glemme mindst ét Wink
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Army is back!
« Svar #9: 10 Sep 2008, 20:15 »

Tror nu også, at Armstrong skal agere en brølstærk hjælperytter for Contador. Og så kan Astana satse på Armstrong, Kløden eller Leipheimer, hvis Contador går sukkerkold. Smiley

Jeg nægter at tro på, at Lance Armstrong vil være hjælper for Contador - jeg nægter simpelthen at tro, at han genoptager sin karriere, for blot at være hjælper - han vil sgu vinde, og ærlig talt tror jeg også, at Johan Bruyneel, har den plan med ham, hvis han kommer til at køre for Astana. Det ved Contador vidst også godt selv..

Hele formålet er jo at vise, hvor langt man kan nå, på trods af en sygdom som kræft.. det er jo klart, at han så ikke vil gå ud og være hjælper, da det ligesom strider imod hele konceptet. Wink
Logged

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Army is back!
« Svar #10: 10 Sep 2008, 20:20 »

Jeg nægter at tro på, at Lance Armstrong vil være hjælper for Contador - jeg nægter simpelthen at tro, at han genoptager sin karriere, for blot at være hjælper - han vil sgu vinde, og ærlig talt tror jeg også, at Johan Bruyneel, har den plan med ham, hvis han kommer til at køre for Astana. Det ved Contador vidst også godt selv..

Hele formålet er jo at vise, hvor langt man kan nå, på trods af en sygdom som kræft.. det er jo klart, at han så ikke vil gå ud og være hjælper, da det ligesom strider imod hele konceptet. Wink


Trod heller ik' at han vil indfinde sig som hjælper, det er hans personlighed og ego for stort til. . .
Men hvis han virkelig har svært ved at følge med i løbende op til Touren, tror jeg også at Armstrong, hvis han heller ikk kan sidde med på den eller de første bjerg etaper, er klog og venlig nok til at give sig fuldt ud for Contador Peace
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Army is back!
« Svar #11: 10 Sep 2008, 20:23 »

Nu skal han først offentliggøre sit hold, og jeg tror på han er at finde et andet sted. Jeg har læst på et forum, at Riis fx gerne vil have ham.

Derudover har han altså holdt sit i vældig god form. Har deltaget og skal deltage i marathons, har cyklet mange mountainbike løb, og generelt blot motioneret en helvedes masse Smiley
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Army is back!
« Svar #12: 10 Sep 2008, 20:26 »

Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Army is back!
« Svar #13: 10 Sep 2008, 20:27 »

Måske spørger jeg dumt, men er det givet, at han kører for Astana?

Jeg håber ikke han får succes. Han er velkommen til at cykle med, men jeg tror nu mange ryttere vil køre fra ham. Han var en unik rytter, men jeg nægter at tro, at han kan køre fra feltet, knap 3 år efter han stoppede. Det hører sig også med, at jeg ikke bryder mig om ham, og hans amerikanske selvhøjtidelighed, så måske kan jeg være influeret af det. Det vil være et sjovt syn, at se Lance gå hel død og hænge ud over styret, mens alle andre klassementsryttere susede forbi ham. Samtidig er der jo det enorme dopingspøgelse, der hænger over ham, så at han overhovedet deltager kaster kun mere benzin på bålet.
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Army is back!
« Svar #14: 10 Sep 2008, 20:29 »

Måske spørger jeg dumt, men er det givet, at han kører for Astana?

Hmm.. rygterne gik jo på i starten, at han vendte tilbage til Astana - hovedparten af det daværende Discovery Channel (sportsdirektører) kører jo der nu. Jeg vil sige at der er 50-60% chance for at han kører der.
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010