home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Okt 2024, 21:39 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  0 Brugere, 717 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Få tilbudt jobs?
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Få tilbudt jobs?  (Læst 1086 gange)
MO
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Få tilbudt jobs?
« : 10 Sep 2008, 12:38 »

Nu har jeg været Milan i 3 sæsoner og skal igang med den 4 sæson. Jeg har vundet stort set alt - hvis jeg lige tager VM for klubhold i den kommende sæson. Og så kunne jeg godt tænke mig at prøve noget nyt - men jeg får ikke tilbudt nogen jobs fra hverken landshold eller andre klubber. Jeg har valgt flere liga'er og er altid en kandidat ved de store klubber - men får aldrig tilbudt noget. Hvordan kan dette være?
Logged

philipo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Få tilbudt jobs?
« Svar #1: 10 Sep 2008, 12:45 »

Du skal jo evt huske og trykke "ja" til at du er interesseret i et evt job, hvis de fyrer deres manager.
Logged

Xbox 360: iphilipoxbox
PS3: iphilipo

Beee
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Få tilbudt jobs?
« Svar #2: 10 Sep 2008, 12:48 »

Du skal jo evt huske og trykke "ja" til at du er interesseret i et evt job, hvis de fyrer deres manager.

de kommer jo gerne nogen gange og spørg dig direkte om man er vil komme over Smiley
uden man skal trykke ja til man er intra... eller husker jeg helt galt..
Logged

Beee
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Få tilbudt jobs?
« Svar #3: 10 Sep 2008, 12:54 »

de gange jeg har fået tilbudt direkte job er jeg så os startet fra bunden..
startede i 1 division, everton tilbyd mig direkte, i everton tilbyd porthsmouth, mucia, og real madrid mig direkte (tog real) og i real tilbyd arsenal mig.. så om du skal starte fra skrot før de kommer og spørg dig direkte ved jeg ikke..
Logged

philipo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Få tilbudt jobs?
« Svar #4: 10 Sep 2008, 13:00 »

de kommer jo gerne nogen gange og spørg dig direkte om man er vil komme over Smiley
uden man skal trykke ja til man er intra... eller husker jeg helt galt..

jo jo, det ved jeg godt Smiley

Men altså hvis man melder sig på markedet, håber det sikkert også øjnene for andre.

Jeg har f.eks lige været hos Chelsea i lidt over et år og vandt ikke noget, men så spurgte pressen mig og Fiorentina var noget for mig. Så sagde jeg ja og et par uger efter, så henvendte Real Madrid sig Opstemt
Logged

Xbox 360: iphilipoxbox
PS3: iphilipo

Icemate
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Få tilbudt jobs?
« Svar #5: 10 Sep 2008, 13:01 »

Gå ind under jobs også find dem som er "usikker" eller "til rådighed" og erklær din interresse, hvis det er et hold du vil prøve at komme til.
Logged

Beee
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Få tilbudt jobs?
« Svar #6: 10 Sep 2008, 13:03 »

ja okay Smiley heh.. men så som jeg siger, tror jeg (uden at vide det) at hvis du ikke selv viser en interesse i at flytte klub, så skal du starte nede ved de små hold og kæmpe dig op før de gider komme til dig..
Logged

philipo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Få tilbudt jobs?
« Svar #7: 10 Sep 2008, 13:04 »

Gå ind under jobs også find dem som er "usikker" eller "til rådighed" og erklær din interresse, hvis det er et hold du vil prøve at komme til.

ja men det gør hurtigt at man bliver upopulær, i det nuværende hold man er hos Skuffet
Logged

Xbox 360: iphilipoxbox
PS3: iphilipo

MO
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Få tilbudt jobs?
« Svar #8: 10 Sep 2008, 14:48 »

ja men det gør hurtigt at man bliver upopulær, i det nuværende hold man er hos Skuffet

Ja præcis.

Men tænkte også mere på de direkte henveldelser. Dem har jeg ikke fået nogen af - på trods af, at jeg har vundet alt snart. Men måske man bare skal være ledig på markedet - altså evt. selv trække sig fra sin nuværende klub, og så burde der da komme muligheder.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Få tilbudt jobs?
« Svar #9: 10 Sep 2008, 15:03 »

Endnu en ting der er i vejen med FM08. Du bliver kun tilbudt landstrænerjobs ud af det rene ingenting, hvis du er i en klub. Ellers skal du enten selv søge (hvilket kan give utilfredshed hos både fans og ledelsen), eller skal du sige dit nuværende job op. Ganske enkelt for dumt opbygget. Du kan så også vælge at følge med i hvornår der kommer rygter om trænerskifte, og hvis du står på listen, så søg jobbet.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

MO
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Få tilbudt jobs?
« Svar #10: 10 Sep 2008, 15:25 »

Endnu en ting der er i vejen med FM08. Du bliver kun tilbudt landstrænerjobs ud af det rene ingenting, hvis du er i en klub. Ellers skal du enten selv søge (hvilket kan give utilfredshed hos både fans og ledelsen), eller skal du sige dit nuværende job op. Ganske enkelt for dumt opbygget. Du kan så også vælge at følge med i hvornår der kommer rygter om trænerskifte, og hvis du står på listen, så søg jobbet.

Ja, det er lidt til grin imo. Men jeg vil spille én sæson mere, og så bliver der forhåbentlig nogen gode jobs ledige! Smiley
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Få tilbudt jobs?
« Svar #11: 10 Sep 2008, 16:31 »

Er også træt af, at man aldrig får at vide, når der er en af de store klubber, der fyrer deres træner.

Man skal kigge i oversigten over jobs flere gange og være heldig, hvis man opdager det, når der er nogle interessante jobs til rådighed.
Logged

andersvilster
Gæst
 
Sv: Få tilbudt jobs?
« Svar #12: 10 Sep 2008, 17:53 »

får man ikke det at vide hvis de ligger i samme liga?
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010