home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:49:55 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 928 Gæster Online.

Indlæg: 1132896 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Jordens undergang!
0 Brugere og 26 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Jordens undergang!  (Læst 31976 gange)
RaúlGonzálezBlanco
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Jordens undergang!
« : 08 Sep 2008, 22:51 »

Hvad mener i om dette?
http://blog.politiken.dk/videnskab/2008/09/01/kan-lille-big-bang-i-cern-ende-i-et-stort-sort-hul/

Visse folk påstår at jorden vil gå under på onsdag, da der vil skabes en mini model a Big Bang.
Man mener simpelthen at et sort hul vil opsluge hele jorden på få sekunder.

Personligt tror jeg ikke på det vil ske, da jeg synes de kloge forskeres forklaring lyder selvsikkert og som noget de selv synes er total ude i hampen.

Men alligevel har jeg en lille naivitet inde i mig, der faktisk tror på at et sort hul kan opstå  Tunge

Hvad mener i?
Logged

FCK i hjertet.

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #1: 08 Sep 2008, 23:01 »

Jeg har det fuldkommen ligesom dig. Jeg tror umiddelbart på de der CERN forskere som siger, at den ikke vil gå under. Men alligevel har jeg den der lille frygt for, at det kan ske. Men det håber jeg ikke for så får vi aldrig lov at opleve FM09. Opstemt Eller noget, men for at være seriøs så mener jeg ikke, at vi skal frygte det. Peace
Logged

Dimma
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #2: 08 Sep 2008, 23:05 »

Jeg synes ikke vi skal frygte dette. Men synes dog at det er lidt underligt at de vil lege med hele jordens befolkning på den måde. Jeg er godt klar over at det er noget som er nøje planlagt osv. og at de sgu også nok har styr over det de laver. Det at risikoen er der, synes jeg er skræmmende. I mit msn navn står der nu følgende: Nyd dagen Tirsdag D.9 September - kan blive din sidste...  Tunge

Selv tror jeg ikke på det, men når der er en risiko, så kan det jo ske  Ubeslutsom

Men min opfordring er vel; Nyd dagen i morgen og sov længe onsdag, bare for at man for lov at sove længe den sidste dag  crazy
Logged


eucalyptus
Gæst
 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #3: 08 Sep 2008, 23:05 »

Hah, jeg hørte godt nok om det her i nyhederne forleden og har egentlig ikke nogen særlig holdning til det. Jeg regner ikke med at der sker noget, og frygter bestemt ikke denne onsdag.

Godt man fik fyret den af i weekenden:-)Wink
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #4: 08 Sep 2008, 23:10 »

Hvis det sker, så er 10. og 11. september godt nok ikke lige de bedste dage! Men det tænker vi nok selvfølgelig ikke over hvis det sker.
Tror ikke vi skal frygte det synderligt meget. Undrer mig dog lidt over at de udfører det, når de nu ved at der er chance for at det sker?
Logged

RaúlGonzálezBlanco
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #5: 08 Sep 2008, 23:11 »

Godt man fik fyret den af i weekenden:-)Wink

Kunne ikke være mere enig   funny

Men jeg har det sådan, hvis man skal dø, så vil jeg da bestemt ikke vide noget om det i forvejen. Derfor vil jeg mene de skulle holde deres mund med det, indtil det er overstået.
Så ville der heller ikke være disse bekymringer, men det er utrolig svært at tro på den vil gå under, da man jo har hørt at det skulle have sket op til flere gange allerede Peace

Men ja, som Dimma siger.. Nyd Tirsdag (Just in case)
Logged

FCK i hjertet.

Dimma
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #6: 08 Sep 2008, 23:11 »

Hvis det sker, så er 10. og 11. september godt nok ikke lige de bedste dage! Men det tænker vi nok selvfølgelig ikke over hvis det sker.
Tror ikke vi skal frygte det synderligt meget. Undrer mig dog lidt over at de udfører det, når de nu ved at der er chance for at det sker?


Kan vi ikke ændre det til RISIKO?  Grin
Logged


Highfarm
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #7: 08 Sep 2008, 23:12 »

tja ved nu ik helt hva jeg ska mene, altså lad os lege med tanken om at jorden går under Onsdag så håber jeg bare det går stærkt Opstemt men chancen for at det sku ske er minimal, dog virker det lidt underligt at visse videnskabsfolk laver sådanne forsøg som ka gå ud over hele jorden, altså personligt er jeg ligeglad med hvis der sidder videnskabsmænd i England og lader det går ud over England, men synes da godt lige vi andre ku blive hørt inden de går i gang med det.

Men jeg tror altså ik der sker noget Onsdag ud over hva der bør ske, vi vågner op nogen tidligere end andre og livet går videre..
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #8: 08 Sep 2008, 23:13 »

Jeg vil nyde tirsdagen ved at gå ud og smadre Katrineskolen i Skolefodbold. crazy
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #9: 08 Sep 2008, 23:13 »

Øv, nu havde jeg ellers lige lagt planer for fredag...

Anyway, tror ikke en skid på det, hvis der var mere hold i teorien ville den for det første ikke blot være en lille side nyhed tre dage før, men derimod en forside historie af kaliber. Derudover virker det utroværdigt, at et par forskere fra Hawai starter en retssag, når resten af verdens forskere tilsyneladende er enige om, at det er ufarligt.
Logged

eucalyptus
Gæst
 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #10: 08 Sep 2008, 23:14 »

Min tirsdag skal da leves fuldt ud som Nick og Jays sang "En dag tilbage" eller hvad den nu end hedder. Men banken får da lige et kort visit af mig... Desuden skal jeg ikke have 20" på min bil.
Logged

eucalyptus
Gæst
 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #11: 08 Sep 2008, 23:18 »

Citat
Anyway, tror ikke en skid på det, hvis der var mere hold i teorien ville den for det første ikke blot være en lille side nyhed tre dage før, men derimod en forside historie af kaliber.
Måske er det fordi vi ikke tør se frygten og døden i øjnene??!!!!!

BOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOMMMMMMMMMMMMMMMMM !!!!!!!!
Så sparede jeg da for at købe krudt i år!
Logged

dowie
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #12: 08 Sep 2008, 23:24 »

Så slipper jeg da for at gå til træning torsdag..

Ej, tror ikke på det, men det værste er da, at vi aldrig får det at vide, hvis det sker, idet det vil ske på få sekunder..
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #13: 08 Sep 2008, 23:27 »

Selv de bedste kan også fejle Wink

Ejh, jeg tror sgu ikke på det, da der umuligt findes et apperat på jorden der kan sende noget ud i rummet, der kan få os til at forsvinde på et par sekunder. Måske inden for en hvis årrække, men der er vi sikkert alle sammen døde Wink Har jeg ikke ret, så syntes jeg stadig der ikke er noget at være bange for, da det vel kun varer et par sekunder og vi opdager det måske heller ikke.

Men sådan et forsøg må regeringen/EU/FN osv. må de nok havde godkendt, så det er måske ikke helt så farligt.

Logged

eucalyptus
Gæst
 
Sv: Jordens undergang!
« Svar #14: 08 Sep 2008, 23:30 »

Selv de bedste kan også fejle Wink

Ejh, jeg tror sgu ikke på det, da der umuligt findes et apperat på jorden der kan sende noget ud i rummet, der kan få os til at forsvinde på et par sekunder. Måske inden for en hvis årrække, men der er vi sikkert alle sammen døde Wink Har jeg ikke ret, så syntes jeg stadig der ikke er noget at være bange for, da det vel kun varer et par sekunder og vi opdager det måske heller ikke.

Men sådan et forsøg må regeringen/EU/FN osv. må de nok havde godkendt, så det er måske ikke helt så farligt.


Det er helt sikkert et emne der er blevet pustet op af folk fra green peace, ¨jehovas vidner etc. Bare lidt ærgeligt, havde glædet mig til at sætte mine picks i NFL:( Sur
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010