home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 1145 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Den nye legeplads
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Den nye legeplads  (Læst 14683 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Den nye legeplads
« Svar #30: 14 Sep 2008, 01:39 »

Brønshøj åbner for pengepungen

Ganske som ventet fik Brønshøj åbnet op for pengepungen denne sommer, hvor man har spenderet hele 10 millioner kroner på én mand. Der er tale om den ecuadorske målmand, José Francisco Cevallos, som er tager til Brønshøj fra Azogues i hjemlandet.

- Vi har her en spiller, som med masser af rutine i bagagen vil være værdifuld for os. Han skal være med til at videreudvikle vores unge keepere, indledte Schmeichel pressemødet inden hovedpersonen selv tog over

- Trods mine mange år indenfor fodbold, så er dette mit første job i Europa, og jeg ser frem til det hele. Da jeg fik besked om et europæisk bud var jeg ikke i tvivl, jeg skulle hertil, fortalte Cevallos på spansk, som er det eneste sprog han taler. Han understregede samtidig at han hurtigst muligt vil være det danske sprog

Ifl. min kilde i klubben så skal handlen også bruges for at åbne for det sydamerikanske marked, så måske der i fremtiden kan rende kommende Robinho'er og Messi'er rundt i Københavner klubben? Det synes ikke helt utænkeligt. Trods Cevallos 36 år på bagen, så tror jeg at han her og nu vil kunne gøre en forskel for holdet.
Han har fået trøje nummer 29 og en 2-årig kontrakt.

Hans-Jørgen Jensen
 - Live fra Brønshøjs pressemøde!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Klaus Fejer
Gæst

« Svar #31: 14 Sep 2008, 01:42 »

Kanont! - Meget simpelt, og dejligt sporg.

Lige en ting mere: Brønshøj+10 milioner = W00t? Wink

Zone 43
Manager

« Svar #32: 14 Sep 2008, 12:18 »

Takker .. Som skrevet i starten så har klubben fået en masse penge ;-)

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #33: 14 Sep 2008, 12:19 »

Kan du definere en masse ?  Peace

Men ejg følger med her, og vi vil have Brønshøj i CL Opstemt

19-18!

Zone 43
Manager

« Svar #34: 14 Sep 2008, 12:47 »

Et sted mellem 150 og 200 mio dkr. Jeg har ikke FM åbent lige nu, så jeg kan ikke sige det præcise tal :-)

Thumbs Up

- Daniel Agger.

DavidMadsen
Manager

« Svar #35: 14 Sep 2008, 13:19 »

Det lyder forfærdeligt spændende, jeg havde faktisk selv et lignende projekt i tankerne engang i juli Smiley
Da det ville være en god måde at starte sin 1. blog Opstemt

Zone 43
Manager

« Svar #36: 14 Sep 2008, 21:55 »

Status: August 08

Kampene:
(u) FC Vestsjælland 2-4
(u) Allerød 1-0 (pokal)
(h) Ølstykke 6-1
(u) HIK 2-2
(h) BSV 0-1
(h) Skive 3-1 (pokal)

Nye ansigter:
Bjørlo, Per Krister (Staal Jørpeland)
Marcussen, Jakob (FC Vestsjælland)
Mortensen, Patrick (Brøndby IF, leje)
Williams David (Brøndby IF, leje)
Christensen, Michael (HIK)
Mkhitaryan, Henrik (Pyunik)
Cevallos, José Francisco (Azogues)
Roland, Christoffer (Brabrand)

Vi har jublet og vi har grædt. Vi har været det meste af følelsesregisteret igennem - allerede seks kampe inde i sæsonen. Desværre har det meste været negativt, især på udebane, hvor holdet synes at være langt væk. Ærgeligt, men sandt.

Indtil videre har to spillere fra Brønshøj imporenet mig: Ray Parlour og Patrick Tronborg, som er hhv. nr. 1 og 2 på den interne topscorerliste. For med godt spil og masser af mål har de været med at sende Brønshøj op på en 9. plads i 2. Division Øst samt den trejde runde i Ekstra Bladet Cup, hvilket på forhånd var sæsonens mål. Modstanderen i tredje runde kendes endnu ikke.

Det så ellers lovende ud, da Ray Parlour efter 51 minutter i kampen mod FC Vestsjælland gjorde det til 0-2 til Brønshøj, men herefter gik det ned af bakke. Mads Bartram, Jesper Dahl og Peter Foldgast (2) fik ændret 0-2 til 4-2 på godt 20 minutter. Dét fik Turbo Bent til at rase efter kampen.

- Ufatteligt at vi, efter at være kommet på en solid føring, kan tabe så stort. Det er uacceptabelt, og det skal der rettes op på til næste kamp, lød fra Bent Arensøe til Brønshøjs hjemmeside. Trods spillemæssig overtag så skulle man 105 minutter hen i kampen mod Allerød til at hente en smal 1-0 sejr.

I sæsonens første hjemmekamp skulle gæsterne have en føring før 'Hvepsene' kom i gang - og tak for det. Hele seks gange måtte Ølstykke keeper Andreas Kostecki hente bolden ud af nettet. I de to efterfølgende kampen var holdet dog langt væk og det ene point i udekampen mod HIK skyldtes en dårlig defensiv præsentation mod slutminutterne af hjemmeholdet. Viasat Sport Divisions holdet fra Skive blev kørt over på kryds og tværs på Tingbjerg Idrætspark, hvilket resultatet også viser. Her blev Patrick Tronborg det store helt med to mål.

Klubbens transfers denne sommer.

Hans-Jørgen Jensen
 - Som ser frem til stabilitet!

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #37: 15 Sep 2008, 21:29 »

Svær kamp i vente

Der er allerede sat en masse krydser i kalderen for de inkarnede Brønshøj tilhængere, ved datoen 26/9-2008. Det er dagen, hvor man for alvor skal vise sig frem i Ekstra Bladet Cuppens tredje runde. Modstanderen er ingen andre end SAS-Liga mandskabet fra Randers FC.

- Hånden på hjertet, så, så jeg hellere en nemmere modstander, så vi på forhånd var sikre på at komme længere i pokalen, men når de kommer skal de både synges og spilles langt væk! Jeg er sikker på, at drengene vil gøre et godt stykke arbejde den dag, var blandt kommentarerne på gaden hos tilhængere, som er sikre på en tæt affære.

I Randers lejren er man godt tilfreds. Kronjydernes cheftræner, Colin Todd, har udtalt til klubbens hjemme "At det vil være en 50/50 kamp grundet de nye tiltag i Brønshøj."
Jeg må indrømme, at jeg ser Randers som favoritter. Skal man sammenligne spiller for spiller og alverdens ting, så er Randers FC en større klub i øjeblikket end Brønshøj Boldklub.

En spiller som Djetou, formoder jeg vil spille over for ham, nemt kan få problemer imod er deres nuværende topscorer Marc Nygaard, som i klubbens syv kampe har scoret hele fem gange. Han må og skal stoppes, hvis vi skal have en chance. Og han er ikke deres eneste fantatiske offensive våben. Tidiané Sané, Søren Berg, Bedi Buval and you name them. Det bliver en svær kamp for os, men med lidt held kan vi gøre det.

Hans-Jørgen Jensen
 - Som også har sat kryds i kalderen d. 26/9!

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #38: 17 Sep 2008, 21:03 »

Truppen: Truppen - efteråret '08

Målmænd:
01.: Christian Schäffer [Res]
13.: Rasmus Marquart
20.: Claes Holm-Nielsen [Res|sat til udlejning]
29.: José Francisco Cevallos

Forsvar:
02: Marko Rehmer
03: Michael E. Sørensen
04: Martin Djetou [anfører]
05: Rasmus Pedersen [res|sat til salg]
14: Ola Skar [res|sat til salg]
15: Peter Larsen
17: Andreas Marcher
18: Mads Hedegaard [res]
21: Lasse Jensen
23: Christoffer Roland
25: Jakob Marcussen
27: Michael Christensen

Midtbane:
06: Rasmus Wolff
07: Mads Westh [res|sat til salg|int]
08: Mads Frost
10: Claudio Lopez
12: Ray Parlour
22: Pawel Galara [res|sat til salg]
28: Henrik Mkhitaryan
30: Per Krister Bjørlo
31: Haraldur Hroomarsson
XX: Robert Bodzianny

Angreb:
09: Luizao
11: David Williams
16: Patrick Tronborg
26: Patrick Mortensen
XX: Denni König [res|sat til leje]

Næste update kommer formentlig søndag :-)

- Daniel Agger.

Møller
Reserveholdsspiller

« Svar #39: 17 Sep 2008, 21:18 »

God trup du råder over Zone. Jeg må være ærlig og sige jeg forventer oprykning Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #40: 19 Sep 2008, 17:56 »

Du er ikke den eneste, som forventer oprykning ;-)

Jeg satser på en update, eller to, i løbet af aftenen.

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #41: 19 Sep 2008, 18:31 »

Status: September 08

Kampene:
(u) B 93 4-1
(u) Vanløse IF 2-0
(h) KB 4-1
(h) Værløse 7-0
(h) Randers FC 1-2 (pokal)
(h) Brøndby II 4-0

Top 3 assist:
1: Henrik Mkhitaryan (6)
2: David Williams (5)
3: Patrick Troborg (4)

Top 3 mål:
1: Patrick Tronborg (9)
2: Luizao (6)
3: Patrick Mortensen (4)

38 minutter er spillet og Brønshøj får et frispark midt på banen, ved stillingen 3-0, som Ray Parlour skal tage. Den engelske midtbanespiller ligger bolden til rette, og sparker den ned til baglinien, hvor den armenske landsholdsspiller, Henrik Mkhitaryan er. Helt fri på baglinien tager han et træk ind mod målfeltet, hvor han sender ind i panden på Patrick Tronborg ved forreste stolpe. 4-0 lyser måltavlen nu.

Ovenstående tekst er fra holdets største sejr i denne sæson, indtil videre, mod Værløse. Holdet synes bedre end nogensinde og har fået hevet sig fra en niende plads op til en tredjeplads, med blot ét point op til nr. 1 og 2. Brønshøj Boldklub har på bare ni kampe en målscorer på 31-10, hvilket er den bedste i de tre bedste danske række, desværre har man haft en tendens til at lukke et dumt mål ind, men alligevel kan de notere sig tre clean sheets i sæsonens første ni kampe.

Fiskning, bowling osv. er nogen af de ting, som holdets spillere og trænerteam gør en gang om ugen, for at øge spillernes moral og for at spillerne skal kunne fungere ordenligt både på og udenfor banen - og indtil videre synes det at være lykkedes for Bent Arensøe og co.

Et godt eksempel er pokal kampen mod Randers, hvor kronjyderne var bedst i de første 70 minutter, og førte også med 1-0 på det tidspunkt. Herefter tog Brønshøj så småt over og en mål fra Claudio Lopez på straffe og en udvisning af Steven Pressley, så det lige pludselig godt ud, men Marc Nygaard fik ændret på det og fik sendt Randers videre i pokalen. Få dage senere blev Brøndby IFs andetholdet banket med hele 4-0.

Hans-Jørgen Jensen
 - Som tror på en første plads efter næste måned!

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #42: 24 Sep 2008, 21:24 »

Jeg vil bare lige gøre opmærksom på, at bloggen ikke er lukket eller slukket på nuværende tidspunkt. Jeg har bare ikke haft tiden til så meget FM de seneste par dage, og næste update falder også først lørdag :-)

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #43: 26 Sep 2008, 18:47 »

Amerikaner på vej til Brønshøj

Der bliver snakket i krogene, både i København men også i Colorado, hvor et af holdets mest lovende talenter skulle være på vej til København og Brønshøj Boldklub, når transfervinduet åbner i januar måned.

Den 21-årige Jacob Peterson fra Colorado Rapids skulle nemlig være i Brønshøjs søgelys og har angiveligt været det i lang tid. Peterson har i efteråret være udlejet til segunda klubben, Seattle Sounders, som bl.a. har Kasey Keller på holdet. Her nød den 21-årige kantsspiller stor succes og skulle have få blod på tanden for at opnå endnu større resultater i sin karriere. Han lavede hele 12 mål i 15 kampe.

- Jeg var glad for mit ophold i Seattle og jeg håber at mine præsentationer har gjort et godt indtryk på Fernando (Clavijo, Colorado Rapids manager .red), så jeg kan få nogen minutter på Dick's Sporting Goods Park, har Peterson udtalt til en lokal avis i Colorado, og understreger samtidig at han godt kunne forestille sig selv i en europæisk klub indenfor et par år.

Jacob Peterson står dog næppe forrest i køen hos Colorado Rapids, da Fernando Clavijo hidtil har valgt at satse på Nicolas Hernandez og John DiRaimondo, som dog er skadet i øjeblikket, det ventes dog at Herculez Gomez overtager hans plads indtil.

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #44: 27 Sep 2008, 12:47 »

Verdens bedste armener!

Navn: Henrik Mkhitaryan
Alder: 18
Position: Midtbane
Landskampe: 6
Landskamps mål: 0
Kontrakt udløb: 30.06.09

Navnet Henrik Mkhitaryan siger næppe de fleste herhjemme i Danmark noget som helst, men på godt en hundrede dage har han allerede vist prøver på sit store talent for 2. Divisions Øst topholdet Brønshøj Boldklub. Den blot 18-årige midtbanespiller kan i øvrigt også notere sig seks A-landskampe på sit CV.

- Han er en vigtig del for vores hold, det kan der ikke være nogen tvivl om. Så ung og så god, han kan godt komme langt i karriere, hvis han fortsætter sådan, udtalte Bent Arensøe til en lokalavis.

Mkhitaryan, eller bare Ryan som han kaldes i klubben, kan dække samtlige pladser på midtbanen. I Brønshøj spiller han på højrekanten, men på landsholdet spiller han centralt på midtbanen. Selv er han ligeglad hvor på midtbanen han skal spille.

- Jeg er ligeglad med, hvor på banen jeg bliver sat til at spille, bare jeg får en masse kampe i løbet af en sæson, dét er vigtigst for mig. Jeg vil allerhelst opholde mig ude i højreside, i og med jeg er højrebenet, men en plads på den venstreside af midtbanen betyder intet, siger 'Ryan'.

Henrik Mkhitaryan har indtil videre fået 14 kampe for Brønshøj, hvoraf de ti af dem har været i samtlige 90 minutter. Han, Robert Arzumanyan (Randers), Edgar Manucharyan (Ajax) og Edel Apoula (PSG) vuderes til at være fremtidens stamme på det armenske landshold.

- Daniel Agger.

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010