home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 1225 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Den nye legeplads
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Den nye legeplads  (Læst 14686 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Den nye legeplads
« Svar #15: 08 Sep 2008, 21:50 »

Tak alle sammen :-)

@ BenM: Nope. Der kommer en anden, som gerne skulle præsenteres en gang i morgen.
@ Roxer: Synsvinkelen vil ændres ind i mellem, størstedelen af updates kommer dog i samme synsvinkel som denne update.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #16: 09 Sep 2008, 20:29 »

Legepladsens nye leder

Bent Christensen Arensøe, eller Turbo Bent om man vil, er tilbage i den klub, hvor han indledte sin aktive karriere i sin tid.
Han nåede stor succes i både ind- og udland, og var blandt de udtagne i den danske EM trup i 1992.
Han er ikke uden erfaring indenfor træner branchen, da han i 2003 begyndte denne i Værløse Boldklub, som han fik ført op i 2. Division. Værløse nød glæde af hans træner kvaliteter i tre år, da han skiftede Værløse og 2. Division ud med et træner job i en af Brøndbys ungdomsrækker.

Han var dog langt fra det eneste store navn, som Brønshøj kunne præsentere. Hele fodbold Danmark, og dele af fodbold verdenen har tabt munden, da de hørte om Brønshøjs fem, aldrene, stjernenavne, som skal føre Københavnerklubben fremad. Der er tale om følgende spillere:

- Martin Djetou, 32, har skrevet under på en 3-årig kontrakt. Har tidligere spillet i Strasbourg og Monaco bl.a.

- Marko Rehmer, 35, har skrevet under på en 2-årig kontrakt. Har bl.a. optrådt i syv år for Hertha Berlin

- Ray Parlour, 34, har skrevet under på en 2-årig kontrakt. Har spillet i Arsenal i 14 år, seneste i Hull og M'boro

- Claudio Lopez, 32, har skrevet under på en 2-årig kontrakt. Er mest kendt for tiden i Lazio og Valencia herhjemme

- Luizao, 31, har skrevet under på en 2-årig kontrakt. Gør sit fjerde forsøg på, at slå igennem udenfor Brasilien

Ifølge min kilde i klubben vil man forsøge at lokke flere aldrene stjerne til Tingbjerg Idrætspark denne sommer. De navne kunne meget vel komme på både målmandsposten og i angrebet, hvor man ikke skulle være helt tilfreds. Der er dog forskel på snak og handling, og kun tiden må vise, hvem Brønshøj evt. kan hive op af hatten denne sommer.

Hans-Jørgen Jensen
 - Freelancer, og indehaver af sæsonkort til Tingbjerg Idrætspark!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

andersvilster
Gæst

« Svar #17: 09 Sep 2008, 20:52 »

Det er sgu da en syg stab!!! Shockeret bliver der mon også ændret i spillertruppen

Zone 43
Manager

« Svar #18: 09 Sep 2008, 21:44 »

Stort set hele staben er skiftet ud, ligesom jeg har tilført de fem nævnte spillere til klubben via editoren - det urealistiske, som omtalt i starten :-)
På nuværende tidspunkt hverken kan eller vil jeg fortælle hvor meget der ændres i truppen.

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #19: 11 Sep 2008, 18:44 »

Med lidt held kan jeg nå en update i dag omkring pre-season, men forvent ikke updates på hverdage de næste godt tre ugers tid. :-)

- Daniel Agger.

Niszen
Reserveholdsspiller

« Svar #20: 12 Sep 2008, 12:02 »

Fed blog Zone, vil klart følge med.  Thumbs Up

Manchester United
Odense Boldklub

Zone 43
Manager

« Svar #21: 12 Sep 2008, 22:24 »

Takker, Niszen Smiley

Jeg håber på en update inden længe.

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #22: 12 Sep 2008, 22:54 »

Tingbjerg Idrætspark bliver ...
... Og vil måske rumme en masse nordmænd!

Tingbjerg Idrætspark er Brønshøj Boldklubs hjemmebane, og det kommer det også til at være de næste par år. Der har ellers været snak blandt ledelsen, at få flyttet holdet over på et andet stadion med plads til mange flere tilskurere, men det blev nedstemt med ca. godt 70% af stemmerne. Istedet vil man se om man kan opfyldes dets ambitioner om en midterplacering i SAS-Ligaen indenfor 5 år og så her efter måske udvide Tingbjerg Idrætspark eller måske end helt flytte til et større stadion.

Ole Kristian Kråkmo (Ranheim), Christoffer Dahl (KFUM Oslo), Martin Lund (Staal Jørpeland) og ikke mindst Lyn spilleren Magne Simonsen er nogen af de norske talenter, som skulle være på vej til Brønshøj. Hvepsene har allerede hentet én nordmand i form af Per Krister Bjørlo, 17, som menes at have et stort talent. Også Jakob Marcussen fra FC Vestsjælland er kommet til. Bjørlo vil rotere mellem klubbens første- og andethold, da han er igang med en uddannelse. Og de er ifl. mine oplysninger langt fra de eneste, som klubben skulle have smidt et bud eller en kontrakt efter, men angiveligt dem med størst chance.

René Higuita (foto) er kendt grundet sin legendariske skorpion redning, men vil danskerne herhjemme lære ham bedre at kende, så er der håb på vej. Den nu 40-årige keeper meldes ifl. sydamerikanske medier på vej til Brønshøj, men et skifte finder jeg personligt usandsynligt, da klubben vil satse på yngre kræfter til fremtiden.

Hans-Jørgen Jensen

- Daniel Agger.

BenMusalho
Gæst

« Svar #23: 12 Sep 2008, 23:20 »

Fin update, velskrevet. Kan ikke sætte en finger på det. Spændende om din mission lykkes. Kan vi få et ss af Bjørlo?

Fredi
Førsteholdsspiller

« Svar #24: 12 Sep 2008, 23:26 »

Total fed blog. Jeg er fast læser.

Zone 43
Manager

« Svar #25: 13 Sep 2008, 12:20 »

Takker begge to :-)

Bjørlo

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #26: 13 Sep 2008, 17:43 »

Turbo Bent: Truppen er perfekt!

Med seks dage til sæsonpremieren i 2. Division Øst, er Brønshøj truppen ifølge så god, at den burde være i toppen af Viasat Sport Divisionen, hvilket holdets træningskampe da også beviser.

Med hele elleve nye ansigter i den ambitiøse Københavner klub, Brønshøj, burde det tage tid før spillerne kendte hinanden, både på og udenfor, banen til UG. Sådan er det ikke gået, og istedet har de overbevist om, at de burde ligge i toppen af 1. divisionen. Hos bookmakerne er man enig i det, og gennemsnitsoddset ligger på 1.70, hvis Brønshøj ender på en førsteplads i 2. Division Øst.

Martin Djetou, Marko Rehmer, Ray Parlour, Claudio Lopez, Luizao, Per Krister Bjørlo, Jakob Marcussen, Patrick Mortensen (leje), David Williams (leje), Michael Christensen og Henrik Mkhitaryan. Det er navnene på de nye ansigter hos 'Hvepsene' denne sommer. Ganske vidst er transfervinduet fortsat åbent, men Turbo Bent afviser flere handler denne sommer.

- Der er sket mange store ting for klubben denne sommer, som er gået fra ukendt til landskendt. Vi har hentet store navne, og navne, hvor man spørger sig selv, hvem pokker er det. Jeg vil dog garantere, at alle de spillere vi har fået tilføjet vil kæmpe en hvis del uden af bukserne, hver gang han tager klub trøjen over hovedet, indleder Bent Arensøe det mindre interview.

- Se bare på træningskampene, dét beviser at sammenholdet er stort trods de mange udskifter i spillertruppen, staben og ikke mindst ledelsen. Ganske vidst var det kun træningskampe, men jeg mener, at vi burde hører til i Viasat Sport Divisionen, hvor en placering i top fem ikke burde være umuligt, afslutter han før turen går hjemad.

Brønshøj vandt de tre kampe mod Viasat Sport Divisions holdene, Frem, AB og Lyngby med hhv. 5-0, 5-3 og 4-1. Kampen mod Brøndby vandt Vestegnsklubben med 0-3.

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #27: 13 Sep 2008, 19:50 »

Trup oversigt inden sæsonstart:

Målmænd:
01. Christian Schäffer
13. Rasmus Marquart

Forsvar:
02. Marko Rehmer*
03. Michael E. Sørensen
04. Martin Djetou* (C)
15. Peter Larsen
17. Andreas Marcher
21. Lasse Jensen
25. Jakob Marcussen*
27. Michael Christensen*

Midtbane:
06. Rasmus Wolff
07. Mads Westh
08. Mads Frost
10. Claudio Lopez*
12. Ray Parlour*
28. Henrik Mkhitaryan*
30. Per Krister Bjørlo*

Angreb:
09. Luizao*
11. David Williams*
16. Patrick Kronborg
26. Patrick Mortensen*

Spillere med * er nytilkomne spillere.

- Daniel Agger.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #28: 13 Sep 2008, 19:53 »

10. Claudio Lopez*
12. Ray Parlour*

Mega fedt at du har fået disse gamle fætre til klubben! (du har lavet dem i editor, i know, but still fun!) Det bliver sjovt at se hvad de kan, så kom med nogle updates!

EDIT: Luizao og David Williams Opstemt

Zone 43
Manager

« Svar #29: 14 Sep 2008, 00:47 »

Djetou: I'm here to win

Da han tilbage i sommeren 1990 indledte sin karriere i den franske klub RC Strasbourg, havde han næppe regnet med, at han 17 år senere skulle være nybagt anfører i en dansk 2. divisionsklub, men sådan er hans situtation altså.

- Da jeg blev kontaktet af Scmeichel og Elkjær, som fortalte om projektet, var jeg solgt. Det er et spændende projekt, som de er gået i gang med herude, og jeg er glad for, at være en del af det, indleder Djetou interviewet

Den ivoriansk fødte franskmand har erfaring fra både Ligue 1, Premier League og Serie A samt 6 landskampe for Frankrig, en rutine som er værdsat hos træner Bent Arensøe.

- Han har oplevet noget som mange drømmer om, men som kun de færreste opnår. Han har masser af rutine og er en vigtig faktor for vores defensiv, hvilket han også viste i træningskampene. Det var ikke svært at udpege ham som anfører, har Bent Arensøe sagt til Brønshøjs hjemmeside, da det blev offenliggjort.

- At jeg bliver valgt som anfører for klubben er stort. Hvad enten du spiller for et hold som Brønshøj eller et tophold i en af de store ligaer, så giver det altid en hvis stolthed, at blive udnævnt som anfører i klubben, og jeg kan kun takke ham (Bent Arensøe .red) for udnævnelsen.

I sine mange år indenfor proffesionel fodbold har Djetou optrådt for Strasbourg, Monaco, Parma, Fulham, Nice, Bolton, Istres og senest amatør klubben Schiltigheim. Nu kan Brønshøj skrives på hans CV.

- Mine år i Monaco og Fulham har været mine bedste, da jeg meget spilletid dér, hvilket jeg prioterer højt. Jeg er sikker på, at jeg også vil få det her, og det kan jeg kun se frem til. Jeg er her for vinde og føre holdet fremad i Danmark, jeg synes at vi har et rigtig godt hold med ungdom og rutine, afslutter Djetou mens han, på vej ud for at lede efter en lejlighed i byen, siger, at han og familien er faldet godt til i byen.

- Daniel Agger.

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010