home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Jul 2025, 20:35 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23601
  0 Brugere, 641 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Den nye legeplads
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: Den nye legeplads  (Læst 15787 gange)
Zone 43
Manager

Den nye legeplads
« : 08 Sep 2008, 16:47 »

Denne blog, som bliver den sidste oprettede fra min side i FM08, vil være i det urealistiske hjørne. Og dét fra dag 1 i spillet. Forhåbenlig skræmmer det jer ikke væk. ;-)

I de senere år har flere klubber fået en ny ejer, som har pumpet masser af penge i klubben f.eks. Abramovich i Chelsea, Dr Sulaiman Al Fahim i Manchester City osv. Den klub - som bliver præsenteret senere i aften - vil også have en masse penge, samt en par kendte danske navne i trænerstaben.

Det eneste som jeg vil afslører her og nu, er, at klubben har hjemme i København.

Enjoy.

Valgte ligaer:
Danmark (2. division)
England (The Championship)
Frankrig (League 1)
Grækenland (Ethniki Katigoria - følg kun)
Holland (Eredivisie)
Italien (Serie A)
Portugal (Liga betandwin.com)
Skotland (Premier League - følg kun)
Spanien (La Liga)
Tyskland (Bundesligaen)

Loadede spillere fra:
Danmark, Norge, Sverige, USA

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

GHERTESTEAS
Gæst

Sv: Den nye legeplads
« Svar #1: 08 Sep 2008, 16:48 »

Gætter på Mærsk der overtager B93 eller AB70 Opstemt

Glæder mig meget, elsker blogs der er udviklet efter specielle scenarier! Smiley

-LFC-
Manager

« Svar #2: 08 Sep 2008, 16:55 »

Det er da Frem der er blevet overtaget. Opstemt Laudrup som ny træner i Frem. Opstemt
Glæder mig til, at se hvem det er. Opstemt

SoAP
Gæst

« Svar #3: 08 Sep 2008, 16:58 »

SKJOLD skal da tilbage hvor de hører til . Champions League Opstemt

TNT
Ynglingespiller

« Svar #4: 08 Sep 2008, 18:35 »

Jeg kan godt lide, du på forhånd slår fast, at det bliver urealistisk, god stil. Opstemt AB70, B39 eller Vanløse er umiddelbart mine bud, selvom det rigtigt nok er skud fra hoften. Men det lyder sgu egentlig ret spændende, og du er jo efterhånden garant for gode, stabile blogs – Jeg giver det i hvert fald en chance. Smiley

Held og lykke.

Zone 43
Manager

« Svar #5: 08 Sep 2008, 20:55 »

Gode bud, men ingen er rigtige so far Wink

Hvem det er kan I se om ca. 5-10 min.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Møller
Gæst

« Svar #6: 08 Sep 2008, 20:56 »

FC København? selvom jeg ikke kunne forestille mig en herre med så stort Brøndby hjerte som du kunne finde på det.

BenMusalho
Gæst

« Svar #7: 08 Sep 2008, 20:58 »

Gode bud, men ingen er rigtige so far Wink

Hvem det er kan I se om ca. 5-10 min.
Drengene fra Vestegnen - Lå lålålå!

Glæder mig til at se hvad du kan udrette. Har du så også ændret i reputation?
FC København? selvom jeg ikke kunne forestille mig en herre med så stort Brøndby hjerte som du kunne finde på det.
Hah! Det er sgu ikke urealistisk så - PS&E er jo en stor pengeforretning...

;-)

NichlasKirk
Gæst

« Svar #8: 08 Sep 2008, 20:59 »

Hvad med Fremad Amager? Wink

Zone 43
Manager

« Svar #9: 08 Sep 2008, 21:04 »

BenM: Nope, har ikke ændret i klubbens rep., selvom jeg nok burde det..

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #10: 08 Sep 2008, 21:07 »

Pressemødet

Klokken var lidt over ni, da jeg tændte for min computer af den grund, at jeg skulle tjekke min mailboks. Jeg har en bekendt som arbejder i Brønshøj Boldklub, han har fortalt mig, at noget stort var tæt på en realitet, men jeg fik ikke af vide, hvad det drejede sig om. End ikke medierne vidste noget om det. I mailen stod der, at jeg skulle møde ved klubben lidt i 12, da han kunne skaffe mig en plads blandt de øvrige journalister.

Da klokken var lidt over elleve var jeg på klubbens p-plads, og jeg fandt hurtigt min ven. Han viste mig den plads, som jeg havde fået tildelt. Jeg lagde mærke til, at der ved det store bord var tre navneskilte. På det ene stod der Ole Mortensen, det andet Preben Elkjær og det sidste Peter Schmeichel. Dér vidste jeg, at noget stort var på vej for klubben.

Jeg tog en cola fra den cola kasse der var til os journalister - der var alt lige fra lokale aviser over landsdækkende aviser til TV - og bevægede mig udenfor, for at nyde den inden pressemødet gik i gang. Jeg gik stille og roligt rundt omkring klubbens lokaler og stadion. Jeg så at Per Frandsen, Allan Nielsen og Heine Fernandez sad på den ene tribune og kiggede udover stadionet. Herefter bevægede jeg mig indenfor igen, da der var ti minutter til pressemødet gik i gang.

Godt en time senere var hele fodbold Danmark blevet godt klogere, og enkelte lettere chokeret, kunne følgende slåes fast:
 - Brønshøj Boldklub har en 5-årig plan fra, at gå fra 2. divisions hold til etableret SAS-Liga hold

- Preben Elkjær og Peter Schmeichel har, sammen med nedenstående ex. fodboldspillere, smidt et stort beløb i klubkassen for, at overtage klubben.

- Jens Bangsbo (ass. træner), Allan Nielsen (træner), Brian Laudrup (træner), Jes Høgh (træner), Heine Fernandez (træner), Per Frandsen (scout) og Mikkel Beck (scout) er de øvrige kendte navne i klubbens stab.

- Klubben arbejdede på, at få nogen store navne, og en træner, til klubben her og nu - samtidig har Peter Schmeichel via sit netværk fået et samarbejde op med Brøndby og Manchester United

Hans-Jørgen Jensen
 - Freelancer

- Daniel Agger.

-LFC-
Manager

« Svar #11: 08 Sep 2008, 21:10 »

Brønshøj! Shockeret
Fed start, jeg glæder mig til, at se mere fra hvepsene! Opstemt Fed stab ligeså. Peace

BenMusalho
Gæst

« Svar #12: 08 Sep 2008, 21:11 »

Lyder spændende med Brønshøj! Så må vi se om din plan lykkes. Er der nogen af dem der er chef-trænere, eller kommer det op senere? Smiley
Men et sjovt projekt du har sat gang i her, bliver sjovt at følge. Lidt anderledes, det kan jeg godt lide.

Roxer
Landsholdsspiller

« Svar #13: 08 Sep 2008, 21:17 »

Fedt start Zone!
Glæder mig meget til at høre mere, har du tænkt dig at fortsætte stilen som journalist?

N17
Manager

« Svar #14: 08 Sep 2008, 21:21 »

spændende start Zone - skal nok følge med Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010