home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 739 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The Legend
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: The Legend  (Læst 9307 gange)
BenMusalho
Gæst

Sv: The Legend
« Svar #15: 07 Sep 2008, 19:23 »

Fin blog du har fået op her. Spændende med Ian Rush som manager.
Dog er der alt, alt for mange fejl. Ville råde dig til at læse updatesene igennem lidt grundigere før du smide dem op. En hel masse små sjuskefejl, som gør det lidt irriterende at læse. Men ellers er det flot, og glæder mig til at se hvem du får købt som angriber.

Nibali
Landsholdsspiller

Sv: The legend
« Svar #16: 07 Sep 2008, 20:11 »

The Independent ● News ● 10-08-'07 ●Rush henter russisk stjerne
En herre der har været meget ombejlet, må siges at være russiske Andrey Arshavin. Nu ser det dog endeligt ud til at falde på plads for den 26 årige Zenit Peterburg angriber. Liverpool har efter længere tids forhandlinger nemlig blevet enig med både klubben og Arshavin. Der er dog et lille ”men”.

Seks kampe inde i den russiske sæson, har Arshavin signeret fire scoringer i den russiske liga men det kan nu være slut. Liverpool og Zenit Peterburg er angiveligt blevet enig om en pris på 107 millioner og nu skulle de personlige vilkår ligeså være på plads. Det kan dog vise sig svære end som så, da de engelske integrations myndigheder har stillet sig i vejen. De vil ikke give Arshavin et ”green card,” der gør han har ret til at arbejde i landet. Det blev i første omgang afvist mundtligt, men den endelig dom skal dog afsiges den 15 august hvorefter Liverpool kan appellere hvis du er uenige i udfaldet. Desværre for Liverpool bliver det tidligst den 15 august Arshavin kan skrive Liverpool spiller på sit CV – altså fire dage efter storkampen og sæsonpremieren mod de røde djævle fra Old Trafford, Manchester United.

Arshavin har spillet 287 liga kampe i karrieren og lavede mål 58 gange. På det russiske landshold har han stået for ti scoringer i 33 kampe. Hvorvidt Arshavin skal bruges som supplement på den offensive midt til Gerrard eller som regulær angriber vides ikke.   

« Seneste Redigering: 07 Sep 2008, 20:14 af Nibali » Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Nibali
Landsholdsspiller

« Svar #17: 07 Sep 2008, 20:41 »

Fin blog du har fået op her. Spændende med Ian Rush som manager.
Dog er der alt, alt for mange fejl. Ville råde dig til at læse updatesene igennem lidt grundigere før du smide dem op. En hel masse små sjuskefejl, som gør det lidt irriterende at læse. Men ellers er det flot, og glæder mig til at se hvem du får købt som angriber.

Mange tak for kommentaren! Der er ingen undskyldninger, for at lave så mange fejl, og sjuskefejl, så vil ikke prøve at bortforklare det men blot love det bliver bedre i næste update.

DYDERNE

BenMusalho
Gæst

« Svar #18: 07 Sep 2008, 20:45 »

Lyder godt! ;-)
God update, ville være klasse med Arshavin! Glæder mig til at se om han får opholdstilladelse. Men mon ikke han gør?

Nibali
Landsholdsspiller

« Svar #19: 07 Sep 2008, 21:32 »

”Drømme start” havde medierne døbt opgøret. Min første Premier League kamp og så mod en af vores meget få – på papiret – overmænd. En sejr ville betyde alt, men et nederlagt ville stille tvivler ved mine evner. Jeg frygtede Ronaldo på fløjen, da vores back, rent defensivt, havde vist flere svaghed tegn i optakten. At Arshavin så heller ikke var med gjorde kun ondt værre og jeg havde mine bange anelser. Disse bange anelser blev ledt ud via et tyggegummi der blev gnasket på. Jeg var iført et fint jakkesæt og med et falsk smil på læberne, da vi gik ind på stadion. Al min nervøsitet forsvandt dog da Anfield nærmest eksploderede, da deres rød klædte helte trådte ind på græstæppet. Årets måske største kamp, og så den første. Jeg hilste på sir Alex Ferguson og satte mig derefter hen i sædet. Årets første Premier League kamp skulle i gang og jeg havde det som et lille barn: Forventningens glæde, drømmen om noget stort og lysten til at se den lille runde bold trille.

Allerede fra første fløjt var der dømt høj intens underholdning og efter et par tætte nærkampe fik vi allerede efter 1’15 den første chance. Gerrard stikker Kuyt dybt og det er kun lige Van der Sar når den første. Men så sker det; Van der Sar kan ikke holde den og den ryger lige ned for fødderne af Kuyt der tager et træk til siden og køligt udplacere Van der Sar. Det forgik nærmest i slow motion og mit hjerte hamrede hurtigt end det længe havde hjort. I min liga debut, skulle den mand jeg havde flest tvivler ved, bringer os foran efter blot 1’17 – og så endda mod ærkerivalerne fra United. Det virkede uvirkeligt, men da ”the Kop” eksploderede var min lykke fuldendt. Min drøm
Liverpool – Man. Utd.
Anfield Road
1-0, Dirk Kuty (2)
2-0, Fernando Torres (5)

var tilbage og mine lykønskninger til Kuyt kom i én ustoppelig strøm. Det var for uvirkeligt. Som en drøm der hvert sekund kunne brase og blive til et mareridt, men det gjorde den ikke. Den forblev en drøm, en drøm der når som helst kunne ødelægges. Det var næsten rystende jeg satte mig tilbage i sædet. Det var en fantastisk følelse. Suset og adrenalinen var tilbage, jeg var tilbage hvor jeg hørte hjemme; I spidsen af Liverpool.

Blot to minutter senere var det dog tæt på at gå galt, da Rooney knaldede til en bold fra 30-meter og Reina kun lige redder den. Hurtigt bliver den kastet ud, ud til Mascherano der holder den. Han ligger en vovet aflevering til Alonso der ligger den til Kuyt. Kuyt stikker Torres og han kommer foran Vidic. Mit hjerte hamrede med en utrolig kraft, men da Vidic næsten lykkedes med at rive Torres ned, begynder sveden og nervøsitet at melde sig igen. Torres holder sig dog på benene og kæmper sig fri af hans store ”djævel”. Hvad der virker som endnu en drøm, blev virkelighed. Van der Sar blev fuldkommen udplaceret og Liverpool – mit hold – var foran mod ”verdens bedste hold”. 2-0 efter end ikke fem minutter. Jeg var lykkelige og mindes dengang det var mig der rendte inden på banen. Det her overgik selv mine vildeste drømme og fejringen var enorm, næsten ustoppelig men til sidst sad jeg igen henne på træner sædet igen.

I de næste tyve minutter var der mere herre fight end flot spil over det og kun få chancer blev skabt. En af de bedre var da Lucas skød fra kanten af feltet men den røg langt over. Ved halvleg stod den stadig 2-0, og drengen fik besked på at ”blive i samme gear”. Vi måtte ikke tage for let på det, for det var trods alt United. Men ærligt talt: Det var en fantastisk følelse at gå ind på selve banen igen.

Da der var spillet en time, var resultatet det samme og ”The Kop” og resten af stadion larmede helt utroligt. Jeg tog et dybt åndedræt og bad alle stille sig fem meter længere tilbage på banen. Det måtte ikke gå galt. Med tyve minutter igen havde ”de røde djævle” fået mere overtag og hvad der var startet som herre kampe var efterhånden udviklet til tacklinger der kom lidt for sent og skub i ryggen. Om det var grunden skal være uvist, men United slog den slet ikke ind i feltet, de skød fra distancen. Her havde Reina helt kanont fat, efter en lidt sløj start.

En herre fight der ikke rigtig kom nogle steder, må være den bedste beskrivelse på de sidste tyve minutter. Da fjerde dommeren viste skiltet med to minutters ekstra tid, sad jeg næsten med foldede hænder. Det kunne ikke længere gå galt, men jeg var hamrende nervøs. Skrtel havde flere gode hovedstøds forsøg og gode aktioner i forsvaret. Tiden snøvlede sig af sted, men til sidst kom de to endelige fløjt fra Howard Webb og de lidt over 45.000 på Anfield gik amok i én glædes rus. Det var en fantastisk start, en fantastisk følelse og jeg nærmest dansede rundt. Vi havde vundet, holdt nullet og scoret to mål. Meget bedre bliver det vidst ikke, men det skulle det. Det skulle blive ved. Det skulle forbedres, det skulle altid forbedres.
« Seneste Redigering: 07 Sep 2008, 23:19 af Nibali » Logged

DYDERNE

Nibali
Landsholdsspiller

« Svar #20: 07 Sep 2008, 21:35 »

Lyder godt! ;-)
God update, ville være klasse med Arshavin! Glæder mig til at se om han får opholdstilladelse. Men mon ikke han gør?

Arshavin er hentet så mange gange, af forskellige, jeg var lidt i tvivl om jeg også skulle gøre det, men i sidste ende blev jeg enig med mig selv om at gøre det. Det seneste halvår har jeg ikke spillet med andre end Brøndby, hvorfor det faktisk er første gang Arshavin er i min klub.   crazy

Håber ikke der var når så mange fejl i seneste update, jeg har ihvertfald prøvet at eliminer dem.

DYDERNE

NichlasKirk
Gæst

« Svar #21: 07 Sep 2008, 21:37 »

Sådan skal det skrives knægt, rigtig rigtig flot Thumbs Up
Flot sejr over Man U Opstemt

KIU

-LFC-
Manager

« Svar #22: 07 Sep 2008, 21:41 »

Sikke da en klasse update! Thumbs Up
Jeg er fanget fra første ord og tænker først på noget andet da jeg har læst den færdig. Det er simpelthen fantastisk skrevet. Dejligt resultat og flot sat op! Thumbs Up

Genialt KIU! Opstemt

Nibali
Landsholdsspiller

« Svar #23: 07 Sep 2008, 22:08 »

Sådan skal det skrives knægt, rigtig rigtig flot Thumbs Up
Flot sejr over Man U Opstemt

KIU

Mange tak  Smiley

Sikke da en klasse update! Thumbs Up
Jeg er fanget fra første ord og tænker først på noget andet da jeg har læst den færdig. Det er simpelthen fantastisk skrevet. Dejligt resultat og flot sat op! Thumbs Up

Genialt KIU! Opstemt

mange tak, LFC  Tunge

DYDERNE

Philli
Landsholdsspiller

« Svar #24: 07 Sep 2008, 22:10 »

Lækker sejr over Manchester.
Og godt layout.
Glæder mig til mere.

PS. Håber du klarer dig bedre i Liverpool end jeg gør, det er ikke just en succes hos mig Thumbs Up

Niko
Gæst

« Svar #25: 07 Sep 2008, 22:17 »

Jeg er MEGET stor fan af dine PCM-blogs, hvor jeg synes du er mere i dit es, end du er her, Nibali. Du skriver fint, har et flydende sprog, men der mangler et par 'wow-sætninger', som Thorøe og -Sommer- ville sige det. Altså sætninger, der får en op af stolen. Hvor man tænker, hvorfor fandt jeg ikke på det og sådan. Det er meget enkel, også i teksten, hvor man hopper meget, synes jeg.

Layoutet giver mig ikke fornemmelsen af noget godt. Det ligner ikke noget der er helt gennemført. I dine updates med standard-banneret er der hvid ramme, men i de andre, har du sort ramme? Det synes jeg ser dumt ud, selvom det kun et en lille ting. Det samme gælder i din nyeste update, hvor du har lavet billedet i toppen med hvid ramme, men det andet billede har sort. Det skal ændres, for det er egentlig vigtigt!

Til sidst, vil jeg sige held og lykke! Vil kigge forbi og følge med, for det ser helt klart spændende ud! Vil også smide en kommentar til dit indkøb, hvad skal du bruge den russer til? Han er god ja, men ikke særlig realistisk i mine øjne. Havde hellere set et par engelske talenter, men det må vi vente med til senere ;-)

Glæder mig til mere, kammerat!

Nibali
Landsholdsspiller

« Svar #26: 07 Sep 2008, 23:07 »

Lækker sejr over Manchester.
Og godt layout.
Glæder mig til mere.

PS. Håber du klarer dig bedre i Liverpool end jeg gør, det er ikke just en succes hos mig Thumbs Up

Mange tak, Philli.

Som du kan se, er jeg kommet godt fra land og mon ikke det holder nogleunde ved?  Tunge

Jeg er MEGET stor fan af dine PCM-blogs, hvor jeg synes du er mere i dit es, end du er her, Nibali. Du skriver fint, har et flydende sprog, men der mangler et par 'wow-sætninger', som Thorøe og -Sommer- ville sige det. Altså sætninger, der får en op af stolen. Hvor man tænker, hvorfor fandt jeg ikke på det og sådan. Det er meget enkel, også i teksten, hvor man hopper meget, synes jeg.

Layoutet giver mig ikke fornemmelsen af noget godt. Det ligner ikke noget der er helt gennemført. I dine updates med standard-banneret er der hvid ramme, men i de andre, har du sort ramme? Det synes jeg ser dumt ud, selvom det kun et en lille ting. Det samme gælder i din nyeste update, hvor du har lavet billedet i toppen med hvid ramme, men det andet billede har sort. Det skal ændres, for det er egentlig vigtigt!

Til sidst, vil jeg sige held og lykke! Vil kigge forbi og følge med, for det ser helt klart spændende ud! Vil også smide en kommentar til dit indkøb, hvad skal du bruge den russer til? Han er god ja, men ikke særlig realistisk i mine øjne. Havde hellere set et par engelske talenter, men det må vi vente med til senere ;-)

Glæder mig til mere, kammerat!

Der skal ingen tvivl være, om hvor vidt jeg er bedst til PCM eller FM – altså at skrive om det, for det er PCM. Jeg har skrevet rigtig, rigtig, rigtig meget om PCM, og meget lidt om FM, hvorfor det er naturlig nok, at jeg er bedst til det. Skal forsøge på ”wow-sætninger”, som du kalder dem. Jeg hopper rundt, ja. Men det føler jeg jeg er nød til. En kamp vare 90 minutter og jeg kan ikke dække alle halvfems.

Jeg er fint tilfreds med lay-outet, jeg ligger mig ikke i sådan detaljer som hvad farve rammen har, om end det kunne være en god idé at holde samme farve i én update. Men hvis i vurder det vigtig skal jeg da forsøge at huske på det.

Jo tak. Arshavin er købt fordi… tja et par grunde:

1. Jeg havde muligheden. Så mange køber ham, roser ham osv. så jeg følte bare jeg måtte når nu jeg fik muligheden. Som sagt er det første gang i dette år, tror jeg, jeg spiller med andre end BIF hvorfor han bare skulle prøves af.

2. De andre klubber ville ikke accepter mine bud, jeg panikede – jeg troede jeg var en måned længere frem end jeg var XD – og måtte bare hente en hurtigt.

Hvorvidt der kommer talenter vil jeg ikke love, da Ian Rush’ ”store drøm” er at blive elsket, og dette gør du via gode resultater og hente stjerne.

Tak for kommentaren, Cesc. Konstruktiv som altid.  Thumbs Up

EDIT: Så er kanterne rettet. De er alle sorte nu.  Smiley
« Seneste Redigering: 07 Sep 2008, 23:20 af Nibali » Logged

DYDERNE

Nibali
Landsholdsspiller

« Svar #27: 07 Sep 2008, 23:18 »

The Independent ● News ● 15-08-'07 ● Så faldt også det sidste på plads
Som skrevet for få dage siden, har Liverpool og Andrey Arshavin underskrevet en kontrakt der bringer Zenit Peterburg 107,5 mio. mens den binder spilleren til Anfield – og ny Anfield – i fire år. Der var dog et lille ”men” omkring en britisk arbejdes tilladelse, men i dag faldt også det på plads.

Klokken tolv engelsk tid, præsenteret Ian Rush en ny spiller i den stald der kaldes Liverpool. Andrey Arshavin er navnet og ”den russiske troldmand” er købt for 107.500.000,-. En billig pris for en 26 årige spiller af hans kaliber, ifølge Rush. Men fansene er ikke nær så glade: ”El Kun” Agüero syntes mindre sandsynlig.
Hovedpersonen, Arshavin havde denne kommentar på pressemødet:

- ”At få den ære, det privilegium at spille for Liverpool er mere end en drøm. Det bliver hårdt arbejde, men jeg er klar!”

Ifølge russiske medier havde Zenit’s manager ingen indflydelse, ejeren overtog ganske enkelt og accepterede beløbet. Angiveligt skulle Arshavin ikke være gået frem i løn, men han kan dog hæve en ugentlig hyre på over 350.000,-. Andrey kan spille næsten alle offensive pladser, og kan få debut i anden runde af Premier League. Han må dog se begge Champions League kval. runderne fra sidelinjen, da han ikke er spilberettet til dette.

DYDERNE

Nibali
Landsholdsspiller

« Svar #28: 08 Sep 2008, 19:57 »

The Independent ● News ● 30-08-'07 ● Liverpool i det "forjættede land"
Da den engelske storklub, Liverpool trak kroatiske NK Dinamo i Champions League’s tredje kvalifikations runde, kalde medierne kampene for ”walkovers” og ”et bump på vejen”. Kroaterne ville dog ikke ligge sig helt ligeså let, til trods for de prominente modstander.

Onsdag den 15 august, tog NK Dinamo imod Liverpool, på deres hjemmebane i Zagreb. Fra start vandt Liverpool alle dueller, og sådan var det faktisk kampen igemmen. ”The Reds” skabte et hav af chancer, men kunne ganske enkelt ikke udnytte dem. Til dette måtte en ung gut på 22 stige til vejrs og heade et godt placeret hjørnespark fra Xabi Alonso. Manden der signerede scoringen var selvfølgelig Martin Skrtel fra Slovakiet. Efter målet i det 37. minut fortsatte Liverpool deres pres, men ind ville bolden bare ikke. Både Torres og Kuyt brændte mange chancer og ved halvleg var resultatet stadig 0-1 til udebaneholdet Liverpool. Dinamo havde kun haft ét skud inden for målrammen inden Davor Vugrinec heldigt fik bragt Dinamo på 1-1. Det var Dinamo’s blot anden, men også sidste chance, inden Liverpool satte et utroligt højt pres de sidste ti minutter. Uheldigvis for englænderne, og ikke helt retfærdigt, sluttede kampen uden yderligere scoringer og NK Dinamo fik 1-1 efter én skudstatistik der hed 10-2 i Liverpool favør.

NK Dinamo - Liverpool
0-1, Skrtel (37)
1-1, Vugrinec (76)

Liverpool – NK Dinamo
1-0, Alonso (13)
2-0, Torres (29)
3-0, Skrtel (51)
4-0, Kuyt (60)
4-1, Perkovic (90)

I retur kampen, havde hjemmefansene lagt et utroligt pres på deres hold: Champions League var et krav, på Anfield Road. Et krav Xabi Alonso allerede i det 13. minut tog på egne skuldre ved at sende Liverpool foran 1-0, efter noget af et lykketræf. Et kvarter senere kunne de 44.367 tilskuer se Torres bringe ”Mersey red” foran 2-0 og kampen syntes lukket. Blot seks minutter efter pausen, gjorde Skrtel som i Zagreb og headede Liverpool på 3-0. Ti minutter senere bragte Kuyt sig selv ind i kampen om at være Torres angrebs makker, med et flot mål hvor han udplacerede målmanden fuldkommen.
I overtiden var der dømt legestue og det gjorde Carragher, som var kaptajn i anledning af Gerrard’s fravær, ligeså. Han legede rundt med bolden og da hans ben så blev fjernet under ham, lavede han en halv hævn aktion få sekunder efter. Dommeren takserede det til et straffespark, men intet kort til den garvet Brite. Dinamo scorede men kunne ikke ændre på udfaldet: Liverpool vandt 4-1 og var dermed Champions League klar. Ian Rush var naturligvis meget tilfreds med det faktum:

- ”At vi sikre os Champions League fodbold, på Anfield, betyder rigtig meget. Havde vi ikke vundet, ville det være en katastrofe. Men nu står vi her, i baljen når der trækkes lod og det er drengene og jeg rigtig glad for.”   

DYDERNE

Nibali
Landsholdsspiller

« Svar #29: 10 Sep 2008, 22:37 »

Liverpool.dk ● Statusrapport ● Efter fem kampe
Fem kampe inde i sæsonen har Ian Rush svaret igen på alle sine kritikker. Liverpool har haft deres bedste sæson start, måske noglesinde, og mesterskabet syntes mere muligt end længe.

Efter den fantastiske start, med to hurtige mål og en flot 2-0 sejr over ”djævlene” fra Manchester United, i sæson debuten, har Liverpool og Ian Rush holdt de gode takter. Dette er til trods for man i 2 kamp har måtte undvære kaptajnen, Steven Gerrard. I Premier Leagues anden runde var Gerrard med, her var det dog ikke ham, men nyindkøbet der løb med overskrifterne:

Liverpool’s anden kamp var mod Blackburn på udebane. Rush selv havde været ude og dæmpe Liverpool’s favorit værdighed, hvilket også skulle vise sig fornuftigt. Fra start var det en kamp der blev spillet på midten og ved halvleg havde der endnu ikke være ét skud – fra nogle af de to hold – der havde ramt målrammen. Ian Rush så sit snit til at give nyindkøbet Andrey Arshavin sin debut, og ud måtte Dirk Kuyt gå. Det var med klapsalver fra Liverpool enden, da Arshavin og resten af holdet løb på banen igen, men det var utvivlsomt kun til ære for russeren. Holdet havde spillet skidt og skuffende. Sådan var det også den første time, men da Gerrard stak Arshavin dybt, og han opfangede bolden kort før mål og køligt kunne banke den i net taget uden chance for Blackburns målmand, lyste Liverpools fans lidt op. I overtiden kom Blackburn frem til deres første chancer da man havde to skud på målrammen, som Reina dog begge reddede.

I tredje runde scorede Arshavin i det blot tredje minut og en halvtime senere havde både Skrtel og Torres nettede ligeså. 3-0 blev kampens resultat, mens det måske mest spænende var da kaptajn Gerrard blev sablet ned i en akt der mere lignede et uheld end noget andet, fra en West Bromwich spiller. Dette resulteret i et brækket kindben og Gerrard fik besked på to måneders pause. Ian Rush var meget ærgerlig efterfølgende:

- ”Det er hamrende ærgerligt! Arshavin må overtage hans plads, mens Kuyt igen spiller fast i angrebet. Fuldgode erstatninger og så alligevel ikke. For ingen er helt på højde med
’Captain Fantastic’. Men jeg stoler på mine spiller, og vi kan godt klare os uden Gerrard.”

I fjerde runde var det Arsenal der var modstander og Liverpool blev kørt regulært midt over. Med flot velpoleret spil nedbrød ”Gunners” gang på gang det Liverpool forsvar der ellers endnu ingen mål havde lukket ind. Utroligt nok var det også sådan efter kampen, til trods for Arsenal burde havde vundet med 3-4 mål. Især Reina var fantastisk, og redde flere gange helt umulige bolde.

I femte spille runde kunne Liverpool bringe sig helt i front af Premier League, det krævede dog en sejr over Hull. Efter sidste rundes spillemæssige skuffelsen blev farten på ”The Reds” spil sat op og mange flere chance blev fremtvunget. Alligevel var det dødbolde der gav begge mål i 2-0 sejren. Det første var Martin Skrtel – der har været fantastisk her i starten, - der nok engang headede Liverpool på rette kurs i det 31. minut. Et lille kvarter senere slog Xabi Alonso med et dommedagsdrøn sejren fast, da han hamrede et frispark fra 25 meter ind bag Hull’s målmand. Dermed holdte Reina endnu engang nullet, og dermed har man stadig ikke lukket mål ind efter fem kampe. Kun West Ham har præsteret dette, men de har dog scoret ét mål mindre end Liverpools otte.

”Angrebet vinder kampene, mens forsvaret vinder mesterskabet” hedder et gammelt ord sprog og det er der tilsyneladende noget om, for Liverpool føre Premier League efter fem kampe. Ian Rush’ hold har 13 point hvilket er et enkelt mere end Chelsea’ 12.

« Seneste Redigering: 13 Sep 2008, 20:44 af Nibali » Logged

DYDERNE

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010