home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:10:19 igmpiindia test Global Standards in He...
I går kl. 11:24:56 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23451
  0 Brugere, 776 Gæster Online.

Nyeste Bruger: igmpiindia
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Gemt er ikke glemt
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Gemt er ikke glemt  (Læst 4769 gange)
TNT
Ynglingespiller

Sv: Gemt er ikke glemt
« Svar #15: 07 Sep 2008, 23:39 »

@TNT: Hvad hedder det skin, du bruger?

Det hedder Gluu, og du kan downloade det HER.

Smiley

TNT
Ynglingespiller

19. november 2007
« Svar #16: 17 Sep 2008, 12:40 »

FIN PERIODE
GODT SPILLENDE HOLD

STILLINGEN
1. Pro Vercelli, 29
2. Lumezzane, 26
3. Pizzighettone, 25
4. Ivrea, 24
5. Rodengo, 24
...

RESULTATER
U   2:0   Olbia
H   2:2   Varese
U   1:1   Torres
H   1:0   Carpenedolo
U   1:1   Rodengo
H   2:0   Pavia
U   1:2   Ivrea
H   3:0   Valenzana
H   2:1   Lumezzane
U   2:1   Canavese
H   3:0   Alto Adige
U   0:0   Caravaggese
U   2:1   Cuneo
H   1:1   Pizzighettone

Kalenderen er bladret over til novembermåned, nærmere til d. 19, og vi kan se tilbage på en rigtig fin periode. Holdet er spillet godt sammen, og det hele kører, som det skal.

I stedet for en masse løs snak, kan vi ligeså godt kaste os ud i en lille opsummering.

Sæsonen blev for alvor sparket i gang, da vi, i vores første “rigtige“ kamp, var oppe imod Cuneo i Serie C Cup. Netop den turnering starter med at dele de forskellige hold op i 22 grupper (fem hold i hver gruppe), hvorefter de to øverste hold i hver gruppe går videre i turneringen. Vi blev placeret i gruppe A, som bød på Cuneo, Ivrea, Canavese & Imperia. Det var langt fra et problem for os at komme videre, da vi efter fire sejre (ud af fire mulige) lå på en stensikker førsteplads.

Den flotte førsteplads gav os en billet til turneringens første runde, hvor Padova, der spiller i Serie C1/A, var modstanderen. Alle odds var stærkt imod os, og allerede efter det første opgør så vores chancer for avancement håbløse ud. Vi tabte hele 3-0, i en kamp hvor intet overhovedet gik vores vej. I returopgøret måtte jeg simpelthen overgive mig til noget, som jeg på normalvis ikke tror på; Mirakler. Vi gik ud på grønsværen og opbakningen var stor, selvom eventyret så ud til at være slut. Det var dog langt fra ovre for os, da måltavlen viste 4-0 til os efter 90 minutter, og vi røg dermed videre. I anden runde har vi fået tildelt en lignende modstander i form af Lanciano.

Vores humør i ligaen? Tja, stillingen taler vel sit klare sprog. Spillet har været i allerhøjeste klasse, og gang på gang har vi overrasket vores publikum med fremadrettet spil. Der er altid nogle spillere, der skiller sig mere ud end andre – Og nu snakker vi i den positive retning. I den kategori klarer Pablo Paz og Giovanni Fedorow sig bedst. Førstnævnte har brillieret med fornemt forsvarsspil, hvilket har givet ham holdets bedste gnm. bedømmelse, der nu ligger på 7.50. Fedorow derimod har vist sin kunnen via mål, og dem har han leveret 11 af. Jeg håber stærkt på, at vores form bliver vedligeholdt, da ikke meget kan gå galt for os, hvis vi fortsætter i samme sti.
« Seneste Redigering: 20 Sep 2008, 12:27 af TNT » Logged

Zulue
Manager

« Svar #17: 17 Sep 2008, 23:10 »

Godt at se dig tilbage efter en ti dages pause. Fremragende resultater!

TNT
Ynglingespiller

« Svar #18: 17 Sep 2008, 23:29 »

Det er også lækkert at være tilbage. Har haft vanvittigt travlt de seneste par dage, og det har ikke efterladt megen tid til opdateringer, selvom jeg i ny og næ har haft tid til at spille FM. Det skal i øvrigt også lige siges, at de resultater, der står til højre i updaten, kun er resultaterne i ligaen. Dvs. at dem fra pokalturneringen ikke er inddraget.

TNT
Ynglingespiller

1. februar 2008
« Svar #19: 20 Sep 2008, 12:57 »

FORSTÆRKNINGER
NYE SPILLERE KLAR TIL NÆSTE SÆSON

Vi er med krudt i støvlerne hoppet ind i det nye år, hvor den første måned fungerede som et transfervindue. Derudover er det er også der, at mange spilleres kontrakter udløber til sommer, hvorfor der skulle tilbydes nogle kontrakter.

Jeg havde en masse overvejelser til nyindkøb, og for det meste var det forsvaret der trængte til oprustning. Her fik jeg hurtigt øje på Ferdinando Giuliano, der spiller for Serie B-holdet Spezia. Den 26-årige højreback kendes for sine gode mentale egenskaber, som er en mangelvare i vores forsvar. Med en talrigt antal af klubber efter Giuliano’s kontrakt, måtte jeg tilbyde ham en lidt højere løn. Det lod han hurtigt mærke til og valgte at fortsætte karrieren hos os til sommer.

Sidst men ikke mindst, fik jeg bekræftet en handel med AS Nancy’s Fodé Kébé. Franskmanden, der fylder 31 til oktober, vil i næste sæson tage plads i midterforsvaret, hvor han forhåbentlig også kan score nogle kasser på hjørnespark, da det er én af hans store forcer. Det er i hvert en spiller, som jeg ser meget frem til at se i Pro Vercelli-trøjen på grønsværen.

Zulue
Manager

« Svar #20: 20 Sep 2008, 13:01 »

Flotte forstærkninger, især Kébé ser skarp ud. Keep it up Smiley

TNT
Ynglingespiller

« Svar #21: 20 Sep 2008, 13:56 »

Tak, Zulue.

Jeg har dog en ret dårlig nyhed, som simpelthen ikke kunne undgås, selvom jeg har forsøgt mig. Tiden og motivationen til at skrive om spillet, er stille og roligt blevet skyllet væk, hvilket er fandens ærgerligt. Jeg har spillet sæsonen færdig, og eftersom der ikke er tid til begge ting (blogge og spille), så var beslutningen ikke svær at tage (; Én ting jeg dog kan love jer, er, at jeg vil berette om spillet i ny og næ i blog-light. Tak for denne gang.

Med venlig hilsen,
Emil Dahl

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010