home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 373 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  Del 5: Historien om den rige lillebror...
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Del 5: Historien om den rige lillebror...  (Læst 8573 gange)
-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Del 4: Historien om den rige lillebror...
« Svar #15: 07 Sep 2008, 01:07 »


Del 5: Historien om den rige lillebror...

14.08.07 - Manchester Evening News >> Sport >> Football >> City News
Den russiske Ronaldinho til City


For blot 2 dage siden ankom anføreren Tymoschuk og nu har Manchester City endnu engang købt en af de helt store profiler hos UEFA Cup vinderne Zenit St. Petersburg. Denne gang er det holdets store kreatør: russeren Andrei Arshavin eller den russiske Ronaldinho som han også kaldes, der ifører sig den lyseblå trøje.

26-årige Andrei Arshavin har længe været en af de helt store stjerner i den russiske liga og på det russiske landshold. Men det var først da Arshavin og resten af Zenit-holdet brillierede i UEFA Cuppen i foråret, at resten af Europa begyndte at forstå, hvilken fremragende tekniker den lille russer er. Han er lynhurtig, umulig at tage bolden fra i 1 mod 1-situationer også er han også målfarlig, hvilket 58 mål i 296 kampe fra en position som offensiv midtbane spiller beviser. Han har også lavet 10 mål i 33 kampe for Rusland. Efter UEFA Cup triumfen meldte både Barcelona, Real Madrid, Tottenham og Arsenal som intresserede, men det var Manchester City der i sidste ende løb med Arshavins underskrift. Han skal tage kampen op mod den ligeledes fremragende brasilianer Elano Blumer på den ene af Manchester Citys offensive pladser. Den anden sidder det engelske kæmpetalent Michael Johnson sikkert på. Arshavin menes at have kostet omkring 135 millioner kroner og forventes at debutere i venskabskampen mod tyrkiske Kasimpasa om 2 dage.

pressemødet så man en glad Arshavin der var lykkelig for endelig at komme væk fra Zenit selvom han var meget glad for det han havde oplevet i klubben gennem de 8 år han var der.
"Jeg er meget glad for endelig, at få chancen på allerhøjeste niveau. Premier League er den bedste liga i verdenen og City er en stor klub med store ambitioner for fremtiden og et godt hold. Jeg tror på, at vi allerede kan vinde titlen i år. Selvom jeg spiller i City nu, var det dog alligevel svært for mig at forlade Zenit. Jeg har haft otte fantastiske år i klubben og oplevet mange store ting, men det er City jeg spiller for nu og jeg vil gøre mit bedste i alle de kampe jeg kommer til at spille."

Manager Gabriel Batistuta var ligeledes en lykkelig mand efter præsentationen af Arshavin. Han mener, at det er fantastisk for klubben, at to så teknisk dygtige spillere som Elano og Arshavin, skal slås om den offensive midtbane.
"Jeg er uden tvivl lykkelig over, at det lykkedes at lokke Arshavin hertil. Han var eftertragtet af mange andre store klubber, men valgte så heldigvis os. Han er en teknisk fremragende spiller der formår at sætte tempo i spillet. Det er et stort privilegie for mig at kunne vælge mellem Elano Blumer og Andrei Arshavin på den offensive midtbane. Modstanderholdenes forsvar for uden tvivl en hård dag når de skal møde os."
Logged

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Del 5: Historien om den rige lillebror...
« Svar #16: 07 Sep 2008, 01:21 »

Dejlig start du har fået dig Smiley Du skriver fangende, hvilket er dejligt, når man er træt.
Bliver spændende at se hvordan det skal gå for dig!
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Del 5: Historien om den rige lillebror...
« Svar #17: 07 Sep 2008, 01:38 »

Dejlig start du har fået dig Smiley Du skriver fangende, hvilket er dejligt, når man er træt.
Bliver spændende at se hvordan det skal gå for dig!
Mange tak! Smiley Det er jeg meget glad for at høre. Smiley
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Del 5: Historien om den rige lillebror...
« Svar #18: 07 Sep 2008, 13:48 »

Så kom der en blog med City!

Rigtig fedt at du vælger at starte med dem, og se hvor du kan føre dem hen. Vi ved jo godt at du levere gode updates hver gang, dog irreterre det mig meget, at du har valgt denne skrifttype som du nu har. Den er irreterende for øjnene når jeg sidder og læser dine updates igennem, men det er måske bare mig.
Rigtig fine indkøb du, dog havde jeg hellere set at du havde sigtet lidt højere, eftersom det er det City gør for tiden. Ved selvfølgelig godt at du ikke kan tiltrække navne som, Fabregas, Torres osv.

Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Del 5: Historien om den rige lillebror...
« Svar #19: 07 Sep 2008, 19:26 »

Fantastisk blog, men.... Så gerne du undgik at hente Arshavin Smiley!
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Del 5: Historien om den rige lillebror...
« Svar #20: 07 Sep 2008, 19:27 »

Fantastisk blog, men.... Så gerne du undgik at hente Arshavin Smiley!
Efter princip henter jeg ham heller ikke normalt, men jeg manglede en god spiller som reserve til Elano også var Arshavin den klart bedste. Peace
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Del 5: Historien om den rige lillebror...
« Svar #21: 07 Sep 2008, 20:00 »

Så kom der en blog med City!

Rigtig fedt at du vælger at starte med dem, og se hvor du kan føre dem hen. Vi ved jo godt at du levere gode updates hver gang, dog irreterre det mig meget, at du har valgt denne skrifttype som du nu har. Den er irreterende for øjnene når jeg sidder og læser dine updates igennem, men det er måske bare mig.
Rigtig fine indkøb du, dog havde jeg hellere set at du havde sigtet lidt højere, eftersom det er det City gør for tiden. Ved selvfølgelig godt at du ikke kan tiltrække navne som, Fabregas, Torres osv.


Mange tak for denne fantastiske kommentar. Hvad angår skriftypen så må jeg sige, at jeg synes. at den jeg bruger nu (Arial) passer godt ind i mit layout. Jeg er generelt meget glad for Arial skrifttypen også ville jeg for engangs skyld ikke bruge den normale da jeg synes den er lidt kedelig.

Hvad angår indkøbene så har jeg faktisk sat reputation op så jeg kan tiltrække dem som City nok kan idag. Dvs. dem lige under de bedste. De indkøb jeg har købt, er købt for at styrke bredden, mens jeg næste sommer afhængig af hvordan sæsonen ender, vil sigte lidt højere. Peace

Mange tak, og beklager jeg overså din kommentar. Peace
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Del 5: Historien om den rige lillebror...
« Svar #22: 07 Sep 2008, 20:17 »

Ser fint ud, Chrilleboy ( Opstemt), men jeg har nogle kritikpunkter, til det grafiske. Jeg bryder mig ikke rigtig om den lyseblå ramme. Hvid ville være god, måske på 2 pixels. Derudover, bryder jeg mig ikke om det pattern dine billede har, med de der linjer. Og når du har så meget text, som du har, er det der billede ikke stort nok. Det ser ud som om det bare er strandet. Prøv med en større størrelse, og formen skulle gerne være høj.

Det var alt hvad jeg havde af respons, klø på! Smiley

EDIT: Arial for the win! Thumbs Up
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Del 5: Historien om den rige lillebror...
« Svar #23: 07 Sep 2008, 20:32 »

Ser fint ud, Chrilleboy ( Opstemt), men jeg har nogle kritikpunkter, til det grafiske. Jeg bryder mig ikke rigtig om den lyseblå ramme. Hvid ville være god, måske på 2 pixels. Derudover, bryder jeg mig ikke om det pattern dine billede har, med de der linjer. Og når du har så meget text, som du har, er det der billede ikke stort nok. Det ser ud som om det bare er strandet. Prøv med en større størrelse, og formen skulle gerne være høj.

Det var alt hvad jeg havde af respons, klø på! Smiley

EDIT: Arial for the win! Thumbs Up
Mange tak Ghertey! Opstemt
Kan godt se, hvad du mener og jeg vil revurdere min grafik eller bare hele layoutet til næste update! Cool
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Del 5: Historien om den rige lillebror...
« Svar #24: 08 Sep 2008, 11:27 »

...som så aldrig kom. Skuffet
Mit game crashede så derfor lukker jeg bloggen og dermed var det her det allersidste i så fra mig her i FM08's blogscene. Jeg nåede at vinde Premier League og UEFA Cuppen i første sæson.

Beklager, at det heller ikke blev denne gang, at jeg fik en blog over 1 sæson. Næste blog fra mig bliver i FM09 og bliver med 1000%'s sikkerhed enten med Villarreal eller Liverpool.
Logged

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Del 5: Historien om den rige lillebror...
« Svar #25: 08 Sep 2008, 15:53 »

F*** hvor er det bare trist,  Græder

Men flotte resultater, må man alligevel sig Peace

Håber på Liverpool, til næste blog Peace
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010