home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:24:56 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 759 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  An Unfinished Story
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: An Unfinished Story  (Læst 6802 gange)
2770-Realfan
Førsteholdsspiller

Sv: An Unfinished Story
« Svar #15: 07 Sep 2008, 11:27 »

Rigtig god blog du har gang i. Dejlig overskuelig opsætning, passende længde på dine updates og en god tekst. En ting jeg dog godt synes du kunne forbedre, er din stavekontrol med det du skriver. Tror jeg fandt omkring 8-10 fejl i teksten og hvis du får det på plads kan bloggen komme helt op ringe.

NichlasKirk
Gæst

« Svar #16: 07 Sep 2008, 15:17 »

Flot flot blog fra din side igen! Thumbs Up
Skriftligt, grafisk og lay-out mæssigt er der ikke EN finger at sætte på dit arbejde! Sikken en udvikling siden din første blog! Thumbs Up
KIU! Smiley

Mange tak LFC Smiley
Ja jeg kan os tydeligt huske mine første par blogs som jeg ikke er super stolte af Wink
En meget fin start. Jeg håber, du kan holde dampen oppe. Jeg vil hvert fald kigge forbi igen!
Indtil videre er det intet problem i at holde gang i kedlerne Smiley
og tak.
Rigtig god blog du har gang i. Dejlig overskuelig opsætning, passende længde på dine updates og en god tekst. En ting jeg dog godt synes du kunne forbedre, er din stavekontrol med det du skriver. Tror jeg fandt omkring 8-10 fejl i teksten og hvis du får det på plads kan bloggen komme helt op ringe.
Først mange tak.
Ja, jeg må indrømme at den forrige update kiggede jeg nok ikke grundigt nok igennem pga træthed, hvilket jeg selvfølgelig beklager.

EDIT: Regner med en update inden ikke alt for længe.

NichlasKirk
Gæst

« Svar #17: 07 Sep 2008, 16:19 »

S A S   L I G A
R E S U L T A T E R N E
Randers FC – FC Midtjylland –
2:2
FC Midtjylland – FC København –
FC Midtjylland – Esbjerg FB –
3:0

S T I L L I N G E N
1. Randers           
2. FC Midtjylland
3. FC København
4. AaB
Mange danske fodboldfans har set frem til denne dag – 18juli – en dag som nogen vil sige er hellig med forståelig grund. Altså er det dagen, hvor flok endelig igen mylder ud på de danske fodboldstadions rundt om i landet, for at stå bag deres hold og hjælpe dem med at få den optimale start på sæsonen.

I FC Midtjyllands tilfælde skulle de besøge Essex Park, hvor Randers til dagligt har hjemme. En kamp der senere skulle blive yderst præget, af de mange startnerver der normalt altid er der. Og apropos startnerver så må den uerfarende cheftræner Thomas Thomasberg have haft sine langt ude på tøjet. Hans første betydelige kamp som ny mand i sædet.

Kampen startede da os meget godt for Thomas Thomasbergs tropper, men som så mange gange før i opstarten, har det knippet med at få bolden over stregen. Som kampen gik, kom Randers længere og længere frem på banen, hvilket betød at Marc Nygaard bragte hjemmeholdet foran 1:0, og senere i halvlegen gav han ulvene den helt store dukkert, da han øgede til pausestillingen 2:0.

Stemning i FC Midtjyllands omklædningsrum havde sikkert ikke været den mest indbydende, men noget rigtig må Thomas T have fået sagt til sine spillere. For hans mandskab kom ud med lyn og torden til anden halvleg, og kun seks minutter efter havde Kristian Ipsa fået udlignet til 2:1. Kampen bølgede frem og tilbage, og kun en stærk Lasse Heinze holdte Bedi Buval og Marc Nygaard i at score ydeligere. I stedet kunne Baba Collins score til slutresultatet 2:2 i det 73minut. Alt i alt en godkendt start på den nye sæson.

Første hjemmekamp skulle spilles mod FC København, der er favoritter til at hente guldet i år, hvilket der kunne ses fra start. FC Midtjylland kom hurtigt bagud 1:0 og lidt efter os 2:0 på mål scoret af Hjalte Bo Nørregaard og Morten Nordstrand. Heldigvis for FC Midtjylland gjorde Mikkel Thygesen det til 2:1 kort før pausen på et drømmehug. Efter pausen gjorde Baba Collins endnu en gang balance i regnskabet, og udlignede til 2:2 som holdet resten af kampen ud.

Næste kamp stod mod holdet fra fiskerbyen Esbjerg, hvor der aldrig var tvivl om udfaldet. Esbjerg kom aldrig i gang før kampen allerede var tabt for dem, et hattrick af Baba Collins der blevet scoret på kun 8minutter - 3, 8 og 11minut -. Esbjerg kom sig aldrig over den start, og indkasserede et nederlag, mens FC Midtjylland fik årets første sejr.

Niels
Reserveholdsspiller

« Svar #18: 07 Sep 2008, 16:29 »

Forstår ikke, du begynder bloggen med at pille grafikken ned. Jeg synes, det er fedt, den er enkel, læselig og fri for generende krimskrams. Der sniger sig derudover kun få slåfejl ind, hvilket er et enormt plus. Visse folk sku' bare forbydes at tvære æteren til med deres øjenbæer. Så forza, FCM. Glæder mig til at læse videre.

NichlasKirk
Gæst

« Svar #19: 07 Sep 2008, 18:53 »

Mange tak for din kommentar Niels. Thumbs Up
Jeg håber at kunne få en update mere op inden jeg går i seng, men lover intet Smiley

NichlasKirk
Gæst

« Svar #20: 07 Sep 2008, 21:20 »

T R A N S F E R
Endelig fik FC Midtjylland de første autografer kradset ned på papir, som har fået mange ledelsesfolks panderykker glattet en del ud. Dog skulle der gerne sikres mindst en, helst to forstærkninger inden at transfervinduet lukker i slutningen af august.
Christian Keller
Nationalitet: Dansk
Alder: 26år
Skiftet fra: Stabæk Fotbol
Overgangssum: 6,5mio DKR

Rinar Valeev
Nationalitet: Ukrainsk
Alder: 19
Skiftet fra: Chornomorest Odesa
Overgangssum: 40k DKR

Den første der blev hentet til den jyske hede er den tidligere Viborg spiller Christian Keller, som efter 4år i Viborg drog ud i verden for at forfølge sin udlandsdrøm. Lazio havde ham kun under vingerne i et år, hvor han kun fik 7 kampe. Derefter blev han fritstillet og skrev senere under med norske Stabæk, hvor han var indtil, at FC Midtjylland hentede ham tilbage Danmark. Christian kommer til at husere på højrekanten.

Rinar Valeev er navnet på den unge ukrainer, som er landet i Danmark fra det mørke Ukraine, hvor han er kommet fra mere kummerlige forhold. Det er slut nu, og det fattige Ukraine er skiftet ud med en noget mere lys fremtid i Danmark. Det første år kommer han dog i høj grad til at spille på klubbens andethold, han vil dog eventuelt få noget spilletid på førsteholdet i mindre betydelige kampe.

Samarbejdsklubben Skive har endnu en gang sikret sig papir på Jesper Juelsgaard det næste år, hvor han vil komme til at spille i VIASAT Sports division. Han er dog ikke enlig FC Midtjylland spiller der det næste år skal have Michael Hansen som træner, da de to afrikanere Jamiu Lawal og Adeola Runsewe allerede tidligere har fået ny hjemmebane sæsonen ud.   

Møller
Gæst

« Svar #21: 07 Sep 2008, 21:24 »

Rinar Valeev Opstemt my youngstart <3
God start på bloggen, kiu
Flot simpelt grafik

NichlasKirk
Gæst

« Svar #22: 08 Sep 2008, 13:10 »

Der er os store forventninger til ham i fremtiden Wink
Og mange tak Møller Smiley

Erfurt
Reserveholdsspiller

« Svar #23: 08 Sep 2008, 23:54 »

Fed blog af dig igen Nichlas. Du klør bare på min dreng. Din bedste blog indtil nu.

NichlasKirk
Gæst

« Svar #24: 10 Sep 2008, 00:16 »

Jeg beklager der ikke har været updates de senste to dage, men det skyldes bunkevis af lektier, jeg lover dog at jeg vil prøve at få strikket en sammen i morgen.

NichlasKirk
Gæst

« Svar #25: 10 Sep 2008, 23:01 »

S A S   L I G A
R E S U L T A T E R N E
SønderjyskE – FC Midtjylland –
1:2
FC Midtjylland – Brøndby IF –
1:0
OB – FC Midtjylland –
AaB – FC Midtjylland –
1:0

S T I L L I N G E N
1. 16pt. FC København           
2. 14pt. Randers FC
3. 12pt. FC Midtjylland
4. 12pt. AaB
Efter nu syv kampe er blevet færdigspillet, er FC Midtjylland blevet placeret på en samlet tredje plads, sammen med Aab og Brøndby IF. Ulvene har især haft svært ved at få scoret, på deres utal af chancer de har fået foræret på et sølvfad af midtbanefolkene. Et eksempel på det, er at en spiller som den ellers så målfarlige Frank Kristensen, endnu ikke har slået til foran mål.

Den usikre front er os blevet afspejlet resultaterne, kun tre sejre har FC Midtjylland hentet hjem på dette tidspunkt af sæsonen, mens de har spillet hele tre kampe uafgjorte og til sidste måtte kassere et smerteligt nederlag til rivalerne fra Aalborg. Dog har holdet os været uheldige op til flere gange, jyderne har især været tilskuer til, at deres modstander har scoret ufattelig heldige mål mod dem, selvom modstanderen i lange perioder har været presset langt ned på deres egen bane. Det skal dog ikke være nogen undskyldning, da det er holdets egen fejl at de ligger der, hvor de ligger.

FC Midtjylland rendte først i syvende spillerunde ind i deres første nederlag, hvilket os betød de var det sidste der skulle indkassere en tabt kamp. Alligevel er holdet ”helt nede" på en tredje plads, hvilket nok skyldes de tre uafgjorte kampen, senest 2:2 mod OB, der var helt retfærdigt resultat, da det ene så vidt, som det andet hold ligeså godt kunne have vundet.

Det har dog ikke været ene skuffende resultater holdet har præsteret. Flotte sejre over henholdsvis SønderjyskE og Brøndby, har været med til at holde holdet oppe i tabellen. De næste par kampes fokuspunkt bliver enkelt nok at få scoret på sine chancer, det lyder nemt, men det har endvidere været en mangelvare i sæsonstarten.

« Seneste Redigering: 11 Sep 2008, 00:04 af NichlasKirk » Logged

Hallas
Gæst

« Svar #26: 10 Sep 2008, 23:10 »

Flot blog, med et flot og flydende sprog. Du kommer meget godt rundt i updatesene, og undlader alt muligt, som ikke har den store betydning. Håber dog, at du vil indføre noget ala en spillerinformation om en spændende eller godt spillende spiller fra dit hold eller noget andet, som giver afbræk fra pure resultater, transfers osv.

Desuden ser layouttet og grafikken flot ud, men forstår dog ikke helt topbannerne, hvor du har billeder af bolde og fodboldbaner på? De har jo sådan set ikke det store at gøre med din blog. Sæt i stedet et topbanner af en situation i FCM eller i en FCM kamp ind.

Forresten så find en mere dæmpende farve til resultaterne, da de nuværende ikke står godt til den anden grå skrift.

NichlasKirk
Gæst

« Svar #27: 10 Sep 2008, 23:21 »

Flot blog, med et flot og flydende sprog. Du kommer meget godt rundt i updatesene, og undlader alt muligt, som ikke har den store betydning. Håber dog, at du vil indføre noget ala en spillerinformation om en spændende eller godt spillende spiller fra dit hold eller noget andet, som giver afbræk fra pure resultater, transfers osv.

Desuden ser layouttet og grafikken flot ud, men forstår dog ikke helt topbannerne, hvor du har billeder af bolde og fodboldbaner på? De har jo sådan set ikke det store at gøre med din blog. Sæt i stedet et topbanner af en situation i FCM eller i en FCM kamp ind.

Forresten så find en mere dæmpende farve til resultaterne, da de nuværende ikke står godt til den anden grå skrift.

Første mange tak for roserne, men os for det konstruktive.
Først mhh. til banneret, har jeg ikke planer om at ændre den stil jeg har lagt for dagen, da det er en del af layout, som efter min mening vil blive ødelagt en del, hvis jeg skal skifte den ud med noget fra en kampsituration.
Afbræk: Det vil komme når transfervinduet er blevet lukket, og har allerede idéer til fremtidige anderledes updates så det ikke er det samme hele tiden.
Nu hvor du siger det med farverne, kan jeg kun give dig ret, og efter dette indlæg vil jeg finde noget der er mere passende.

Igen tak for det konstuktive som er taget til efterretning, bortset fra det med bannerne som vil forblive.

NichlasKirk
Gæst

« Svar #28: 12 Sep 2008, 16:42 »

Jens Ørgaard havde tirsdag indkaldt til et pressemøde i skyboxsne på SAS Arena. På mødet blev bl.a. en ny spiller præsenteret, mens der os blev kastet lys på klubbens ambitioner til den allerede i gang satte sæson i SAS Ligaen, plus hvad klubbens målsætning er ude i Europa, hvor holdet allerede har overstået den første kvalifikationsrunde .

Dog blev én ting prioteret højere af pressen end de andre ting, som der var offentliggjort der skulle ske ved mødet. Nemlig manden som skulle skal fungere som 12cylinders-motoren sammen med Mikkel Thygesen på midten. De forskellige sportsredaktioner havde ugens løb skudt med spredehagl, og flere spillere havde været sat i forbindelse med FC Midtjylland. Pressen endte dog os med at få ret, og ham der kunne lade sig bade i blitzlys ved præsentationen, var den nu tidligere 22årige Esbjerg spiller; Martin Vingaard.
Martin Vingaard
Nationalitet: Dansk
Alder: 22år
Skiftet fra: Esbjerg fB
Overgangssum: 8mio DKR

Mål for sæsonen.
-INDLAND
∙ Slutplacering i top 3.
∙ Kvartfinale i landspokalen.
-UDLAND
∙ Nå minimum til første runde.
∙ Give nogen er de yngre spillere
  chancen i lettere kamp.

Martin Vingaard bedømmes af medierne til at være et scoop for FC Midtjylland. Han har os allerede et par landholdskamp i benene, og set fra hans unge alder at være, har han mange optrædener i vende endnu. Så lige nu ser det ud til, at ulvene har skudt papegøjen her lidt før transfervinduet lukker.

Desværre for Vingaard & Co. går der et stykke tid, før han kommer i aktion for hans nye klub, da næste kamp er imod AS Omonoia Nicosia fra Cypern i UEFA Cuppen,, hvor FC Midtjylland ikke nåede at få Martin Vingaard registeret til. Derefter er der landskampe, så hans debut bliver udskudt ydeligere.

Og apropos UEFA Cup og udlandet kunne Jens Ørgaard fortælle, at holdet minimum er blevet krævet at nå til sidste kvalifikation runde. Efter det kunne holdet nemt rende ind i en så stor mundfuld, at det ikke ville være retfærdigt at forvente en sejr af Thomas Thomasbergs ulveflok.

NichlasKirk
Gæst

« Svar #29: 12 Sep 2008, 16:51 »

Som de skarpe nok vil kunne se har jeg ændret lidt i layoutet mht. topbanneret.
Håber i syntes det er ligeså fedt som jeg Smiley

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010