home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23477
  0 Brugere, 571 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rune.saksager
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Football Manager 2009 Screenshots *Opdateret 4 September*
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Football Manager 2009 Screenshots *Opdateret 4 September*  (Læst 33782 gange)
ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Sv: Football Manager 2009 Screenshots
« Svar #30: 03 Sep 2008, 23:10 »

Det skal jeg da ha'! Smiley

Er nu positiv, modsat de fleste andre, over 3D-kampe - i klippene på Youtube ser det ud til at virke godt, trods man kun ser et par sekunder Smiley

Er lidt skuffet over at det er samme skin som 08, men det er jo fuldstændig ligegyldigt, da der ikke går længe før diverse grafikere får lavet nye skins Smiley Det vil måske også betyder at man kan bruge tidligere grafik, skins og mods i 09, eller hvad?

-LFC-
Manager

« Svar #31: 03 Sep 2008, 23:21 »

Det skal jeg da ha'! Smiley

Er nu positiv, modsat de fleste andre, over 3D-kampe - i klippene på Youtube ser det ud til at virke godt, trods man kun ser et par sekunder Smiley

Er lidt skuffet over at det er samme skin som 08, men det er jo fuldstændig ligegyldigt, da der ikke går længe før diverse grafikere får lavet nye skins Smiley Det vil måske også betyder at man kan bruge tidligere grafik, skins og mods i 09, eller hvad?
Det kan man nok ikke, da der jo er en del nye funktioner i 09 der skal tilpasses til skins'ne - tilgengæld tager det nok kortere tid end at lave et helt nyt! Thumbs Up

xNicolaiThomsen
Lilleputspiller
*

« Svar #32: 03 Sep 2008, 23:30 »

Kan ikke se nogen af SS'erne!
« Seneste Redigering: 04 Sep 2008, 15:29 af xNicolaiThomsen » Logged

philipo
Reserveholdsspiller

« Svar #33: 03 Sep 2008, 23:30 »

Kan i se nogen af SS'erne!

Ja da Smiley de kan måske bare være lidt længe om at loade Smiley

Xbox 360: iphilipoxbox
PS3: iphilipo

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #34: 04 Sep 2008, 00:18 »

Synes klart (af det jeg har set) at FM09 ikke bare er "endnu" en opdatering af en tidligere version... Der er helt klart sket en masse ting bl.a. med 3D-kampene.. Man kan vel bare vælge det fra hvis man ikke kan lide det.. ! Wink
Derudover synes jeg det er super fedt med en pressekonference, og det med at der er en "rygte-central" for hver division.. Super fedt! Wink
Glæder mig helt til det udkommer og det er som sædvanligt et MUST HAVE GAME Wink

Langt om længe ka jeg spille med United uden at mit mål ska være at få min favorit spiller til klubben .. Dimiter Berbatov Wink

plutonium
Manager

« Svar #35: 04 Sep 2008, 07:46 »

lave en trappetoni. ich habe fertig HAHA

men det der man kan komme med sin egen kommentar i spillet, vil da aldrig komme til at fungere rigtigt. hvordan skal computeren lave et modsvar !?

Nej ideen med det er, at du kommer med en lukkende bemærkning, som journalisterne så skriver i deres artikel 'og med disse ord afsluttedes pressemødet' eller lignende. Det er bare en lille ekstra (overflødig) detalje, som jeg synes er utrolig fed. Men der skal ikke meget til at please mig når det handler om FM. Det er bare et all-round godt spil, og alle ekstra features der kommer på fra år til år er bare ekstra creme på min lagkage  Opstemt

Men synes det er en sjov detalje, at man lige kan få et sidste ord indført, selvom man er den eneste der kan reagere på det, medmindre man spiller flere spillere på det samme save.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Metsu1
Manager

« Svar #36: 04 Sep 2008, 08:47 »

Jeg er bange for, at 3D kampene bliver en skuffelse, men jeg håber virkelig, at de sørger for at have helt styr på den del, da det et eller andet sted er fedt, hvis man kan se kampene med "rigtige" spillere.

En ting er sikkert, jeg glæder mig vildt til spillet kommer på gaden  Thumbs Up

Beee
Førsteholdsspiller

« Svar #37: 04 Sep 2008, 09:24 »

Jeg synes 3d funktion er et lækkert input Smiley nu slipper jeg for karentæner evd at gå amok når jeg bliver spurgt om min offside var fair, nu kan jeg sgu endelig se det ordenligt Smiley
Jeg ser normalt aldrig kampene ikke engang "nøgle" episoder..
3d giver mig sgu bare lidt hjælp til at undgå karentæner så jeg skal sidde på bænken Smiley

men det ser sgu alt i alt meget lækekrt ud.. glæder mig sgu.. så skal vi abre lige ha en demo og så spilelt..

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #38: 04 Sep 2008, 09:28 »

Jeg synes 3d funktion er et lækkert input Smiley nu slipper jeg for karentæner evd at gå amok når jeg bliver spurgt om min offside var fair, nu kan jeg sgu endelig se det ordenligt Smiley
Jeg ser normalt aldrig kampene ikke engang "nøgle" episoder..
3d giver mig sgu bare lidt hjælp til at undgå karentæner så jeg skal sidde på bænken Smiley

men det ser sgu alt i alt meget lækekrt ud.. glæder mig sgu.. så skal vi abre lige ha en demo og så spilelt..

Sgu! Wink

Men jeg håber du har ret i, at det bliver tydeligere at se hvorvidt der var offside eller ej.

darkzt4r
Reserveholdsspiller

« Svar #39: 04 Sep 2008, 10:02 »

fuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuck hvor ser det mega nice ud man Opstemt!

Clausm
Lilleputspiller
*

« Svar #40: 04 Sep 2008, 10:04 »

Jeg ser også frem til det nye 3D, frem for de 22 kugler som man ser på nu....

Mernild
Landsholdsspiller

« Svar #41: 04 Sep 2008, 10:30 »

Sgu! Wink

Men jeg håber du har ret i, at det bliver tydeligere at se hvorvidt der var offside eller ej.

Ja!!

Eller endnu værre, når de spørger om man synes udvisningen var korrekt. Det er da umuligt at svare på som det er nu.

Julan
Lilleputspiller
*

« Svar #42: 04 Sep 2008, 12:10 »

kan da kun sige jeg glæder mig.. var ikke meningen jeg ville købe 2009 da jeg synes 2008 var lidt af en skuffelse og ikke har fået spillet det så meget, men efter at ha set de forskellige videoer og ss så er jeg imponeret da Opstemt men nøj hvor er der langt tid til november

Julan

Ronal-Hatt
Førsteholdsspiller

« Svar #43: 04 Sep 2008, 12:23 »

Er jeg den eneste i hele verdenen der glæder sig mere til FML?

B.I.F for altid!!!!!

Læs min oddsblog: http://20kligeilommen.blogspot.com/

Mernild
Landsholdsspiller

« Svar #44: 04 Sep 2008, 12:33 »

Er jeg den eneste i hele verdenen der glæder sig mere til FML?

Ja det tror jeg.

Det bliver en fiasko

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010