home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23447
  1 Bruger, 612 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Red Hot Chili Peppers Koncert
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Red Hot Chili Peppers Koncert  (Læst 1053 gange)
Kimu
Landsholdsspiller

Red Hot Chili Peppers Koncert
« : 19 Apr 2006, 15:12 »

Hep Hey  Cool

På søndag - d. 23 april - giver Red Hot Chili Peppers en eksklusiv/promo koncert i København for 700 mennesker, i anledning af deres kommende album "Stadium Arcadium" som skulle være i pladebutikkerne den 8. maj.

For alle os som ikke har haft muligheden for at komme til denne eksklusiv/promo koncert i København er der stadigvæk en mulighed for at høre hva de 700 mennesker kan komme til at opleve i København.

For i Fredags - d. 17 april - gav Red Hot Chili Peppers en lignede koncert i London for 500 mennesker. Den har BBC - Radio 1 lagt ud på nettet så man har mulighed for at høre den.

Og hvis du er interesseret i at høre den, gør du bare følgende:

Tryk på http://www.bbc.co.uk/radio1/presents/rhcp/

Derefter vælger du link 4, der hvor der står: Listen to Red Hot Chili Peppers live og så køre det.

ENJOY!  Thumbs Up

Zone 43
Manager

Sv: Red Hot Chili Peppers Koncert
« Svar #1: 19 Apr 2006, 15:38 »

Kanon, selvom det er mit favorit band, så synes jeg de har lavet nogen rigtig gode sange så jeg glæder mig til at høre musikken på linket Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #2: 19 Apr 2006, 15:40 »

Kanon, selvom det ikke er mit favorit band, så synes jeg de har lavet nogen rigtig gode sange så jeg glæder mig til at høre musikken på linket Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

SaneSoul
Landsholdsspiller

« Svar #3: 19 Apr 2006, 16:33 »

Kanon, selvom det er mit favorit band, så synes jeg de har lavet nogen rigtig gode sange

Det er da ufattelig heldigt at du synes de har lavet gode sange på trods af at det er dit favoritband Wink

You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Thore
Manager

« Svar #4: 19 Apr 2006, 16:36 »

Det er da ufattelig heldigt at du synes de har lavet gode sange på trods af at det er dit favoritband Wink

Man må da sige det er en fordel, når man kan lide de sange som ens farvoritband laver  Wink

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Zone 43
Manager

« Svar #5: 19 Apr 2006, 16:41 »

Der manglede nu et "ikke" Wink

- Daniel Agger.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010