home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1303 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Opsummering af Transfervinduet
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Opsummering af Transfervinduet  (Læst 7661 gange)
KF
Landsholdsspiller

Sv: Opsummering af Transfervinduet
« Svar #15: 02 Sep 2008, 14:30 »

Tjah, som West Ham fan er det ogsaa svaert at vaere tilfreds. Salget af Ferdinand er ganske forstaaeligt, selvom jeg ikke forstaar Antons egen hensigt med det. Jeg forstaar bare ikke, hvrofor man vaelger at saelge troppens eneste venstreback McCartney, samtidig med at man ikke vaelger at koebe en venstrefloej, men koeber en hoejrefloej/back i form af Behrami... Nu staar man altsaa med et ganske fornuftigt hold uden nogen venstreside. Curbishley maa kraftedme have spist et eller andet vildt sundhedsskadeligt.. .

Positivt er det dog, at Ashton i denne saeson runder de 20 kasser.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

2770-Realfan
Førsteholdsspiller

« Svar #16: 02 Sep 2008, 14:32 »

Synes det er noget fis det med fysikken til Premier League. Kan nævne utallige spillere som er nogle små vævre folk som klarer sig super i Premier League... Deco, Arteta, for ikke at nævne Cristiano Ronaldo som ikke er noget power house.  Driblere skal jo ikke være "Buff", de skal bare have udholdenheden og være hæderligt veltrænet. Robinho kommer til at forstærke City markant og med SWP på den anden kant bliver de en konstant trussel mod et hver premier league forsvar.

Manchester City kunne meget vel være den klub i verden jeg synes har handlet bedst ind, hvor de med Kompany, Zabaleta, Jo, Robinho, SWP bliver en trussel for især Liverpool i kampen om top 4, som jeg mildest talt synes ser meget svingende ud!!

KF
Landsholdsspiller

« Svar #17: 02 Sep 2008, 14:34 »

Se nu lige en gang mere paa Cristiano Ronaldo, inden du saetter ham i samme kategori som Robinho. Det er jo hovedloest! Dokumentation: Google Ronaldo.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

motZ
Gæst

« Svar #18: 02 Sep 2008, 14:35 »

Synes godt nok ikke at Deco, Arteta og Ronaldo er "små vævre folk".
De er altså rimelig fysisk stærke.

blomvikings
Manager

« Svar #19: 02 Sep 2008, 14:37 »

En mand som Aron Lennon er da heller ik specielt stor Wink for ik at sige den mindste.

Chakana
Manager

« Svar #20: 02 Sep 2008, 14:38 »

Synes det er noget fis det med fysikken til Premier League. Kan nævne utallige spillere som er nogle små vævre folk som klarer sig super i Premier League... Deco, Arteta, for ikke at nævne Cristiano Ronaldo som ikke er noget power house.  Driblere skal jo ikke være "Buff", de skal bare have udholdenheden og være hæderligt veltrænet. Robinho kommer til at forstærke City markant og med SWP på den anden kant bliver de en konstant trussel mod et hver premier league forsvar.

Manchester City kunne meget vel være den klub i verden jeg synes har handlet bedst ind, hvor de med Kompany, Zabaleta, Jo, Robinho, SWP bliver en trussel for især Liverpool i kampen om top 4, som jeg mildest talt synes ser meget svingende ud!!
Synes også at Snottenham har købt nogle stærke spillere, men deres to bedste angribere forsvandt også. Men man kan ikke se at de har en uhyggelig stærk trup med de første tre PL kampe! Haha.
Cristiano Ronaldo, er han ikke fysisk stærk?! Han er 184 cm, og er meget veltrænet. Men du har ret med Deco, Arteta. Walcott og Nasri er også små, og er rigtig gode spillere!

Arsenal Football Club

Chakana
Manager

« Svar #21: 02 Sep 2008, 14:39 »

Synes godt nok ikke at Deco, Arteta og Ronaldo er "små vævre folk".
De er altså rimelig fysisk stærke.
Deco er ikke fysisk stærk!
Der er altid snakket så meget om Barcelonas midtbane - Deco, Iniesta og Xavi - om hvor lille den var. Wink

Arsenal Football Club

JKJ
Gæst

« Svar #22: 02 Sep 2008, 14:44 »

Deco er helt ny og har da fået en god start ja men det er jo ikke det samme som at sige han kan klare sig i PL, plus det at spille i en storklub er lidt nemmere da de har bolden en del mindre end en lidt mindre klub...

Ronaldo har også  fysikken plus han kan bruge hovedet ved feks hjørnespark, og imo er han måske den mest komplette spiller der findes i verden lige pt, han har ikke mange svagheder,  det skulle da lige være hvis han skulle spile et sted i forsvaret Wink

Fordi at Man C køber Robinho gør dem da ikke til udfordre om de 4 øverste pladser, der mangler de alt for meget på de andre  pladser i truppen, 1 stjerne gør ikke et hold...

Hvis de køber flere af hans typer er og bliver det måske en anden sag men ikke pga Robinho...

arsenalistic
Manager

« Svar #23: 02 Sep 2008, 14:44 »

Synes også at Snottenham har købt nogle stærke spillere, men deres to bedste angribere forsvandt også. Men man kan ikke se at de har en uhyggelig stærk trup med de første tre PL kampe! Haha.
Cristiano Ronaldo, er han ikke fysisk stærk?! Han er 184 cm, og er meget veltrænet. Men du har ret med Deco, Arteta. Walcott og Nasri er også små, og er rigtig gode spillere!

Nasri lod dog ikke til at være synderligt påvirket af sin ringe størrelse i weekenden.  Djævel

Go you Gunners!

2770-Realfan
Førsteholdsspiller

« Svar #24: 02 Sep 2008, 14:45 »

Nej nu stopper det.. Deco på 177, Arteta på 175, Robinho på 172. Så at putte dem i samme bås er vidst fint nok. Det med Ronaldo var måske lidt overdrevet, men altså manden er jo ikke en der ligefrem fjerner folk med sin styrke. Jeg mener også mere at fysik er mange ting og det gælder om at udnytte den bedst muligt alt efter hvilke spidskompetencer man besidder.

Så i det tilfælde hvor Robinho er en driblestærk mand, gælder det mere for ham om at bevare sin hurtighed og sin eksplosivitet, end at bygge alt for meget på sin størrelse så han i sidste ende måske mister noget at det fysik der betyder noget for at han får succes.

2770-Realfan
Førsteholdsspiller

« Svar #25: 02 Sep 2008, 14:48 »

Fordi at Man C køber Robinho gør dem da ikke til udfordre om de 4 øverste pladser, der mangler de alt for meget på de andre  pladser i truppen, 1 stjerne gør ikke et hold...

Hvis de køber flere af hans typer er og bliver det måske en anden sag men ikke pga Robinho...

Hvis du går Citys hold igennem synes jeg de har mange stjerner. Sidste år var de jo også godt med i starten de manglede bare noget stabilitet til slut i sæsonen. Så jeg mener på den baggrund at de kun manglede få kvalitetsspillere før de kommer helt op der hvor det er sjovt og dem har de nu fået.

JKJ
Gæst

« Svar #26: 02 Sep 2008, 14:49 »

Hvem er de?? Mener bestemt det står i retningslinierne at man skal respektere andre klubbers navn lige meget om man bryder sig om dem eller ej!!

Chakana
Manager

« Svar #27: 02 Sep 2008, 14:52 »

Højde og fysik følges ikke nødvendigvis ad. (Crouch, Sissoko osv.)

Med alle de penge City og Tottenham har, så burde de at blive udfordrer om tre-fire sæsoner.. Specielt når penge betyder mere og mere i nutidens fodbold.

Arsenal Football Club

Chakana
Manager

« Svar #28: 02 Sep 2008, 14:53 »

Hvem er de?? Mener bestemt det står i retningslinierne at man skal respektere andre klubbers navn lige meget om man bryder sig om dem eller ej!!
For det første, så har jeg ikke hørt noget om at man ikke må kalde klubberne for øgenavne.
For det andet så er der mange der stadig gør det!

Hr. politibetjent, sig det på en mere rolig måde. Wink

Arsenal Football Club

JKJ
Gæst

« Svar #29: 02 Sep 2008, 15:03 »

For det første, så har jeg ikke hørt noget om at man ikke må kalde klubberne for øgenavne.
For det andet så er der mange der stadig gør det!

Hr. politibetjent, sig det på en mere rolig måde. Wink

Med andre ord du har ikke læst retningslinierne eller fulgt de debater der været herinde om netop disse ting??

Fair nok, og jeg leger ikke politimand, jeg savner bare noget seriøsitet når man debattere sådanne nogle ting som feks det her...
Hvis man selv vil tages seriøs er det mindste man kan gøre også selv at være det...

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010