home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1262 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 832515 gange)
MBJ
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #780: 21 Aug 2010, 23:57 »

6-0. Wigan var bedst i første halvleg, presser os. Malouda får scoret på en ripost, inden pause. Derefter ren afklapsning.

Fernando
Gæst

« Svar #781: 22 Aug 2010, 10:28 »

igen? Smiley i for da godt nok scoret en del mål og ser ud til Malouda og sikkert også drogba, Lampard og en del andre er i topform. så det vil sige en i har en god målscore på 12-0.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #782: 22 Aug 2010, 10:47 »

Altid Brøndby har ret, begavet er du ikke Wink
men ja ´12-0 i målscore.

Fernando
Gæst

« Svar #783: 22 Aug 2010, 11:03 »

ja jeg er måske ikke den klogeste, men jeg er heller ik den dummeste Grin

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #784: 22 Aug 2010, 15:26 »

Wow!

Jeg må virkelig tage hatten af, for jeres fantastiske resultater.  Shockeret

Det lyder fuldstændig vanvittigt! Hvis man tager den sidste kamp mod Wigan, i sidste sæson, har I scoret 20 mål i 3 kampe, hvilket er fuldstændig uhørt og exceptionelt i mit hoved.

Jeg så kampen igår og en storsejr til Chelsea, var det sidste jeg havde forestillet mig, da Wigan overraskende nok, var så super modige og stilte sig så utrolig højt på banen. Det var fantastisk for mig, at se på et undertippet hold turde så meget, mod et af verdens bedste fodboldhold, som desuden også er inde i en fantastisk stime. Så kom målet til Chelsea uheldigvis, som var ufortjent, men stadig en konklusion af, at Chelsea er et meget bedre hold, og super effektive. Stor ros til jer, at I kan vende en kamp i sådan en grad! Wink

Da 2. halvleg blev fløjtet igang, prøvede Wigan desperat, men modigt, at presse Chelsea igen, som desværre forudløste endnu et mål til de "heldige" gæster. Derefter var det jo ren leg.

Meget skræmmende! Jeg håber at denne vanvittige stime stopper snart!  Peace

Goikoetxea
Gæst

« Svar #785: 22 Aug 2010, 15:35 »

Wow!

Jeg må virkelig tage hatten af, for jeres fantastiske resultater.  Shockeret

Det lyder fuldstændig vanvittigt! Hvis man tager den sidste kamp mod Wigan, i sidste sæson, har I scoret 20 mål i 3 kampe, hvilket er fuldstændig uhørt og exceptionelt i mit hoved.

Jeg så kampen igår og en storsejr til Chelsea, var det sidste jeg havde forestillet mig, da Wigan overraskende nok, var så super modige og stilte sig så utrolig højt på banen. Det var fantastisk for mig, at se på et undertippet hold turde så meget, mod et af verdens bedste fodboldhold, som desuden også er inde i en fantastisk stime. Så kom målet til Chelsea uheldigvis, som var ufortjent, men stadig en konklusion af, at Chelsea er et meget bedre hold, og super effektive. Stor ros til jer, at I kan vende en kamp i sådan en grad! Wink

Da 2. halvleg blev fløjtet igang, prøvede Wigan desperat, men modigt, at presse Chelsea igen, som desværre forudløste endnu et mål til de "heldige" gæster. Derefter var det jo ren leg.

Meget skræmmende! Jeg håber at denne vanvittige stime stopper snart!  Peace

Undskyld.. Men hvor ligger det skræmmende?

Man har mødt de 2 af de dårligste hold i PL, ja Wigan pressede hårdt på, men de gik jo helt ned da Chelsea fik deres første mål. Faktisk er det måske mere skræmmende at tænke på at et hold som Wigan faktis kunne presse Chelsea?

Chelsea skal nok komme ned på jorden igen, der går bare nogle kampe endnu eftersom man har et utrolig let startprogram.

Tilsidst skal det da lige siges at jeg tror Chelsea igen bliver mestre, men lad os nu lige tage det roligt. De 2 hold de har mødt er sammen med Blackpool set som sikre nedrykningshold.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #786: 22 Aug 2010, 15:39 »

Og...?

Det er nok noget af den dårligste argumentation jeg længe har hørt.

Dit argument er, at fordi det er blandt de dårligste hold i ligaen, er det ikke skræmmende eller imponerende, at man kan have en målscorer på 20-0 efter 3 kampe?

Det ville undrer mig noget, hvis jeg var den eneste der har den holdning.

Goikoetxea
Gæst

« Svar #787: 22 Aug 2010, 15:43 »

Så vidt jeg ved har Chelsea kun spillet 2 kampe i PL.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #788: 22 Aug 2010, 16:23 »

Ja, men hvis du kiggede og var opmærksom, ville du have set at jeg faktisk også talte den sidste kamp med, fra sidste sæson.

Goikoetxea
Gæst

« Svar #789: 22 Aug 2010, 16:28 »

Ja, men hvis du kiggede og var opmærksom, ville du have set at jeg faktisk også talte den sidste kamp med, fra sidste sæson.

Mens de tabte deres træningskampe mod gode hold, det holder jo ikke rigtig på nogen måde.

Og hvem mødte man i den glemte kamp? sjovt nok Wigan som havde INTET at spille for overhovedet.

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #790: 22 Aug 2010, 16:30 »

Jeg må ærligt indrømme, at jeg også synes at Chelseas 12-0 scorer er på en lidt billig baggrund. Synes ikke man skal lægge alt for meget i det. Tror ikke når nogle af topholdene, ser på scoren, at de ryster i bukserne af skræk, over deres evne til at scorer 6 mål, mod to hold, som formentlig, kommer til at kæmpe om nedrykning.

Wicked Sick!
Gæst

« Svar #791: 26 Aug 2010, 19:40 »

Så trak vi denne gruppe:

Chelsea
Marseille
Spartak Moskva
MSK Zilina

Umiddelbart er det en ganske fin gruppe Smiley

Vi bør være et niveau over Marseille og vil mene, at det er mindst lige så godt for os at trække dem end hold som Real Madrid, Roma, Valencia, Werder Bremen og Benfica. Så ganske fint for os.

Spartak Moskva er også blandt de dårligere hold i 3. seedningslag, der bør være stor niveau forskel mellem os og dem, så endnu en gang godt.

Zilina kender jeg intet til, men de er fra Slovakiet og vi bør kunne spille dem ud af banen i begge kampe. Smiley

Alt i alt rigtig god lodtrækning, selvom jeg gerne havde set os i gruppe med FCK Smiley

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #792: 26 Aug 2010, 23:25 »

Vi kan næppe undgå at gå fra den pulje, det er virkelig en heldig lodtræning vi har fået, Marseille er startet virkelig dårligt i Frankrig, og er ikke oppe på det niveau der gjorde dem til mester sidste år. Min. 4 point skal hentes her.

Spartak aner jeg ikke hvor stærke er, men dem skal vi også kunne få min. 4 point mod.

Zilina skal være ne walk-over, og giver 6 point.

Dermed en førsteplads i puljen med mellem 14-18 point. Cool

Jeg er glad for vi ikke trak FCK, da jeg ville finde detpinligt at tabe til et dansk hold.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #793: 26 Aug 2010, 23:28 »

Man kan sku ikke se ud over sin egen næsetip hvis ikke en målscore på 12-0 efter 2 kampe er imponerende!

United har også haft 2 "nemme" kampe, og har 4 point og en målscore på 5-2 Huh

Jeg vil dog godt garantere vi ikke fortsætter i den stil, Stoke taber sjældent stort. (bortset fra 7-0 i slutningen af sidste sæson)

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #794: 29 Aug 2010, 11:42 »

Champions League-gruppen er fremragende, og jeg forventer selvfølgelig vi bliver sikker 1'er.

Derefter, kan man ikke være andet end tilfreds med de første 3 kampe i PL. Fantastisk spil, og 14-0 i målscorer. Vores offensiv med Malouda, Drogba, Anelka og Lampard er outstanding. Den er så fremragende. Især Malouda er kommet fantastisk fra start, og pt. er han en af verdens bedste fodboldspillere. Hans flow, hans løb, og hans kolde afslutninger er i verdensklasse. Også Drogba har været fantastisk. 3 assists og 4 mål i 3 kampe. Fremragende. Lampard brændte desværre straffe i går, og virker ikke i 100 procent endnu. Det kan man se. Man vil aldrig tage en Lampard i topform ud. Men han er vel slidt, og det er forståeligt. Han skal nok være der om 2-3 kampe. De to næste kampe mod West Ham og Blackpool forventer jeg også vi vinder i sikker stil. Glæder mig også til at se Ramires i aktion. Det bliver spændende, om han kan afløse Ballack som jeg mener er en klassespiller. Er lidt ked af vi måtte slippe ham, for han er sgu fantastisk. Jeg må sgu kalde mig Ballack-fan efterhånden, for den mand som åbenbart er mere kendt for sine svinestreger end sit fantastiske fodboldtalent, er en fighter af guds vilje. Hvis Ramires bare kan lave lidt af det samme, så er jeg lykkelig.

Sider: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010