home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:39:15 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 15:45:58 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  1 Bruger, 697 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Opsummering af FM08
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Opsummering af FM08  (Læst 1393 gange)
BenMusalho
Gæst
 
Opsummering af FM08
« : 30 Aug 2008, 22:40 »

Nu kommer FM09 snart i butikkerne, og så bliver FM08 nok smidt i kælderen.

Hvad synes I har været det bedste ved FM08? Det dårligste? Har det levet op til dine forventninger?

Jeg synes selv at det er fedt der blev lagt ekstra vægt på de taktiske ting. Det er rigtig fedt at sidde og lege med taktikkerne, og træningen. Kan sidde i flere timer for at lave en taktik. Noget af det der gør FM så fedt. Synes også det er godt det er blevet mere udfordrende. Hader hvis man bare kan lege sig igennem spillet.

Af dårlige ting kan bl.a. nævnes, de mange fejl og den kedelige mediedel. Utroligt så mange fejl der var da spillet udkom. Lige før jeg tvivler på at SI havde testet det. Og mediedelen skal helt klart forbedres til FM09. Den var meget kedelig.

Jeg er selv lidt skuffet over 08-udgaven. Havde ekstremt høje forventninger efter det fantastiske 07-spil, så nok også lidt derfor, men efter min mening har det langt fra været ligeså godt som de sidste års udgaver.

Sig lige til hvis der allerede er en tråd om dette...
Logged

andersfa123
Gæst
 
Sv: Opsummering af FM08
« Svar #1: 30 Aug 2008, 22:46 »

Jeg havde ikke så store forventninger til 08, jeg er sådan set ligeglad hvordan det er, bare man kan redigere taktik, spille kampe, og lave transfers.

Det dårlige ved spillet var nok selve designet. Syntes ikke det var specielt fedt.

Ellers har jeg ikk så meget mere at sige..
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Opsummering af FM08
« Svar #2: 30 Aug 2008, 22:48 »

Jeg er mildest talt skuffet...

Havde forventet meget mere, og når man så ser det er der ikke sket en skid, medieomtalen er som du siger, PISSE RINGE. Taktikken er vel fin, andet er der ikke at sige...

skuffet...
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Opsummering af FM08
« Svar #3: 30 Aug 2008, 22:56 »

På trods af at jeg langt fra er imponeret over spillet, så er det en tidsrøver.

Der mangler en masse, før at FM bliver virkelig godt. Bl.a. er det alt, alt for ensformigt imo. Jeg tror desværre også vi bliver skuffet over 2009 - kan ikke forestille mig, at de har fundet på noget vildt, nyskabende og fedt.
Logged


Klaus Fejer
Gæst
 
Sv: Opsummering af FM08
« Svar #4: 30 Aug 2008, 23:08 »

Jeg vil sige at det har været et godt spil.
Jeg har været glad for de mindre ting som er kommet med, men spillet er ikke stort nok! - Jeg synes ikke det er vær at købe det hver år, da der ikke kommer nok nyt til.
Jeg spiller selv også fifa football manager imens jeg spiller FM.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Opsummering af FM08
« Svar #5: 30 Aug 2008, 23:16 »

Jeg synes spillet har været rædselsfuldt.

Det hele startede med et skuffende spil, der var fyldt med fejl, hvilket man først fik rettet efter man havde haft spillet i 2 måneder. Alle fejlene ødelagde lysten hos mange, også mig. Jeg gad egentlig ikke spillet et spil som var fyldt med fejl, men forsatte alligevel. Derefter kom der to patch og så var fejlene væk, spillet blev sjovere, men ikke meget.

Football Manager 08 har alt for lidt at byde på. Der var nye ting, ja, men ikke rigtig store nye ting. Jeg ønsker nye ting som nye måder at snakke med pressen, nye måder at se spillerne på banen på - altså en kæmpe ændring, hvilket får folk oppe af stolene. Jeg ønskede en stor ny ting, men det kom desværre ikke i dette spil.

Jeg har haft mange gode oplevelser med Football Manager, men om det har været for svært eller hvad det har været ved jeg ikke. Det har bare ikke været lige så sjovt som mange af de andre spil. Man har været nød til at holde pauser med spillet, fordi man egentlig ikke gad. Jeg har virkelig kasseret mange spil i denne udgave, fordi der ikke er stor forskel fra hold til hold.

Det bedste ved Football Manager er uden tvivl at kunne spille det. Synes ikke der er kommet nogen helt vilde ting, som jeg bare er så glad for. Det ved dette FM08 er at spille det, ikke andet. Kan ikke sige at jeg var vild med den taktiske del, kan ikke sige jeg var vild med træningen, kan ikke sige jeg var vild med mediedelen, ja, ved ikke hvad der var bedst.

Det dårligste har været de mange fejl og de få ændringer. Det har ikke været spor sjov at spille det samme om og om igen, men alligevel har man gjort det.

Om det har levet op til mine forventninger ved jeg faktisk ikke. Kan ikke huske hvad jeg forventede nemlig. Men den dag i dag, har det ikke. Jeg har forventet et fantastisk spil, der virkelig betød meget for en, men FM08 har mest været der for at kede sig. Det har slet ikke levet op til mine forventninger, men det håber jeg FM09 gør!
Logged

mogf
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Opsummering af FM08
« Svar #6: 03 Sep 2008, 12:34 »

Det allersvageste i FM08, før man installerede 8.0.1/2, var ALLE de mange annulerede mål!
Logged

Hala Madrid

JKJ
Gæst
 
Sv: Opsummering af FM08
« Svar #7: 03 Sep 2008, 12:38 »

Jeg havde ikke så store forventninger til 08, jeg er sådan set ligeglad hvordan det er, bare man kan redigere taktik, spille kampe, og lave transfers.

Det dårlige ved spillet var nok selve designet. Syntes ikke det var specielt fedt.

Ellers har jeg ikk så meget mere at sige..

Er enig, det er også det vigtigste for mig... så er jeg ligeglad med udseendet osv...

Medieomtalen kunne måske blive bedre, men mon ikke de har rettet en del på det i FM09, det finder vi jo nok ud af i aften...

Synes eller ikke der har været de vilde ting jeg har været virkelig overrasket over hverken positivt eller negativt...

Logged

mortenbrenoe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Opsummering af FM08
« Svar #8: 06 Sep 2008, 11:12 »

Jeg har personligt været meget skuffet over 08, og jeg har i det seneste års tid da også spillet langt mere 07 udgaven da jeg synes det er mere underholdende... Jeg skal helt sikkert også have 09 da jeg efterhånden også er en samler. Glæder mig til 09 med de nye features, håber bare det bliver sjovere end 08...
Logged

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

dasmessi
Gæst
 
Sv: Opsummering af FM08
« Svar #9: 06 Sep 2008, 11:50 »

ALT for mange mål og offiside og stavefejl. Det håber jeg godt nok ikke er med i 09.
Logged

Niszen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Opsummering af FM08
« Svar #10: 06 Sep 2008, 12:02 »

Det dårligste ved FM 08 synes jeg helt klart har været alle de gule kort man får i løbet af en kamp. Det sker tit for mig at en kamp ender med 10 gule kort i alt, det er for meget.
Logged

Manchester United
Odense Boldklub

-Johnson-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Opsummering af FM08
« Svar #11: 06 Sep 2008, 12:25 »

Til at begynde med var jeg meget utilfreds, men det var primært fordi jeg følte, at man gjorde grin med folk, der købte spillet, når man sendte sådan en gang makværk ud i butikkerne. Efter vi har fået alle patches, så føler jeg at det fungerer ganske udmærket. Der er småting, som eksempelvis modstandernes mange mål på dødbolde, men i det store hele er jeg fint tilfreds med spillet. Jeg er dog stadig harm over, at man sendte sådan en gang lort på gaden til at starte med.

Det er klart, at når man nu har set screenshots til FM09, så bliver FM08 lidt mindre interessant, men sådan vil det vel altid være.
Logged


tubbe93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Opsummering af FM08
« Svar #12: 06 Sep 2008, 13:14 »

Det dårligste ved FM 08 synes jeg helt klart har været alle de gule kort man får i løbet af en kamp. Det sker tit for mig at en kamp ender med 10 gule kort i alt, det er for meget.

det har jeg ikk oplevet så meget efter jeg satte hvor hårdt spillerne skulle tackle ned på normalt, nu får jeg 1/2 kort pr. kamp..

Til at begynde med var jeg meget utilfreds, men det var primært fordi jeg følte, at man gjorde grin med folk, der købte spillet, når man sendte sådan en gang makværk ud i butikkerne. Efter vi har fået alle patches, så føler jeg at det fungerer ganske udmærket. Der er småting, som eksempelvis modstandernes mange mål på dødbolde, men i det store hele er jeg fint tilfreds med spillet. Jeg er dog stadig harm over, at man sendte sådan en gang lort på gaden til at starte med.

Det er klart, at når man nu har set screenshots til FM09, så bliver FM08 lidt mindre interessant, men sådan vil det vel altid være.

det kan du jo også selv hvis du laver en god taktik til dødbolde,, gu kan også gøre sådan de ikk scorer så meget på deres, tjek bare vondraceks råd ...
Logged

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Opsummering af FM08
« Svar #13: 06 Sep 2008, 22:56 »

Synes det gode ved FM 08 har været den store udfordring, der var i spillet. I starten kunne jeg ikke finde en ordenlig taktik, men her til foråret har jeg formået at skabe resultater igen Smiley Det gør det lidt sjovere, at mesterskaberne ikke kommer af sig selv Peace

Det skuffende, var nok de mange fejl der var i starten - og især den samme ensformige pressedel har irriteret mig! Ser frem til, at den nye del kommer i FM 09 Thumbs Up

Tak for den gode underholdning FM 2008.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010