home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:39:15 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 15:45:58 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  2 Brugere, 829 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Arbejdstilladelse
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Arbejdstilladelse  (Læst 2733 gange)
vondracek
Gæst
 
Sv: Arbejdstilladelse
« Svar #15: 29 Aug 2008, 17:34 »

Du kan eventuelt læse min guide om netop arbejdstilladelser, FM2008.

Du kan finde den her :-)
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Arbejdstilladelse
« Svar #16: 29 Aug 2008, 17:38 »

Du kan eventuelt læse min guide om netop arbejdstilladelser, FM2008.

Du kan finde den her :-)

Ikke fordi jeg har de store problemmer med arbejdstilladelser, men lækkert du lige linkede til den igen, tror jeg lige vil have din guide printet ud så jeg lige har den i baghånden til FM09, der sker nok ikke de store ændringer Wink

OT: Men er man en nørd når man begynder at have papirer til at ligge og flyde om FM om diverse ting, har endda også en lille bog til noter ang FM...  crazy
Logged

FM2008
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Arbejdstilladelse
« Svar #17: 06 Sep 2008, 19:19 »

Nu tager jeg lige emnet op igen..

Det drejer sig om at jeg ikke kan få en spiller der hedder Ever Banega. Han er argentiner og spiller i Boca. Men når jeg så har tilbudt ham en kontrakt og han så acceptere så står der at skiftet falder igennem på grund af manglende arbejdstilladelse. Så jeg kan slet ikke købe ham overhovedet. Det ville ikke havde været noget problem hvis jeg bare kunne købe ham og så udleje ham i X antal sæsoner og så har han fået et statsborgerskab og jeg så kan tilbyde ham en kotrakt, men jeg kan slet ikke få ham til klubben. Er der nogle der har været ude for samme problem før eller er der nogle der ved hvordan man gør, vil jeg meget gerne have noget hjælp. :S
Logged

andersvilster
Gæst
 
Sv: Arbejdstilladelse
« Svar #18: 06 Sep 2008, 19:23 »

Nu tager jeg lige emnet op igen..

Det drejer sig om at jeg ikke kan få en spiller der hedder Ever Banega. Han er argentiner og spiller i Boca. Men når jeg så har tilbudt ham en kontrakt og han så acceptere så står der at skiftet falder igennem på grund af manglende arbejdstilladelse. Så jeg kan slet ikke købe ham overhovedet. Det ville ikke havde været noget problem hvis jeg bare kunne købe ham og så udleje ham i X antal sæsoner og så har han fået et statsborgerskab og jeg så kan tilbyde ham en kotrakt, men jeg kan slet ikke få ham til klubben. Er der nogle der har været ude for samme problem før eller er der nogle der ved hvordan man gør, vil jeg meget gerne have noget hjælp. :S

altså jeg har prøvet det idag med City og en der hedder Garay første gang fik han ikke arbejdestilladelsen så prøvede jeg igen og så fik han den
Logged

FM2008
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Arbejdstilladelse
« Svar #19: 06 Sep 2008, 19:28 »

Okay så må jeg jo bare blive ved med at prøve.. Har prøvet 2-3 gange nu men jeg går ind og prøver igen... Tak for svaret. Bare kom med nogle flere Opstemt
Logged

rudz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arbejdstilladelse
« Svar #20: 06 Sep 2008, 19:57 »

Tror problemet er at spilleren overhovedet ikke må komme til klubben. Så må du vente og se om han spiller sig på diverse landsholde. Det er med i overvejelserne når man får arbejdstilladelser og så må han nok gerne skifte. Hvilken klub er du og hvilken spiller drejer det sig om?

Spiller ingen rolle hvis man har en feeder klub for at undgå work permit.

Har selv lige fået første kul af 7 spillere tilbage fra min bulgarske feederklub og må sige jeg er nysgerrig om de måske kommer til at spille for det bulgarske landshold Smiley
Logged


Rudz' Elite Træning v4 [FM12]
2 x Månedens Bruger : December 2006, Juli 2007

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010