home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:11:11 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 654 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The Blues(Chelsea FC)
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: The Blues(Chelsea FC)  (Læst 2156 gange)
totalrocky
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
The Blues(Chelsea FC)
« : 24 Aug 2008, 16:00 »

Chelsea FC                                                                                     
Intro



Er meget ny herinde og i skal ikke forvente den største kunst værk her i starten. Der vil komme updates, når tiden byder sig. Jeg vil prøve at skabe et klasse mandskab, jeg synes Chelsea er et godt hold, men de køber sjældent klasse spillere efter min mening med de penge de har til rådighed. Selvfølgelig har de købt nogle stjerne spillere. Men at købe Kalou, og Pizarro og spillere som dem forstår jeg ikke, hvorfor ikke rigtige klasse spillere, hvis i forstår.

Chelsea FC også kendt som The Blues er en af de største klubber i verden. Klubben som blev grundlagt i 1905 har haft stor succes gennem tiden. Man har vundet de fleste titler som kan vindes, men man mangler den største af dem alle nemlig Champions League trofæet. Sidste sæson nåede man til finalen men tabte til rivalerne fra Manchester United efter straffe. Manchester United løb også med første pladsen i Premier League efterfulgt af Chelsea. Så der må kun være et mål i år og det hævn.

Velkommen til min blog.
Logged

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: The Blues(Chelsea FC)
« Svar #1: 24 Aug 2008, 17:33 »

Velkommen til Peace

Du starter udemærket, sys bare ikk rigtig din start virker flydende. Den virker nærmest punktopstillet, hvis du forstår hvad jeg mener?

Men ikk dårligt, kigger måske engang imellem,

Ps. Holdvalget er ikk det bedste  Wink Hehe,
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: The Blues(Chelsea FC)
« Svar #2: 24 Aug 2008, 17:53 »

Som Chelsea fan, er det dejligt at se en blog om Chelsea. Dem syntes jeg at der mangler nogle af..  Glæder mig især til at se om du holder det du siger med at købe klassespillere frem for spillere som Kalou og Pizarro. Håber du vil satse på at købe de absolutte største stjerne der er i spillet, og ikke gå efter unge talenter som man nærmest på forhånd ved at bliver en succes..  Der er nemlig desværre (efter min mening) Mange der går efter de unge talenter, frem for stjernerne..
Logged

totalrocky
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: The Blues(Chelsea FC)
« Svar #3: 24 Aug 2008, 22:29 »

Velkommen til Peace

Du starter udemærket, sys bare ikk rigtig din start virker flydende. Den virker nærmest punktopstillet, hvis du forstår hvad jeg mener?

Men ikk dårligt, kigger måske engang imellem,

Ps. Holdvalget er ikk det bedste  Wink Hehe,

Jeg ved det godt skal lige finde ud af det hele osv prøver at gøre det så godt som muligt.

Det er da et godt hold:d
Logged

totalrocky
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: The Blues(Chelsea FC)
« Svar #4: 24 Aug 2008, 22:30 »

Som Chelsea fan, er det dejligt at se en blog om Chelsea. Dem syntes jeg at der mangler nogle af..  Glæder mig især til at se om du holder det du siger med at købe klassespillere frem for spillere som Kalou og Pizarro. Håber du vil satse på at købe de absolutte største stjerne der er i spillet, og ikke gå efter unge talenter som man nærmest på forhånd ved at bliver en succes..  Der er nemlig desværre (efter min mening) Mange der går efter de unge talenter, frem for stjernerne..

Det jeg glad for at hører . Jeg vil så vidt muligt kun købe stjerne spillere. Hehe.

Logged

thomasmoll
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Blues(Chelsea FC)
« Svar #5: 24 Aug 2008, 22:34 »

Yes, endeligt en blog om mit absolut favorit hold i England.
Jeg vil helt sikkert følge med, indledning er måske en smule kort, men stadig helt fin, håber det bliver en super blog, men bare ved klub valget, er jeg fast læser. Håber dog at du formår at lave en god blog, held og lykke og velkommen til sitet.
Logged

totalrocky
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: The Blues(Chelsea FC)
« Svar #6: 24 Aug 2008, 22:41 »

Yes, endeligt en blog om mit absolut favorit hold i England.
Jeg vil helt sikkert følge med, indledning er måske en smule kort, men stadig helt fin, håber det bliver en super blog, men bare ved klub valget, er jeg fast læser. Håber dog at du formår at lave en god blog, held og lykke og velkommen til sitet.

Mange tak hehe.. Du har ret i indledningen er for kort. hehe
Logged

totalrocky
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: The Blues(Chelsea FC)
« Svar #7: 24 Aug 2008, 23:28 »

Chelsea FC                                                                                     
Gennemgang af truppen



Truppen ser rigtig stærk ud, men der skal renses ud. Startformationen vil være en 4-1-3-2 med 3 centrale på midten så det betyder at kantspillere får det svært i Chelsea.




Målmand

Petr Cech l Carlo Cudicini l Hilario l

På målmandsposten ser det godt ud, den tjekkiske keeper Petr Cech er sikker mand på posten, han er klart en af de allerbedste målmænd i verden. Den italienske Carlo Cuducini er andet valg og må se langt efter Cech. Som tredje målmand er det Hilario som er meget efter de to andre, han vil nok blive brugt som andet holds målmand.







Forsvar

John Terry l Ricardo Carvalho l Alex l Ivanovic l Wayne Bridge l Ashley Cole l Bosingwa l Belletti l


I forsvaret vil nyindkøbte Bosingwa og Ashley Cole tag sig af back pladserne, de to offensiv spillere vil have en vigtig rolle i formationen 4-1-3-2. Skulle de gå hen og blive skadet eller ramt af karantæne er der Wayne Bridge og Belletti som backup. To fantastiske backer som sagtens kunne starte inde. I midterforsvaret er det anfører John Terry og Ricardo Carvalho som er nogen af de bedste midterforsvare i verden. Til at erstatte dem er der Ivanovic, et stort talent med et kæmpe potientale, og Alex den stærke klippe.






Midtbane

Essien l Lampard l Ballack l Obi Mikel l Deco l Malouda l Wright-Phillips l Kalou l Cole l

På midtbanen ser det helt fantastisk ud, Essien skal være skraldemanden på den defensive midtbane, mens Deco skal stå for det offensive, mens Lampard og Ballack skal fordele spillet. John Obi Mikel er nok manden der skal ind på en af pladserne hvis der skulle blive nogle skader eller karentæner. Joe Cole kan kun komme ind på Deco’s plads som den kreative. Malouda, Shaun Wright-Phillips og Kalou er reserve spillere på midtebanen, og de meldes alle på vej væk.






Angreb

Shevchenco l Drogba l Anelka l

Didier Drogba er helt sikkert første valg i angrebet den fysisk stærke angriber har scoret på samlebånd i sin tid i Chelsea og det samme forventes i denne sæson. Hans partner er nok ikke i Chelsea i øjeblikket for man kigger efter en angriber. Shevchenco og Anelka er nogle fremragende spillere at have på bænken.[/font]
« Seneste Redigering: 24 Aug 2008, 23:31 af totalrocky » Logged

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Blues(Chelsea FC)
« Svar #8: 24 Aug 2008, 23:32 »

Flot gennemgang af truppen. Er spændt på, hvem du køber osv. Har selv en blog med Chelsea.
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

totalrocky
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: The Blues(Chelsea FC)
« Svar #9: 24 Aug 2008, 23:33 »

Tak hehe .. ja det bliver stjerne spillere hehe.
Logged

Andreas93
Gæst
 
Sv: The Blues(Chelsea FC)
« Svar #10: 24 Aug 2008, 23:55 »

god gennemgang af truppen
Logged

totalrocky
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: The Blues(Chelsea FC)
« Svar #11: 25 Aug 2008, 08:35 »

Mange tak ..
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010