home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 08:52:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 578 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Tråden om din ungomsspiller udvikling
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Tråden om din ungomsspiller udvikling  (Læst 1058 gange)
KranQo
Lilleputspiller
*

Tråden om din ungomsspiller udvikling
« : 23 Aug 2008, 15:14 »

Hej, nu har jeg spillet mananger i mange år, og har altid gået meget op i mit ungdoms akademi, jeg er for det meste Fck, og i starten har de kun gode ungdomsfaciliterer, men efter et par år med et par mesterskaber på bagen, er det oppe på fremragende!:).
-Så var det jeg tænkte at jeg ville lave denne debat, for at folk kunne skrive om deres talenter, måske ligge nogle billeder ind  Smiley.
- Forresten hvis der er nogen der ved noget om det må i også gerne svare mig på hvorfor ikke jeg kan få nogen meget gode ungdomsspillere, er der noget man skal gøre, eller hvad?

- Mvh Kasper/kranqo  Thumbs Up

Succes is temporary - Loyalty is forever!

KranQo
Lilleputspiller
*

Sv: Tråden om din ungomsspiller udvikling
« Svar #1: 23 Aug 2008, 15:17 »

Og undskyld hvis der er allerede er en tråd om det, men kan ikke lige finde en Smiley.

ZhotLog
Gæst

« Svar #2: 23 Aug 2008, 15:19 »

Det med hvorfor du ikke kan få gode ungdomsspillere er et spørgsmål om held og tilfældigheder. Bedre ungdomsfaciliteter forøger dine chancer for at få en kommende stjerne gennem ungdomsakedemiet, men garanterer intet. Smiley

rudz
Landsholdsspiller

« Svar #3: 24 Aug 2008, 08:42 »

De ting jeg ser som vigtige (i vilkårlig rækkefølge), som alt bidrager til udvikling af talenter.

- Ungdomsfaciliteter.
- Førsteholds fodbold, giv dem nogle kampe, 10 eller lign på førsteholdet (gerne som indskiftet).
- A.Manager/trænere osv med gode ungdoms skills. (Working with youngsters).
- Udlån, her kan de få førsteholds fodbold også.

Et købt talent:

Mit eget talent:

Rate egen Regen!

Rudz' Elite Træning v4 [FM12]
2 x Månedens Bruger : December 2006, Juli 2007

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #4: 24 Aug 2008, 09:01 »

Det vigtigste for en spillers udvikling er efter mine erfaringer førstholdsfodbold. De spillere, som jeg har valgt at satse på, har øget deres potentiale (iflg. assistentens rapport) betragteligt, når de har fået spilletid. Indledningsvis er det nok med få kampe på en sæson, men dette skal naturligvis øges gradvist. Man skal omvendt også være sikker på, at spilleren ikke får for meget spilletid, da man kan risikere at spilleren brænder tidligt ud.

Derudover, så læste jeg et sted, at hvis man tømmer sit ungdomshold (ved at rykke spillerne op på reserveholdet), så skulle det gavne kvaliteten på de nye talenter, der kommer fra akademiet. Herefter kan man rykke alle ungdomsspillerne ned på ungdomsholdet igen, hvis det er det man har lyst til. Jeg ved dog ikke om det er en røver. Jeg har endnu ikke selv forsøgt mig med den metode.

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #5: 25 Aug 2008, 07:07 »

Derudover, så læste jeg et sted, at hvis man tømmer sit ungdomshold (ved at rykke spillerne op på reserveholdet), så skulle det gavne kvaliteten på de nye talenter, der kommer fra akademiet. Herefter kan man rykke alle ungdomsspillerne ned på ungdomsholdet igen, hvis det er det man har lyst til. Jeg ved dog ikke om det er en røver. Jeg har endnu ikke selv forsøgt mig med den metode.

I første omgang havde det ikke den store effekt. Jeg synes de var ligeså dårlige som de plejer.

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #6: 25 Aug 2008, 11:54 »

De ting jeg ser som vigtige (i vilkårlig rækkefølge), som alt bidrager til udvikling af talenter.

- Ungdomsfaciliteter.
- Førsteholds fodbold, giv dem nogle kampe, 10 eller lign på førsteholdet (gerne som indskiftet).
- A.Manager/trænere osv med gode ungdoms skills. (Working with youngsters).
- Udlån, her kan de få førsteholds fodbold også.
Klubber som henvender sig til dig for at låne en af dine spillere, fortæller også hvilken rolle han er tiltænkt. Det kan være som back-up eller en vigtig del af holdet. Det er også værd at overveje, med mindre han skal være back-up i Barcelona eller vigtig i Døllefjelde-Musse. (No offense, men overdrivelse fremmer forståelsen.)  Wink

Veni, vidi, vici

Mernild
Landsholdsspiller

« Svar #7: 25 Aug 2008, 12:24 »

Jeg prioriterer altid mine egne ungdomsspillere foran talenter som jeg har købt udefra. Også selvom de udefrakomne talenter er bedre. Jeg synes bre det er da sjoveste ved dete spil. At have nogle talenter som er koommet fra ens eget akademi. Og mit mål er også at skabe et hold udelukkende fra mit eget akademi.

KranQo
Lilleputspiller
*

« Svar #8: 26 Aug 2008, 07:28 »

Mernild, har det på samme måde!:).
- Det er jo det der er sjovt.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010