Ah ok.
Nå, så kan jeg heller ikke fitness.
Det hjælper vel heller ikke at gå på gaden og optræde, når man stinker groft? Det kan man vel ikke tjene særlig mange penge på..
Gå ind i Prioriteter på din Karakter-side, og sæt din fritidsbeskæftigels
e på at fokusere på job, så tjener du lidt ekstra håndører
Det vil jeg anbefale dig, nu du ikke rigtigt kan andet
Hvordan udfører man det job man nu engang har fået, og derved begynder at tjene nogle penge?
Det gør den selv
Det skal du slet ikk tænke på
Giv mig en hånd jeg har fået et efaringspoint.
- Ved bare ikke hvad jeg skal bruge det til :0(
Dem kan du bruge til at forbedre din Stemme, din Musikalitet, Charme, Krop og Intelligens...
Som udgangspunkt skal du have lidt af det hele... Dog er Stemme mindre vigtigt hvis ikke du skal synes...
Musikalitet er yderst vigtigt for sangskrivere, og bandledere vil have godt af Charmen når man taler med pressen...
Krop er hvor godt du vil blive modtaget af fans osv
Intelligens gør det nemmere at læse bøger...
Derudover kan du også forbedre Humør og Helbred med erfaringspoint, men gør kun dette hvis det er utroligt lavt
Hvis jeg har lavet en bruger i Barcelona, men hellere vil starte i KBH, hvad skal jeg så gøre? Kan jeg slette min bruger og starte en ny der?
Du skal flyve derhen og få fat i en lejlighed
Du kan ikke slette din bruger, spillet er lavet sådan at man må leve med de fejl man laver, nøjagtigt som i det virkelige liv, der er ingen fortryd knap
Du kan hvis det er lade være at logge ind i 2 måneder(eller er det 3?), så dør din karakter af inaktivitet, og du kan lave en ny
Men som sagt, tag en flyver til KBH og gå på rådhuset og find en lejlighed...
Du kan evt. også flytte permanent til KBH når du er der, men du skal stadig have en lejlighed, mor flytter ikke med
Så mit råd er at blive lidt i Barca indtil du har en god slat penge i lommen og et godt job samt en musikkarriere der også giver lidt monetos af sig
Dette spil fatter jeg intet af - hvad skal jeg gøre? :-D
CESC, prøva at uddyb hvad du mangler hjælp til eller kontakt mig evt. i spillet via PM...
Jeg hedder Thorbjörn Kwade...
EDITS: Jeg tilføjede bare lige en masse svar så jeg ikke skulle skrive 5 post men én mega