home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1114 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Golf, Golf, og atter Golf
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Golf, Golf, og atter Golf  (Læst 55816 gange)
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Sv: Golf, Golf, og atter Golf
« Svar #105: 08 Okt 2012, 19:19 »

Shit så spiller du jo psyko godt!

Jeg ved det godt men hjernen fortæller en noget andet når man står der, for man vil så gerne vise hvad man kan... Det værste jeg ved, er at indhente nogen netop fordi jeg går selv. Så står der en 4 bold og glor på en. Shit det er svært syntes jeg.. Så er man helt stiv og anspændt i kroppen..

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #106: 08 Okt 2012, 19:33 »

Shit så spiller du jo psyko godt!

Jeg ved det godt men hjernen fortæller en noget andet når man står der, for man vil så gerne vise hvad man kan... Det værste jeg ved, er at indhente nogen netop fordi jeg går selv. Så står der en 4 bold og glor på en. Shit det er svært syntes jeg.. Så er man helt stiv og anspændt i kroppen..

Ja det gik sku godt i dag!

Hvis du nu selv finder nogen at spille med bliver du ikke lukket igennem så tit! Wink Men helt seriøst, folk er totalt ligeglade med hvordan andre spiller på golfbanen. 999 ud af 1.000 er på golfbanen for at hygge sig, og så er det sku ligegyldigt om dem man spiller med slår luftslag, shanks og toppere.

Noget jeg vil anbefale dig er at melde dig ind i en herreklub der hvor du spiller, det er en super måde at finde en helt masse at spille med, og i sådan en herreklub kan jeg love dig for der bliver slået mange skodslag, så dine vil bare være få af mange Wink Desuden tror jeg pointgennemsnittet i de fleste herreklubber osv. er omkring de 25. Så du skal slet ikke være nervøs, det er bare om at komme ud og spille!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #107: 13 Okt 2012, 21:01 »

Så er der 12 timer til gunstart til min første turnering og jeg glæder mig for vildt! Vi skal starte på hul 12, hvor den skal spilles 120 meter over en sø, hvilket er en spændende start når man har nerver på. Den må for guds skyld bare ikke ende i søen, please!

Jeg er dog i topform, for smadrede lige mit handicap her den anden dag, scorede 25 point på de første 9 huller. Vi kan dog ikke regulere vores handicap for tiden, da vi spiller med oplæg fordi banen er alt for våd. De er bange for den bliver ødelagt hvis der spilles uden oplæg.

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

N17
Manager

« Svar #108: 13 Okt 2012, 21:03 »

Jeg har også lavet omkring 20 eller derover på de første ni huller de sidste par gange, men jo længere jeg kommer frem, jo færre point samler jeg... Ved ikke om jeg bliver ukoncentreret pga for dårlig form eller hvad det er, men falder ofte sammen... Andre gange er jeg ret så dårlig i starten, men samler 20 point eller derover på de sidste 9... Lidt underligt!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #109: 13 Okt 2012, 21:06 »

Jeg har også lavet omkring 20 eller derover på de første ni huller de sidste par gange, men jo længere jeg kommer frem, jo færre point samler jeg... Ved ikke om jeg bliver ukoncentreret pga for dårlig form eller hvad det er, men falder ofte sammen... Andre gange er jeg ret så dårlig i starten, men samler 20 point eller derover på de sidste 9... Lidt underligt!

Jeg gik kun 9 huller og går sjældent mere pga tiden..

De gange jeg har gået 18 har jeg samme problem.. Jeg kan ikke holde formen på alle 18 huller..

Det er meget mentalt for mig, for jeg bliver utroligt træt i hovedet fordi det kræver fuld fokus at spille golf som nybegynder. Glæder mig til det kommer mere naturligt til en...

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #110: 13 Okt 2012, 21:10 »

De gange jeg har gået 18 har jeg samme problem.. Jeg kan ikke holde formen på alle 18 huller..

Det er meget mentalt for mig, for jeg bliver utroligt træt i hovedet fordi det kræver fuld fokus at spille golf som nybegynder. Glæder mig til det kommer mere naturligt til en...

Tro mig, det kræver også fuld fokus når du bliver bedre! Og held og lykke i morgen Smiley

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #111: 13 Okt 2012, 21:14 »

Tro mig, det kræver også fuld fokus når du bliver bedre! Og held og lykke i morgen Smiley

Jo jo men flowet bliver vel mere naturligt? og man er vel ikke så tit i tvivl?

Jeg skal igennem det store tjekliste ved hver eneste slag.. Stands, grip, retning, rolig tilbagesving, husk knæk i håndled, øje på bolden osv osv osv...

Svigter bare et så ender den i lort lort lort..

Håber kroppen bare overtager nogle af de ting min hjerne arbejder med nu

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

N17
Manager

« Svar #112: 13 Okt 2012, 21:42 »

Jeg har bestemt mig til, at jeg helst ikke vil skrives ned på 9 huller. Netop fordi jeg så slet ikke spiller til hcp, hvis jeg gør dette, når jeg så endelig spiller 18 huller... Men forhåbentlig kommer det mere naturligt, når vi kommer lidt længere frem og svinget sidder mere naturligt.

Naturligvis kræver det fokus og koncentration også når du kommer længere ned, men nogle ting kommer forhåbentlig til at ligge mere naturligt! Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #113: 13 Okt 2012, 21:52 »

Jo jo men flowet bliver vel mere naturligt? og man er vel ikke så tit i tvivl?

Jeg skal igennem det store tjekliste ved hver eneste slag.. Stands, grip, retning, rolig tilbagesving, husk knæk i håndled, øje på bolden osv osv osv...

Svigter bare et så ender den i lort lort lort..

Håber kroppen bare overtager nogle af de ting min hjerne arbejder med nu

Både og. naturligvis bliver ens bundniveau hævet, og man er selvfølgeligt mere inde i rutinerene. Men jeg vil mene at man er ligeså nervøs osv. i handicap 2 som 32, da de fejl man laver i handicap 2 bliver straffet 10 gange så hårdt, som dem man laver i handicap 32. Smiley

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #114: 14 Okt 2012, 16:05 »

Så har jeg spillet min første turnering, som var en par turnering.. Vi scorede 47 stableford point, hvilket var mere end rigeligt til en sikker 1.plads og en lille præmie på 700 kr...

Jeg er glad glad glad  Opstemt

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

N17
Manager

« Svar #115: 14 Okt 2012, 18:29 »

Tillykke med det Wester!

Glæder mig også til at få spillet noget golf i denne uge..

Mandag kl. 9.00.. Onsdag kl. 7.48.. Onsdag kl. 14.04.. Torsdag kl. ??(kender ikke tiden endnu, men på en anden bane)

Så mangler bare lige en golftid tirsdag og fredag, så er det perfekt Wink

TOTTENHAM HOTSPUR FC

smed1977
Landsholdsspiller

« Svar #116: 14 Okt 2012, 19:11 »

Så er sæsonen færdig for mit vedkommende. Sidste runde blev en tur på Lübcker, og resultatet blev 43 point. Årets hcp endte i 27,5.

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

N17
Manager

« Svar #117: 14 Okt 2012, 19:15 »

Vi kan da godt lave en liste.

Bruger, klub, hcp
N17, Vallø GK, 39
Hcan, Nivå GK, 22,4
Wester, ?, ?
Sir Jeppe Nielsen, Kaj Lykke GK, 5,1
smed1977, ?, 27,5

smed1977 tilføjet.. Hvor er hjemmeklubben?

TOTTENHAM HOTSPUR FC

-KNM-
Manager

« Svar #118: 14 Okt 2012, 20:46 »

Du kan passende tilføje mig også. hcp 22,2 Skovbo gk

N17
Manager

« Svar #119: 14 Okt 2012, 20:50 »

Bruger, klub, hcp
N17, Vallø GK, 39
Hcan, Nivå GK, 22,4
Wester, ?, ?
Sir Jeppe Nielsen, Kaj Lykke GK, 5,1
smed1977, ?, 27,5
-KNM-, Skovbo GK, 22,2

I øvrigt -KNM- så kan du godt invitere til spil på jeres bane i foråret, vil vildt gerne prøve Skovbo Wink

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 12 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010