home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:11:18 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:15:38 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23428
  0 Brugere, 553 Gæster Online.

Indlæg: 1132889 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: fera22
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Die beste
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Die beste  (Læst 15138 gange)
Niko
Gæst
 
Sv: Die beste
« Svar #30: 23 Aug 2008, 13:14 »


Poldi og Willy er solgt!
16∙08∙07, www.fcbayern.t-com.de

William Sagnol og Łukasz Podolski har fået en ting mere tilfældes. Først og fremmest er de begge lige høje, men begge er også lige skiftet til nye klubber.


Łukasz Podolski har i mange år været dømt som Tysklands helt store fremtidshåb, men hans store potentiale har ikke rigtig været til at se. Poldi er en klassespiller for det tyske landshold, men i Bundesligaen fungerer det ikke for den halve polak. På trods af Podolski har det hårdt i Bundesligaen, har han skiftet til en anden Bundesliga-klub, Werder Bremen. Bremen vælter i angribere, både stærke og hurtige, og nu får de en mere til samlingen. Om skiftet kan ændre på Łukasz Podolski lange formdyk vides ikke, men Bayern er så heldige at de har flettet en klausul ind i kontrakten, så de kan købe ham tilbage for samme beløb som Bremen gav, 102.000.000. Łukasz Podolski ved godt, han har kostet en del penge, men han fortæller at han intet pres føler på sine skuldre.

„Jeg vil bevise for hele Tyskland, at jeg kan spille fodbold i den hjemlige liga. Jeg føler selv jeg er en god på landsholdet, men der mangler lidt hjemme i Tyskland. Klinsmann sagde jeg kunne få lov at skifte, da jeg ikke indgik i hans planer. Jeg valgte Werder Bremen, da jeg helst vil bevise at jeg kan spille fodbold i den bedste række i Tyskland. England, Spanien og Italien har ikke min interesse lige nu, men engang i fremtiden kunne det være sjovt at prøve. Jeg er kun 22 år, så jeg håber at komme videre på et tidspunkt, men lige nu, handler det om at få gang i støvlerne,” udtaler Łukasz Podolski.

Han er franskmand, har rundet de 30 – navnet er William Sagnol, bedre kendt som Willy til fornavn. Willy har i mange år gjort god tjeneste hos Bayern, som han skiftede til tilbage i år 2000. Sagnol startede sin karriere i St. Etienne og allerede i sin debut sæson, spillede han 10 kampe. Han var meget ung på daværende tidspunkt, men han var et gigantisk talent. Året efter spillede han 36 kampe, hvilket gav Monaco lyst til at hente ham til klubben. Efter 3 sæsoner og over 70 kampe, solgte Monaco ham videre til udlandet, nærmere Bayern München. Willy var god fra første fløjt i Bayern. Hans første sæson i klubben, blev faktisk den han har spillet anden flest kampe i. Det blev til hele 43 kampe, kun overgået af ham selv i år 2005, hvor han spillede en enkelt kamp mere. Nu, i år 2007, er Willy draget videre til London. Sagnol skal optræde for Tottenham, hvor han skal konkurre med en skotte om pladsen på højreback. Om det er Alan Hutton eller William Sagnol, der skal bruges, er op til Juande Ramos, der er glad for sit nye indkøb.

„Jeg savnede lidt konkurrence på højrebackpladsen. Da jeg så Willy var til salg, var det bare at slå til, for han har rutine og en masse talent. Willy kan give holdet noget ekstraordinært, da han kender spillet bedre end mange. Han har ikke spillet i England før, hvor mange først skal tilvende sig, men det tror jeg ikke Willy skal. Jeg håber han kører på fra første dag – hvilket jeg også regner med,” beretter Juande Ramos.

Jürgen Klinsmann fik også stillet et spørgsmål, der lød: Betyder dine salg at der kommer nye spillere til? Han svarede hurtigt og præcist.

„Jeg har allerede spillerne parat – de mangler bare at underskrive.”
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: Die beste
« Svar #31: 23 Aug 2008, 13:16 »

Super fed start Cesc. Fede indkøb og godt valg det med Klinsmann. Dejligt du kommer så tæt på ham. Super.  Thumbs Up
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Die beste
« Svar #32: 23 Aug 2008, 13:23 »

Klasse update! Du er oppe på 'Kings of Spain' niveauet. Det er en god og lang update, og du formår at holde mig fanget hele vejen igennem, det er virkelig noget sætter stor pris på i blogs. Smart detalje med at du kan købe Poldoski tilbage, hvis han nu kommer til at gøre det fremragende i Werder Bremen. Salget af Willy Sagnol er ikke så en stor svækkelse, den plads er du godt besat på.

Super afslutning på update: „Jeg har allerede spillerne parat – de mangler bare at underskrive.” Genialt!
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Die beste
« Svar #33: 23 Aug 2008, 13:40 »

Super fed start Cesc. Fede indkøb og godt valg det med Klinsmann. Dejligt du kommer så tæt på ham. Super.  Thumbs Up

Tak :-)

Klasse update! Du er oppe på 'Kings of Spain' niveauet. Det er en god og lang update, og du formår at holde mig fanget hele vejen igennem, det er virkelig noget sætter stor pris på i blogs. Smart detalje med at du kan købe Poldoski tilbage, hvis han nu kommer til at gøre det fremragende i Werder Bremen. Salget af Willy Sagnol er ikke så en stor svækkelse, den plads er du godt besat på.

Super afslutning på update: „Jeg har allerede spillerne parat – de mangler bare at underskrive.” Genialt!

Dejlig kommentar Benja. Er glad for du kan lide min slutning, for det kan jeg også selv ;-)
Tak.
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Die beste
« Svar #34: 23 Aug 2008, 13:44 »

Endnu en god update  Thumbs Up
skriftligt, grafisk og opsætningsmæssigt er det hele superb (elsker det ord Kys).
KIU Cesc.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Die beste
« Svar #35: 23 Aug 2008, 13:51 »


Hollændere kommer flyvende!
18∙08∙07, www.fcbayern.t-com.de

Ajax har i stride strømme udviklet talenter på samlebånd. Dennis Bergkamp, Clarence Seedorf, De Boer, Wesley Sneijder, Ronald Koeman, Johan Cruijff og Frank Rijkaard, man kunne faktisk blive ved. To af de nyeste skud på stammen er skiftet til Bayern – Klinsmann var forelsket.


”En som jeg, går efter det bedste spillermateriale på markedet. Man skal være hurtig ude, når Ajax igen har oplært en fagmand. Alle storklubber står i kø for deres genier, vi ved hvad de kan præstere. Se engang på deres ungdomshold, det vælter med talent, fantastiske spillere. Ajax ville være verdens bedste klub, hvis de ikke solgte spillerne, men jeg har alligevel respekt for dem. Dyb respekt.

Ajax er en venlig klub, der giver spillerne alt, indtil de er modne til at komme videre. Det sætter jeg meget pris på, nogle folk vil gøre – det er fabelagtig. Jeg har kastet min kærlighed over to af deres spillere, heldigvis blev de overbevist om at Bayern var det rigtige for dem. Jeg glæder mig til at se dem i aktion,” udtaler den lykkelige Jürgen Klinsmann.

Først havnede den offensive venstreback, Urby Emanuelson, i klubben. Hans sublime boldkontrol, gør ham til et rigtig farligt våben. Kritikerne har ofte haglet ned over den eksplosive back, og sagt at han ikke kan forsvare sig bagud, ifølge ham selv er det måske rigtigt, Urby ser selv positivt på sagen: ”Det kan godt være, jeg er ikke er den bedste til at forsvare, men hvis de andre scorer, ligger jeg jo bare op til et mål i den modsatte ende”. Selvom de fleste nok kan regne ud, dette blev sagt med et smil på læben, er han måske rigtig på den. Urby er til tider lidt offensiv, men slet ikke på samme stadie som han var for et par sæsoner siden. Emanuelson er blevet mere rutineret, hvorfor han sjældent laver fejl. Den eneste grund til folk siger han er usikker, er pga. han er så god offensiv, hvis han var dårlig offensiv, havde folk lagt mærke til hvor god han var defensiv, lyder det fra de store tyske aviser. Urby har underskrevet en kontrakt frem til år 2011, og han har overtaget nummer 2 for Willy Sagnol.

48 kampe; 39 mål, sådan lyder statistikken for en af verdens største målscorere. Klaas-Jan Huntelaar, der lige har haft fødselsdag, fik sig noget af en overraskelse, da Bayern kimede til hans agent og fortalte de var grebet af hans talent. Lukas Podolski havde lige skiftet klub, men Huntelaar havde næsten alt på plads med Tottenham. Lige indtil Bayern lagde bud på ham. Tottenham har rigtig mange penge, men ikke så mange som Bayern. Klaas-Jan Huntelaar valgte hurtigt at droppe at smutte nordpå, men i stedet tage østover, til Tyskland. ’Hunter’ bliver årets dyreste indkøb for Bayern, hele 145.000.000 har Bayern skulle af med, men ifølge hollænderen, Mark van Bommel, er det et scoop af karat.

”Ser du, en spiller som Klaas-Jan Huntelaar findes der kun én af. Han er fantastisk, og de andre angribere i truppen, skal virkelig føle sig presset nu. Klaas-Jan har en målnæse udover det sædvanlige, hvorfor jeg ikke forstår han først er kommet til Bayern nu. Endelig skal Huntelaar vise hvad han kan udenfor Holland, og det glæder jeg mig til at se. Han er exceptionel – et scoop af karat, som helt sikkert bliver en af de bedste på holdet inden længe.”
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Die beste
« Svar #36: 23 Aug 2008, 14:06 »

Endnu en god update  Thumbs Up
skriftligt, grafisk og opsætningsmæssigt er det hele superb (elsker det ord Kys).
KIU Cesc.

Det er da også et fedt ord ;-)
Tak skal du have Newton :-)


Har lige ét indkøb mere, men han er ikke så kendt som de andre ;-)
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Die beste
« Svar #37: 23 Aug 2008, 15:58 »

Er da ked af, at du har solgt Podolski! Synes han er klasse i fm, og er en anden type end Toni, Huntelaar og Klose, som alle er lidt er mere targetmen. Kunne være sundt med noget speed i angrebet - han kunne jo godt have været en super-sub og score lidt på kontra i de svære kampe.
Logged


Niko
Gæst
 
Sv: Die beste
« Svar #38: 24 Aug 2008, 14:14 »

Er da ked af, at du har solgt Podolski! Synes han er klasse i fm, og er en anden type end Toni, Huntelaar og Klose, som alle er lidt er mere targetmen. Kunne være sundt med noget speed i angrebet - han kunne jo godt have været en super-sub og score lidt på kontra i de svære kampe.

Jeg anser ham for at være et fint salg, for han har fået chancen tre gange - og ikke grebet den endnu. Jeg får mange penge, og hvis han gør det rigtig godt, har jeg jo mulighed for at hente ham tilbage.

Update inden længe :-)
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Die beste
« Svar #39: 24 Aug 2008, 14:16 »

Orker ikke at læse den næstsidste update pga. den starter sådan: "William Sagnol og Łukasz Podolski har fået en ting mere tilfældes. Først og fremmest er de begge lige høje, men begge er også lige skiftet til nye klubber." Du kan sagtens finde flere fejl, selvom det blot er én sætning. En person skriver, det er i kings of niveau, men det er jeg desværre ikke overbevist om endnu.
Du kan sagtens fjerne en del af disse fejl(også mht. kommatering).
Skriftligt er det ikke dine bedste tider, men det ser flot ud Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Die beste
« Svar #40: 24 Aug 2008, 14:38 »


Lukas kommer!
25∙08∙07, www.fcbayern.t-com.de

Bayern er blevet samlested for mest talentfulde tyske spillere, først kom Marko Marin, så Stefan Kießling og nu er Łukasz Sienkiewicz landet på Allianz Arena.

Der kommer nye tider i Bayern München. Mange nye ansigter er kommet til, og alle er under 24 år. Klaas-Jan Huntelaar er alderspræsidenten af de indkøbte, men at være 24 år, er ret normalt i Bayern. Gennemsnitsalderen ligger nemlig på 24 år, hvilket er fantastisk, sammenlignet med Chelseas på 26.

Łukasz Sienkiewicz er kommet til Bayern München fra Bayer Leverkusen. Han blev anbefalet af den målfarlige Stefan Kießling, der virkelig så potentiale i den unge midtstopper. Łukasz er halv polsk, men han valgte at blive tysker i stedet for, da forældrene og ham selv, var sikre på at kunne komme langt indenfor fodbolden. De har fået ret – nu spiller Łukasz nemlig i Tysklands allerbedste klub, Bayern München.

”Jeg er beæret over at kunne få chancen hos Bayern München, som altid er en klub der har fascineret mig. Jeg vil forsøge at udvikle mig en masse under Klinsmann, hvilket jeg også er sikker på er muligt, for han er en rigtig god træner. Det bliver sjovt at teste sig selv med alle stjernerne til træning,” udtaler Sienkiewicz med et smil på læben.

På trods af Sienkiewicz meget unge alder, virker han som en mand, der kender meget til professionel fodbold nu om stunder. Han er meget professionel i sin måde at gå til pressen, håndtere sig på- og udenfor banen – hvilket er en ting man vægter højt i Bayern. Łukasz var allerede udråbt til at blive et talent i sine tidlige teenage-år, hvor han slog sine folder ud i Köln sammen med Podolski. Han var sikker starter i forsvaret og på fire sæsoner, nåede den unge midtstopper at spille 76 kampe for Köln. Han er uden tvivl et fremtidshåb i Tyskland, og hans holdkammerat Christian Lell glæder sig til at se ham i aktion.

”Łukasz og jeg har næsten samme alder, vi kender hinanden godt for turene med U21-landsholdet og han er en fantastisk person. Jeg glæder mig meget til at se ham i aktion for Bayern, da jeg er 100 % sikker på at han bliver en stor succes. Han er fødderne solidt plantet på jorden, og selvom han spiller en god kamp, kæmper han ligeså hårdt kampen efter. Han er en super spiller,” redegør Christian Lell.
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Die beste
« Svar #41: 24 Aug 2008, 19:23 »

Super indkøb, især Huntelaar! Bliver spændende at se om han kan fortsætte med at score mål efter behag. De andre to indkøb ser ganske gode ud, lidt til at gøre truppen bredere, dog ser jeg Urby Emanuelson som en starter, da han har nogle utrolige gode kvaliteter.
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Die beste
« Svar #42: 30 Aug 2008, 12:05 »

Er denne blog gået død? eller kan man snart forvente en ny update?
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Die beste
« Svar #43: 30 Aug 2008, 16:56 »

Er denne blog gået død? eller kan man snart forvente en ny update?

Bloggen er slet ikke gået død, for den er jo knap nok kommet i gang endnu. Tiden til at blogge har ikke været til stede, hvorfor i ikke har fået updates i et stykke tid nu.

Jeg håber i bærer over med det, men lektierne og vennerne bliver som sagt vægtet meget højere end FM. Derfor kan jeg ikke holde jer så meget opdateret som jeg gerne vil, men lektierne er vidst ved at falde lidt igen - så håber på en update til jer inden alt for længe :-)
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Die beste
« Svar #44: 06 Sep 2008, 11:00 »


Bayern i svær gruppe!
30∙08∙07, www.fcbayern.t-com.de

Det forjættede land, Champions League, skal snart sparkes i gang igen. Bayern München er efter et års fravær tilbage i det fine selskab, hvor der tidligere på dagen blev trukket lod til gruppespillet. Bayern er havnet i en svær gruppe, men regnes som en af favoritterne til at gå videre.


Bayern er endelig kommet tilbage i Champions League, hvor tyskerne med Jürgen Klinsmann i front er kommet i gruppe C. En meget hård gruppe, hvor Bayern med garanti vil få kvalificeret modstand af to af de tre modstandere.

Den hårdeste modstander Bayern kommer op imod er Liverpool FC fra England. The Reds har et meget stærkt kollektiv.  Spillerne kæmper utrolig hårdt for hinanden og der er en helt speciel gejst hos de mange eventyrlige spillere. Torres, Gerrard og Mutu er nogen af Liverpools allerstørste stjerner, de kan specielle ting med bolden, som kun andre spillere kan drømme om. Frontløberne, Fernando Torres og Adrian Mutu, bliver en kæmpe udfordring for Bayerns forsvar at holde fra fadet. De begge er exceptionelle spillere, der kan høste point på kontoen hos Liverpool. De skal markeres meget tæt for at Bayern kan få point på Anfield og Allianz Arena.

Bulgariens førende hold, Levski Sofia, er endnu engang med i Champions League. De er også havnet i gruppe C og er klart gruppens svageste led. Holdet har ingen betydelige store stjerner, som man skal holde fra fadet for at vinde kampen. En ting er dog sikkert, man skal slå Levski for at komme videre. 6 point kan gøre en kæmpe forskel, og i disse kampe skal man bare skaffe point på kontoen. Levski har vundet den hjemlige liga hele 25 gange, hvilket er meget imponerende, men ude i Europa har man altid oplevet en kæmpe succes. Det skal man heller ikke regne med bliver i år, spår fodboldeksperten Marc Wilson.

”Levski er havnet i en super svær gruppe, hvor mulighederne for point ikke er ret store. Levski skal nyde at de tjener kassen på at være med, andet kan de vidst ikke gøre i år. De er havnet med tre fantastiske hold, så mulighederne for dem er ikke engang tæt på at være store. Levski har ingen muligheder, tror jeg ikke, men de kan altid overraske,” udtaler Marc Wilson.

Det sidste hold i gruppe C er Sporting Lissabon. Sporting blev nummer to i UEFA Cuppen i år 2005, men mange af stjernerne på det hold, er ikke at finde på Estádio José Alvalade mere. De nye stjerner er langt fremme i skoene, de er ikke specielt gamle, men deres stabilitet og bundniveau er skræmmende højt. Moutinho og Veloso er de to allerstørste stjerner hos Sporting CP. Moutinho blev i transferperioden rygtet til Bayern, men det blev ikke til noget. Han er holdets absolutte største stjerne og med sit overblik kan han finde huller i ethvert forsvar. Han skal holdes ude af kampen for at skaffe point til Bayern, for han kan blive en helt afgørende faktor for Spotings chancer.

Gruppen er blevet meget svær, men som Bayern-fan har man gode muligheder for at tro på videre deltagelse. Bayern har en masse gode spillere, som nok skal præstere på et højt niveau. Men om det er nok, vides ikke. Det bliver spændende at følge gruppe C, der regnes for at være en af de hårdeste grupper i dette års Champions League.
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010