home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:11:18 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:15:38 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23428
  0 Brugere, 550 Gæster Online.

Indlæg: 1132889 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: fera22
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Die beste
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Die beste  (Læst 15133 gange)
Niko
Gæst
 
Die beste
« : 22 Aug 2008, 14:59 »


Bayern hidkalder Klinsmann!
26∙06∙07, www.fcbayern.t-com.de

Der sker mange ting i München - og det har der altid gjort. For mange år siden, nærmere år 1972, var der terrorangreb under OL.
Hvert eneste år er der oktoberfest, verdens største ølfest, men i denne omgang er der sket nye ting i byens største fodboldklub, Bayern München.


Jürgen Klinsmann, tidligere fodboldspiller og nu uddannet træner, har underskrevet en 2-årig aftale med fodboldklubben, Bayern München. Klinsmann har en stor erfaring i nyere fodboldtid, hvor han både har optrådt som spiller og træner. ’Klinsi’ har været en del af det stjernespækkede Inter-mandskab tilbage i starten af 1990’erne, han har også bombet i England og lavet mål på samlebånd i Stuttgart. Men den tidligere tyske landstræner, er ikke hentet ind som angriber, derimod træner.

Det uofficielle motto i Bayern lyder: ”Lav bravurnumre eller forsvind”. Dette er en ting Jürgen Klinsmann skal indfinde sig med, for i en klub af Bayerns størrelse, er det kun en sejr der tæller. En sejr, over gode modstandere, kræver godt spillermateriale, og den nykårede træner, ved udmærket godt, hvad han har at arbejde med.

”Jeg er kommet til Bayern for at vinde titler med spillerne. Vi skal stå sammen, have det sjovt, hygge os og arbejde. Spillerne er så gode og rutineret, at de udmærket ved hvad der kræves af dem – mesterskabet. Mesterskabet ser jeg også som en ting, der kan vindes med det nuværende mandskab, for det har meget højt plan. Vi har en stærk flok, der både kan afgøre kampene sammen, men også hver i sær. Jeg har trænet med mange af spillerne på landsholdet før, så jeg kender dem i forvejen, men nu er det Bayern det handler om. Vi vil gøre alt for at vinde, men der skal arbejdes, arbejdes hårdt,” redegør ’Klinsi’.

Om Bayern hiver mesterskabet i land, kan først ses om ét år, men en ting er klart; Bayern skal sætte sig på tronen – og blive der. Jürgen Klinsmann kommer med noget rutine og professionalisme, der helt sikkert gavner klubben. Om Klinsmann kan få styr på det tyske galehus bliver spændende at se. Bayern går hvert fald en stor sæson i møde!
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Die beste
« Svar #1: 22 Aug 2008, 15:00 »



HOLDET
sidst opdateret; 16∙08∙07
12∙ Hans-Jörg Butt
22∙ Michael Rensing

02∙ Urby Emanuelson
03∙ Lució
05∙ Daniel van Buyten
15∙ Andreas Görlitz
21∙ Phillip Lahm
23∙ Marcell Jansen
32∙ Matt Hummels
35∙ Breno

06∙ Martin Demichelis
07∙ Franck Ribery
08∙ Hamit Altintop
10∙ Marko Marin
13∙ Ze Roberto
16∙ Andreas Ottl
17∙ Mark van Bommel
19∙ José Sosa
24∙ Tim Borowski
31∙ Bastian Schweinsteiger

09∙ Luca Toni
11∙ Klaas-Jan Huntelaar
18∙ Miroslav Klose
29∙ Stefan Kießling

TRANSFER
2007-08
indkøb
02∙07∙07: Marko Marin, Gladbach, 45.000.000 dkk
05∙07∙07: Stefan Kießling, Leverkusen, 70.000.000 dkk
17∙08∙07: Urby Emanuelson, Ajax, 62.500.000 dkk
18∙08∙07: Klaas-Jan Huntelaar, Ajax, 145.000.000 dkk

salg
16∙08∙07: Lukas Podolski, Werder Bremen, 102.000.000 dkk
16∙08∙07: Willy Sagnol, Tottenham, 52.000.000 dkk
« Seneste Redigering: 23 Aug 2008, 13:59 af Cesc » Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Die beste
« Svar #2: 22 Aug 2008, 15:05 »

Super fed start, Nikolaj! Du kommer rundt om det der er vigtig og jeg kan godt lide at du fortsætter med Klinsmann, det synes jeg personligt er realistisk. Grafikken er jo som alle ved, altid fremragende fra din side. Jeg glæder mig meget at følge din færden i Tyskland. Noget jeg synes som kunne være fedt, er hvis du henter Michael Ballack tilbage.

Ville dog gerne have du ændre din skriftstørrelse til 10pt, da det ville passe godt til din opsætning. ;-)
Logged

bennybenny
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Die beste
« Svar #3: 22 Aug 2008, 15:10 »

Kanon god start.. altid fedt når nogen vil skrive om ens klub. selvfølgelig vil jeg følge med når du vil hive det ene trofæ hjem efter det andet..
Held og lykke Wink
Logged

Fc Bayern - Stern des Südens

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Die beste
« Svar #4: 22 Aug 2008, 15:20 »

Super god start..Jeg vil helt klart læse med...
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Niko
Gæst
 
Sv: Die beste
« Svar #5: 22 Aug 2008, 15:33 »


Tysklands Lionel Messi lander!
02∙07∙07, www.fcbayern.t-com.de

Om et generationsskifte er på vej, vides ikke, men hvis det er, har fløjten lydt. FC Bayern München har nemlig sendt 45 millioner efter en spilfordeler ved navn Marko Marin, Tysklands næste store fodboldstjerne.

Den unge Marko Marin var hurtig til at få underskrevet en 5-årig kontrakt med FC Bayern München, da muligheden bød sig. Fan-favoritten skulle kun bruge 24 timer til at overveje tilbuddet, før han havde pakket kufferten og taget alene til München. Den offensive midtbanespiller er allerede blevet sammenlignet med Tysklands allerbedste fodboldspiller, Michael Ballack. De to har også noget tilfældes, selvom Marin ikke er enig i den påstand.

”Jeg er heldig med at kunne få lov at spille i en klub som Bayern. Michael Ballack skal spille i en storklub som Bayern. Ingen kan sammenlignes med ham, og jeg kan slet ikke. Ballack er mange gange bedre end jeg, hvorfor en sammenligning ikke er på sin plads. Jeg vil også helst kendes som Marko Marin og ikke Michael Ballack nummer 2. Der bliver ingen Ballack nummer 2, for der findes kun én som ham. Måske kommer der en god spiller ved navn Marin, men jeg skal kæmpe for at blive god,” udtaler den ydmyge Marko Marin i sit første interview i Bayern.

Forventningerne til den purunge fodboldspiller er enorme. Den halv-bosniske dreng, har fået nummer 10 på ryggen, hvilket er et tegn på forventninger i sig selv. Det 18-årige kæmpetalent er kommet under gode vinger, en klub som Bayern, kan få det maksimale ud af hans evner, men hvor den alsidige spiller skal bruges er lidt af et spørgsmål. Bayern har mange spillere på den centrale midtbane, men heldigvis for Marko Marin kan han spille på hele 7 pladser på banen. Spilletid vil der med sikkerhed komme en del af, for hvis Marin er fremtidens mand, skal han snuse til førsteholdsfodbolde n hele tiden. Drengen som er kendt for det superpasningsspil har også allerede fået lovet spilletid af hans nye træner, Jürgen Klinsmann.

”At give unge spillere tid på banen er vigtigt. Hvis Marko eller hvilken som helst anden, først får lov at spille på holdet, som 22-årig kan han få svært ved at få det maksimale ud af sit talent. De unge spillere skal hurtigt integreres på holdet, for at de kan udvikle sig bedst muligt. Marko har jeg store forventninger til, så han er allerede utænkt en plads på førsteholdet. I startopstillingen kan han ej komme endnu, men bænken er han klar til,” forklarer Jürgen Klinsmann.
Logged

bennybenny
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Die beste
« Svar #6: 22 Aug 2008, 15:39 »

fantastisk indkøb.. Han skal nok vise sig at blive en kanon investering om et par år!
Logged

Fc Bayern - Stern des Südens

Niko
Gæst
 
Sv: Die beste
« Svar #7: 22 Aug 2008, 15:43 »

Tak for opbakningen alle sammen! Den sætter jeg meget pris på.

Har opdateret indlæg nummer 2, hvor alle transfer og mit hold er. :-)
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Die beste
« Svar #8: 22 Aug 2008, 16:14 »

Super godt køb, har selv fantastiske erfaringer med ham.
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Niko
Gæst
 
Sv: Die beste
« Svar #9: 22 Aug 2008, 16:21 »


Kießling laver en Ballack!
05∙07∙07, www.fcbayern.t-com.de

Forvandlingen er i gang. Bayern München har hentet endnu en ung spiller til klubben, denne gang en angriber fra Leverkusen.

Stefan Kießling giver genklang i de fleste fodboldkyndiges ører, for den tyske angriber, har med et par kraftpræstationer medvirket til Leverkusens store fremgang.
Nu er den unge bomber skiftet til konkurrenten, Bayern München, der før i tiden har hentet store spillere fra Leverkusen. Michael Ballack er en spiller som der før har taget samme skifte, og Stefan er ikke blank for at indrømme Michael inspirerede ham til at skifte.

”Alle i Tyskland elsker Michael, han er en spiller som vi kun har én af. Han har skiftet fra Leverkusen til Bayern München med stor succes, og det vil jeg prøve at gøre kunsten efter. Jeg er meget ung, så jeg har godt med tid til at vise mig som en god spiller for Bayern. Bayern er det ultimative i Tyskland, alle hader dem, på nær dem selv, men når man er her, kan man kun elske dem. Bayern er meget mere professionelle i forhold til andre tyske klubber, hvilket også spillede ind, da jeg underskrev kontrakten,” fortæller Stefan Kießling.

Stefan er på trods af sin højde utrolig hurtig og god teknisk. Kießling måler hele 194 cm, men hans styrke er ikke hovedspillet. Nede på jorden er Stefan noget bedre, ikke meget, men en smule. Kießling er en blanding af en driblestærk brasilianer og en hårdtkæmpende englænder, men han har tysk pas.

Kießling har ikke underskrevet nogen lang kontrakt, 3 år er det blevet til. Han vil få en løn på 290.000 om ugen, hvilket er fint til en spiller af hans kaliber, når man spiller i Bayern. Kießling kan hvert fald ikke klage, for han tjener mere end både Kevin Kuranyi og Mario Gomez i hhv. Schalke og Stuttgart.

Han vil komme til at fungere som rotationsspiller, for 'Klinsi' vil formentlig køre med et rotationssystem i angrebet, hvor der er mange gode alternativer. Stefan kan blive en stor helt i Bayern – og hans 29-tal på ryggen, kan komme til at sælge i massevis.
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Die beste
« Svar #10: 22 Aug 2008, 16:28 »

To klasseindkøb, og ikke mindst utrolige realistiske. En ting som jeg lægger stor pris på i blogge, at det skal gøre så realistisk som muligt. De to updates er også rigtig gode, de er i passende længden.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Die beste
« Svar #11: 22 Aug 2008, 17:31 »


Bayern smadrer Werder Bremen!
21∙07∙07, www.fcbayern.t-com.de

De har ofte mødt hinanden. De har spillet mange fantastiske opgør. Og nu har de gjort det igen – Bayern München tævede Werder Bremen på Allianz Arena. Et nyindkøb blev den helt store oplevelse.

Vi skurer tiden et par timer tilbage. Markus Merk fløjter kvartfinalen mellem Bayern München og Werder Bremen i gang. Førstnævnte, hjemmebaneholdet, sidder tungt på kampen og Bremen nærmest ikke bolden i de første 5 minutter. Bayern spiller bolden hurtigt frem og tilbage, Toni og van Bommel styrer spillet. De laver små frække kombinationer sammen, hvorefter Toni sender bolden videre til hans angrebsmakker, Stefan Kießling. Kießling tager flot bolden med sig, står én mod én imod Tim Wiese. Wiese står fejlplaceret i målet, og Stefan sparker sikkert bolden ind efter 7 minutter i sin debut. Fansene bryder ud i en vild jubel – og Stefan har sparket sig ind i alles hjerter.

Kießling var kampens helt store oplevelse, han var flyvende. Han lavede to mål i kampens hede, det første som nævnt efter 7 minutter, men det andet kom kort tid efter. Franck Ribéry spillede en meget stor kamp, Tosic havde mange problemer med den muslimske franskmand. Ribéry blev også noteret for indlægget til mål nummer to for Bayern og Kießling. Stefan fik en meget præcis bold fra Ribéry, som han bare skulle sætte hovedet på. Tim Wiese fik dog pareret bolden, men på en mystisk måde, røg den hen til Kießling igen – der koldt satte bolden op i højre-hjørne.

Bayern var i boldbesiddelse gennem det meste af kampen. Da kampen var slut, stod der også på statistikerne for kampen, at Bayern havde haft 11 skud indenfor rammen. Fire af dem var gået ind. Franck Ribéry havde nemlig også en trang til at sparke bolden i mål efter 31 minutter. Han dansede let på tå rundt om Tosic, hvorefter han sparkede på mål. Bolden ramte Naldo, og smuttede ind bag Wiese. Ribéry blev noteret for målet. Pausestillingen var 4-0 til Bayern München, da Mark van Bommel i bedste Cristiano Ronaldo-stil, sparkede et frispark ind fra 25 meter. Bolden fløj over muren, knækkede i luften, og drønede hen i højre side af målet – et exceptionelt mål fra den spilfordelene fighter.

Anden halvleg var noget mere blandet af chancer, men Bayern havde stadig bolden mest. Werder Bremen var uheldige med at få skadet Frings, men det gav tænding på kampen. Werder kæmpede mere, hvilket resulterede i at de fik kampens sidste mål. Markus Rosenberg var manden bag, han sparkede til bolden fra 30 meters afstand, og Michael Rensing nåede ikke at få fingrene på den, hvilket han nok burde. Kampen var fantastisk at se – tempoet var forrygende – det tegner godt for Jürgen Klinsmann og hans spillere.

Bayern München 4-1 Werder Bremen
7' Stefan Kießling 1-0
13' Stefan Kießling 2-0
31' Franck Ribéry 3-0
44' Mark van Bommel 4-0
68' Markus Rosenberg 4-1
MOM: Stefan Kießling
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Die beste
« Svar #12: 22 Aug 2008, 17:36 »

Din opsætning og grafik er af sædvanlig kvalitet - det er rigtig lækkert. Især hvordan du finder de billederne er flotte og godt placeret, og jeg kan lide at du holder det simpelt, men stilet.

Mht. indholdet er det også flot! Jeg kan virkelig god lide, at du køber tysk ind, og bevarer en stamme af tyskere, selvom du godt kunne have hentet bedre. Flot flot.
Logged


Yoggidk
Gæst
 
Sv: Die beste
« Svar #13: 22 Aug 2008, 17:40 »

Rigtig Rigtig RIGTIG flot blog. Fantastisk grafik, og rigtig flot skriftligt niveau.

Dog... syntes jeg update 2 er "ringe" da der kun står noget i venstre side, det kan umuligt være meningen i en af dine blogs Opstemt
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Die beste
« Svar #14: 22 Aug 2008, 17:42 »

Din opsætning og grafik er af sædvanlig kvalitet - det er rigtig lækkert. Især hvordan du finder de billederne er flotte og godt placeret, og jeg kan lide at du holder det simpelt, men stilet.

Mht. indholdet er det også flot! Jeg kan virkelig god lide, at du køber tysk ind, og bevarer en stamme af tyskere, selvom du godt kunne have hentet bedre. Flot flot.


Mange tak skal du have ManUtd83.

Jeg er glad for du generelt er vild med det hele i bloggen.

Rigtig Rigtig RIGTIG flot blog. Fantastisk grafik, og rigtig flot skriftligt niveau.

Dog... syntes jeg update 2 er "ringe" da der kun står noget i venstre side, det kan umuligt være meningen i en af dine blogs Opstemt

Tak skal du have Yoggi.

Hvad mener du med min update 2, den skal jeg lige have en gang mere. ;-)
Logged

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010