home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  0 Brugere, 966 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Danmark og Europa.
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Danmark og Europa.  (Læst 1233 gange)
mfsjovhat
Landsholdsspiller

Danmark og Europa.
« : 17 Aug 2008, 01:07 »

Hey alle sammen.

Ja, som overskriften lyder, har jeg valgt at se nærmere på Danmark og Europa. Rettere sagt, Danmark i europæisk fodbold. Ifølge Uefa Koefficienten, ligger vi (Danmark) i øjeblikket på en flot 17. plads med bare ½ point op til Bulgarien, som stadigvæk har 4 hold med i de europæiske turneringer. Vi har i alt 5, som har vundet i alt 15 ud af 15 kampe. Jeg ser det her, som et rigtig interresant emne, fordi hvis vi bare kommer til pladser op i hierakiet har vi pludselig 2 hold, i chl-kvallen. Og det kan lade sig gøre bare i år, hvis alle holdende går videre.!

http://www.haslund.info/ecup/rang/rang0509.asp - linket til uefa koefficienten.

Thaurat al Shabab

Cencur
Manager

Sv: Danmark og Europa.
« Svar #1: 17 Aug 2008, 01:11 »

http://abme.dk/uefa/ - En dejlig og let side at finde rundt i med fokus på de danske hold Smiley

Aab i chl gruppespil + evt en tredjeplads.

Fck i uefa gruppespil + evt 1-2-3 plads.

Brøndby i uefa gruppespil + 1-2-3 plads.

Midtjylland & Nordsjælland tror jeg ikke går videre. Måske fra denne runde, men ikke næste. Men med 3 hold i de forskellige turneringer så får vi da en masse points ind ihvertfald!
« Seneste Redigering: 17 Aug 2008, 01:13 af Cencur » Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Bave
Gæst

« Svar #2: 17 Aug 2008, 01:12 »

Hvorfor er denne tråd ikke placeret i fodbold Peace

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #3: 17 Aug 2008, 01:14 »

aner det ikke. Smiley

Thaurat al Shabab

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #4: 17 Aug 2008, 01:18 »

Jeg synes den her er mere overskuelig. Her kan man endda også se hivlke pladser de danske hold spiller om i år i sasligaen: http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/access2009.html

Og her er landeranglisten:  http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/data/method3/crank2009.html

Det har bestemt været et rigtig godt år for dansk fodbold so far, men derefter tilader jeg mig dog stadig væk at tvivle på at vi ender med mere end et hold i Cl gruppe og et hold i Uefa Gruppe, men man kan da håbe. Og for en gangs skyld har danskerne slået de dårlige hold både ude og hjemme, hvilket vi ikke plejer, og det giver rigtig godt på koefficientlisten.

Med lidt held kan vi nå 15-pladsen, men jeg tror først det bliver når 1,5 sæsonen går ud.

It's gonna be legendary

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #5: 17 Aug 2008, 01:38 »

er helt enig.... men tænkt på.. 1 hold i chl = mindst 6 kampe... så er der 4 hold som har chancen for at komme i Uefaen.. = mindst 4 kampe. Der kan høstes mange points + alle mulighederne er der stadig. Smiley

Thaurat al Shabab

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #6: 17 Aug 2008, 02:18 »

Spændende at se, har altid gået meget op i at vi klarer os godt i Europa, og er egentlig langt mere interesseret i at alle danske klubber klarer sig godt i Europa, end hvordan min favoritklub klarer sig i den hjemlige liga.

Umiddelbart synes jeg tingene tegner lyst, vi har fået hivet mange point hjem de senere år ift. landene over os, og synes at de danske klubber har købt rigtigt godt ind i år, så man kan jo håbe at det bliver afspejlet i tilsvarende gode resultater ude i Europa.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010