home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 621 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  La Viola
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: La Viola  (Læst 5470 gange)
Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Viola
« Svar #15: 17 Aug 2008, 10:32 »

Dejligt med en blog fra dig Nicolas  Thumbs Up
Det havde jeg gået og ventet på. God start, og fornuftige indkøb. KIU   Peace
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Viola
« Svar #16: 17 Aug 2008, 10:33 »

Tak, Newton. Glad for at du kan li' den! Thumbs Up
Logged


Arsenal Football Club


Cassano99
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: La Viola
« Svar #17: 17 Aug 2008, 11:06 »

Super ide med Fiorentina Smiley
Logged

Niszen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: La Viola
« Svar #18: 17 Aug 2008, 11:13 »

Kæft du skriver genialt Nicolas, fremtidssikret indkøb du har fået gjort. Fornuftigt!
Venter spændt på næste update. Smiley
Logged

Manchester United
Odense Boldklub

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Viola
« Svar #19: 17 Aug 2008, 11:31 »

Tusind tak Cassano og Niszen! Thumbs Up
I kan da få updaten med det samme..
Logged


Arsenal Football Club


Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Viola
« Svar #20: 17 Aug 2008, 11:31 »


 La Viola 01.09.07

 La Viola i Champions League?
La Viola endte som nummer fire i Serie A, sidste sæson. Det betyder at vi har muligheden for at komme i Champions League, men vi skal bare lige igennem den 3. Kvalifikationsrunde . Men vi kunne trække hold som Arsenal, Barcelona og Liverpool. Men så trak vi BATE Borisov fra Hviderusland, som ligger i toppen af den hviderussiske liga, men mon ikke La Viola får adgang til pengemaskinen, Champions League? Serie A sæsonen var også lige på trapperne, og første kamp skulle spilles i Firenze, men imod de zebra-stribede fra Siena.


 Fiorentina 6-1 BATE - Champions League 3. kvalifikationsrunde, første kamp (Donadel1, Gilardino3, Pazzini1, Dainelli1)
Fiorentina var spået som sikre vindere, og det blev understreget gennem alle 90 minutter. Første scoring faldt efter tre minutter, på et af Donadels langskud. Andet mål blev sat ind af den gamle Milan-dreng, Alberto Gilardino, som skulle vise sig som kampens store spiller. Et minut før pausefløjt, triller Pazzini bolden ind i nettet. 3-0. Straks som anden halvleg blev sat i gang, headede BATEs angriber, bolden ind i Da Costa, og Frey var chanceløs. Men så skete der ting og sager. Gilardino scorede to hurtige mål, og sikrede sig sit hattrick i sin første kamp for La Viola. Sidste mål blev sat ind af Dainellis pande efter et præcist frispark af den unge Le Tallec. Sikker sejr, og vi er teoretisk set videre.

 Fiorentina 2-0 Siena - Serie A, 1. runde (Gilardino1, Pazzini1)
Sikker sejr, og nem kamp. Alligevel ikke.. fordi otte minutter før tid fældede Donadel en af Siena spillerne, og Siena fik straffe, men heldigvis for La Viola skød straffesparksskytte n forbi, og Pazzini scorede i den anden ende. Rigtig god start i Serie A!

 BATE 0-0 Fiorentina - Champions League 3. kvalifikationsrunde, anden kamp
Kedelig kamp, men La Viola sparede spillere, og derfor blev det en kamp næsten uden chancer, og intet tempo. Men La Viola er kommet i Champions League!
« Seneste Redigering: 17 Aug 2008, 11:33 af NicolasFelipe » Logged


Arsenal Football Club


dasmessi
Gæst
 
Sv: La Viola
« Svar #21: 17 Aug 2008, 13:04 »

Flot intro og glæder mig til at se om du kan opfylde Fiorentinas drømme. Fortsæt endelig. Det tegner godt. Flot du er debutant, så der skal man næsten læse med, som jeg gør. Smiley
Logged

Niszen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: La Viola
« Svar #22: 17 Aug 2008, 13:10 »

Altid godt med en sejr i første ligakamp. Smiley
Fortsæt det gode arbejde Nicolas!
Logged

Manchester United
Odense Boldklub

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Viola
« Svar #23: 17 Aug 2008, 13:11 »

Uhh.. jeg synes at det tegner til at blive en flot blog og det ser ud til at du har styr på det.. glæder mig til at følge din videre færd i Firenze.. Thumbs Up KIU Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

andersvilster
Gæst
 
Sv: La Viola
« Svar #24: 17 Aug 2008, 15:35 »

Fremragende blog.  Smiley Fremragende resultater Smiley alt er fremragende ved denne blog Cool
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Viola
« Svar #25: 17 Aug 2008, 15:40 »

God update Nicolas  Thumbs Up
Du ved jeg læser med !  Wink
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: La Viola
« Svar #26: 17 Aug 2008, 16:37 »

Hejsa NF Wink

Gode updates du formåt at lave med Viola, som du godt ved at jeg kan lide. Grafikken er flot ( Laver du den selv, eller hvem?), men jeg synes godt der kunne være et billede eller 2 i den update med transferne. Lidt træls at læse så meget, når der ikke er noget billede eller noget. Ved ikke helt hvorofr, men det gør det lettere at læse Wink

Og måske skulle der laves en hold gennemanggang med taktik og alt det, før du begynder med kampene? SÅ ved man lige, hvordan Gilardino for eksempel har scoret 4 mål i 3 kampe, som er gangnske godt, og hvorfor Mutu ikke er kommet igang endnu. Og sig mig, hvilken manager er du? Tror da ikke du har fået det nævnt :-)

Men det er trodalt gode resultater indtil nu, selvom det er lidt tidligt at sige det. Men der er lidt forskel på, at ført vinde 6-1, og så få 0-0 mot BATE Grin

Keep It Up med din blog Nicolas, og jeg håber du fører Fiorenrina til store succeer, både nationalt og internationalt Thumbs Up

EDIT: topbanneret kunne måske bruge en ramme, da jeg ikke synes det ser så godt ud, når der er et stort styke tekst nednunder. Jeg ved det godt, at det lyder som om jeg brokker mig meget, men prøver at komme med noget konstrruktivt og hjælpe  Wink

EDIT 2: Og mangler der ikke nogle wing? Jeg vil ikke sige de har nogle kvalitetswings, bortset fra Mutu, men det kan godt være at du spiller uden wings, da du jo solgte Santana  Huh

EDIT3: SIdste edit Grin Og vis du sælger Pazzini eller Montolivo, så får du med mig at bestille, fordi de skal ikke væk, selvom det er meget svært at beholde dem begge. Pazzini er en af mine ynglingsangribere i FM ,og han bomber vis man bruger ham rigtigt  Smiley

Held og lykke endnu en gang i Firenze  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 17 Aug 2008, 16:52 af jemil » Logged

19-18!

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Viola
« Svar #27: 17 Aug 2008, 17:18 »

Tusind tak allesammen, og hold kæft jeg er glad for at i kan li' bloggen!! Smiley

Jemil: Tak for din lange kommentar, det bliver man sgu glad af.. Smiley
Jeg tror ikke jeg laver en trupgennemgang, jeg kan ikke forklare hvorfor, men i kan da godt se truppen, og bare sig til hvis i skal have SS af noget. Manageren er Nicolas Felipe (Cool) fra Peru. Hvordan vil du lave en ramme på en tekst? Grin
Ja, jeg spiller uden kanter, da jeg i forvejen manglede spillere på to positioner, og så passede den bedre.
Logged


Arsenal Football Club


Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Viola
« Svar #28: 17 Aug 2008, 17:39 »

Truppen
Startopstillingen

Bare sig til, hvis der er brug for flere screenshots.. ;-)
Logged


Arsenal Football Club


andersvilster
Gæst
 
Sv: La Viola
« Svar #29: 17 Aug 2008, 17:50 »

Truppen
Startopstillingen

Bare sig til, hvis der er brug for flere screenshots.. ;-)

Godt hold du har Smiley kan man få ss af Jefferson og Kuzmanovic?
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010