home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:31:04 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 627 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Økonomisk Krise!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Økonomisk Krise!  (Læst 5164 gange)
BenMusalho
Gæst

Økonomisk Krise!
« : 16 Aug 2008, 22:08 »

Hey nørder! ;-)

Jeg har et Brøndby spil igang. Jeg startede i Brøndby hvor jeg fik en super god økonomi - Det gik i det hele taget bare rigtig godt. Så tog jeg til Barcelona efter 7 sæsoner, og nu er jeg vendt tilbage til Vestegnen. I det 1 1/2 jeg var væk, brugte Brøndby løs af pengene. De havde omkring 600 mio. i "saldo" da jeg forlod dem. Nu er den nede på -76,9 mio, og der er et underskud på 139 mio. Der er flere spillere der får omkring 1.000.000 om måneden i løn.

Nu til sagen; Det er første gang jeg er i en økonomisk krise, og har endda lige fået en kapitalindsprøjtnin g for at det ikke skulle gå galt. Jeg aner ikke hvordan jeg skal komme helt ud af den. Har overvejet at skifte næsten alle spillerne ud og erstatte dem med spillere, som næsten ingen penge behøver i løn.
Nogen der kan komme med nogle tips/noget hjælp så Drengene fra Vestegnen atter kan indtage pladsen som DK's flagskib?

På Forhånd Tak!

Birkedahl
Landsholdsspiller

Sv: Økonomisk Krise!
« Svar #1: 16 Aug 2008, 22:11 »

Sælg, sælg, sælg!

1.000.000 er alt for mange penge. Også selvom du havde fået mange penge til klubben.

Veni, vidi, vici

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #2: 16 Aug 2008, 22:12 »

Sælg dem der får 1 mil i løn, og hurtigt !

19-18!

fc-hansen
Manager

« Svar #3: 16 Aug 2008, 22:13 »

Ja sælg  for satan! kan ikke gå hurtigt nok

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

BenMusalho
Gæst

« Svar #4: 16 Aug 2008, 22:14 »

Det er også min tanke. Da jeg tog til Barca, troede de at de bare kunne bruge løs af pengene.. Der blev brugt omkring 400 mio. så vidt jeg husker i det første transfervindue jeg var væk - Og nu .. 

Mange tak for den hurtige hjælp. Hvis der er nogle med andre råd, må I meget gerne dele ud af dem!

EDIT: Har faktisk også prøvet der er bare ikke nogen der vil give så mange penge for dem. Men så må jeg bare sætte prisen endnu længere ned.
« Seneste Redigering: 16 Aug 2008, 22:16 af BenMusalho » Logged

Bave
Gæst

« Svar #5: 16 Aug 2008, 22:15 »

Det er også min tanke. Da jeg tog til Barca, troede de at de bare kunne bruge løs af pengene.. Der blev brugt omkring 400 mio. så vidt jeg husker i det første transfervindue jeg var væk - Og nu .. 

Mange tak for den hurtige hjælp. Hvis der er nogle med andre råd, må I meget gerne dele ud af dem!

SS af første transfer vindue  Smiley

efter du var taget afsted

BenMusalho
Gæst

« Svar #6: 16 Aug 2008, 22:18 »

SS af første transfer vindue  Smiley

efter du var taget afsted

Transfer-oversigt, 2015/16

Værsgo! 415 mio!!

Bave
Gæst

« Svar #7: 16 Aug 2008, 22:20 »

Værsgo! 415 mio!!

skuffelse Skuffet

Havde forventet nogen middel store navne Ubeslutsom

fc-hansen
Manager

« Svar #8: 16 Aug 2008, 22:21 »

Værsgo! 415 mio!!
OMFG!! og så de navne?!! Ikke skide klogt af BIF vil jeg mene Smiley

hay que joder?

BenMusalho
Gæst

« Svar #9: 16 Aug 2008, 22:25 »

OMFG!! og så de navne?!! Ikke skide klogt af BIF vil jeg mene Smiley
Præcis! Ok. spillere til alt for mange penge. Henrique er pænt god, men alt for mange penge. Nordtveit er heller ikke helt dårlig Wink
Bare pisse irriterende!! Kan dog sige jeg allerede har fået skilt mig af med to af spillerne !! Nu mangler der bare et par stykker mere.

fc-hansen
Manager

« Svar #10: 16 Aug 2008, 22:28 »

Præcis! Ok. spillere til alt for mange penge. Henrique er pænt god, men alt for mange penge. Nordtveit er heller ikke helt dårlig Wink
Bare pisse irriterende!! Kan dog sige jeg allerede har fået skilt mig af med to af spillerne !! Nu mangler der bare et par stykker mere.
hvad solgte du dem for? Smiley hold os endelig opdateret på den økonomiske krise i BIF Opstemt

hay que joder?

BenMusalho
Gæst

« Svar #11: 16 Aug 2008, 22:36 »

hvad solgte du dem for? Smiley hold os endelig opdateret på den økonomiske krise i BIF Opstemt
Et af dem er gået igennem. Det andet er ikke officielt endnu. Og så er der endnu et der er ved at gå igennem nu.
Priser;

Milos Nikolic
16 mio.

Paulo Henrique
14 mio.

Phil Younghusband
8,25 mio.

Og så prøver jeg at sælge Anderson for 2 mio. selvom han burde være meget mere værd. Der er bare ikke nogen der gider at give mere.

Og så har jeg lige fået skaffet 2 kæmpe talenter, som kun skal have 5000 om måneden! Og så Morten Thomsen..

fc-hansen
Manager

« Svar #12: 16 Aug 2008, 22:38 »

Et af dem er gået igennem. Det andet er ikke officielt endnu. Og så er der endnu et der er ved at gå igennem nu.
Priser;

Milos Nikolic
16 mio.

Paulo Henrique
14 mio.

Phil Younghusband
8,25 mio.

Og så prøver jeg at sælge Anderson for 2 mio. selvom han burde være meget mere værd. Der er bare ikke nogen der gider at give mere.

Og så har jeg lige fået skaffet 2 kæmpe talenter, som kun skal have 5000 om måneden! Og så Morten Thomsen..

Mon ikke lige du skal have rettet din økonmi op før du begynder at signe Huh Er selvfølgelig ikke noget der gør dt store når lønnen ikke er størrere Smiley

hay que joder?

BenMusalho
Gæst

« Svar #13: 16 Aug 2008, 22:40 »

Mon ikke lige du skal have rettet din økonmi op før du begynder at signe Huh Er selvfølgelig ikke noget der gør dt store når lønnen ikke er størrere Smiley
Det var på fri transfer. Har aftalt med mig selv at jeg sælger alle dem der får mere end 150.000 om måneden i løn, og erstatter dem med spillere på fri transfer som får under 50.000 i løn Smiley

fc-hansen
Manager

« Svar #14: 16 Aug 2008, 22:41 »

Det var på fri transfer. Har aftalt med mig selv at jeg sælger alle dem der får mere end 150.000 om måneden i løn, og erstatter dem med spillere på fri transfer som får under 50.000 i løn Smiley
ikke nogen dum ide Smiley

hay que joder?

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010