home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 761 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Firefox?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Firefox?  (Læst 7238 gange)
Caspper
Manager

Sv: Firefox?
« Svar #15: 07 Maj 2009, 23:23 »

Firefox er op til flere gange kåret som den bedste gratis browser. Det eneste den taber i, det er Java afviklingen som Safari ligger rimelig tungt på.

Browseren er op til 3x hurtigere end Internet Explorer, og har langt fra ligeså mange sikkerhedshuller.

Andre fordele er at du kan downloade Add-ons, temaer og udvidelser til Firefox, som du ikke kan hos andre. Der er utrolig mange flotte temaer ind i mellem.

Jeg synes klart du skal prøve det.. Fordelene kommer lynhurtigt frem for dig.

sindsygt
Gæst

« Svar #16: 07 Maj 2009, 23:24 »

OG der bliver tit udgivet udvidelser til FF, så det bliver hele tiden bedere! Thumbs Up

Caspper
Manager

« Svar #17: 07 Maj 2009, 23:25 »

Ja der er rigtig mange løbende opdateringer, så du altid er sikker Thumbs Up

enged
Gæst

« Svar #18: 07 Maj 2009, 23:27 »

Firefox er op til flere gange kåret som den bedste gratis browser. Det eneste den taber i, det er Java afviklingen som Safari ligger rimelig tungt på.

Browseren er op til 3x hurtigere end Internet Explorer, og har langt fra ligeså mange sikkerhedshuller.

Andre fordele er at du kan downloade Add-ons, temaer og udvidelser til Firefox, som du ikke kan hos andre. Der er utrolig mange flotte temaer ind i mellem.

Jeg synes klart du skal prøve det.. Fordelene kommer lynhurtigt frem for dig.

Hvis man ikke allerede bruger firefox burde man gøre det efter at læse dette, det rammer fuldkommen plet. Peace

Caspper
Manager

« Svar #19: 07 Maj 2009, 23:34 »

Der er faktisk ikke så meget diskussion..

Firefox burde være markedets eneste browser. Mozilla har virkelig lavet et pletskud der.

mgk-99
Landsholdsspiller

« Svar #20: 08 Maj 2009, 17:09 »

*Nogen der kan foreslå nogle gode add-ons?

LOVE UNITED - HATE GLAZER

AFC
Manager

« Svar #21: 27 Maj 2009, 00:06 »

Hej firefoxusere!

Idag hentede jeg også Firefox da jeg havde set hvor hurtigere det var end IE og det ser jo mega fedt ud med de der fede add-ons man kan have og sådan noget. Jeg har det der Bloody Red Theme.

Men ikke så meget det. Har bare et spørgsmål:

Da jeg f.eks skrev fmfreaks.dk og skrev mit login osv. så spurgte den mig om jeg ville gemme adgangskoden og brugernavnet osv. Det sagde jeg så ja til.
Men det føler jeg ikke rigtig jeg vil have alligevel. For når jeg går på fmfreaks.dk så står den med mit brugernavn og min adgangskode skrevet og det vil jeg væk fra.
Jeg har prøvet at slette alle oversigter, adgangskoder osv i internetindstilling er, men det hjalp ikke.

Hvordan fjerner jeg det?

Smiley

AFC
Manager

« Svar #22: 27 Maj 2009, 13:42 »

Spørger lige igen..

kirederf19
Ynglingespiller

« Svar #23: 27 Maj 2009, 13:51 »

Funktioner - Indstillinger - Sikkerhed - Og så står der noget med "Husk adgangskoder for websteder"..!

MR. Baun
Reserveholdsspiller

« Svar #24: 27 Maj 2009, 13:52 »

Nogle gode ting som i kan anbefale at hente til Firefox? Opstemt

enged
Gæst

« Svar #25: 27 Maj 2009, 13:53 »

Hej firefoxusere!

Idag hentede jeg også Firefox da jeg havde set hvor hurtigere det var end IE og det ser jo mega fedt ud med de der fede add-ons man kan have og sådan noget. Jeg har det der Bloody Red Theme.

Men ikke så meget det. Har bare et spørgsmål:

Da jeg f.eks skrev fmfreaks.dk og skrev mit login osv. så spurgte den mig om jeg ville gemme adgangskoden og brugernavnet osv. Det sagde jeg så ja til.
Men det føler jeg ikke rigtig jeg vil have alligevel. For når jeg går på fmfreaks.dk så står den med mit brugernavn og min adgangskode skrevet og det vil jeg væk fra.
Jeg har prøvet at slette alle oversigter, adgangskoder osv i internetindstilling er, men det hjalp ikke.

Hvordan fjerner jeg det?

Smiley

Du trykker på det ikon der er oppe til venstre for URL'en, trykker flere informationer, trykker vis adgangskoder, og der kan du så slette den.
Men hvis du ikke logger ud af siden i firefox, så er du stadig logget på når du åbner den igen. Det er dog kun på FmF det er sådan, jeg ved ikke helt hvorfor. Jeg håber det hjalp

AFC
Manager

« Svar #26: 27 Maj 2009, 13:56 »

Tak enged.

Det hjalp.

Bave
Gæst

« Svar #27: 30 Jun 2009, 19:15 »

AFC
Manager

« Svar #28: 04 Aug 2009, 21:51 »

Hej alle sammen.
Jeg har lige fået ny bærbar og lige installeret Mozilla Firefox 3.5 versionen på den. Jeg havde en ældre version tidligere på min gamle bærbar, og nu er der noget galt med den nye her.

Når jeg kommer til at skrive et ord forkert, sætter den en rød streg under som en slags stavekontrol og når jeg højreklikker på ordet jeg har stavet forkert, kan jeg fjerne fluebenet ved stavekontrol. Det vil jeg gerne have væk - hvordan ka jeg det?

Har et billede som eks:

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #29: 04 Aug 2009, 21:59 »

Her kan I teste, hvilken browser der fungerer bedst på jeres computer!

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010